Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Profesor zici?!

"Nici-o?!"

Nu ar fi exclus sa primesti lectii de la elevii tai. Meriti.

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ne mai place noua poporului roman sa corectam si sa dam peste nas altora. Suntem campioni la datul cu parerea despre altul. Gata, l-ai si etichetat!

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timpii pomeniti sunt valabili in conditiile in care temperatura uleiului este conforma (se poate incepe schimbul la temperatura desrisa in documentatie)

Din ce am citit pe aici adevarul cred ca se situeaza pe la mijloc.

Va rog sa incercati sa intelegeti urmatoarele lucruri":

>manopera si piesele o sa fie tot timpul ceva mai ridicate la reprezentanta.Costurile de intretinere/personal/dotare sunt enorme.De asemenea si costurile scolarizarilor.Aveti avantajul garantiei oferite de importator.Nu o sa puteti repara un alternator si sa primiti si garantie.Exista riscul foarte mare ca lipitura sa nu tina (mai nou sunt folosite niste materiale speciale).Nu se poate acorda garantie, nu este vorba ca sunt doar demontatori de piese.Asta nu inseamna ca nu nu exista si oameni mai slab pregatiti sau preturi nerespectate.Problema este ca in Germania ,de exemplu (am stat vreo saptamina la un dealer VW si Audi) , in cazuri similare , clientul isi prezinta la service problema (culmea, de multe ori cu zimbetul pe buze- hai romani sa va vad,daca puteti!) iar problema se rezolva chiar de catre consilierul implicat sau de directorul de service (in functie de gravitate) tot cu zimbetul pe buze.Toate reclamatiile justificate se rezolva!Si mai au o vorba - calm, no stress!De , ca eu ca tot romanul, doream sa fac cit de multe si ei aveau ritmul lor, care mi se parea de melc, dar se pare ca sunt mult mai eficienti.

>exista varianta si altor unitati service (nu reprezentante).Nu recomand nea Gigi de la colt- nu stii cind poate da rasol!Exista unitati service cu documentatie, cu oameni bine pregatiti (atentie, nici aici toti!)- gen Augsburg, sau concepte service gen AD Garage unde poate gasiti solutii ceva mai convenabile.

>nu exista service-reprezentanta/service concept/""La nea gigi!"" care sa aiba toti oamenii buni.Mare parte din oamenii buni migreaza (nu se poate sau nu se vrea sa se asigure un nivel salarial astfel incit acestia sa fie motivati).

>sunt clienti care cauta dialogul si cind au un partener de discutie isi rezolva problema.Sunt clienti care refuza dialogul si clar, periodic, isi vor schimba unitatea reparatoare.trebuie intelesi si unii si altii!

>nu uitati ca traim in Romania - politicul dicteaza si in bussines-ul auto (actiunea rabla, taxe pentru masini sh, taxe pentru uleiuri/pieseimport, inchiderea sau nu a ochilor in ceea ce priveste salariile la negru,stimularea intreprinderilor serioase (oare????),spagi,insolvente, etc).De asemenea politicul dicteaza si confortul nostru fiscal :icon_idea: , implicit si starea noastra sufleteasca :RO flag: .

Sfatul meu- pentru service cautati-va persoane (fie ele la reprezentanta sau alte unitati reparatoare) care credeti ca va ofera o garantie a calitatii, dialogului, a informatiilor corecte referitoare la pret etc.O relatie de acest gen tine mult mai mult pentru ca, momentan, in Romania, nu se pot crea echipe sau, daca se creeaza , trebuie sa intervina ceva (cineva) care sa le distruga.Toti vorbesc de munca in echipa sau leadership ....nimeni nu aplica pina la final.Aici macar aveti un dialog , nu vad de ce sa nu incercati sa vorbiti cu Petrinel- stiu ca are orientare catre client.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iepumare, era o ironie subtila. E lesne ca ai inteles-o :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns in offtopic de cateva post-uri, dar cred ca sunt valoroase experientele personale ale fiecaruia.

