Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Nu trebuie sa va rupeti de sotie sau de bebe. Dinpotriva. La intalnire majoritatea vin cu prietene/sotii/copii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va povestesc eu ce cum am furat-o in mod celebru azi in marele service avia pantelimon.

acum doua saptamani,in urma unui accident nefericit (am luat un bolovan pe dedesubt) am spart scutul si am infundat toba catalitica.

acte,nervi ,politie ,constatare la avia pantelimon pt politie etc.

ajung la intelegere cu asiguratorul,el zice :schimbam scutul ,schimbam catalizatorul.

sun la service (dupa spusele lor cand am facut constatarea ,nu aveau piesele pe stoc;asta se intampla acum mai mult de o saptamana),deci sun la telefon ,vorbesc cu consilierul de service si comand piesele.

booooon

azi dimineata ma infiintez la avia ,fiind programat la 0830.deschid calm doua comenzi una revizie de 10000 km(pe care urma sa o achit personal) ,una pt scut si toba achitata de casco(mentionez ca firma unde am casco se lauda ca are sistem de plati on-line cu avia).

pe la ora 10 ,observ ca mecanicul da masina jos de pe elevator si o trage intr-un colt al sectiei.

ma duc si intreb care este problema.

raspunsul a fost ca piesele inca nu au venit ,urmand ca sa ajunga in cursul zilei de azi.

si astept ,si iar astept.in fine camionul salvator apare pe la 13.45,eu fericit ca totusi poate ,poate scap de acolo.

intre timp EU anunt consilierul de service ca au venit piesele, EU ma duc la mecanic sa ma rog de el sa-mi puna la loc toba si scutul(erau date jos de dimineata) ,in schimb pe rampa lui se suie alta skoda.si dupa aceea alta skoda.

nu mai rezist de nervi(se facuse cam 16.30) si ma duc peste el si zic:eu astept de dimineata de la 8 si e deja a doua masina pusa pe rampa inaintea mea.

apare un umflat care spune:ce cautati dvs aici ca nu aveti voie?

eu ii explic care este problema si el raspunde:aceste masini au programare (de parca eu nu aveam ) si trebuie sa le rezolvam.dupa un conflict cu acest umflat ,am asteptat pana la ora 1800 (ore in sir a stat sus pe rampa fara sa se uite mecanicul la ea,chiar si dupa ce a terminat de lucrat la ea,a ramas pe rampa inca o ora).in sfarsit au scos masina din sectie ,eu m-am dus la consilerul de service sa recuperez cheile si talonul ,moment in care

Modificat de c_mugur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mugur C (inca proprietar de Skoda)

gresit..nu are legatura marca masinii cu service-ul...sunt mai multe service-uri autorizate...dece nu incerci avia militari printre alte service-uri autorizate?destui forumisti au avut cuvinte bune despre ei...nu se aplica formula ca acolo unde e tehnologie si arata mai frumos sediul e mai bine ca la vecini unde arata normal...nu sa iti i-a ochii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate Domn,

Sunt un utilizator foarte nou al acestui forum si constat cu agreabila surpriza ca ma exista clienti care chiar se considera ca atare.

Eu chiar astazi am avut o problema oarecum similara la Avia Pantelimon, insa nici macar nu am apucat sa ajung la partea cu mecanicii deoarece pur si simplu nu era nimeni care sa imi "deschida comanda", programat fiind pentru o revizie de 30k.

Aveam programare la 12h30., ora la care am si fost acolo (parca ii auzi cu emfaza: de ce nu ati venit la ora programata?). Ei bine, timp de 25 minute nu a fost nimeni la acele birouri pompos ornate cu placute "Consultant X". Cand in fine a catadicsit cineva sa apara am constatat ca oamenii chiar nu au nici o vina, nimeni nu le-a spus pana acum ca daca au un salariu acest lucru se datoreaza de fapt noua, clientilor. In rest, vorba aceea "afara-i vopsit gardul = zambetul pe buze la informatii despre masini - inauntru-i leopardul = lipsa de organizare" ramane perfect valabila.

A, si sa nu uit, un client cu programare, sosit la 2 minute dupa mine, a fost, marturisesc, mai inteligent, si a renuntat la "serviciile" lor, plecand.

