Jump to content

Lichid Racire Sub Minim


AdiG01
 Share

Postare recomandată

Influenteaza foarte putin racirea acele lamele strambe, datorita formei ca un fagure, iar fluxul de aer in deplasare sa raceasca apa care recircula mereu prin radiator, insa nu atat de mult incat sa impiedice buna functionare.

De preferat ar fi ca atunci cand le monteaza o reprezentanta noi sa arate ca in fabrica, deoarece si banii tai au fost intregi cand ai platit, nu rupti si indoiti in toate partile.

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema destul de importanta

de ceva vreme incoace, la aproximativ 150 de km de condus, imi scade antigel-ul si mi se aprinde martorul in bord

nu conteaza daca fac 150 km intr-o singura cursa, sau mai multe adunate

am completat si cu antigel si cu apa distilata, dupa imprejurari

am fost la service si nu au gasit nici o scurgere ( tevi, radiator, in interior, etc)

in ultima vreme am urmarit si eu fenomentul pt ca a devenit de-a dreptu imposibil de circulat

mi s-a intamplat ca dupa un drum, ajungeam acasa, opream masina si la verificarea nivelului de la lichid sa observ ca este sub minim

am asteptat un pic sa se mai raceasca, si am completat pana la nivelul maxim.

dimineatza, cand sa plec iar, surpriza, mi se aprinde martorul in bord, si lichid doar pe fundul vasului

din observatiile mele, am vazut ca in spatele farului din dreapta ceva stropeste pe acolo - se vede si in poza

acolo sunt 2 furtune metalice si pe unul din ele e ceva capacel negru - ma gandesc eu ca e ceva supapa

si am impresia ca pe acolo imi arunca afara antigel-ul

dar nu inteleg de ce

maine o sa ma duc la un service, dar poate aveti careva vreo idee, sau ati patit asa ceva

si interesant e ca daca turez motorul pe loc, nu se intampla nimic, numai atunci cand e in mers

atasez aici o poza

post-18962-1284564179_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate se prelinge, numai tu poti sa descoperi uita-te atent ca trebuie sa gasesti ceva daca chiar e lichid, sa nu fie vechi de cand ai completat ...e o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei o pompa cu manometru, desfaci furtunul subtire de la vasul de expansiune, astupi stutul de la vas si bagi pe furtun presiune de 2-2,5 bari si vezi pe unde rasufla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa mai observ, da nu cred k se prelinge si nici nu am varsat cand am completat

daca era prelins, se vedea un pic ud, dar ce e acolo e mizerie udata bine si se vede ca e stropit si pe langa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ar fi sa gasesti urme roz acolo pe unde pierde antigel (daca ai G12). Eu pierdeam la o garnitura (iesire din chiulasa) tot asa cand eram in mers si nu se intampla nimic daca il turam pe loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian,

daca identifici problema, sa-mi zici si mie, fiindca EXACT ASTA MI SE INTAMPLA SI MIE de ceva vreme incoace.

Bun, io cica am schimbat radiatoru' de A/C, da' de atunci, am facut vreo 7.000 km. Acum 4 zile am venit din Ungaria, ajung acasa, cand sa plec catre Bucuresti, "K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AngelEye pompa de apa ai verificat-o? a fost schimbata odata cu distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da

pompa de apa a fost schimbata odata cu distributia si are max 50000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o asemenea problema, daca faceam 'plinul' de lichid de racire, dupa cateva sute de km imi era la nivelul minim din vas, completam si tot asa, pana am ramas fara lichid si sa aprins martorul. Am ridicat masina pe rampa, m-am uitat sub ea si am observat urme de lichid roz, m-am dus pe 'traseu' si am vazut ca era pe la radiator problema; am un por in colt la radiator si pe acolo pierd. Nu am reusit sa imi schimb radiatorul si am cumparat solutie speciala care astupa porii din radiator, de atunci nici o problema, nu mai am pierderi, deloc! M-am interesat care solutie pentru radiator este buna ca am vazut ca sunt fel si fel de solutii care dupa un timp provoaca si alte necazuri si problema este rezolvata. Poate sa fie aceeasi problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa completez si eu la mine.

G12 trebuie amestecat? sau torn direct solutia din bidon.

multumesc.

Modificat de oldhit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu masina la un service

3 ore s-ao tot uitat 2 mecanici pe acolo

pe sus, pe jos, cu masina pornita, din toate pozitiile

si nu au gasit nimic

nu stiu ce sa mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut , si eu am aceiasi problema la golful meu, am verificat peste tot nu se vede nici'o scurgere de antigel ,am fost la reprezentanta la skoda s'au uitat vreo 3 mecanici cu lampa de control pe sus pe jos nimic ,au bagat un aparat care face presiune sa vada daca pierde pe undeva, nimic .....ultima solutie au zis ca trebuie verificat ,schimbat garnitura de chiulasa.....ceva pareri cum se poate sa imi dau seama daca e chiulasa fara sa fie desfacut motorul cum trebuie sa se manifeste masina sa imi dau seama fum alb ce anume?