Multe reprezentante din Romania nu justifica pretul prin calitatea manoperei. M-am trezit cu capacul motorului plin de ulei dupa ce mi-au facut schimbul de ulei cu 77lei manopera. Sictir absolut, era ceva banal si de bun simt sa aibe grija cum toarna sau sa stearga cu ceva, in fine acesta este un lucru minor. O problema mai mare a fost cea de aburire a farurilor, descrisa aici.

Poti sa vii cat poti de amabil la un service de reprezentanta, daca nu ai o masina de peste 50k euro sau relatii se uita la tine ca la sclavul lor care le da bani.

Mentalitatea romanului e de vina pt acest aspect, in strainatate cine da banul este suveran, clientul. Aici sunt foarte amabili pana iti vand o masina, apoi incepe jecmanirea si desconsiderarea (ajunga sa isi bata joc de tine, sa te creada prost).

Acum cu garantia de 4ani au dat o mare lovitura, dublu de incasari pe revizii si consumabile fata de garantia de 2ani.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic mai adevarat, George, dar la service-urile de cartier, in afara preturilor mai mici decat la service-urile din reteaua Vag (lucru care nu se intampla intotdeauna) ce primesti in plus?

Eu as spune ca primesti destule in minus, cum ar fi garantia lucrarii, factura si chitanta, posibilitatea de a astepta intr-un spatiu amenajat ok, unde poti bea o cafea, un ceai, un suc, poti sta pe internet. Recunosc, n-am fost la prea multe service-uri din afara retelei Vag, insa cele la care am fost nu mi-au inspirat nici pe departe aceeasi incredere sa ma faca sa revin.

Asa cum zice Elad mai sus, conteaza mult oamenii, eu prefer sa merg la un service din reteaua VAG de cand am cumparat masina, pentru ca acolo gasesc un mecanic care imi inspira incredere in ce face, e foarte atent, meticulos, nu uita nimic (curata si capacul motorului dupa ce pune uleiul, lucru absolut normal dupa parerea mea). Nu spun ca asa sunt toate service-urile din reteaua VAG, poate sunt eu mai norocos, dar conteaza mult pentru mine, iar asta se traduce in mai putini bani in buzunar, dar si in mai multa siguranta atunci cand plec la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternative exista, dar sunt putine si tocmai de aceea isi permit sa se poarte asa arogant. La Augsburg am avut experiente placute cu Passat-ul si banuiesc ca mai sunt.

In ciuda faptului a tot ceea ce am zis voi schimba service-ul, dar raman la unul de reprezentanta pt revizia de anul acesta. Probabil Brady pt ca este mai aproape, iar preturile sunt mai mici decat la pbn/pbv. Problema nu sunt neaparat preturile mari daca vad si o munca de calitate.

Intr-o saptamana sper sa pot da feedback pozitiv legat de vopsirea si montarea unui eleron la o reprezentanta - PBA.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca discutiile sint foarte aprinse... eu am masina de patru ani si jumatate si am fost, cit a tinut garantia si o perioada de dupa aia, numai la Avia Pantelimon, DESI AU PRETURI PREA MARI, desi stiam asta , dar mi-au placut oamenii de acolo , felul cum s-au purtat cu mine si felul cum au lucrat la masina ( specialitatea mea : inginer masini si utilaje - deci de meserie) .

Dar la un moment dat, la 7500km dupa o revizie, am auzit turbina fluierind prima data ... la verificarile de tot felul pe care le-am facut am gasit uleiul in baie mult scazut ( nu mai atingea nici macar virful tijei ). Ca sa completez la nivel am pus 1,5 litri si asta in conditiile in care masina nu a consumat si nu a pierdut ulei nici inainte si nici dupa, pina in ziua de azi.

Concluzia = baiatul care a facut schimbul nu a completat cu ulei la nivel, adica a facut un ciubuc de un litu si un pic si mi-a stricat mie turbina...

