Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

La mine problema pornirii la cald s-a rezolvat 100% prin schimbarea bateriei.Acum sa vedem si cat o sa tina figura.. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am urmatoarea problema, care s-a manifestat inca de la cumpararea masinii: in unele dimineti, la rece, nu porneste decat dupa minim 5 minute de cheie - si electromotorul merge. Se comporta ca si cum nu ar avea carburant, iar cand o ia, se manifesta parca ar primi incet-incet motorina.

A doua zi dupa ce am cumparat-o (de noua) nu a pornit nici in ruptu capului - la rece, am incercat vreo 30-40 de minute. Au venit si au luat-o pe platforma dar cand a ajuns la doctor brusc s-a insanatosit. Problema este ca nu au gasit nici o eroare in calculator, inclusiv a doua oara cand am mai dus-o cu aceeasi sesizare.

De la service mi-au recomandat sa ii chem cand am probleme ca sa o aduca din nou, numai ca problema apare deseori in situatii de genul: la munte, in weekend sau la tara, tot weekend sau eventual dimineata cand trebuie sa ajungi la serviciu si esti deja in intarziere...

Problema nu este constanta (de aici si complicarea constatarii) si ma gandesc sa nu fie ceva ceea ce service-ul nu vrea sa constate si implicit se repare pe garantie. Specific ca iarna asta e ultima sansa care o am de rezlovare, inainte de expirarea garantiei.

Cineva, ceva...

Ceva idei?

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu tocmai mi-am pus o Varta Blue Dynamics noua pe masina sa vad daca rezolv si pornirea la cald. cand ajung acasa si voi avea motorul cald o sa fac si testul ... va anunt ce s-a schimbat ( sau nu s-a schimbat ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update : am schimbat bateria si odata cu bateria veche a disparut si problema mea cu pornirea la cald :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se si simtea ca invarte mai bine(la cald), pt ca deobicei la rece e problema cu acumulatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o sa pretind ca stiu ce se intampla ... dar din ce am observat fata de cele 5 secunde necesare pentru pornire ( dat la cheie in continuu ) , acum am un interval de pornire la cald intre 1-1.5 secunde. Pornirea se face o idee mai incet decat atunci cand motorul e rece. O sa curat si electromotorul si am in plan sa schimb si bujiile. Ca sa raspund la intrebare da , eu simt ca invarte mult mai bine acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun cum am rezolvat problema cu pornirea la cald:

Inainte sa rezolv problema am schimbat bateria,bujiile incandescente,perii electomotor.

Mentionez ca am un motor ALH din 1999,si tot nu a pornit bine la cald pana ce nu am schimbat mapele de pornire din ECU.Acum porneste la o jumate de chei

:D

In older alh engines german engineers put in ECU starting map whichone is responsible for protection 2-mass flwheel (that map cut fuel quantity on warm engine). When engine is new everthing is ok, but after few years and many miles engine wear (ECU don`t recognize this) that fuel quantity is too small to start the engine. You can check this by unplug ETS if afther then engine start without problem you have wrong map(when you unplug ETS ECU don`t now what temp has the engine and increse fuel quantity). This is only in alh engines from 1998 and 1999, in 2000 and younger vw fix that map. In europe they can change that map by programming ECU. Here I don`t now who can do this. You have Upsolute chip call them and ask maybe they can fix that map. Other solution is change battery on biger (more ampers), check ground connection, check starter (no free play on bearings, spin freely or replace the starter) sometimes it help(in 60%).

greg

:D

Are dreptate omu :santa:

:beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am rezolvat cu resoftarea si ii meserie treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu pb asta cu pornirea la cald....specific vad la modelele mai vechi ,a mea ie din 98,am scos mufa de la sonda apa .porneste instant....am recodat pe cutie automata la fel....deci as avea nevoie de o resoftare,aveti idee cit ar ajunge o asemenea operatie...am inteles ca la ecu mai vechi ie mai complicat.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca costul este problema ...ci satisfactia ca ai rezolvat o problema, da daca este curios cat costa poti conctacta baietii de pe forum care se ocupa cu asa ceva si iti zik ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O resoftare pentru un motor BKD 2.0l PD ceva prin zona ? Eventual mesaj PM. Tk!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alooo.. ce-i aici?

