Jump to content

Lichid Racire Sub Minim


AdiG01
 Share

Postare recomandată

la mine in fierul de calcat nu lasa urme, dar folosesc doar apa de la expert nu stiu ce de la cora. e la niste pungi de plastic. eu n-am avut nici o problema pe tema asta, dar daca as avea, nu as pune apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat cu G12 si putina apa distilata.

Probleme nu erau nici inainte...dar na...sper sa nu fiu nevoit sa completez iar prea devreme. (am de unde acum :icon_thumright:, dar ma gandesc la altele dupa :rolleyes: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu acesi problema ca VAG4EVER adica imi scade nivelul de antigel cam 0.5 l la 2000 km. Tre sa zic ca aceasi constatarea ma avut si eu, adica dimineata la urcare in masina e un miros mai neplacut cam de statut asa nu stiu ce sa zic. O sa ma duc cu ea la un service dar cred ca este caloriferul de caldura. Mentionez ca masina am adus-o din germania cam de o luna si are 120.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e cel mai probabil. Am avut si io la fosta. Numai ca pierderea ajunsese ceva mai mare. A durat vreo 3 ore inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am observat ca si la mine dispare lichidul de racire.Pe zi ce trece, parca tot mai mult.In interiorul masinii nu am gasit nimic umed, semn ca ar fi vreo scurgere.Daca o sa tot scada apa,am sa merg la un service.Momentan nu am lasat-o sa scada pana sa se aprinda becul in bord.Precizez ca temperatura sta constant la 90 de grade.Apropos, stie cineva un service ok in Bucuresti la care sa fac verificarea?Asi merge la reprezentanta, dar nu vreau sa dau mai multi bani decat merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!la mine masina scoate mult fum alb si pierde si apa..sa fie de vina aceasta garnitura?daca da..ce e de facut??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

risti sa infunzi radiatorul ce prostiile alea ! uitete mai atent cacid e multe ori din cauza calduri sucrgerile nu se observa daca folosesti antiogel rosu g12 incarca cu uv e 20 ron o lanterna pe net si vezi exact de unde vine !!

cat despre anulatul radiatorului din interior sinplu clima pe rece sau off si apa nu mai trece prin el !

Degeaba dai clima pe off, se inchid doar fantele din dreptul radiatorului de caldura, apa tot trece prin el.

Pentru pierderi si miros de antigel in habitaclu, sigur e spart radiatorul de caldura sau ,in cel mai fericit caz, un furtun fisurat sau un colier slabit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate identifica daca e o problema de la chiulasa? Care sunt simtomele? Care sunt efectele secundare daca ar fi o problema de chiulasa, in afara faptului ca "papa" apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am obsevat, la mine e ud sub radiator.Deci, cred ca e radiatorul de vina.Mi-am facut programare pt luni la Augsburg si cica e cam 85 ron /ora de manopera.Mi se pare cam scump.Puteti sa-mi recomandat un service mai ieftin si bun, sau merg la ei?Momentan mi-am facut programarea pentru a identifica care e piesa defecta,poate e doar un furtun, sau colier.Nu i-am intrebat si daca reconditioneaza radiatoarele.Astept ceva pareri de la cei care au mai patit asa ceva si cum si unde au rezolvat problema, eventual care a fost costul.MUltumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

la mine la 19000km nivelul a ajuns sub minim. cand am luat-o la 12km era la jumatate intre max si min. problema este ca a scazut in ultimii 4mii km. exact in perioada de iarna unde caldura merge la greu. intrebari! pot sa vad radiatorul de caldura fara sa desfac bordul? daca da unde este?

ca un fapt divers la un Touareg cu 5mii km cand a fost verificat nivelul era mult sub minim! au inebunit toti cu fiabilitatea masinilor lor!

Modificat de ivd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie in 33500km mi s-a completat in service de 2 ori, o data pana in revizia de 15000, cu antigel (desi nu era sub minim...inca) si a2a oara saptamana trecuta, cu apa distilata (au testat concentratia si au decis ca nu e nevoie sa completeze cu antigel). In ambele cazuri nu am platit nimic. Cert este ca masina nu are nicio problema, nu se pierde...Nu a ajuns niciodata sa fie sub minim pentru ca obisnuiesc sa mai ridic capota si observ din timp daca scade. Atata timp cat nu pierde pe undeva nu-mi fac probleme, totusi nu inteleg de ce se consuma... :salut: Cei de la service mi-au spus ultima oara ca s-a consumat pe timpul iernii cand am folosit mai mult caldura in masina. Ce-i drept, si prima oara cand mi-au completat tot iarna era...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu de ceva timp acceasi problema cu lichidul de racire. in unele zile chiar observ o pata sub masina. am fost azi si am urcat-o pe rampa la un service prin vitan si mi-au spus ca e spart radiatorul, nu stiu ce chestie din plastic si ca trebuie schimbat tot...

am sa cer si alta parere... cred ca la augsburg..

in cazul in care e radiatorul are cineva idee cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi ca era unul de vanzare pe anunturi pe acest forum scump si drag. Din cate imi amintesc era nou si avea un pret excelent, parca 150 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut anuntul. ideea e ca din ce spune anuntul nu este un radiator original vw. cam care ar putea fi dejavantajele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De vreo 6 luni incoace am tot avut probleme cu nivelul lichidului de racire si nu imi dau seama daca e normal sau nu... la inceput era sub minim destul de rar (cam o data la doua luni) dar in ultima luna se intampla sa mi se aprinda martorul pt nivelul apei cam o data la 2 saptamani; e drept ca am si mers mai mult cu masina.