Numai bine

Mugur C (inca proprietar de Skoda)

<{POST_SNAPBACK}>

buna ziua ,

nu contest spusele dumneavoastra si oricare ar fi problemele interne cu care se confrunta in general o firma de prestat servicii nu exista scuze in fata clientului pt astfel de situatii.

cred si cele spuse vis-a-vis de atitudine.exista oameni si oameni .aceste situatii nu se vor putea repeta la nesfarsit si cineva din conducere va lua niste masuri.

totusi doresc sa fac cateva precizari referitor la cum se face o programare ,de ce se face o programare , pentru ce apeleaza dealerul la programare.

clientela skoda este una in crestere continua si unul din motivele pentru care avia a facut investitia din pantelimon este acesta.cu serviceul din militari nu mai puteam face fata.s-au angajat oameni noi (receptioneri) care inca mai au de invatat despre public relations.o programare se face functie de ce solicita clientul. daca la telefon spune ca nu functioneaza ins de a/c si cand se prezinta la receptie mai vrea si aia ,si aia ,si ailalta cu siguranta ca ce i s-a spus la telefon clientului despre durata si costuri nu mai sta in picioare.functie de ce solicita clientii la programare noi facem incarcarea zilnica din atelier , incarcare ce nu poate fi niciodata 100% deoarece in fiecare zi apar si urgente ,pe care trebuie sa le tratezi ca atare si mai trebuie sa ai si unde si cu cine! cand un client intarzie la programare avia asteapta pret de 10-15 min , dupa care baga la lucru altceva. scopul unei afaceri este sa fie profitabila ! nu am refuzat niciodata un client care a intarziat ci am facut precizarea ca termenul de livrare al masinii nu va mai fi acelasi .facem aceste programari si pentru a pregati din timp ce este necesar reparatiei.

aceasta ar fi linia generala de care incercam sa ne tinem.

imi cer scuze in numele colegilor pentru faptul ca trebuit sa asteptati,voi incerca sa aflu ce s-a intamplat.

imi voi permite sa fac o scurta referire la relatia client - prestator !

multi din cei care posteaza aici ,in opinia mea, fac confuzie intre felul in care trebuie servit un client si ce i se cuvine unui client.

stimate domn ,noi nu ne luam salariile pentru ca dumneavoastra existati,nu va suparati ,noi ne luam salariile pentru ca stim sa vindem si sa reparam autoturisme.

la fel as putea intreba daca nu am fi noi proprietari de autoturisme ar mai fi ?

e la fel cu cine a fost primul ?oul sau gaina ?

este vorba de un parteneriat mai degraba decat despre '' partea inchinarii...''

sper sa nu va suparati pe mine si sa intelegeti corect mesajul meu !

o zi buna la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua ,

nu contest spusele dumneavoastra si oricare ar fi problemele interne cu care se confrunta in general o firma de prestat servicii nu exista scuze in fata clientului pt astfel de situatii.

cred si cele spuse vis-a-vis de atitudine.exista oameni si oameni .aceste situatii nu se vor putea repeta la nesfarsit si cineva din conducere va lua niste masuri...

<{POST_SNAPBACK}>

Buna ziua,

Va multumesc pentru raspuns. Tot ceea ce ati afirmat dvs. este perfect adevarat.

Ceea ce m-a intristat acolo a fost, trecand peste neplacerea asteptarii, este ca nimanui nu parea sa-i pese ca niste persoane (nu eram singur) stau in picioare si par sa astepte ceva. Acest lucru cred eu ca dauneaza Avia. Vin la Avia deoarece am convingerea ca oamenii sunt formati din punct de vedere tehnic. Ca dovada ca am incredere, aproape de fiecare data las cheile si talonul la receptie si plec. Daca vreau sa ma uit la ce face mecanicul o fac din curiozitate tehnica daca operatiunea nu dureaza mult, nu din neincredere (a propos, care este garantia la manopera si piese?). De fapt si de drept, pentru un proprietar normal de masina, service-ul inseamna pur si simplu partea de receptie a clientilor: lasi masina in parcare, pleci, o ridici tot din parcare, nu ar trebui sa te intereseze ce se face in spate. Pentru un client normal tot service-ul se rezuma la niste birouri.