Modificat de flow87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deci doamnelor si domnilor ultima descoperire macabra as putea spune pt mine din cauza antigelului. Am cumparat masina din semnatura in 2008 din germania, la intoarcere an constatat pe autostrada la unguri ca nu mai am antigel. am tras pe banda de urgenta si stateam cu un bidon in mana ca un prost si nimeni nu oprea, am vzt pe margine o balta si am zis ce-o fi o fii bag apa din balta. Cand am deschis busonul sa bag apa era o presiune foarte mare si a venit apa inapoi, am plecat si am oprit la primul peco si mi-am cumparat apa. Vreau sa spun ca motorul asta imi consuma in jur de 4 500ml la 1000km cred. Am mers asa cu el pana asta vara cand mi s-a pus pata sa imi schimb distributia, nu am gasit nimic in neregula acolo numai ca s-a intamplat ca dobitocul care a pus-o a facut in asa fel in cat s-au strambat vreo 13 supape. Am schimbat supapele la un alt service cu garnitura noua si in continuare motorul meu imi consuma apa. pana cand la un moment dat mi-a consumat in 50 60 km vreo 6 ltr de apa. M-am decis sa schimb motorul pt ca deja bagasem o gramada de bani in el si nu mergea bine si stiam ca o sa ma coste iar foarte mult ca sa o repar. Am gasit un motor la un coleg de forum, dar motorul nu a avut pe el radiatorul de la EGR, drept urmare l-am pus pe cel de pe motorul meu. Dupa ce am montat motorul am constatat ca motorul nou consuma si el antigel la fel ca si celalalt. Nu se poate ca la doua motoare sa fie garnitura de chiulasa arsa am zis eu. Si am demontat intr-o zii radiatoarele poate o fii spart pe undeva si nu se vad scurgeri si nimic. Am stat si m-am gandit care este circuitul apei in natura adik in motor. Ce ma nelinistea pe mine e faptul ca imi ajungea apa in admisie. Si m-am gandit eu sa demontez conducta de gaze nearse care vine la EGR sa vad ce se intampla si am constatat cu stupoare ca imi veneau picaturi de apa/antigel pe ea. Am schimbat nemernicul de radiator de EGR iar acum nu mai am nici presiune mare in vas si nici nu imi mai scade nivelul. Verificati fratilor singuri nu va mai duceti la service ca dati banii de pomana credeti-ma pe cuvant.

Daca am scris prea mult imi cer scuze, dar sper sa fie de folos cuiva.

regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e clar ca daca in instalatie de racire e presiune excesiva nu pot fi decat doua chestii: garnitura de chiulasa sau racitorul din EGR. Cred ca majoritatea celor de la service habar nu au ca masina are racitor pentru gazele recirculate (defapt numai motoarele mai noi au asa ceva EU4 al meu de exemplu nu are ca e EU3 dar varinata EU4 adica astea mai noi au). Imi pare rau ca a trebuit sa schibi un motor perfect functional din cauza unui nimic :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine dupa cate imi dau eu seama codul la motor ar trebui sa fie bkc si iti garantez eu ca ai. Pt ca nu am gasit radiator de motor de 2000 si am pus de 1.9 care e un pic diferit la prindere.

Regards.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti grantez eu ca nu am :icon_thumright:. Masina o am de noua si e printre primele produse, codul motorului e BJB si e EU3. BKC cum zici si tu are pentru ca e EU4 si una din modificari pentru a ajunge la standardul EU4 e includerea acestul racitor de gaze recirculate, pe langa modificarea unor mape de injectie in ECU. OFFTOPIC: Oricum sunt forate multumit de acest motor: consum mic si nu am schimbat absolut nici o piesa la el in 6 ani decat distributia la 120 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare colegi, de 2 zile imi face si mie probleme lichidul de racire, in nici 20km, mers in oras, am completat de 2 ori cu apa. Cand deschid busonul acesta opune rezistenta, se pare ca face presiune in instalatie si am urmarit lichidul din vas cu motorul pornit, busonul scos si se pare ca face la 3-4 sec cate 2-3 bule mici de tot, mentionez ca lichidul de racire este curat fara urme de ulei-gaze iar pe esapament nu iese fum alb. Am sa urmaresc in seara asta la o masina identica sa vad daca ii face bule in vas. Alte pareri?.. un service-mecanic serios unde sa fac o constatare?

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, verifica sa nu ai pierderi de lichid.

Ca sa ai probleme cu garnitura de chiulasa, nu e obligatoriu sa ai ulei in lichidul de racire.

Rezistenta - e normal sa opuna si sa faca presiune pe sistemul de racire, dar nu in mod exagerat

La cat completezi tu, ar trebui sa bage abur la greu...... deci, poate ai noroc si iti pierde lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat la un alt golf 1.9tdi si la fel face acele mici bule in vas, mai multe cand accelerezi motorul, deci nu sunt probleme. In iarna am avut aceeasi problema, am completat cu 200-250ml de g12 si de atunci si pana acum nu am mai avut probleme. Am urmarit toate furtunele, radiatorul, dar nu se vad urme de scurgeri. La fosta masina aveam scurgeri la partea de jos a radiatorului si am adaugat un tratament pt scurgeri sub forma de nisip (Stop leak) si masina nu a avut probleme nici acum dupa 4-5 ani cu radiatorul si ma gandeam sa pun si la golf nisipul asta, dar am auzit pareri cam proaste despre el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU pune - ala formeaza depuneri si in radiator si in calorifer....si te trezesti cu alte probleme. Face bine pentru moment si mult mai mult rau, pe termen lung.

Pe sub masina nu se vede nimic, nicio pata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in seara asta la Auchan militari si am gasit 3 pete de apa sub masina, toate 3 au fost in zona cutiei de viteze - ax roti.. nu a fost nimic in zona radiatorului, acum ma gandesc ca am mers cu clima pornita, dar este posibil sa se fi prelins de la radiator pe scut si sa fi curs unde se termina scutul.. trebuie sa merg cu ea la un service cu elevator, sa imi demonteze bara sa analizeze mai bine radiatoarele. Traseul din seara asta a fost Favorit(dr taberei)-auchan-favorit si nivelul a scazut cam cu un deget, iar ca atunci cand am deschis capacul a mai crescut nivelul in borcan.

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!