Jump to content

Lichid Racire Sub Minim


AdiG01
 Share

Postare recomandată

cel mai bine - pe elevator, scos scutul si vezi care e treaba.

Una dintre pete e de la AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa identific problema.. se pare ca ar fi pompa de apa care a fost schimbata odata cu distributia acum 15.000km. Partea nasoala este ca se pare ca trebuie sa schimb si distributia si chiar nu as vrea, nu este momentul unei cheltuieli mari inaintea concediului :(

Intrebare/parere: Se poate schimba pompa fara sa mai schimb si distributia tinand cont ca nu are decat 15.000km distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate, intrebarea este pe banii cui? pentru ca oricum trebuie dat totul jos, adica se umbla la ea. Daca a curs antigel pe cureaua de distributie poti(trebuie sa) solicita service-ului sau furnizorului de piese (pompa apa, kit de distributie) schimbarea acestuia. Sa nu pleci de la ei fara o nota scrisa in care refuza sau extinde / mentine garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai conteaza pe banii cui.. pe mine ma intereseaza daca trebuie sau nu sa schimb alte piese in afara de pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, de vina a fost un furtun care trecea prin zona pompei tandem, care la masina mea pierde motorina ,iar motorina a picat pe acest furtun deteriorand cauciucul furtunului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal. stie cineva cum se demonteaza radiatorul de racire la un vw golf plus eventual ceva poze. multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare...ieri am observat ca imi curge antigel pe la radiatoru de caldura ... se poate repara? si daca trebuie schimbat trebuie sa dau bordu jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta solutie "sanatoasa", pe termen lung, nu ai..... sa nu incerci sa bagi solutii "miraculoase", ca strici si altele, in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, da. si cred ca trebuie golita si instalatia de freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut am si eu o problema cu martorul lichidului de racire , se aprine la prima ponire dimineata cind e frig afara dar nu am probleme cu lichidul nu scde nivelul si este la -28gr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata cele 2 sarme care alcatuiesc senzorul de nivel din vasul de expansiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut!

La un Golf 5 plus, motor benzina 1.4 BCA, am schimbat distributia si pompa de apa de aprox. 1000km. Nu mi-a schimbat/completat antigelul. Astazi cand am plecat inspre lucru mi s-a apins becul in bord si nivelul de anitgel era la minim. Am completat cam 500ml si am zis ca il urmaresc sa vad cateva zile daca scade sau nu. Ar trebui sa urmaresc ceva anume (in afara de nivel ? Am emotii sa nu fie ceva mai grav...

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 

Am și eu urmatoarea problema:

Golf 5 1.9tdi 2005

Am schimbat kit-ul de distribuție acum o luna + vasul de expansiune (completam cam 100 ml pe luna)+ etanseizare pompa vacuum. Toate bune si frumoase, la 1 zi dupa service (mers doar in oras) am avut un drum de 400 km. Dupa primii 100 km s-a aprins martorul de bord la apa, opresc si curgea masiv sub vasul de expansiune. Completat cu apa din max 50 in 50 km aproximativ 3l tot drumul. Ziua urmatoare service din nou, verificare traseu instalatie, termostat etc. Mi-au zis toate bune, presiune pe instalatie si a dat pe supraplin, și e posibil sa fie de la chiulasa, garnitura sa vin următoarele zile pentru verificare amanuntita. Timp de 2 saptamani nici o pierdere (am zis ca probabil a fost un colier) dupa care in ultima saptamana gasesc balta in fiecare dimineata. In timpul zilei, mersului nu curge picatura. Apa nu fierbe in vas, fara pelicula ulei, si nici in ulei nu e spuma, presiune normala in instalatie. Vorbit la service concluzia verificat planeitate. As vrea totusi sa cer si o alta parere...

A mai fost cineva in aceasta situatie, un sfat, o parere...

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spui “kit de distributie” te referi si la

pompa de apa, nu? Ai schimbat-o?

De la chiulasa nu pres cred; nu in cantitatile astea (din 50 in 50 km). Balta unde gasesti (sub ce componente motor).

La mine de exemplu completam cu aprox 100ml/luna (adica 1200-1300km) si era un por la radiator si pe acolo pierdeam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si pompa de apa schimbata, curge in dreapta fata sub vas expansiune,acum nu se vede exact de unde in mod normal in partea unde este si pompa de apa, dar nu stiu exact, se poate prelinge si pe scut de la termostat desi nu se vede nimic, ma gandesc. Initial curgea clar sub vasul de expansiune se vedea curgand (mi-au zis ca de la presiune  a dat pe la supraplin care este in partea de jos a vasului) cand completam la 50 km. Acum nu curge in timpul zilei, doar peste noapte in acelasi loc aprox 1 l pe noapte. Astazi am programare la un alt service si astept si de acolo o parere, revin pe seara cu o concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari,

Revin cu informatii noi dar dupa aproape 1 luna am aceeasi problema, desi am schimbat service-ul. Totodata prima constatare calorifer caldura,ok, schimbat. Se ia masina din service, a doau zi aceeasi problema in acelasi loc. Revin la ei, baga presiune in sistem nici o pierdere, imi zic ca probabilitatea mare chiulasa, dar sa verific daca da pe supraplin. Se curata canalul de la vasul expansiune si pe langa, completez in fiecare zi cu atentie, uscat dar antigelul tot curge. Zic hai sa las seara dupa ce opresc motorul capacul desfacut, si binenteles de 3 zile la fel tot curge. Aproximativ 1l 1l si si jumătate in fiecare zi, nu mai mult. Deci ce sa fie ce sa fie, mai mult ca sigur nu e chiulasa, aveam emotii,dar cum pot depista problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut simptome similare la masina mea, in sensul ca pierdeam antigel dar nu se vedea nicio urma. Pe la vasul de expansiune nu curgea insa pierdeam in jur de 500-700 ml /zi in stadiul final( initial completam de 2 ori pe an). Testat in service nu pierdea presiune.

La mine a fost racitorul EGR, antigelul pierdut se ducea in evacuare si chiar era reabsorbit de motor - avea zgomote de tacheti uneori.
Se poate testa anulandu i traseul pentru scurt timp, eventual  o zi.
asa arata:

 ODcyYTcyZjkzYjE2ZjAwYzk3ZGIwYmU3NTdjMzE0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si racitorul egr ar trebui verificat, numai ca la mine curge si se vede balta sub ea.Trebuie sa verific toata instalatia, ma gandesc ca ar putea fi un furtun cu un conector metalic, un dop de la motor etc. As vrea sa incerc sa pun in antigel un colorant puternic poate fosforescent pe zi, seara sa o urc pe elevator, ii dau scutul jos si dimineata sa vad problema. Exista asa ceva, a mai incercat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Baieti am nevoie de un sfat, la un prieten cu un gf 5, motor BKD, tot pierde antigel, si nu stiam pe unde, pana in seara asta cand am descoperit impreuna cu el pe unde pierdea antigelul.

Stiu ca era cineva pe forum care a avut o problema asemanatoare, dar nu mai gasesc ce si cum.... ma poate ajuta cineva cu vreun sfat ? Teava/stutul din poza urmatoare este "roasa " ,are o gaura in ea, spre partea unde intra in motor... si practic indiferent cat am aranja furtunul tot curge antigelul. Idei cum o pot scoate si daca as gasi un kit de reparatie ? Unde este insemnat cu negru, acolo este gaura...

Multumesc

bkd.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!