Consecinta= urmatorul schimb de filtre si ulei l-am facut eu acasa... am lovit masina si am facut-o pe casco( deci preturile nu mai contau) dar am facut-o la un service de linga casa...si nu o sa mai merg la ei decit pentru chestii serioase la motor ( sper sa nu fie cazul )... adica au pierdut un client.

Cu toate astea parerea mea despre service nu s-a schimbat, imi place aceasta unitate mai mult decit altele, dar din cauza unui mecanic nu ma mai duc la ei... dar nici nu-i injur, fiindca am intilnit foarte multi oameni acolo si uite si la cheie pastrez brelocul cu volanul de la ei.

Asa ca, din toate reprezentantele skoda din Bucuresti o sa aleg totdeauna, cind o sa fie nevoie, Avia Pantelimon .

Nu se poate nicaieri padure fara uscaturi, dar nu-i bagati pe toti oamenii din acest service in aceeasi oala, fiindca poti avea ghinionul sa dai de o uscatura oriunde .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, revenind la problema lui Johnny Bravo, de la care s-a divagat mult, el era nemultumit ca nu i s-a schimbat uleiul la cateva minute inainte de incheierea programului, fara programare prealabila si cu uleiul lui. Restul discutiilor sunt fara nici un rost, daca nu sunt legate strict de acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca discutiile sint foarte aprinse... eu am masina de patru ani si jumatate si am fost, cit a tinut garantia si o perioada de dupa aia, numai la Avia Pantelimon, DESI AU PRETURI PREA MARI, desi stiam asta , dar mi-au placut oamenii de acolo , felul cum s-au purtat cu mine si felul cum au lucrat la masina ( specialitatea mea : inginer masini si utilaje - deci de meserie) .

Dar la un moment dat, la 7500km dupa o revizie, am auzit turbina fluierind prima data ... la verificarile de tot felul pe care le-am facut am gasit uleiul in baie mult scazut ( nu mai atingea nici macar virful tijei ). Ca sa completez la nivel am pus 1,5 litri si asta in conditiile in care masina nu a consumat si nu a pierdut ulei nici inainte si nici dupa, pina in ziua de azi.

Concluzia = baiatul care a facut schimbul nu a completat cu ulei la nivel, adica a facut un ciubuc de un litu si un pic si mi-a stricat mie turbina...

Consecinta= urmatorul schimb de filtre si ulei l-am facut eu acasa... am lovit masina si am facut-o pe casco( deci preturile nu mai contau) dar am facut-o la un service de linga casa...si nu o sa mai merg la ei decit pentru chestii serioase la motor ( sper sa nu fie cazul )... adica au pierdut un client.

Cu toate astea parerea mea despre service nu s-a schimbat, imi place aceasta unitate mai mult decit altele, dar din cauza unui mecanic nu ma mai duc la ei... dar nici nu-i injur, fiindca am intilnit foarte multi oameni acolo si uite si la cheie pastrez brelocul cu volanul de la ei.

Asa ca, din toate reprezentantele skoda din Bucuresti o sa aleg totdeauna, cind o sa fie nevoie, Avia Pantelimon .

Nu se poate nicaieri padure fara uscaturi, dar nu-i bagati pe toti oamenii din acest service in aceeasi oala, fiindca poti avea ghinionul sa dai de o uscatura oriunde .

Daca nu o faceai pe casco, crezi ca puteai sa te duci sa le imputi ca ti-au stricat turbina si ti-o inlocuiau? Teoretic asa trebuia, dar nu stiu cat de bucurosi erau sa plateasca o turbina din cauza unui angajat (cum este si normal, iar in secunda 2 trebuia mecanicul zburat de acolo) sau era mai simplu sa iti zica tie ca ai mers prost cu masina si sa-l acopere pe respectivul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe casco am facut tinichigeria cind am lovit masina.... turbina mea fluiera si azi ( si la toamna ma voi duce la Ciprian sa-mi puna alta ) Stiu precis ca la nici-un service din Romania nu ar fi recunoscut asa ceva, desi uleiul de completare l-am cumparat tot de la ei.... asa ca asta a fost ghinionul meu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat uleiul la Avia,si nu mi au aspirat restul ala din filtru....