Ia bagati un ochi aici si va mutati jucariile de pe topicul asta. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei cand porneste greu la cald e ce vina uzura capului hiraulic pe le pompa de injectie care se schimba separat de pompa si e in jur de 150 e nou. se poate verifica f simplu, cand motorul e cald , 90 graade, se opreste si se toarna apa rece pe capul pompei si daca porneste ca la rece stii de unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat.... cand capul hidraulic e racitcu apa simulezi pornirea la "rece" a motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ar arata sa merg jos cu ligheanu de apa si sa torn pe pompa calda? Curge peste tot, peste fire, mufe scut, si nush daca se raceste si in interior si nu e stres termic asta?

Si am mai zis, cu pompa calda ,scot mufa de la G62 si tot cu ea calda ii dau o cheie si merge la sfert,nu exagerez deloc. 0,5s vs 3-4, e ceva nu?

Chiar asa sa fie mecanica totusi problema? :frigbaitata: scuze pt eventualele excesuri de prostime :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce chestie, la indrumarile lui Marian caruia ii multumesc pt sfaturi, am recodat softul pe cutie automata, si am ramas deadreptul stupefiat cand a luat-o la sfet de cheie, cheie dupa cheie ,cu motroul cald evident. Problema apare in mers, performanta mai scazuta si scutirici pe la 1400rpm.

Ce ar ramane de facut, refactut electromotorul, kit de reparatie, cam 90eur...sau baterie noua? cu toate ca mie nu mi se pare ca ar anvarti prost nici asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa modificarea de soft (pt pornire) si gata... scapi mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta presupune scoaterea si rescrierea eepromului? nu afecteaza cip-ul? La a mine trebuie scos fizic pt reprogramare :blah_:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11 excat asta presupune, si sunt 2 epromuri. 'Cip-ul' se pastreaza, modficarea se face pe baza la ce citesti din eeprom actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost ieri cu masina la un mecanic ,am puso pe vag-com si imi dadea erorile:

1-Senzor arbore cu came(intrerupt sau .......)

2-Debitmetru

3-Senzorul 23 de vacum..ala la mijlocul capotei catre parbriz.

4-Senzorul 24 tot de vacum langa 23

5-Senzor temperatura lichid de racire

6-..........

7-..........

Am ajuns la comun acord ca pompa din rezervor nu baga suficient debit de motorina si da peste cap tut lantul de senzori.

Am mers la Arad la un shrot la intrare de catre Deva ,am cumparat o pompa ,am montato,si tot greu imi pornea masina si nu tragea zici ca era SDI.

Mecanicu zice acuma sa ii aduc toti senzorii respectivi si sa ii inlocuim pe rand sa vedem cari buba.

Tinand cont ca numa debitmetru ii vo 600 lei restul de senzori erau iarasi o gramada de bani,m-am gandit hai sa incerc la alt mecanic in Lugoj. zis si facut,ieri seara am plecat la lg,a puso pe Vag com si asta zici ca ii imposibil sa se buseasca atatia senzori odata,nu are cum ,ceva ati stricat voi.

Verifica tabloul de sigurante ,surpriza siguranta 34 de 10A (management engine) lipsea!!!!!!,am inlocuito,motorul porneste la sfert de cheie

Dar tot nu tragea masina....se uita la mufa de la intercooler aia de langa vasul de lichid de parbriz,misca ceva p la ea ...si trage masina!

Toata problema la mine a fost o siguranta de 10A care ii 50 de bani!

Iar mecanicu celalat ma pune sa schimb pompa si sa iau senzori de milioaneee.!

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut sant STEFI DIN ORADEA . la noi problemele de pornire grea la cald si la rece la masinile obosite le rzolvam di soft fie edc15 fie edc16 cantitate injectata stert la cald si cantitate injectata la stert rece sant 2 harti an flash care se pot modifica

pentru MARIUS . nu se scoate nimic fizic daor prin obd si se citeste flashul nu e2promul nu se recodeaza ci se corecteaza hartile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca el are eprom si nu eeprom... cum sa-l scrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!