Jump to content

Adaptare "Steering Angle Sensor"


cristian_wushu
 Share

Postare recomandată

andrei.toledo

Salutare!

Am si eu urmatoarea problema la un Passat B5.5 1.9 TDI AVB din 2003.

Propietarul , o cunostinta a umblat in urma cu 2 saptamani la volan deoarece se auzea un scartait.Acesta nu a scos bornele si astfel a ramas cu martorul de la airbag si cei de la ABS si ESP aprinsi , intrucat a miscat si senzorul "steering angle".Am sters eroarea de la airbag si nu a mai aparut , dupa care am procedat conform operatiunii de adaptare a unghilui volanului.Am fixat volanul la 0' , si am procedat conform topicului de adaptare "steering angle".S-au stins astfel si martorii de ABS si ESP si totul functiona Ok.

Dupa plecare , respectivul a facut un viraj strans la stanga.Mi-a spus ca i-a scartait volanul dupa care s-a auzit o pocnitura.Imediat i s-a aprins martorul de la airbag si a ramas fara claxon.

Astfel a ramas cu martorul de la airbag aprins si cu urmatoarea eroare:

Thursday,01,January,2009,02:13:25:21461

VCDS Version: Release 805.0

Address 15: Airbags

Control Module Part Number: 1C0 909 605 B

Component and/or Version: 0A AIRBAG VW51 04 0006

Software Coding: 12353

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-00 - Resistance too High

Stie cineva ce este de facut in aceasta situatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

A scos cumva volanul afara? Dupa cate spui tu, se pare ca n-a centrat senzorul si astfel la primul viraj a rupt folia.

Daca e asa, va trebui sa-ti iei alt senzor, care nu e tocmai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Intr-adevar asa a fost.

La primul viraj stanga in loc , folia s-a strans dupa care s-a rupt.

Din fericire am dat-o jos si s-a putut lipi.Acum functioneaza din nou.

In momentul de fata VAG-COM-ul detecteaza unghiul de 0' undeva la limita din stanga si astfel duce la o noua rupere a foliei.

Daca adaptez senzorul dupa vag-com dispar toate erorile , insa acesta este strans la limita maxima pentru viraj stanga.

L-am pus provizoriu la mijloc vag-com-ul indicand ~ 700' .

Vom incerca maine repozitionarea foliei astfel incat la mijloc sa arate in jur de 0'.

Mentionez ca daca incerc sa ii fac adaptarea in momentul de fata , nu se pot sterge erorile , ramanand acest senzor faulty.

Revin maine cu informatii si multumesc tuturor pentru sfaturi.

P.S : E bine de stiut ca folia s-a putut lipi chiar daca au fost toate cele 7 fire rupte.Insa , trebuie ca lipiturile sa fie facute cu mare migala si atentie de catre cineva priceput.Au fost realizate sub lupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema..... Mi s-a aprins becu de la ESP in bord si in urma scanarii cu vag com am gasit o eroare...

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 H

Component: ABS/ESP allrad 3428

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

37-00 - Faulty

Dupa ce am sters erorile i-mi mai apare doar eroarea de la G85 si asta dupa ce virez dreapta.

Ceva sfaturi....daca a mai patit cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut!

ma bag si eu in seama cu o problema. imi apare eroarea

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

masina mea nu are ESP, sau cel putin asa cred ca am luat SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare tuturor...am si eu un golf 4 1,9 TDI din 2005 si 74 kw si am patit si eu cu eroarea asta g85 ca si altii...sa va spun povestea mea

am fost la un service sa-m fac unghiul si nu mi-a blocat volanul si la vreo 3 saptamani sa vezi surpriza cand mi se aprindea senzorul la ESP in bord dupa ce am citit pe forum mai multe si in urma unei diagnoze mi-am dat seama ce are...am fost iar la service-ul respectiv si mi-au facut iar unghiul si acum asteptam sa-mi vina interfata ca sa-mi recalibrez unghiul dar aseara m-a sunat un prieten si mi-a dat oi veste incurajatoare cica se poate recalibra unghiul si fara vag gom si am pus in practica ce mi-a zis el si sa vezi ce dezamagire am avut cand nu a mers...totusi astazi dimineatza cand am pornit masina maroturul ESP nu mai era in bord...nuj ce sa cred dar stiu ce s-a intamplat...

acum pt cei curiosi metoda e in felul urmator.... pornesti motorul iei stanga si dreapta pana la capat apoi demarezi in forta si franezi brusc si cam asta e tot....astept si opiniile voastre...

Modificat de C o s m i n
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare!! am si eu o problema cu G85

am demontat caseta de pe masina iar dupa ce am montat-o a aparut eroarea

Address 44: Steering Assist

Control Module Part Number: 1K0 909 144 C

Component and/or Version: EPS_ZFLS Kl. 69 2301

Software Coding: 0000000

Work Shop Code: WSC 00020

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 27167 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:19:29

Freeze Frame:

Battery Volts: 14.2 V

DU

Temperature: 37.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit despre g85 doar aici.

