Jump to content

Adaptare "Steering Angle Sensor"


cristian_wushu
 Share

Postare recomandată

Verifica continuitatea firelor de la senzorul de placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac asta ?Este circuit normal inchis sau deschis la placute ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si senzorii de pe placute si sunt OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu senzorii de la placute fac probleme ci mufele lor. Daca ai masurat direct in mufa senzorului nu ai rezolvat nimic. Trebuie masurat dupa mufa mama a instalatiei masinii. Daca nici acolo nu apare problema trebuie sa incepi de la ceasuri, trecand prin toate mufele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut  ma numesc cezar si am o mare problema cu masina mea,,,am facut astazi un test vag.si mi-a dat urmatoarele...

 

 
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN: WVWZZZ1JZ3B140401   Mileage: 212740km/132190miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AXR.lbl
   Part No: 038 906 019 DD
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1518  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 07803  
   WVWZZZ1JZ3B140401     VWZ6Z0C0002168
 
3 Faults Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground 
            P1144 - 35-10 -  -  - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-00 -  - 
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal 
            P0571 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 M
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0019458
   Shop #: WSC 00012 000 00000
 
3 Faults Found:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
00526 - Brake Light Switch-F 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            003 - Mechanical Failure
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 02 AIRBAG VW5       0003  
   Coding: 12338
   Shop #: WSC 00028  
 
1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
poate cineva sa imi spuan ce inseamna toate erorile astea..va multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-schimba switch-ul de frana

 

- verifica daca G85 este montat corect - recalibreaza-l

 

- recalibreaza g201

 

- verifica cablaj sau inlocuieste debitmetru

 

.... cam asta spun erorile tale - la rece - altfel, diagnoza este doar un pas spre rezolvarea problemei, pana nu faci cateva verificari, demontezi, verifici.... nu are mare valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

 

Am un Golf 4 1.9 SDI. Dupa o problema cu cap-ul de planetara pe stanga care l-am schimbat am observat ca directia merge ciudat si pozitia volanului sa modificat putin. Am vorbit cu un mecanic care mia zis ca trebuie refacuta geometria, lucru pe care urmeaza sa il fac saptamana viitoare (trebuie sa schimb si un pivot si flansele de la amortizore pe fata). Bun problema este ca azi dimineata sa aprins martorul EPS iar la scanarea cu VAG-COM imi apare:

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
Control Module Part Number: 1C0 907 379 E
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0104
           Software Coding: 0019458
            Work Shop Code: WSC 01317 785 00200
                      VCID: 2C5C27848C71ED78AD4
1 Fault Found:
 
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            003 - Mechanical Failure
 
Doar planetara am schimbat-o acum vreo 10 zile altundeva nu sa intervenit. Credeti ca se rezolva cu geometria sau e dus senzorul respecitv si trebuie inlocuit si adaptat?
 
Multumesc
Modificat de Mishu77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fa geometria, vezi sa ai volanul drept cand pleci de la ei.

 

Vb dupa aia.... dar o sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishu77

Intra in blocul de masuratori, misca volanul  si vezi daca ai valori pe G85.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema pe un Golf 4

 

Am avut 2 errori pe el care nu se stergeau:

0778- Steering Angle Sensor (g85 )

Mechanic failure

 

Lateral Acceleration Sensor (G200)

Electrical Fault in Circuit

 

Unghiul de fuga nu este facut , recunosc.

 

Probleme sunt in felul urmator:

-ESP nu s-a aprins niciodata in bord,si nici nu  functioneaza din buton,desi masina are , cred ca e manarit de cel care a adus masina din Germania probabil...

- Dupa ce am schimbat uleiul servo la vreo 2 -3 zile am pus VAG COM de curiozitate, am dat auto scan, erase DTCs , si a disparut Erroarea cu senzorul G200 , care nu se stergea deloc inainte, si au ramas doar :

 

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 00046 615 12345
 
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            003 - Mechanical Failure
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            004 - No Signal/Communication
 
 

Prima inteleg ca e din cauza geometriei rotilor , dar sa mi dea no signal/comunication tot din cauza asta , sau am sucit prea mult pe loc cand s-a schimbat uleiul  de la servo?

 

De asemenea erroarea apare si pe 19 : Can-Gateway la fel, No Signal / Communication.

