Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

alo , doar la motoare NON PD am intalnit aceasta problema. Deci cei cu PDuri nu cred ca trebuie sa va puneti probleme.

Mircea (redeagle) > o sa-ti codez eu masina mea pe manual sapt viitoare cand sunt in Bucuresti si o sa te pun sa o pornesti de 3 ori la cald. O sa-mi dai dreptate ca nu e prea sanatoasa respectiva pornire (sanatoasa pentru sofer ma refer)

<{POST_SNAPBACK}>

De ce ? Te doare mana dand la cheie? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-mi dai dreptate ca nu e prea sanatoasa respectiva pornire (sanatoasa pentru sofer ma refer)

Gluma, gluma dar tot nu pricep de ce e nesanatos pentru sofer... ma asteptam sa fie nesanatos pentru masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema asta cu pornirea la cald :D si e de-a dreptul enervant. De cele mai multe ori porneste in 4-5 secunde dar uneori dureaza si 8-9 secunde pana cand porneste motorul...

Solutii ar fi

1. recodarea masinii cu cutie automata si astfel nu va mai aparea problema deloc la pornire. Dezavantaj este ca ramane stocata eroare pe engine (fara nici un risc) "No message from TCU" -> nu exista cutia automata si TCUul.

Cu aceasta varianta merg de 3 ani eu si nu am nimic de reprosat.

Recodarea masinii cu cutie automata ce alte efecte are? Am citit undeva ca masina devine mai "puturoasa", adica accelereaza ceva mai greu.

Si eroarea pe engine cum se manifesta? Ramane vreun martor aprins pe bord sau apare doar la scanarea cu VAG-COM?

In apropiere de Bistrita este cineva cu VAG-COM care poate sa-mi codeze masina pe automat? Cam care ar fi pretul operatiei?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm.. 4-5 secunde.. asta e problema, deci...

La mine, dimineata, cand e rece motorul porneste intr-o fractiune de secunda. Cand e cald motorul, porneste in 1-2 secunde.. e si la mine problema? sau e normal? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@magicfingers eroarea e vizibila doar la scanare cu vag-com

@shkoda la tine cred ca este problema respectiva. 4-5 sec de la magicfingers mi se pare cam mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema asta cu pornirea la cald  :D  si e de-a dreptul enervant. De cele mai multe ori porneste in 4-5 secunde dar uneori dureaza si 8-9 secunde pana cand porneste motorul...

Recodarea masinii cu cutie automata ce alte efecte are? Am citit undeva ca masina devine mai "puturoasa", adica accelereaza ceva mai greu.

Si eroarea pe engine cum se manifesta? Ramane vreun martor aprins pe bord sau apare doar la scanarea cu VAG-COM?

In apropiere de Bistrita este cineva cu VAG-COM care poate sa-mi codeze masina pe automat? Cam care ar fi pretul operatiei?

Multumesc

<{POST_SNAPBACK}>

1. In mod normal calculatorul motorului (ECU) nu permite pornirea motorului daca turatia lui nu depaseste pragul de 300 si ceva rotatii pe minut. La cutiile automate turatia de prag e mai mica si asta e toata 'shmecheria'. Nu are de ce sa devina mai puturoasa

2. In Bistrita poti vorbi cu : SHARANEL, Oaspetele si uneori Sebica79. Contacteaza-i pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

andREI> nesanatos pentru sofer era spiusa de mine in sensul ca te cam streseaza sa invarta la automat 4-5-9-10 secunde pana porneste.

masina merge la fel si codata automat.

La masinile cu ESP am intalnit probleme cand am facut aceasta codare (nu si cele cu ASR - cazul meu)

Cum am spus, caut pe cineva sa-mi implementeze sistemul cu rezistenta si va spun ce cred pe urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Voinea: Am priceput acum. Sincer eu ma gandeam la vibratii etc. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andREI

Dragos nu e in Bucuresti azi... si cum tu esti unul din expertii in tehnica de pe forum, vreau sa te rog ceva... Daca dau diseara o fuga pana in Piata Constitutiei, intre 19.30-20.00, te gasesc? Nu pot sta mult, deci n-o sa te retin cine stie cat... :blink: vreau doar sa pornesc motorul de fata cu tine si sa-mi spui daca ti se pare ca porneste normal sau am si eu problema asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan.. tu ai PD.. parca s-a stabilit ca nu are legatura cu PDurile!

Modificat de thheo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am vazut... dar si la mine exista diferente intre pornirea la rece si pornirea la cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa il citez aici pe Andi, de pe linkul indicat de warranty4cars:

"Probleme de pornire la cald la motoarele TDI (in cazul in care nu exista probleme similare la rece si nu exista DTC-uri (Detected Trouble Codes) storate in ECU, se datoreaza Electromotorului, Bateriei sau contactelor de masa imperfecte pe circuitul de pornire.

- la cald compresia motoarelor diesel este mai mare, respectiv "efortul" depus de electromotor pentru pornire este de asemeni crescut. ECU daca nu detecteaza o turatie de pornire de minim 250 rpm nu stabileste I.Q.-ul (injected quantity) pentru pornire."

Modificat de KLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa posteze cineva exact ce trebuie facut pentru recodarea ECU pe cutie automata?

Am gasit chestia asta: ECU 01>>>>07>>>>>1Autogearbox>>>>>>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

:)) Se intra in 01 motor dupa care 07 recodare si se baga valoarea 1 si gata :D

Se ia contactul si se porneste motorul,ar trebui sa porneasca repede daca nu e posibil sa fie alta cauza (avans reglat prost s.a.m.d.)

Bafta!

Poate sa posteze cineva exact ce trebuie facut pentru recodarea ECU pe cutie automata?

Am gasit chestia asta: ECU 01>>>>07>>>>>1Autogearbox>>>>>>

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri catre oaspetele si Valentin, care m-au ajutat cu recodarea ECU. Masina porneste brici acuma.

Singura diferenta care am sesizat-o dupa recodarea pe cutie automata este la viteza a 2-a. In aceasta treapta, la turatie joasa (pana in 1500 rpm), masina are tendinta sa scuture un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ce este starter-ul din respectivul topic (ca nu ma prind ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

he he dragii mei, la mine problema s-a rezolvat

Multumesc lui Mihai R. si Miahai A. (ender care a venit cu ideea a ce sa fac si electricu ce m-a ajutat sa o fac).

Am desfacut, am curatat electromotorul, am schimbat chiar si bucsa din el. Masina porneste ca noua acum.

Poze de la operaitiunea de curatare

Facut bucatele: dscf07436xr.th.jpg

si montat la sfarsit dscf07528ny.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca s-a rezolvat, da poze tot nu stii sa faci ;)

Cum ai focalizat la a 2-a, ca vreau si eu sa fac asa de bine? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a costat? Eu am facut operatiunea asta la mecanicul meu acum vreo 6 luni si m-a costat 30 RON si ma gandesc ca poate mi-a luat mult..

La mine se manifesta altfel demarorul: caraia la pornire (era o bucsa uzata).

OffT: "O rusine pentru arta fotografica" - poza2 (citat) ;) ;) :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!