Jump to content

Lichid Racire Sub Minim


AdiG01
 Share

Postare recomandată

salutare.

am o problema. calculatorul imi zice ca am lichidul de racire sub minim si cand m-am uitat sub capota chiar asa e. masina are 5000km si 1luna jumate.

nu mai stiu exact daca la inceput era full la lichid. as vrea sa-l completez sa vad ce se intampla dar nu am gasit g12, cum scrie in carte. mai caut maine.

pe unde poate sa scape antigelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la un service vag si iti vor completa ei cu antigel OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.E prima oara cand intru pe acest forum..si ptr ca nustiu sa postez unde trebuie am nimerit aici:)am si io o porblema,am un golf IV coupe din 2001 si de vreo 3 sapt la 2 zile cand vreau sa o pornesc ami ramane un martor aprins pe bord ca o cheita si ami da pe ecran eroarea asta "wegfahrsp aktiv" si in 2 secunde ami opreste motoru brusc.de la ce sa fie??

P.S dupa vreo 5 incercari pot pleca dupa loc cu ea :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxu...welcome dar ai gresit aria...este ceva legat de g4 ...mai sus in pagina de inceput...wehrfargspere..bla bla inseamna ca ai o problema pe imobilizare, cel mai porbabil trebuie adaptata cheia....

@Adi G01...nu moare daca ii pui 200 ml apa...sa stii :hainoroc:

trust me...i know :D

Modificat de tazzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar ai grija sa fie apa DISTILATA :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal sa piarda atata lichid intr-o luna. Trebuie sa urmaresti daca nu curge pe undeva. Asta daca a fost plin la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru masinile fabricate pentru europa de est nu cred ca e o noutate cam toate au cate o hiba . dar mergi la dealer in service si iti completeaza sau remediaza defectiunea pe gratis ca doar ai garantie si cei de la protectia consumatorului au telefoanele deschise :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru masinile fabricate pentru europa de est nu cred ca e o noutate cam toate au cate o hiba . dar mergi la dealer in service si iti completeaza sau remediaza defectiunea pe gratis ca doar ai garantie si cei de la protectia consumatorului au telefoanele deschise :)

lol....e consumabil..in cel mai bun caz iti fac cadou 200 de ml de antigel...in cel mai rau iti explica sa citesti certificatul de garantie si te trimit sa iti cumperi un bidon de g12....nu e scump :(....

@pierderi.....la 5 km eu cu mana mea am facut plinul la tot ce e lichid pe masina....la 6000 am completat ulei :) , iar acum la 10000 antigelul e undeva la jumatea zonei de lucru....e normal sa se modifice nivelul...mai apar dilatari, evaporari...nu e de speriat decat daca o face constant....

eu am alta intrebare... de ce va speriati asa tare la atata lucru ???:tuktuk:

PS..masini fabricate pentru Eastern EU......asta e o sintagma la fel de .. ***** ca si aia cu "full options" .... sa zicem ...deplasata...dar ma abtin de la comentarii....

Va salut, cu stima :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m-am speriat doar ca ma gandesc si la varinta aia cu trecerea antigelului in ulei ca nu am vazut nicio scurgere externa, mai ales ca motorul de 2.0 tdi stiu ca consuma ulei si eu la 5000km nu am pic de ulei pierdut, asta in conditiile in care merg si cu 4000-4500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poti duce la o benzinarie, cumperi o sticla de apa distilata (eventual una cu eticheta pe ea :tuktuk: ) si a doua zi de dimineata inainte de a porni masina de dimineata completezi cu apa distilata pana unde vrei tu (intre min si max). Dupa care o ti sub urmarire. Atentie ca nivelul de antigel se verifica doar la rece. Daca pierde in contiunare ar fi bine sa te duci la un dealer sa-ti verifice etanseitatea sistemului de racire.

Numa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am cumparat de la PBN un litru de solutie G12 cand a fost cazul sa completez putin. Cei de acolo mi-au zis sa pun numai G12 (fara amestec de apa distilata) "ca sa se mai improspateze antigelul ramas".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu se dilueze, scrie pe el proportia cu care se dilueaza in functie de temperatura la care trebuie sa protejeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o problema similara cu lichidul de racire.. in sensul ca am completat cam acum 2 luni pana la maxim cu g12 luat de la pbn.. in general las masina cu rotile din stanga pe o bordura, astfel incat senzorul nu indica prea precis nivelul lichidului. in orice caz, cand e la maxim, nu se aprinde.. de curand s-a aprins si cand am verificat scazuse cam cu 2mm sub maxim (repet, in doua luni).. e normala diferenta asta? mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este ! Ai o problema ...poate fi un colier de etansare ( cel mai probabil ) sau furtun care prezinta un por , care se dilata la caldura si pierde lichid, radiatorul mai poate fi dar acesta curge mai abundent , uita te si tu atent dupa ce o pornesti si se incalzeste motorul si incerca sa vezi daca ai umezeala pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am sa ma uit... mersi! oricum, sper sa nu fie un por pentru ca asta ar insemna ca-mi trebuie alt furtun ... si in perioada asta nu cred ca am sanse. in cel mai rau caz, daca schimb furtunul la un service neautorizat vw, am vreo problema cu garantia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un Golf 4 caruia in 5 ani nu i-am completat niciodata lichidul de racire asa ca sunt sigur ca ai o problema cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu banuiam, mai ales ca in primii 15000 de kilometri n-am pus nici un strop de antigel.. sper sa reusesc sa rezolv cat mai repede.. mersi pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema similara,in ultimul timp la fiecare 1500Km trebuie sa completez lichidul de racire cca 0.5L,am fost si in service s-au uitat peste tot nici o scurgere nicaieri nici o problema cu furtunase nimic.Ce altceva poate sa fie ca pierd asa de repede lichid de racire?Cineva a spus ca trebuie schimbat garnitura de chiulasa e posibil?Merci pt.ajutor :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am luat 1L de antigel de la Midocar ca sa completez si eu lichidul de racire. a scazut un deget sub minim in 26.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu scazutul lichidului de racire poate fi si de la pompa de apa care in mod normal se schimba o data cu distributia, lucru care nu se prea practica la noi. In cazul in care curge pe la pompa de apa nu se vede din cauza plasticului de la distributie; de obicei se duce semeringul si pe acolo curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nox, mie mi-a scazut in 26.000, facuti de la 0 deci nu se pune problema de schimbat pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aproape 80000Km in viitorul apropiat o sa schimb distributia nu stiu daca o sa rezolve problema mea dar e totusi e normal sa nu scada nivelul lichidului daca nu folosesc masina daca e dela pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate sa fie si de la radiatorul de incalzire de asemenea nu se vede.Exista tot felul de produse pentru lipit radiatoare incercati. Cele mai multe murdaresc lichidul si arata inestetic dar am inteles ca sunt si incolore.Eu am folosit in urma cu cativa ani la un cielo cu radiatorul de incalzire spart si nu am avut treaba pana l-am vandut.nu incercati prafuri pentru lipit radiatoare.eu am folosit ELF in cantitati mici (1/4 din continut) nu murdareste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!