Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Daca e masina din semnatura, la tine nu se rezolva prin resoftare sau adaptare. LA tine pornirea greoaie la cald este din cauza uzurii capului hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e masina din semnatura, la tine nu se rezolva prin resoftare sau adaptare. LA tine pornirea greoaie la cald este din cauza uzurii capului hidraulic.

Deloc corect Al Bundy :) ... Fara suparare, dar am schimbat pompa si inainte sa o pun sus am verificat-o la pompagiu si merge super. Injectoarele pulverizeaza bine, bujiile sunt bune, bateria noua, pe electromotor am schimbat tot, senzorii functineaza corect. Deci alte idei ma ai? Eu nu :)

Cu toata treaba m-a ajutat pop cristian de aici de pe forum. Din cate mi-a zis el ar trebui sa trimit ECU la Botosani parca la cineva care le repara. Si am inteles ca e ceva fizic de pe circuitul lui si nu din soft (sper ca am inteles bine din ce mi-a zis cristi). Si el a avut cam aceleasi probleme si asa a rezolvat pornirea :)...

Inca ceva... Am motorul AFN de 110 CP... Am functia MFA. Si masina asta face parte din putinele 250 de bucati de GTI TDI editie 20th Anniversary :)

Modificat de vLdNgReA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

Poromlema mea cu pornirea greoaie la motor cald am rezolvat in felul urmator(si ma costat 5 ron)

Am montat un buton pozitie normal circuit inchis la senzorul de apa,la firul cu nr3 care iese dinsenzor,deci in momentul cand apas pe buton circuitul se intrerupe si ecu vede temperatura apei mult mai scazuta si porneste la sfert, cand las butonu contactu se reface si ecu vede din nou temperatura normala ! eu asa o folosec de o vreme buna si efecte negative nu am observat!

Stima!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine , dar stii ca nu toata lumea procedeaza asa !

Daca te mai lasa si altceva , o sa te incurci in butoane si in fire :)

E o solutie si asta , si fiecare face cum crede ca e mai bine pentru el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar, improvizatile nu i-mi plac nici mie, dar e cel mai simplu mod de a avea o pornire usoara, eu butonul am ascunc undeva unde nu se vede si e accesabil, si la indemana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este asa de scump un senzor de apa? Cat costa pe OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am rezolvat`o undeva in zona stadionului national si m a costat 3oo ron se numea tcm turbo acum 2 ;uni si nu mi a mai facut probleme de atunci, doar mi au resoftat calculatorul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari!

dupa ce asta vara masina din semnatura nu a pornit de 2 ori, problemele au continuat chiar si acum cand a venit frigul. problema este ca uneori mai ales la frig dimineata (dar a facut si la cald) motorul porneste cu o smucitura pentru 1-2 secunde, iar apoi merge perfect perfect. smucitura este uneori insotita de o bataie uneori, dar cred ca bataia apare datorita faptului ca se misca fff rau motorul si intreaga caroserie.

de cand am avut probleme cu pornirea s-a schimbat senzorii temperatura, electromotor, diode alternator, bateria...am pus-o pe tester de vreo 5-6 ori fara rezultat...adica nu are nicio eroare.

mentionez ca daca ii dau inainte dimineata o scurta cheie...de 1 secunda, fara sa o las sa inceapa sa smuceasca la a 2-a cheie porneste perfect! smuceste si dupa ce a fost pornita s-a mers cu ea si sta oprita de 2-3 ore dar mai ales dimineata. Dimineata o pornesc, in 50% din cazuri smuceste, dar porneste bine sa zic undeva la 2 secunde dau la automat pana o ia (asta la -2-+2 grade), o opresc imediat si o pornesc din nou sa vad daca mai face, si din nou, si din nou........de oricate ori as repornio chiar daca motorul nu s-a incalzit porneste perfect!

pentru cei ce doresc sa ma ajute cu o parere, idee, sfat mai pot citi aici posturile mai noi

http://vwforum.ro/topic/91961-probleme-pornire-14-tdi-bnm-pls-help/page__st__40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un golf 4 TDI si de ceva vreme masina imi pornea foarte greu cand era motorul cald, in sensul ca tineam cam 6 secunde, poate si mai mult la
automat pana sa porneasca motorul. Nu am fost de acord cu resoftarea, lasand asta ca ultima solutie. Am mers si am curatat electromotorul si
am schimbat platoul cu carbuni. Acum porneste si la cald si la rece fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui si cand reapare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au probleme cu pornirea groaie la cald...il recomand cu placere pe colegul nostru cristi (Al Bundy). Mi-e mi-a rezolvat problema, iar acum masina porneste perfect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt posesorul unui vw golf 4 tdi, motor alh, de ce timp porneste foarte gereu la cald azi am scos mufa de la senzorul de temperatura si porneste foarte bine cu mufa scoasa.

Ma poate ajuta cineva sa rezolv acesta problema si cum.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face soft pentru pornirea greoaie la cald!

Din ce judet esti ? Iasi sau Olt sau Dolj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt din Olt dar sun aproape de Craiova

Modificat de gby74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca iti faci drum prin Bucuresti , se va rezolva ! Alte detalii , daca mai ai nevoie - iti pot da numai pe privat!

Ai nevoie de modificarea softului pentru mapa de pornire la cald!

Iar masina ta e cam la limita sa se poata face OBD - dar nu imposibil , oricum de rezolvat se poate rezolva si iti va porni la cald exact ca si la rece ...

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi dai mai multe detalii pe privat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt posesorul unui vw golf 4 tdi, motor alh, de ce timp porneste foarte gereu la cald azi am scos mufa de la senzorul de temperatura si porneste foarte bine cu mufa scoasa.

Ma poate ajuta cineva sa rezolv acesta problema si cum.

Va multumesc anticipat.

Daca masina este din '99 (2000 in acte) si ECU este 038906018AE, nu poti citi/scrie pe OBD. Trebuie inlocuite si reprogramate memoriile originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da masina este din 1999 dar in acte este 2000, unde ma uit sa vad seria ecu

Modificat de gby74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% trebuie sa schimbi memoriile, daca e ALH e seria care a zis Iulian mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este ALH si cam costa sa schimb aceste memorii

Modificat de gby74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tot umbli sa iti rezolvi cu pornirea la cald , iti faci si 0 crestere de putere !

Ca sa schimbi memoriile ,recomandat este sa iti pui si socluri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, eu nu as pune socluri... In timp pot face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au fost niciodata probleme cu soclurile :)

Depinde de mana celui ce lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!