Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

La mine nu invarte nimic. Cand vreau sa pornesc se aude doar un releu din bord si atata tot. Nu tu bendix , nu altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit ceva astazi, nu cred ca are legatura cu pornirea la cald. Masina a pornit perfect pana acum, dupa ce i-am facut resoftarea pentru pornirea la cald acum un an-doi.

Dar azi cand am fost sa alimentez cu motorina de la Petrom, am pus de 150 ron si dupa ce am platit m-am urcat in masina sa plec. Mentionez ca mai aveam aproximativ 1/4 de motorina in rezervor inainte. Am dat la cheie si am auzit 2-3 secunde electromotorul si dupa aceea a pornit mai zdruncinat. Am plecat din benzinarie si am mai incercat apoi sa opresc motorul si sa il pornesc si exact la fel face. Se poate sa fie din cauza motorinei? Cum am zis, pana acum a pornit perfect, nici nu apucam sa ajung cu cheia la capat. Cu o ora inainte sa alimentez, cand am pornit masina, a pornit imediat.

Atat de proasta sa fie motorina si asa sa se manifeste?

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la motorina ; poate e doar coincidenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Eu am observat ca daca bag motorina de la Petrom atunci dimineata masina scoate fum si e mai zgomotos motorul. Insa cu motorina de la Rompetrol masina nu scoate gram de fum nici dupa 4 zile de stationare si o i-a la sfert de cheie.Pt mine Petromul e capitol incheiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbocip, coincidenta cu ce anume? ce ar putea fi?

Eu am mai pus de la acelasi Petrom pana acum si nu am avut probleme,dar parca acum s-a manifestat prea brusc. Ma gandeam ca daca au patit-o si altii cu pornirea grea dupa o anumita realimentare, atunci e explicabil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cind nu ai mai schimbat filtru de motorina?parerea mea ca e ceva din alimentare,impuritati sau apa in motorina care s-au adunat in filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ii fac revizia zilele astea. Cel de acum are pana in 15k km si cam un an.

A doua zi masina a pornit corect, si de cand am postat nu au mai fost probleme..sincer cred ca era motorina de vina.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema a revenit.

Am facut si revizia, si am si alimentat din alta parte un rezervor intreg, dupa ce l-am lasat pe cel vechi sa se goleasca.

Postez doua clipuri, in zile diferite, cu niste porniri cel putin dubioase.

La prima pornire a zilei nu face asa, si cateodata nu face chiar daca fac un drum lung, pe caldura si dupa aceea imediat incerc sa il repornesc.

Deci pare oarecum aleator..

Masina are softul pentru pornirea la cald facut, iar bateria are un an.

http://youtu.be/3NRKKlX7YHI

http://youtu.be/Bn3mGxgg1MA

Culmea e ca in doilea clip, prima oara am pornit masina fara sa filmez, si a pornit foarte greu.

Dupa aceea am filmat, si se observa ca incepe sa porneasca din ce in ce mai usor, pana cand porneste aproape normal.

Sa inteleg ca s-ar putea sa nu fie de la softul pentru pornirea la cald/de la caldura problema?

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O verificare injectie ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut. Unde/cu ce se poate face? Vag-com?

Ce se verifica mai exact? injectoarele?

Mersi..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VeI initial cu vcds ...

Pompa e ok ? Tine presiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg pentru o verificare saptamana viitoare si o sa scriu aici rezultatele.

Mersi pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa face si masina din semnatura.. si are problema rezolvata cu pornirea la cald :( de multe ori, dupa socurile astea imi ramane blocata in viteza si chiar si cu ambreiajul apasat pleaca de pe loc, iar mai nou mi-a ramas pedala de ambreiaj la podea, de a trebuit sa bag piciorul sub ea sa o ridic. Eu ma gandeam ca sunt tampoanele motor-cutie slabite/obosite/rupte... volant o am schimbata acum 70mii. Nu stiu unde sa ma duc cu ea de frica sa nu incep sa schimb piese prin aiurea, prin eliminare, cum lucreaza service-urile romanesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Paul singura ta problema e la ambreiaj, ce dc ai schimbat volantul la 70k asta inseamna ca nu poate cadea? verifica care e problema si incepe cu pompa de ambreiaj sa nu fie de la ea, pe urma consta in demontarea efectiva a cutiei de viteze si verificarea amanuntita a rulmentului de presiune, a placii de presiune si in ultimul caz al volantului, deci in concluzie te costa ceva dar nu ai ce sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 70k? prima am schimbat-o la 90k... :( daca discul este uzat poate avea simtomele astea? mecanicul mi-a recomandat sa il schimb atunci dar fiind student bugetul meu era deja depasit... asta este, de luni o sa merg la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa tandem nu tinea presiune pornea greu la rece. Vezi ca e posibil ca electromotorul sa nu faca turatie de pornire deoarece la cald ecu da comanda la injectie de pe la 400rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 280rpm mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz cred ca 400 vrea la rece stii ca la cald ecu da injectie cum a zis ginel mai devreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia incepe sa "dispara" concomitent cu cresterea turatiei si temperaturii. De exemplu la 200rpm si la 70 grade inj. este zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa face si masina din semnatura.. si are problema rezolvata cu pornirea la cald :( de multe ori, dupa socurile astea imi ramane blocata in viteza si chiar si cu ambreiajul apasat pleaca de pe loc, iar mai nou mi-a ramas pedala de ambreiaj la podea, de a trebuit sa bag piciorul sub ea sa o ridic. Eu ma gandeam ca sunt tampoanele motor-cutie slabite/obosite/rupte... volant o am schimbata acum 70mii. Nu stiu unde sa ma duc cu ea de frica sa nu incep sa schimb piese prin aiurea, prin eliminare, cum lucreaza service-urile romanesti...