Am mai observat o chestie interesanta: la un moment dat chiar ma grabeam si am ignorat semnalizarea martorului + indicatorul STOP. Am mers cu masina ~ 15 min, am ajuns la destinatie, am oprit motorul si am observat ca lichidul era intr-adevar doar un pic sub minim. Am desfacut capacul de la capacul vasului de expansiune si pierzand presiunea, apa a revenit la nivelul maxim. Dupa doua zile insa problema a revenit si de aceasta data, nemaipornind motorul apa a ramas la nivelul minim si a trebuit sa completez cu apa distilata.

Ce ar putea fi? Intreb aici pentru ca fiind in Romania nu am deloc incredere in service-uri; initial am zis ca e ceva de la distributie dar am schimbat kitul acum 3 luni...

Multumesc pentru orice sfat bine intentionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar daca nu ai incredere sa te duci la un service tot acolo o sa ajungi pana la urma ... dar pana atunci poti verfica singur daca sunt urme rozalii prin compartimentul motor, mai exact verifica toate imbinarile furtunelor de la sistemul de racire daca gasesti ceva scapi fara service. Daca nu vezi nici o urma pe nici unde mai poate curge pe la pompa de apa care ti-au schimbat-o acum 3 luni cu distributia sau cel mai grav poti avea un por in garnitura de chiulasa dar pentru asta ar trebui sa ai prsiune mare in sistemul de racire si sa observi bule in vasul de expansiune. Oricum problema ta dateaza mai demult pentru ca zici ca, completai o datat la 2 luni ceea ce nu e normal (eu de exemplu nu am completat deloc in 6 ani si nivelul e tot acolo), numai ca acum s-a marit gaura, ca sa zic mai pe romaneste, pe unde peirzi licidul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am observat nimic... o sa merg la service. :D

Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cateva zile imi curge si mie antigel destul de tare (un litru la 100 km) in coltul din dreapta al radiatorului, adica pe partea opusa volanului. Maine ma duc in service, dar pana atunci... aveti idee ce ar putea fi? E vreo mufa pe acolo care sa se fi slabit sau in mod clar e spart radiatorul? Eu m-am bagat sub ea sa ma uit, dar nu vad fisura din cauza ca radiatorul e acoperit cu o masca din plastic, si ca sa dau aia jos.. cu tot cu ventilatoare... am zis mai bine sa nu ma complic. Cand e motorul oprit nu curge, numai cand face presiune cred... Cand o parchez mai curge cateva minute, dupa care se opreste. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este si cupla acolo... este si un fel de robinet pe unde poti da drumul la antigel.. si poate fi si spart radiatorul acolo.. sau taiat furtunul.. cel putin 4 variante..

si la editare: am recitit postul si am observat ca se refera la celalta parte.. unde nu este nici cupla nici robinet nici furtun...doar radiatorul...

Modificat de jetta li
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Maine aflu exact ce s-a intamplat acolo. Se pare ca de ce mi-e frica nu scap... adica de schimbarea radiatorului. Nu prea inteleg de ce sa se sparga, nu am lovit masina, si nici nu am bagat altceva in afara de apa distilata si G12. Revin maine cu un post, dupa ce aflu verdictul exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi radiatorul, era spart. 400 Ron radiatorul (Valeo) si 100 Ron manopera. Cica e de vina antigelul, dar eu am pus numai G12 Plus si apa distilata. In fine, are 10 ani, cred ca asta e durata de viata a unui radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai vazut cum era spart? poate a sarit vreo piatra prin grila in el... la touran am vazut ca sunt care au niste aparatori care vin prinse pe radiator in partea inferioara, in dreptul grilei centrale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine are un scut de plastic mai ingust asa, in partea din fata, sub radiator. Nu prea cred ca are pe unde lovi piatra. Mi-a spus un meserias de la service ca radiatorul se mai poate sparge si din cauza termostatului. Acesta se poate bloca pe inchis si face presiune mare in radiator, care cedeaza la incheieturi. Nici asta nu e cazul la mine, ca am avut probleme cu termostatul, dar se blocase pe deschis. In fine... adevarul e ca arata destul de rau radiatorul vechi, in partea dreapta curgea destul de tare, dar si in stanga era murdar de rosu, semn ca si pe acolo scapa putin. Acum o intrebare privind radiatorul nou... a ajuns la service cu vreo doua impunsaturi, adica erau culcate lamelele alea subtiri de pe suprafata lui. Nu prea mi-a convenit, dar a zis meseriasul ca asa se intampla cu astea cand se transporta, dar nu ii afecteaza cu nimic functionarea. Asa sa fie? Chiar nu ma pricep...

A, am uitat sa spun ca prin grila nu poate lovi piatra radiatorul de racire, pentru ca in fata lui e cel de aer conditionat.

Modificat de cosminbej
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate.. radiator ac am vazut spar de piatra... daca sunt tarmbe cateva lamele din alea subtiri nu afecteaza cu nimic... doar conductele (daca se pot numi asa) alea subtiri orizontale conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum alta belea. La 2 zile dupa ce am schimbat radiatorul, imi curge antigel pe la pompa de apa. Nu vad prea bine daca imi curge pe la colierul care strange furtunul de intra in pompa sau scapa pompa insasi. Intrebare: e posibil sa am presiune prea mare in instalatie si de aceea sa imi cedeze cate ceva asa, intruna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!