Jump to content

Adaptare "Steering Angle Sensor"


cristian_wushu
 Share

Postare recomandată

sau incerca limit stop-ul direct. Vad ca la G85 nu vede initializarea, atat.

 

daca nu merge, incearca asa cum ti-a zis bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi dacanu e initializat , nu merge steering limit stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

initializarea se face in 50 m dupa plecarea de pe loc, nu este nevoie de VCDS. Nu are eroare de G85 neadaptat, ca sa-i faca setarea de baza, de asta zic, ca e posibil sa faca doar setarea pt limit stop.

 

oricum, vede la fata locului, se rezolva imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut ! Am si eu o problema cu un Vw Golf 5 an 2007, 2.0SDI . Am avut ceva timp scoasa bateria din el, apoi dupa ce i-am repus bateria la loc , am observat ca martorii servodirectie si ESP  raman aprinsi, iar volanul se misca ceva mai greu . Inclusiv martorul ABS a fost aprins o perioada de timp, apoi s-a stins singur (dandu-mi o eroare de senzor G46 roata stanga spate ) . V-as ruga , daca aveti placerea, sa ma ajutati si pe mine cu aceasta problema , spunandu-mi exact ce sa fac, chiar procedura pas cu pas. Sunt nou pe aici, asa ca va rog, nu dati cu pietre ! Recunosc, mi-am bagat nasul , dar nu am reusit sa-i dau de cap . Din pacate nu ma aflu in Romania si as vrea sa o rezolv fara sa apelez la vre-un service. Acestea sunt erorile care-mi apar in urma scanarii :

 

Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56

VIN: WVWZZZ1KZ7W149458   Mileage: 305470km/189810miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: None
   Part No SW: 03G 906 016 LD    HW: 03G 906 016 LD
   Component: R4 2,0L EDC 0000SG  0544  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZBZ0F0536501
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 70E467AA63740598D15

1 Fault Found
19463 - Camshaft Position Sensor (G40)
            P3007 - 000 - No Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Torque: 34.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 48.0

Readiness: 0 0 1 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 L
   Component: EPS_ZFLS Kl.069 H07 1806  
   Shop #: WSC 00000 028 00001
   VCID: 346CABBA57EC79B8F5D

2 Faults Found
02546 - Steering Limit Stop
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Mileage: 305470 km
                    Temperature: 34.0°C
                    Voltage: 14.30 V
                    Voltage: 14.10 V

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            000 -  -
             Freeze Frame:
 

Astept ajutorul vostru , in special de la cei care se pricep cu adevarat ! Va multumesc ! Toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MK60 este .


Mai exact :

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC
   Component: ESP FRONT MK60      0101  
   Revision: 00H11001    
   Coding: 0021121
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 73EE68A612623E802C7

No fault code found.

 

Iti multumesc frumos pentru promtitudine, Al Bundy ! Daca ma poti ajuta cu procedura, ti-as ramane recunoscator !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru link-uri, Al Bundy ! Am facut procedurile inclusiv pe cea pentru MK70 ... si nici un rezultat !In ABS brakes, la measuring blocks, in group 004 valoarea este 0 si daca misc de volan nu se schimba absolut nimic...ramane tot 0, iar in basic settings la group 060 , in casuta a doua este OK . In Steering Assist , la fel...in measuring blocks la group 007 , in prima casuta valoarea este 0 si aceeasi faza, daca misc de volan ...nu se schimba ...tot 0 indica, iar in basic settings la group 60 casuta a doua este OK. Am tot incercat si procedura de steering limit stop... dar fara nici un rezultat ...erorile sunt aceleasi ca in post-ul 130, in bord am martorii de servodirectie si ESP aprinsi iar volanul se misca greu . Care ar putea fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre basic settings si steering limit stop te-ai miscat cu masina macar 20 metri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru link-uri, Al Bundy ! Am facut procedurile inclusiv pe cea pentru MK70 ... si nici un rezultat !In ABS brakes, la measuring blocks, in group 004 valoarea este 0 si daca misc de volan nu se schimba absolut nimic...ramane tot 0, iar in basic settings la group 060 , in casuta a doua este OK . In Steering Assist , la fel...in measuring blocks la group 007 , in prima casuta valoarea este 0 si aceeasi faza, daca misc de volan ...nu se schimba ...tot 0 indica, iar in basic settings la group 60 casuta a doua este OK. Am tot incercat si procedura de steering limit stop... dar fara nici un rezultat ...erorile sunt aceleasi ca in post-ul 130, in bord am martorii de servodirectie si ESP aprinsi iar volanul se misca greu . Care ar putea fi problema ?