Ceea ce ar trebui sa puneti la punct este partea de primire a clientilor, deoarece cine isi cumpara Skoda si nu Logan inseamna ca are mai multi bani si in acest caz timpul sau este numarat, inseamna bani. Este adevarat ca nici un medic nu iti va respecta o programare (cu atat mai putin dentistii) dar intr-un service informatizat lucrurile ar trebui sa mearga mai bine. Din pacate, vorbind de informatizare (lucrez in domeniu) am constat nu odata ca la intocmirea facturii nu mi s-a luat in considerare cardul Platinum. Nu stau in 500 k, insa tocmai aceste mici amanunte fac ca un client sa se reintoarca cu placere intr-un service.

Spre exemplu, anul viitor doresc sa imi achizitionez o Octavia combi. Cu ce m-ar atrage Avia mai mult decat alt dealer? Care sunt argumentele dumneavoastra? Cum credeti ca ma puteti pastra drept client (se stie, intr-o economie de piata autentica costa de 10 ori mai putin sa pastrezi un client decat sa castigi unul nou )?

Cu stima,

Mugur C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........

stimate domn ,noi nu ne luam salariile pentru ca dumneavoastra existati,nu va suparati ,noi ne luam salariile pentru ca stim sa vindem si sa reparam autoturisme.

la fel as putea intreba daca nu am fi noi proprietari de autoturisme ar mai fi ?

e la fel cu cine a fost primul ?oul sau gaina ?

este vorba de un parteneriat mai degraba decat despre '' partea inchinarii...''

sper sa nu va suparati pe mine si sa intelegeti corect mesajul meu !

o zi buna la toata lumea!

<{POST_SNAPBACK}>

Hm, daca si domnul Barbato gandeste ca un prestator de servicii nu isi ia salariul datorita existentei clientilor pentru care presteaza respectivele servicii, nu prea ar mai fi multe de asteptat din partea personalului din service-ul respectiv sub aspectul modului civilizat si corect de tratare al clientilor. Eu unul dupa un asemenea raspuns as cauta un alt service, chiar daca pentru asta ar trebui sa merg in alt oras. Astfel se lamureste si dilema ou-gaina in acest caz: clientul poate sa aleaga un alt prestator de sevicii si sa mearga acolo atunci cand este nemultumit, prestatorul trebuie sa-si atraga si sa-si fidelizeze clientii. Din cele scrise aici de unii dintre colegii de forum eu unul sunt incantat de faptul ca nu voi ajunge niciodata la Avia, mai ales ca sunt foarte bine tratat la service-ul dealerului unde merg de obicei. Sunt destul de multi cei care stiu sa repare masini, dar si sa se poarte civilizat si corect cu clientii lor. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Astfel se lamureste si dilema ou-gaina in acest caz: clientul poate sa aleaga un alt prestator de sevicii si sa mearga acolo atunci cand este nemultumit, prestatorul trebuie sa-si atraga si sa-si fidelizeze clientii. .. :offtopic:

<{POST_SNAPBACK}>

Simplu si eficient spus, asta este sinteza economiei de piata. Cred ca o voi aplica next time.

Mugur C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi voi permite sa fac o scurta referire la relatia client - prestator !

multi din cei care posteaza aici ,in opinia mea, fac confuzie intre felul in care trebuie servit un client si ce i se cuvine unui client.

stimate domn ,noi nu ne luam salariile pentru ca dumneavoastra existati,nu va suparati ,noi ne luam salariile pentru ca stim sa vindem si sa reparam autoturisme.

la fel as putea intreba daca nu am fi noi proprietari de autoturisme ar mai fi ?

Dati-mi voie sa nu fiu de acord cu dumneavoastra in ceea ce spuneti. Pentru ca sunt sigur ca nici dumneavoastra nu va convine sa vad duceti la o banca si sa asteptati o jumatate de ora fara sa va intrebe nimeni nimic...

Privilegiul clientului este acela ca este CLIENT. Putem sa spunem evident ca fara prestator nu exista clientul, dar existenta unui prestator este conditionata de client, si nu invers. Eu nu mi-am luat masina sa ajung in service cu ea, ci service-ul a fost construit sa-mi duc eu masina la el. Parerea mea este ca intre client si prestator se stabileste mai curand o relatie definita foarte clar in timp in functie de comportamentul ambilor.