Deci esti in aceeasi situatie ca mine cu pornirea.

Oricum chestia cu pedala nu cred ca are legatura, tine de ambreiaj/volant. Probabil la tine e de la ambreiaj, nu de la volant, daca iti ramane pedala la podea.

Cu pornirea nu ai facut nici o verificare/diagnosticare?

Mie imi porneste asa de o saptamana si mi-e mila cand vad ca se chinuie, asa ca incerc sa o rezolv cat mai repede.

Cum aflu ceva saptamana viitoare de la testare, o sa postez.

LE: Ce am mai gasit pe forumuri straine este ca:

"ECU does not inject any fuel below 200 RPMs when hot. A slightly worn starter can't turn >200 RPM at once when hot. Don't know more details about that, sorry.

Cleaning and re-greasing starters helped me and a few of mu buddies to solve the hot start problem for our MkV TDIs (1.9)"

ECU nu injecteaza combustibil sub 200 rpm, atunci cand este cald. In aceleasi conditii, un electromotor uzat nu poate roti peste 200rpm. D-asta solutia cu desfacutul si gresarea elctromotorului rezolva problema temporar, iar dupa o vreme revine. La fel si cu bateria noua, care probabil are mai multa "energie" si initial merge cateva luni, dupa care revine la pornirea greoaie.

Toate sunt solutii cunoscute ca fiind temporare, dar softul pornirii la cald stiam ca modifica turatia de injectare a combustibilului, si ca atare, nu este temporar, ci pur si simplu o rezolvare finala. Dar se pare ca si cei cu soft au probleme.

Sa inteleg ca trebuie scazuta si mai mult turatia de injectare, cu cat electromotorul este mai uzat? :dry:

Totusi, cat de sensibila este turatia asta, ca electromotorul ala trebuie sa tina mult si bine.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu e ca ai rezolvat pornirea la cald (de multe ori) insa nu stii specific cu s-a rezolvat. Daca citesti acest topic, vei vedea ca parerile sunt impartite cat si metodele de rezolvare - banuiesc ca nu esti genul care faci singur reparatiile la masina ta, asa ca va fi mai greu sa te ajutam verbal. Ideal ar fi sa postezi fisierul din ecu ca cineva de aici sa-l analizeze si sa-ti spuna dac e corect facuta modificarea, insa si aici parerile impartite - unii sunt de parere ca e ok sa injecteze motorina inca de la prima cheie altii vor face modificari pentru a injecta o cantitate gradata crescator pentru 'a proteja volant'. Discut aici strict despre problema pornirii la cald. Cum forumul se adreseaza de obicei entuziastilor care pun mana si fac si nu cauta pareri pentru a merge si sfatui mecanicul ce si cum, rugamintea si sfatul meu e sa cauti in oferta de servicii pe cineva priceput din zona ta (ofertele sunt destule avand in vedere ca esti din Bucuresti) care iti poate diagnostica problema - o sesiune de diagnoza corecta e de multe ori cel mai bun lucru pe care-l poti face (chiar si fara House MD). Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza si se pare ca am eroare de la senzorul de pozitie al axei cu came.

Din ce am inteles, de la el se regleaza anumiti parametrii la pornire, si el ar fi cauza.

E de verificat senzorul si cablajul, unul dintre ele nu merge corect. O sa postez daca s-a rezolvat concret problema dupa ce il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Automat, daca ai probleme cu el, afecteaza mersul motorului si pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza si se pare ca am eroare de la senzorul de pozitie al axei cu came.

Din ce am inteles, de la el se regleaza anumiti parametrii la pornire, si el ar fi cauza.

E de verificat senzorul si cablajul, unul dintre ele nu merge corect. O sa postez daca s-a rezolvat concret problema dupa ce il schimb.

Si care este eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte exact codul erorii, dar era "senzor pozitie axa cu came - fara semnal".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!