Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Problema cu pornitul la cald am avut-o si eu (la rece pornea fara probleme, la cald invartea vreo 3-4-5 secunde pana sa porneasca)

Am verificat bateria si aceasta era "terminata" (nu mai scotea amperaj)

Am schimbat bateria (aveam baterie de 70 Ah si am pus una de 74 Ah) , acum porneste perfect si la rece si la cald

Modificat de murisergio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o posibila rezolvare cu problemele de pornire la cald la motoarele PD . loghin 12

Nu am incercat codarea pe cutie automata.

Ce este acea valoare si pana la cat o pot ridica fara sa afectez motorul. La non PD stiu ce e acea valoare , dar acolo era 32768.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inteles unde ai pus 300 :)).... acolo e raporntu intre tensiune (motorasului regulator de debit) / cantitatea injectata teoretica

daca modifici valorile de acolo poti sa mai dai motorina sau sa mai iei motorina+ valoare afisata pe bord a consumului incepe sa fie eronata din cauza decalajului produs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul pe bord nu s-a schimbat , nu da cu fum, porneste f bine la cald, motorul e un PD de 90 cp.

Tu spui ca poti sa dai sau sa iei, am incercat si cu valori negative dar nu le accepta, am facut analogie cu motoarele nonPD si nu prea merge, ca acolo e 32768 si se poate scadea, aici valoarea initiala era zero.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cristi, ce motor e ala PD, de 90 cp? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista. Am eu un coleg cu Sharan PD din 2003, motor de 90. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Asteptam un cod motor, pentru ca eu personal nu am vazut pana acum vreun PD de 90 CP! :P

Probabil ca Sharan-ul a fost singurul cu acest motor, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista..s-a mai discutat pe forum.

bundy: la pompa mecanica e canalu care reglezi motorina; la PD ce e pe canalul ala? el teoretic nu merge accesat la PD

post-4720-1239114160_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, cod motor BRU. Nici eu nu credeam ca are 90 cp pana nu am vazut in talon. Teoretic ....., dar uite ca practic merge, e tot cantitatea de motorine injectata si porneste foarte bine la cald dupa modificare. Intrebarea cat de sus pot sa ma duc cu valoarea de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Si pe golf V este 90 CP PD. -_-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si vezi cat te lasa.... in cel mai rau caz o sa scoata fum mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

O problema la AXR cum am vazut si mai sus la marianu a avut-o si yustygolf4 aici http://vwforum.ro/index.php?showto...43572&st=80 dar la el se aprindea si spirala.La el s-a rezolvat prin schimbarea Engine Speed Sensor si masina porneste la sfert acum. :)

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are cu discutia de aici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

"marianu-->am si io problema cu masina cu pornirea la cald,dau la automat si o ia da greu dupa un invirtit luuung.curatat electromotor,bucse schimbate,aceeasi problema.poate sa imi spuna cineva cum fac codarea ptr cutie automata?poate o sa imi porneasca si mie bine.....motoru ie un axr din 2004."

Pai marianu are o problema cu pornirea la cald...la motorului AXR.Am spus ca yustugolf4 a avut aceeasi problema:la rece pornea la sfert si la cald pornea foarte greu si problema era de la Engine Speed Sensor .AM facut referire la marianu ca el are motor AXR.Nu vad unde e problema!

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va jucati cu codarile pt. cutie automata,acolo apar alte mape de injectie,voi credeti ca sunt la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am rezolvat pb cu pornirea ,la mine si infiltra apa in mufa de la ecu si in camasa cablajului si cred io,sigur , imi influenta semnalu de la g28.am uscat acolo si am etansat mufa.de atunci no pb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie i-mi face figuri, dar mai ales atunci cand am rezervorul pe golite < 1/2 !

cand am facut plinul nu a mai aparut problema;

de cateva zile mi-a pornit absolut normal dar nici acul indicator de motorina nu mi-a scazut periculos , adica este undeva dincolo de jumatate !

este posibil sa am probleme cu vreo supapa din fundul pompei de motorina din rezervor ? exista asa ceva ?

cand nu vrea sa porneasca (nu conteaza daca este cald sau rece motorul) am observat ca in filtru de motorina nu prea este motorina , adica atunci cand scot chestia aia neagra (cea cu furtunele) din filtrul de motorina nu vad ca exista motorina in filtru ! ; nu ar trebui sa fie plin tot timpul ?

in cazul meu care ar fi rezolvarea ? mentionez ca nu mi se aprinde nimic in bord ! ( spiralade la bujii sta aprinsa atat cat este necesar , dupa care se stinge) !

va sunt profund recunoscator daca i-mi dati si mie o solutie ! ( este urat , cand in parcare dai la automat 5-6 chei pana porneste, si vecinul cu o a amarata de dacie din '77 porneste troaca ffff repede !!! sa vezi ce priviri marete arunca !!

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai daca se intampla doar cand ai sub jumatate de rezervor sigur e de la pompa de motorina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mai explicit ! ?

ce anume din pompa nu functioneaza atunci cand scade nivelul de combustibil din rezervor ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hei,nu-s facute masinile astea sa trebuiasca sa circuli numai cu rezervorul plin,in cazul in care suspectezi ca ar fi probleme in momentul cand esti pe rosu cu motorina si ai probleme de pornire,ori ai apa,ori e de natura tehnica problema,adica vestita problema a calc. de injectie in particular a mapei de start la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandeam si eu ! ;)

dar ca o "coincidenta", de cand merg cu rezervorul dincolo de jumatate (spre plin) nu am avut nici cea mai mica tentativa de rateu la pornire !

daca ai citit mai sus , spuneam ca la mine simptoma nu tinea cont de rece sau cald ! de aceea inclin sa cred ca este ceva din pompa din rezervor , dar nici sa arunc 7-8 milioane pe pompa cand poate sa fie ceva minuscul ( vreo supapa... nu stiu) ! help !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cine este Voinea?

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

admin-ul, cauta userul "voinea" uitate la profil si suna-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MasinaPoporului

Salutare,

In legatura cu problema pornirii proaste la cald al unui AXR de 101 cp.Am inteles ca s-ar putea rezolva prin modificarea cantitati de motorina la pornire cu ajutorul vag-comului.Poate cineva sa ma lamureasca mai bine pe ce canal trebuie modifcat si daca se poate.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!