Ca sa inchei, daca tot ati intrebat, in mod sigur proprietarii de autoturisme ar mai fi, pentru ca regula e universal valabila pentru orice servicii; firmele care satisfac clientii prospera, cele care nu, supravietuiesc.

Sper sa nu va suparati pe mine.

Modificat de sfinx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,aproape m-am convins,nu am ce cauta la avia-pantelimon(eram gata sa ma programez la revizie)nu de alta dar nu vreau ca din banii mei,sa-si ia salariu cei de acolo,si sa mai fiu tratat si cu spatele dupa ce ca dau bani.Sa ma scuze domnul Barbato dar nu are dreptate,eu zic ca un client trebuie foarte mult respectat indiferent de atitudinea lui deoarece el are intotdeauna dreptate.Eu cred ca avia deja se crede prea mare si "si-a luat-o in cap".

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine isi cumpara Skoda si nu Logan inseamna ca are mai multi bani si in acest caz timpul sau este numarat, inseamna bani. Este adevarat ca nici un medic nu iti va respecta o programare (cu atat mai putin dentistii) dar intr-un service informatizat lucrurile ar trebui sa mearga mai bine. Din pacate, vorbind de informatizare (lucrez in domeniu) am constat nu odata ca la intocmirea facturii nu mi s-a luat in considerare cardul Platinum. Nu stau in 500 k, insa tocmai aceste mici amanunte fac ca un client sa se reintoarca cu placere intr-un service.

<{POST_SNAPBACK}>

mamaaaa ce mai uns la suflet......

nu intreaba nimeni ,nimeni daca ai card avia.eu m-am prins dupa vreo doua zile ca am si asa ceva si puteam sa platesc mai putin.(vorbesc de revizia de 10k km pe care am achitat-o personal)

pana si aia de la farmacie te intreaba daca ai card de fidelitate.....

si cu timpul sunt total de acord.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tocmai ce il laudasem pe dl. barbato ( ca ar avea ceva aptitudini de PR). :D astept cu nerabdare reactia lui. Isi da oare seama cat de fundamental a gresit?

pe vremea "sinistrilor impuscati" ne luam banii doar pentru ca stiam sa facem un lucru, acum ne luam banii daca stim sa facem un lucru pe care altcineva il cumpara. ori cu asemenea afirmatii riscati ca nimeni sa nu va mai dea bani pe ce stiti dumneavoastra sa faceti. de... economia de piata.

Modificat de almanah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl Barbato. Cu parere de rau va informez ca ati emis o conceptie gresita. Dumneavoastra nu va luati banii ca stiti sa faceti un lucru. Nu sunteti unicat. Acel lucru stiu sa-l faca si altii, poate chiar mai bine, sau mai prost. Important este ca nu sunteti singurul. Principala dumneavoastra problema este sa va mentineti si multumiti clientii. Din pacate in Romania mai este mult pana sa se constientizeze asta. De ce in vest se poate, noi nu putem? Chiar nu se pot instrui angajatii in asa mod incat sa primeasca clientul cu zambetul pe buze, sa il "abureasca putin", sa-l "duca cu zaharelul"? Clientului asta ii place, sa-i acorzi importanta, chiar daca nu are intotdeauna dreptate. Daca nu are dreptate, i se explica cu frumosul, nu cu pumnul, sau cu expresia "Daca nu va convine duceti-va in alta parte". Sa stiti ca se va duce. Si dumneavoastra pierdeti un client. Nu e pacat?

De ce nu incercati sa va formati cativa oameni in stilul acesta? S-ar putea sa aveti de castigat, nu de pierdut si de polemizat la infinit pe capitolul acesta.

Ce m-a deranjat a fost afirmatia dvs, ca nu sunteti platiti din banii clientilor. BA DA, din banii clientilor, ca daca n-ar mai veni nici un client la DVS ati da faliment. Corect? Ca nu are nimeni bani sa va dea ca sa va tina someri.

Ganditi-va si reflectati putin la acest lucru.