manopera curatica,relativ ingrijita,dar paharelu ala de ulei uzat a ramas acolo...

zic ok una peste alta,la urma urmei nici un service nu multumeste toti clientii in aceeasi masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ziceti voi ca doar astia cu masini scumpe sunt tratati cum trebuie la reprezentante. Eu am o masina din 2002 care costa atunci undeva la 14-15000 de euro probabil si am fost tratat cum trebuie la reprezentanta Seat. Taica-miu are un T5 aproape chel si la PBN mereu a fost primit foarte bine de catre toata lumea si pe partea de tinichigerie si pe partea de mecanica. Saptamana trecuta a stat o zi intreaga(foarte mult ce-i drept!) pentru a ii schimba oglinda stanga si radiator de a/c pe casco. Marti a depus dosarul si miercuri l-au sunat ca joi dimineata poate veni cu masina dar l-au anuntat ca dureaza toata ziua.

E absolut normal sa fie preturi mari la reprezentanta, in special la manopera, la piese nu mi se par exagerate preturile. Am observat un trend de 15-20% in plus la pretul pieselor facand comparatie cu magazinele de specialitate de unde le poti gasi la cel mai mic pret. Au multi angajati, au conditii spre foarte bune pentru client ca sa astepte in liniste si confort. La service-uri de "cartier" iar am avut parte numai de experiente placute: si la Packard, si la Alin si la un alt service...

In concluzie...Da! Greseala a venit din partea Aviamotors ca n-au stiut sa-i explice omului pana la capat ca e timp sa se schimbe uleiul, insa acesta are o temperatura prea ridicata si e riscant sa se faca schimbul atunci. Plus ca trebuie asteptat macar jumatate de ora din cate stiu eu ca sa se scurga aproximativ tot uleiul in baie. De-asta si cand se verifica nivelul uleiului, se face dimineata dupa ce masina a stat toata noaptea ca sa stii EXACT cat ulei ai in motor.

Mai bine ca nu i l-au schimbat pentru ca ramanea o cantitate considerabila de ulei uzat in motor. Unii vor zice ca e paranoia sa gandesti asa si chiar este. Insa daca la 15 schimburi de ulei se procedeaza in felul asta, rezulta o cantitate de uzura a segmentilor mai mare decat ar fi normal si astfel se reduce viata motorului si a turbinei si pe urma: "Vai, ce masini proaste au ajuns astia de la VW sa faca!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15x15...225 000 km ...fii serios,nu tine...vorbim degeaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sa revenim on-topic.

Azi am fost la Avia Militari sa mi se regleze frana de mana care nu tinea decat pe partea dreapta. Foarte amabil am fost programat de marti pentru vineri la ora 10; pana la 11:15 masina mea a fost element de sprijin pentru mecanicii care, rand pe rand, au iesit la "tigara".

11:15 masina pe elevator , ma apropii de mecanic. Actioneaza parghiile franei de mana si-mi zice: " Pe stanga nu tine". Ii raspund la fel de amabil cum m-a informat si el ca stiu si tocmai de-asta ma aflu cu masina la service. " Dar incerc s-o reglez" " Va rog" ii raspund eu. Si a inceput calvarul bietei masini.

Dupa cateva pufuri de degripant sunt informat ca daca la cursa maxima frana nu tine, etrierul e stricat asa ca dumnealui se duce sa faca precomanda de etrier. "Si reglajul?" zic eu tremurand de teama evaporarii salariului pe luna urmatoare. "Incercam" ."Va rog" (din nou).