Modificat de AndreyBz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai trebuie refacut senzorul G200. Dupa aia, mergem mai departe.... trebuie vazut de ce G85 nu comunica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
stefanos_lovin

Salut, mi-au iesit si mie la scanare urmatoarele erori, ma poate ajuta cineva? Este nevoie doar de o recalibrare sau schimbare a senzorului G85....Masina e noua din 2008 si doar 33333 km la bord

System Test Plan


 

Lre6000 - (01744) Ignition/Starter Switch (terminal P) , Lre6000 - (00884) Ignition/Starter Switch D


 

(terminal X) , Lre6000 - (00883) Ignition/Starter Switch (terminal S) , Lre6000 - (00576) Terminal 15


 

Ignition/starter switch -DTbf6000


 

- (00121) Entry light front, right


 

Entry light front, right -W32Tfa6000


 

- (00120) Entry light front, left


 

Entry light front, left -W31Lkh6000


 

- (00778) Steering angle sensor


 

Steering angle sender -G85-


 

Steering Angle Sensor -G85-, basic setting


 

03 - Brake electronics - (00778) Steering angle sender -G85


 

Adaptation -J500 internal steering angle sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

No, fa si tu o scanare cu un VCDS sau VAS, sa vedem exact cum apar erorile.... asa mai rau ne chinui sa cautam. E posibil sa mearga setarea de baza la G85..... dar pune un scan mai bun, pt un raspuns exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanos_lovin

cred ca asa e mai bine, am si PDF-ul in atasament

 

 

ABS Mark 70 from 06. 2008


 

1K0907379AF


 

MABS MK70M


 

Coding 16641


 

Dealer number 73430


 

1K0907379AF


 

H32


 

0104


 

1 Event(s) detected


 

00778 014


 

Steering angle sender

 

--G85 faulty


 

sporadic


 

Steering column electronics


 

1K0953549BF


 

J0527 051


 

Coding 12


 

Dealer number 73430


 

1K0953549BF

00883 012 \


 

Ignition/Starter Switch (terminal SI)


 

fault in electrical circuit )


 

sporadic

00884 012


 

Ignition/Starter Switch O (terminal S)


 

fault in electrical circuit


 

 


Electric power steering


 

1K1909144M


 

EPS_ZFLS KI.067 H08


 

Dealer number 73430


 

-

 

1901- 1 Event(s) detected


 

00778 014


 

Steering angle sensor


 

faulty


 

sporadic

 



G85.PDF

No, fa si tu o scanare cu un VCDS sau VAS, sa vedem exact cum apar erorile.... asa mai rau ne chinui sa cautam. E posibil sa mearga setarea de baza la G85..... dar pune un scan mai bun, pt un raspuns exact.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, e bun  cel cu VAS - fa setarea de baza la G85 sa vedem daca isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanos_lovin

Setarea de baza, adica recalibrarea senzorului G58 conform procedurii din prima pagina a postului (volan maxim stanga, maxim dreapta...etc)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in primul rand trebuie sa aplici procedura pentru masina ta, nu e valabila cea pentru platforma veche.

 

Poftim procedura.... dupa care faci limita de forta la servodirectie - procedura a doua, postata de mine

 


 

Steering angle sensor (G85)





Requirements:





Start the engine.



Rotate the wheel one turn to the right and then a turn to the left.



Drive a short distance in a straight line on level ground no faster than 20 km / h (just a few
meters).



As soon as you stop the wheel easily without changing the position of the
steering wheel (wheel straight).



Keep the steering wheel is not turned on.



Do not extinguish the engine.



Voltage in the system at least 12.0 V.



[select]

[03 - Brake Electronics]

[Coding-II - 11] or (if unavailable Coding-II)

[security Access - 16]

Enter 40168, provides access to the basic setting.

[Do it!]

[basic Settings - 04]

Group 060

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON / OFF / Next]

When properly performed basic setting, field 2 should indicate "OK".

[Done, Go Back]

To make sure that the basic setting done correctly, check the sensor again.

[Measuring Blocks - 08]

Group 004

[Go!]

Check box 1, the value must be between -1.5 and 1.5 °.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]



Marginal
adaptation of the steering







(The engine still in motion)





Hold the steering wheel to the straight ahead position (± 10 °) for a minimum
of 5 seconds.



Turn the wheel to
the left until it stops and hold
at the end of the second.



Turn the wheel to
the right until it stops and hold
at the end of the second.



Straighten the steering wheel and stick to the
straight ahead position (± 10 °).



Turn off the engine and ignition.



Turn on the ignition.



Wait 5 seconds.