Am un prieten care a demintat volanul si a umblat pe la spira, a pus totul la loc si apar erori pe g85, initial cu faulty apoi am refacut totul si acuma apare not mached.

Nu pot sa fac nimica pt ca nu am coduri de logare pt masina lui.

Procedura stiu ca e aceeasi pt tot , eu incerc cu login 40168 nu zice nimica dar nu apare grupul 001 in basic setings , citisem undeva ca trebuie sa fie pe 060 dar cred ca e vb de audi tt .

Care e intrebarea finala,,,,cum fac , masina e audi a6 2,8 benzina quatro

Nu stiu cine a mai umblat pe ea dar la coding are 00000 la worksop la fel 00000 si la importer ---

Deci trebuie si recodata.

Vreau si eu pt asta un cod de login sa folosesc un vag com, banuiesc ca se poate face si fara a apela la vas la service.

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75

76 77

VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX Mileage: 27340km/16988miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 3B0 907 551 Q

Component: 2.8L V6/5V G 0003

Coding: 05702

Shop #: WSC 12345

1 Fault Found:

16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low

P0112 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl

Part No: 8D0 907 389 E

Component: ABS/ESP allrad D36

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am si eu o mica problema. Am un Golf 4 si de vreo doua saptamani imi tot apar niste martori in bord: cel de abs, cel de directie, si cel de frana de mana, si la pornire se si aude un beep de 3 ori.

Am scanat cu vagcomul si am aici erorile. Chestia ciudata e ca nu am umblat la masina in nici un fel. Iar daca ma plimb in jur de 20 de minute cu masina si scot dupa aceea cheia din contact la repornire dispar martorii... Aveti idee ce poate fi oare ? Si as vrea sa stiu si eu cam ce pret are un senzor din acela G85 ca ma gandesc ca s-o fi dus ceva in el...

Aici este scanarea :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 032 D

Component: ME7.5.10 3398

Coding: 00031

Shop #: WSC 31414

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 10753

Shop #: WSC 31414

5 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

01130 - ABS Operation

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-10 - No Communications - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

37-10 - Faulty - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 825

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01

Coding: 01111

Shop #: WSC 00000

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1710581

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4H Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa auzi pretul o sa vrei sa o lasi asa: 235 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Am si eu o problema cu adaptarea unui senzor G85.

Senzorul este cumparat din dezmembrari si este acelasi cod cu cel prezent anterior pe masina.Este vorba de un Golf 4 din 2000 cu Esp.

Problema este ca nu imi gaseste centrul de 0 grade unde ar trebui , ci la -360 grade.

Singura pozitie in care il pot adapta fara probleme este cand mai are 1 tura jumatate fata de maxim stanga , si 3 fata de maxim dreapta.

Poate fi resetat cumva senzorul pentru a putea sa il adaptez normal fata de maxim stanga si maxim dreapta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, in cazultau senzorul a fost desfacut si nu a mai fost pus cum trebuie la loc. Trebuie desfacut, de cineva care stie si puse cum trebui ,. cu atentie, atat spira cat si partea care se roteste. cand e pe 0 in dreapta sus trebuie sa se vada o bulina galbena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
bogdanstanciu1980

am schimbat pompa servodirectie ,e o pompa asistata electric si mia ramas martorul aprins in bord.

trebuie calibrat senzorul g85 si imi trebuie codul pentru a putea face calibrarea

imi poate spune cineva care e codul pentru o scoda fabia 1.9 sdi 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre e eroarea legata de G85 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Este cineva din Timisoara care ar putea sa ma ajute cu calibrarea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa inlocuiesc tot de pe un golf 4care are esp.si sa pun alta instalatie electrica de pe alta masina care e full dar nu are esp se poate sa pastrez espul??0745903407 daca vrea cineva sa ma ajute

o

eu nu am gemuri;oglinzi;proiectoare;clima;calculator bord;boxe fata spate;si am un golf lovit de 110cp dar nu are esp ce ma sfatuiti sa fac?as vrea si mot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai gemuri ? :lol:

o sa ai ceva de munca, dar daca ai ambele instalatii complete, nu e imposibil, doar ca vei avea mult de modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masina completa da ma intereseaza cu esp il pot pastra ?

daca aia nu are esp cablajul il are ?ecm o sa vada esp?

pot sa te sun FLORIN PT MAI MUTE DETALII daca nu te superi.?Tel:0769.82.43.26 e nr tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masina completa da ma intereseaza cu esp il pot pastra ?

Trebuie sa refaci instalatia electrica conform cu ce a fost pe masina, altfel nu o sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ecu o sa vada esp chiar daca masina nu a avut esp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e cea mai mica problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ! Mi-a aparut eroarea de placute frana,am schimbat placutele si tot imi apare ,,CHECK BRAKE PADS" iar la o scanare imi apare eroarea de G85 si eu nu am ESP.Acum ceva timp am schimbat IC-ul cu unul de la dezmembrari , si se poate ca aceea masina sa fi avut ESP.Au legatura cele 2 erori intre ele ? Mentionez ca eroarea cu G85 reapare si dupa stergere.Cum scap de eroarea de placute din bord?

post-29377-0-14965600-1338738576_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!