Faptul ca "sunteti platit ca stiti un lucru", vi s-a spus poate la angajare, dar nu mai este valabil daca nu aduceti si, mai ales, pastrati clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o problema... in general romanilor le place sa promita mai mult decat pot duce.. in acest caz serviceul avia probabil ca este "overbooked" non-stop si automat au prea multi pe cap.. si automat cineva va trebui sa sufere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o problema... in general romanilor le place sa promita mai mult decat pot duce.. in acest caz serviceul avia probabil ca este "overbooked" non-stop si automat au prea multi pe cap.. si automat cineva va trebui sa sufere..

<{POST_SNAPBACK}>

am incheiat ultimul mesaj cu specificatia ca va rog sa nu ma intelegeti gresit !

indiferent ca mi-a convenit sau nu interesul clientului a fost pe primul loc. nu despre asta era vorba !

pacat ca in loc sa incercam sa colaboram si sa ne cunoastem din ce in ce mai bine incepem sa facem speculatii functie de subiectivismul fiecaruia!

Da Domnilor aveti dreptate sa ma criticati daca nu vedeti decat un aspect al problemei!

eu am vrut sa transmit un mesaj vis-a-vis de atitudine ,educatie , si clientului si a receptionerului.nu contest ca interesul clientului primeaza! e normal sa fie asa si e bine sa fie asa ,pentru ca acesta este cel mai bun mod de a-i lua banii.

stiti cum era in scrisoarea a treia : '' despre partea inchinarii insa Doamne sa ma ierti''. eu am vrut sa arat ca este diferenta intre a fi serviabil si a fi sluga.

respectul trebuie sa fie unul reciproc. nu poti dumneata ca client sa ma tratezi de la ussa ca pe ultimul rahat de pe planeta ( cum a facut nea viali) si eu sa iti fac pantofii de fata cu toata lumea!

aici e problema pe care am vrut eu sa o ating. pe sleau: pana cand majoritatea romanilor nu se va civiliza de aceste probleme nu vom scapa .dl sfynx mi-a lasat impresia ca ar fi mai aproape de ce am vrut eu sa zic dar si dansul m-a criticat in finalul measujului tocmai pentru ca (e valabil pentru toti ,si asta e si scopul site-lui) vedeti lucrurile doar din postura clientului.

cum de-a lungul timpului stimati domni ,societatea a evoluat de la sclavagism la democratie, eficienta muncii ca sa zic asa de la Taylor-ism la Weberism s.s.m.d. ;si serviciile (sau vanzarile) au evoluat de la ''clientul nostru stapanul nostru'' la clientul nostru prietenul nostru pana la ''Clientul nostru partenerul nostru''.

doi parteneri trebuie sa fie corecti unul cu celalalt si sa-si acorde respectul cuvenit.

daca dvs vedeti in client doar platitor atunci aveti dreptate sa ma criticati ,dar daca a fi client inseamna mai mult atunci colaborarea dintre dvs si avia( de ex) va fi una din ce in ce mai buna!

sa nu luati drept scuza mesajul meu. sunt convins ca unii din colegii mei fac mutre neintemeiate ,ca nu-si fac treaba ca la carte , ca uneori poate chiar vorbesc urat,dar ce am vrut eu sa zic ca si clientii fac aceste lucruri nejustificat ,primii,tocmai pt ca ei platesc si ca sunt clienti si ca totul e pe tava. da serviciul va fi mereu pe tava pt ca sunteti clienti ,dar respectul pe care ti-l port eu ca om, va fi zero daca esti cioban.

asa vad eu lucrurile ,invechit si ''comunist'' cum a facut cineva referire .

Bunul simt nu are legatura cu sunt sau nu client sau cu cine e mai important clientul sau prestatorul de servicii.Acesta era miezul problemei ridicate de mine.

Il dau iar exemplu pe dl vially ca este ''colegul nostru de site'' si imi vine cel mai usor in cap,si spun ca dansul nu va putea fi iubit niciodata la avia,ci va fi servit rece si nemteste.Ce a incercat dansul cu mine in receptie si ce bucati de adevar a scris pe forum ,imi da voie sa imi rezerv dreptul de a-l considera un om de buna intentie.

inainte de a incepe sa ne criticam unii pe altii ,haide-ti sa incercam sa vedem unde avem noi(prestatorii) probleme si ce putem face ca data viitoare sa nu se mai repete si apoi putem critica si decide ceea ce considera a fi corect ca trebuie sa facem.

asa invechita cum este conceptia mea ,aproape mereu am gasit solutia de a veni in sprijinul clientului.s-a intamplat sa si mai gresesc si mai rau ,sa nu mai fiu in stare sa repar.daca ne intalnim ca sa ne judecam unii pe altii ,nu facem nimic bun .

