Jump to content

Adaptare "Steering Angle Sensor"


cristian_wushu
 Share

Postare recomandată

stefanos_lovin

Gata, s-a rezolvat! Nu era de vina nici bateria, nici conexiunea dintre G85 si J500 ci calculatorul de directie J527 ce se afla chiar sub volan-era gresat/lubrifiat cu WD40 folosit candva la deblocarea clapitei de praf din butuc. Desfacut si degresat bine mai ales la cele de mufe de conexiune cu G85 care se afla chiar sub butucuc. Aviz amatorilor ce greseaza/lubrifiaza butucul sa o faca cu simt de raspundere....numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, am mai vazut scurs prin calculatorul de coloana, chiar vaselina care vine de fabrica, bagata in spira.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am si eu o problema cu "faimosul" G85 prezent in topic.

Ieri am schimbat RNS-ul 300 cu o unitate multimedia(chinezarie dar isi face treaba). Pe tot parcursul operatiilor de montare/demontare am scos borna bateriei(borna +). In momentul in care am reconectat borna, dupa pornirea motorului au ramas aprinsi pe bord martorii de volan, ESP si presiune roti. Am scanat cu VAG Com si mi-a dat eroarea 00778 - Steering Angle Sensor (G85) urmata de 0  0  -  -. Nu mentioneaza ca eroare gen " No or implausible signal" sau "Faulty", "Implausible signal", etc.

Credeti ca este necesara readaptarea senzorului asa cum este mentionat in topic?

Trebuie demontat volanul, refacut geometrie sau ceva de acest gen?

Mentionez ca nu am avut nici cea mai mica legatura cu demontat roti, placute, volan si asa mai departe.

Pur si simplu am schimbat casetofonul pe romaneste.

 

PS: Masina este Jetta, an 2007, motor BLS.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi 50 m cu masina, vireaza stanga dreapta si o sa dispara erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema la un Golf 5 1.4 benzina,nu mai lucreaza servo si asta in urma unei setari din laptop a unui cunoscator,mai exact a resetat caseta de directie fara sa memoreze coduril care erau inainte si din acel moment nu mai functioneaza servo zic eu(volanul s a ingreunat,nu mai revine etc.)A incercat sa bage fel de fel de coduri pt a seta G85 dar poate,ce este de facut?recomandati mi va rog pe cineva priceput.

          Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vorbeste cu Florin sau Al Bundy,si te rezolva ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . am si eu cateva nelamuriri ....am scanat cu vcds si mi a dat  urmatoarele adrese  :

Address 25: Immobilizer
   Protocol: KW1281
   Part No: Bitte Adress
   Component: e 17 eingeben          

Address 33: OBD-II
   Protocol: ????
   Part No: OBD-II/EOBD, Protocol Keyword: $0808

Address 3F: Unknown Address: 3F
   Protocol: KW1281
   Part No:

Address 46: Central Conv.
   Protocol: KW1281
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 6Y Komfortgerát HLO 0003
   Coding: 00258
   Shop #: WSC 05311

 

 

 

 s a mai intamplat si la altzii ??? despre ce ar putea sa fie vorba ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa se intample ??? ca nu ai nimic acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut

azi mi-am schimbat si eu spirala la pastu meu au disparut eroarea la airbag ami fcuntioneaza claxonul dar acum am dat d alta incrucatura : abs si esp raman aprinse ,

ma puteti ajuta si pe mine careva dun Bucuresti cu recalibrare sau cum se numeste ....Steering angle  -G85  ?

Modificat de ionutzmi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut la toti utilizatorii forumului.... am si eu o problema cu un passat din 2002 motor avf ..nu am schimbat nimik nu am umblat la ea cand dintr-o data imi apare in bord abs si esp aprinse...am duso la mecanic mia zis ca nush ce senzor de prin partea stanga e dus..la scos si cand mi-a zis pretu lam pus sa I'll monteze la loc...dintr-o data .. minune..nu mai erau aprinse in bord mi-a calibrato si dus am fost...dar dupa vreo 2 saptamani a aparut din nou...ieri am fost cu el sa I'll pun pe tester si mi-a dat eroarea asta. .. Dtc-00778 - Steering Angle Sensor (G85).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai departe, ce eroare avea ?

 

Faulty, Mechanical failure, no or incorrect basic settings ?

 

e foarte important, deoarece in functie de ea, stim care e problema.

 

Uite aici toate erorile si ce proceduri sunt de facut http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00778

 

daca nu te descurci, sa postezi eroarea in intregime, ca sa iti zic ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai zicea nimik decat asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza cu VCDS-ul sau VAS.... in functie de eroare si de informatiile puse in link-ul de la mine, se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era si faulty...azi am vazut .....si imi zicea un `mecanic` ca ar fi dusa fulia sau folia, nu ma pricep eu asa tare la denumiri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are treaba cu folia.... daca e cu faulty, trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai exact imi poti da niste detalii unde se afla ..ca pana la urma I'll schimb eu....si un pret cu aproximatie ..asta ca sa nu dau prea mult ca am mai patito

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sunt una si aceiasi? Folia cu senzoru respctiv..?

Scuzatima...nu ma pricep asa tare...de asta pun atatea intrebari....imi cer scuze daca va sacai cu problema mea..doar ca m-am saturat de atatia mecanici care imi desfac masina si isi dau cu presupusu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este un modulul ala dreptunghiular. Banda (folia) e in modulul ala rotund. Eroarea de G85 nu are treaba cu banda. Lucrul pe care ai putea sa-l faci singur ar fi sa verifici/refaci contactele din mufa de la G85 (modulul dreptunghiular). Sansele ca pb sa fie de acolo sunt destul de mici dar asta ar fi primul pas.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai exact imi poti da niste detalii unde se afla ..ca pana la urma I'll schimb eu....si un pret cu aproximatie ..asta ca sa nu dau prea mult ca am mai patito

 

pe coloana volan, in spatele volanului.

 

nou - peste 1200 lei. La SH - intre 300-400 lei

 

pai sunt una si aceiasi? Folia cu senzoru respctiv..?

Scuzatima...nu ma pricep asa tare...de asta pun atatea intrebari....imi cer scuze daca va sacai cu problema mea..doar ca m-am saturat de atatia mecanici care imi desfac masina si isi dau cu presupusu...

 

daca nu te pricepi, mai bine apelezi la cineva care a mai facut asa ceva.

 

dupa montaj, o sa fie nevoie de recalibrare, cu ajutorul VCDS-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu doar recalibrare ci si recodarea modulului de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta daca pierde codarea ABS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Detin o Skoda O2 2.0FSI. Am inlocuit plansa bord, iar la montare spira volanului a fost nu a mai fost montata ca initial(a invartit-o cineva). Am aproximat jumatatea, numarand rotatiile. Problema este ca martorul volan sta aprins galben, iar volanul se roteste greu. Am urmat procedura cu vcds fara rezultat. La blocuri de masura grupul 007, campul 1 ramane 0 chiar daca rotesc volanul. 

 Am urmatoarele coduri de erori: 02546 - Steering Limit Stop 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 00778 - Steering Angle Sensor (G85)(fara nimic dupa) (mai am --- sub el)

 

Multumesc anticipat.

 

PS. ABS/ESP-ul nu are nici un cod de defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE modul de ABS ai, MK60 sau 70 ? In functie de asta procedura se face pe ABS sau steering assist.  

 

Meri cu masina vreo 2-300 m si apoi fa procedurile de adaptare G85 si apoi cea de limit stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!