Steering light should
go out. If not, do a short
test drive.


 

 



 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanos_lovin

ok, multumesc foarte mult, am sa procedez conform celor postate de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
stefanos_lovin

Salut Florine, am facut o recalibrare a lui G85 dar se pare ca problema cu becul galben de servo ramane, dar nu intodeauna, ci numai cand iau viraje stranse gen sens giratoriu, dupa o repornire a motorului becul stingandu-se. Am observat ca becul se aprinde mai ales la viraj aprox maxim dreapta, problema ca imi dau seama imediat cand urmeaza sa se aprinda deoarece pierd controlul volanului pt cateva clipe, acesta raspunzand mai greu. Am inteles ca trebuie sa fac o verificare/calibrare de geometrie. Poate afecta asa de mult o geometrie acest senzor G85 sau e doar o problema de comunicare intre mai multe module. Am observat dupa iarna care am trecut cand am luat o bordura ca la peste 120 km/h imi trepideaza volanul, deci ceva s-a intamplat in iarna asta, culmea e ca a inceput sa se aprinda in luna martie dupa ce am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara. Astept o parere....o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sa nu avem probleme pe la caseta..... fa o scanare a masinii, sa ne uitam peste ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

:tuktuk:

ieri am umblat pe la volan la un passat 5.5 (2004 ,2.5 tdi ,bau ,cutie automata) petru a monta cruise control cu comenzi pe volan (n-am reusit) . dupa remontare mi-a aparut pe bord "eroare abs" (indicatorul galben) iar cand masina incepe sa se miste  se aprinde intermitent si indicatorul de la frana de mana . mentionez ca  am lucrat cu bateria pusa ,nush ce a fost in capul meu .

la scanare i-mi da asta :

passat.txt

si nu pot adapta G85 cu procedura din primele pagini 

dati-mi un sfat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pentru ca ti-a pierdut codarea la pompa ABS.

 

Intai recodeaza pompa ABS, dupa care faci setarea de baza la G85.

 

Volanul cu comenzi, se poate face sa mearga, nu-i stres....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

am recodat pompa abs si adaptat G85-ul . functioneaza totul . 

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanos_lovin

Salut Florine. Am facut si geometria la masina din semnatura. Tot mi se aprinde becul de servo si mi se inmoaie volanul. Am observat ca se stinge daca opresc si pornesc motorul pt cateva secunde. Deci sa le luam in ordine: Mi s-a spus prima oara ca e posibil sa se aprinda becul de servo in bord din cauza tensiunii pe baterie; am facut testul VAS al bateriei si mi-a iesit peste 80%, recunosc ca nu am simtit nevoia sa schimb bateria...Apoi am facut o recalibrare basic settings a lui G85 si la fel. In cele din urma am facut si o geometrie la roti si se poate observa din atachament ca nu au fost probleme grave, un pic de reglaj la puntea fata si doar atat (dupa 5 ani de cand am masina). Ce mai ramane sa mai fac in afara de schimbarea casetei de directie? Am observat ca dupa ce am plecat de la geometrie se intarise un pic volanul iar dupa cativa metri parcursi iar mi s-a apris becul si deci iar o inmuiere a volanului....Este cam nasol sa pierzi controlul volanului cand ti-a lumea mai draga si totodata periculos pt cei din trafic. Nu imi mai ramane decat sa fac si proba cu alta baterie poate totusi imi face figuri bateria cu toate ca am monitorizat tensiunea si nu a scazut sub 12V mai putin cea din momentul ignition cand nu ai cum sa o monitorizezi si e normal sa scada pana la un anumit nivel dupa care sa creasca. Erorile scoase sunt aceleasi din atachament cod

00778 014

 

Steering angle sender-G85

Steering Angle Sensor -G85-, basic setting

 faultysporadic

si

Brake electronics - (00778) Steering angle sender -G85

Adaptation -J500 internal steering angle sensor

Mai arunca te rog o privire pe atachamente poate ne scapa ceva....

De la ce poate fi in afara de caseta de directie pe care mi se pare absurd sa o schimb dupa doar 5 ani si 33000 km parcursi.

Si mai aveam o intrebare: este obligatoriu la recalibrare G85 sa mergi cativa metri cu masina cu o viteza de max 20km/h, deoarece mie recalibrarea mi-a facut-o cu masina stationata.

O zi buna!

Geometrie.pdf

ScanG85.PDF

Modificat de stefanos_lovin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!