 

intai faci procedura de adaptare la G85.

 

dupa aceea limit stop-ul

 

  • Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds.
  • Turn steering wheel completely to the left and hold it there for 10 seconds.
  • Turn steering wheel completely to the right and hold it there for 10 seconds.
  • Center steering wheel (±10°).
  • Switch OFF engine and ignition.
  • Switch ON ignition.
  • Wait 5 seconds.
  • Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive.

trebuie sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin ! Am facut procedurile de...n... ori  si de adaptare G85 si de limit stop , am incercat si cum a spus Al Bundy (cu deplasarea masinii intre basic settings pentru G85 si limit stop - procedurile facute pas cu pas  ) am scos pana si senzorul G85 , i-am dat cu spray de contacte ...nimic  ! Aceleasi erori ca in post-ul  130 ...si aceleasi evenimente descrise in post-ul 134 ... in measuring blocks , valoarea G85 este 0,00 grade...oricat as misca volanul...parca ar fi blocat , iar in basic settings apare ``OK`` ... chiar nu mai stiu ce sa-i mai fac ... in continuare martorii sunt aprinsi, volanul se misca greu... V-ati mai intalnit cu problema asta ? Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai patit si eu de 2 ori asta. Dar la Audi A4B8. Problema a fost rezolvata prin inlocuirea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori raman acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman aceleasi erori neschimbate ...cele care le-am afisat in post-ul 130 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu are nimeni o solutie pentru problema intalnita de mine ? Am inlocuit chiar si senzorul G85 cu unul nou  ... si nimic , aceleasi erori ca in post-ul 130, martorii aprinsi si  volanul se misca  greu  . Totusi mai in plus o nelamurire ...daca ABS-ul meu este MK60 , de ce erorile sunt raportate in adr. 44 Steering assist si nu in adr.03 ABS Brakes (aici nu este raportata nici o eroare) ? Basic setting-ul pt G85 la modelul meu de ABS se face in 03 ABS Brakes... Am incercat de zeci de ori Basic setting-ul pt G85, Limit stop-ul...dar din pacate fara nici un rezultat ! Tot ce am scris in posturile de mai sus ramane identic , absolut nici o schimbare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr in blocurile de masura se vede cand rotesti volanul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , in blocurile de masura la G85  este 0,00 grade, iar cand invart volanul nu se modifica , iar  in basic settings  apare ok ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, foarte ciudat ! Eu mai am o Octavia 2(masina din semnatura)  si am mai facut una-alta pe la ea...cu succes , dar ce se intampla cu Golful asta ...e  teza de doctorat  :)) ...o sa merg  in service cu ea pana la urma , sa vad cat de buni sunt italienii astia la deslusit astfel de mistere ! O sa va tin la curent cu rezolvarea... daca s-o rezolva !  Va multumesc pentru intentia de ajutor !

Daca totusi este cineva care ar sti cum s-ar rezolva marele mister , astept idei, indrumari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

 

Am si eu o problema, am facut update la calculatorul de coloana, am pus CH-ul si acum nu mai am servo. se misca volanul foarte greu.

 

Am urmatoarele erori :

 

Ma poate ata cinevacum fac codarea ?

Masina e Golf 5 din 2007/2008

post-28918-0-96629900-1398765247_thumb.j

post-28918-0-32102100-1398765260_thumb.j

post-28918-0-79366700-1398765279_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE wiki.ross-tech ai cautat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine pe tester la Steering Wheel.. nu gaseste modulul, erori nu apar, masina are abs+esp, becul de la butonul esp se aprinde la apasare. dar unde-i modulul ?

Posibil sa fie defect ?

 

Multumesc anticipat.  

 

P.S. la drifting-uri pe zapada caraie, pedala salta, apar mesaje de avertizare. La fel si la traversarea in viteza a baltoacelor cu care este decorat asfaltul de pe la noi...

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, si care este problema?

 

Tu nu ai pe masina modulul care sa raspunda la adresa 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca ,, volanul in mers sta putin rotit spre stanga si incarcand o verificare o pozitiei , la 16 nu citeste nimic.

In fine, inteleg ca n'ar fi probleme cu modulul ci doar cu faptul ca nu poate fi "depistat"

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu poate, deoarece masina ta - si cele din generatia ei - nu au calculator de coloana - deci nu ai cum sa accesezi modulul 16.

 

Demonteaza volanul si pune-l pe drept... sau fa o geometrie - daca sta stramb de la ea - dupa care faci setarea de baza la G85 - care se face pe ABS, la modelul tau.

 

Pune eroarea asa cum apare ea, ca sa ii dau un raspuns exact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!