Va stau la dispozitie pentru absolut orice nelamurire sau nemultumire pe care o aveti .

o zi buna la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuzati greselile .nu mi-am baut cafeaua si s-a intamplat sa mai mananc si litere si virgule. poate si de emotie. dar sunt convins ca intelegeti ce am scris

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, voi veni sa-mi fac revizia la dvs in service. Fara sa stiti cine sunt. Cu toate ca s-ar putea sa-mi recunoasteti numele. Am o problema pe care o voi reclama si stiu cu siguranta ca de la ea va trebui facut si altceva, in plus. Vreau sa vad cum sunt tratat, pentru banii pentru care mi se iau. Pentru ca un client doar atat vede. Cum a fost tratat (si ca om si ca "tehnica", si ca lucrari executate la masina) pentru banii pe care i-a dat. E foarte usor de inteles acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

respectul trebuie sa fie unul reciproc.

<{POST_SNAPBACK}>

Perfect adevarat, dar noi ca si clienti trebuie sa fim intelesi ca daca suntem respectuosi si nu primim respectul cuvenit in mod reciproc, ne enervam. Asa suntem noi, clientii. Clientul foarte rar vine nervos si lipsit de respect la service. Dar din pacate pleaca de acolo taman pe dos, ceea nu este normal.

Dincolo de asta eu va inteleg perfect rolul ingrat, dle Barbato, deoarece patronii firmei dvs. incearca sa scoata prin mana dvs. castanele din foc. In locul lor, l-as fi obligat pe directorul acestui sevive sa se uite zilnic pe acest forum. Atitudinea angajatilor pleaca de sus, reflecta mentalitatea patronilor dupa cum am invatat si la scoala ca, caietul unui elev este oglinda lui. Nepasarea, delasarea, incompetenta etc. exista pentru ca sunt tolerate de sefi (nu noi trebuie sa explicam angajatilor Avia ce inseamna un client, ci sefii lor). Si sunt tolerate pentru ca, luand ca exemplu Skoda in Bucuresti, vrei nu vrei, mai devreme sau mai tarziu, treci si pe la Avia. Cererea este (mult) mai mare decat oferta. Daca ar fi existat 20 service-uri Skoda in Bucuresti, ti-ar fi luat masina de acasa, va garantez, asa cum i s-a intamplat sotiei (cu alta marca, evident).

In orice magazin te duci in lume ai sansa sa dai de un angajat inmcompetent. Ei si? Insa daca ai cui sa te plangi, primesti cadouri pentru neplacerile ce ti-au fost cauzate. Ca sa mai vii la ei, sa nu te duci la concurent.

Stiti ce mi-a raspuns unul dintre colegii dvs. de la caroserii, cand l-am intrebat de ce nu se face reducere de card la daune Casco ? Ca nu platesc nimic, de ce ma intereseaza. Pai, ma intereseaza, pt. ca apoi asiguratorul, in functie de valoarea daunei, ma obliga sa reintregesc suma asigurata. I-am spus ca prin faptul ca vin la Avia, chiar daca nu platesc eu fiind dauna pe Casco, aduc o afacere, aduc bani. Si ca ma pot duce in alta parte, la Porsche. Mi-a dat argumentul suprem: duceti-va sa vedeti ce tarif de manopera au??!! M-as fi asteptat sa spuna ca aici se lucreaza mai bine, mai repede etc.

Ideea este ca proprietarii particulari de autoturisme nu prezinta interes pentru astfel de service-uri. Noi suntem pisalogi, vrem sa stim totul, vrem repede si ieftin, ne enervam. Suntem acceptati numai datorita politicii generale a importatorului. Banii multi nu de la noi se strang, ci de la marile firme care isi repara acolo flotele de autoturisme si nu se uita la nimicuri de cateva sute de euro adaugate pe facturi.

Va astept cu placere orice discutie pe aceasta tema si, din punctul meu de vedere, daca as fi patronul dvs. v-as da o prima pentru modul in care promovati imaginea firmei. Si din ceilalti as concedia 50% poate, dar asta este o alta problema.

Mugur C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca am reusit sa ma pun de acord cu cineva . inseamna ca am capacitatea necesara de ma face inteles si ca nu sunt un soi de gica contra.

aveti dreptate ,aceasta fiind linia pe care eu incerc zilnic sa ma inscriu. cum am mai spus se intampla si sa nu reusesc,din pacate.

referitor la card,voi face niste precizari despre el asa cum este conceput si nu cum ar trebui sa fie.

1) este o problema legata de departamentul de marketing.nu sunt specialist in domeniu iar daca am vreo idee ea vine mai mult ca urmare a experientei ,din instinct si nu ca ceva pregatit si bine stiut dinainte.

2) cand se ofera acest card colegii de la VANZARI au obligatia sa prezinte si sa explice ce e acolo,si acolo sunt specificate si situatiile cu reparatii a caror plata o face soc de asigurare.daca nu se intampla asa atunci avia are o lacuna sa-i zicem...

3)pe card se specifica cum ca clientul are obligatia (singura obligatie) de al prezenta la fiecare intrare in service a.i. sa poata beneficia de reducere.aceasta este politica... . scrie in regulamentul pe care il primiti atasat.

4)DAR ,este suficient ca la prima intrare in service sa prezentati acest card ,care are o serie ,serie ce se introduce in baza de date ,ca mai apoi sa beneficiati de toate facilitatile ,de fiecare data ,fara a mai fi nevoie sa il prezentati.

......... cam atat despre card si marketing!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de service-ul long life la diesel.

Se stie ca in Romania se gaseste motorina de foarte buna calitate (OMV Euro5, 10ppm sulf).

Se schimba politica reprezentantelor cu privire la uleiurile folosite (Castrol SLX2 LongLife) si la activarea intervalului variabil de service?

Va rog sa nu-mi spuneti ca avem mult praf in tara asta fata de alte tari, ca nu-i chiar asa.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de asta tocmai a fost un coleg de al meu cu o skoda la fel ca a mea la avia in militari si i s-a recomandat la greu sa vina mai repede de 15k la prima revizie ca e praf mult in tzara asta si filtru de aer ar trebui schimbat la 10k max si cel de polen la 6k.

Si tu zici ca vrei longlife? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de praf este cu atit mai eficient cu cit este mai imbicsit, pina la un anumit punct. Fabricantul recomanda schimbul filtrului la 60.000Km deoarece are o suprafata foarte mare (desfacut masoara apropae 4 metri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ar strica deloc in service la Pantelimon un automat de sucuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in romania inca nu se practica long life.care sunt toate motivele si cat de intemeiate sunt ele ...discutia ramane deschisa,exista totusi argumente solide impotriva.

eu nu va recomand inca sa faceti schimbul de ulei la 50.000 km si filtrele sa le schimbati de cate ori este cazul.nu va zgarciti ,pentru ca riscul de a pati vreun necaz mai tarziu creste.cat despre intervalul de kilometrii la care sa venit la service ,chestia cu 10.000 km este doar o recomandare si nu obligativitate.

chestiunea cu filtru polen la 6000 km ,daca v-a spus cineva tampenia asta vreau sa stiu cine ca sa iau masuri.obligatoriu ,in garantie,filtrele se schimba la fiecare 30.000 km.se schimba mai devreme doar daca este cazul.

cat despre automate .... ar trebui mai multe ,dar avem un administrator f competent !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la 50.000Km ci la cit zice senzorul CAN-BUS din baia de ulei. Poate zice la 10.000 sau la 15.000 sau cine stie la citi km? Eu zic ca el este mai destept, fata de ce zice un mecanic in service, deoarece acesta a fost scopul pentru care a fost conceput de catre nemti.

Care sunt acele "argumente solide" impotriva service-ului long life, dincolo de un profit mai mic al al prestatorului de servicii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai jos atasez doua imagini dintr-un document oficial Skoda care explica cum stau lucrurile cu serviceul long life.

Este o metoda stintifica , bine pusa la punct, de determinare precisa a momentului la care trebuie facut service-ul. In acest fel se economisesc resurse pretioase si se protejaza mai bine mediul inconjurator.

Este valabil pentru toate masinile grupului VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!