Ii inmanez omului antifurtul, desface 4 prezoane(din 5) si incepe sa loveasca janta cu pumnul. "Ajuta?" il intreb. Nu-mi raspunde si se duce sa aduca o ranga cu care face parghie pe janta si incepe sa traga. Cad plumbii de pe interior.

Ridic tonul si zic:" Imi mai trebuie janta, asta e chiar noua, daca vreti sa dati roata jos trebuie sa desfaceti toate prezoanele!" Se uita la mine mirat apoi la prezonul care se holba la el, stingher ramas in roata. Imi zice :" Se mai intepenesc, de-aia am tras asa" Desface prezonul si cade roata.

Demonteaza parghia, actioneaza mecanismul cu o cheie, frana de mana tine! "Miracol, am scapat" mi-am zis in gand muscandu-mi buzele. Remonteaza totul la loc.

"Acum ca au cazut plumbii la demontare, nu echilibram roata?" Nu m-a auzit. Monteaza roata. Cheama un coleg. Trage frana de mana. " Nu tine" imi zice. " Va trebuie etrier"

Concluzii.... trageti si voi.

Ale mele: Receptie, departament de vanzari (piese de schimb si accesorii) si electrica - nota 10.

Mecanici - cred ca amabilitatea nu tine loc de pricepere. Explica asa de frumos ca nu-ti pot rezolva problema daca nu cumperi si-o piese noua de la ei.....

PS: Operatiunea de dezechilibrat roata si indoit janta cu levierul nu a fost gratis.

Multumesc Avia.

Modificat de tocilarie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne ce babuin...Daca cu tine aoclo langa masina s-a comportat asa barbar cu ea..ne putem imagina ce se intampla cand nu esti langa...

Pana la urma este bunul tau si banii tai; daca ai vazut ca nu se comporta cum trebuie cu masina..poate ar fi trebuit sa chemi in service unul din colegii lui de nota 10 de la receptie..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o Fabia 2 de 60 cp, cumparata in noiembrie 2010 de la Avia Pantelimon.

Am montat alarma Maat (cumparata tot de la ei ca sa nu existe discutii), care s-a stricat in doua saptamani. Au rezolvat-o dar nu mi-au legat si deschiderea portbagaj din butonul de telecomanda pe motiv ca este cea mai ieftina alarma si nu se poate (problema rezolvata de catre un prieten) - bila neagra pentru Avia.

La schimbul de ulei mi-au pus 1,5 cm peste semnul max de pe joja (daca nu ma insel in cartea tehnica livrata impreuna cu masina scrie ca se poate distruge catalizatorul) - problema rezolvata de mine prin scurgerea uleiului in exces - alta bila neagra.

Cea mai enervanta problema pentru care am ajuns de multe ori in service Avia Pantelimon (prima data la 12.500 km, adica in a 11a luna de la cumpararea masinii) este un zgomot infundat, nu foarte puternic, gen "clampanit", ca niste plastice mai "solide" care se lovesc si care am senzatia ca vine dinspre fata masinii - bord sau motor - nu as putea preciza exact de unde. Zgomotul se aude la trecerea peste denivelari si la schimbarea treptelor de viteza 1 si 2. Pe scurt masina a fost vazuta in vizitele la Avia de cel putin 4 mecanici. Unii nu vor sa auda zgomotul (care este mult mai puternic in zilele calduroase), iar altii spun ca acel zgomot este normal (cu toate ca nu se auzea cand masina era noua). Unii au reglat haionul, altii au schimbat tampoanele de motor si cutie sau au stricat vasul de expansiune pe care spre norocul meu l-am vazut si mi l-au schimbat. Acum masina are cca 28.000 km si iese din garantie peste doua luni cu problema nerezolvata. Deci muuulte bile negre pentru Avia Pantelimon. I-am si intrebat daca asteapta sa iasa masina din garantie ca sa-mi rezolve problema pe bani.

Aveti idee, exista in acel service un sef / director care vrea sa rezolve problemele clientilor sau trebuie sa ma resemnez si sa caut un service de cartier ? Macar este mai ieftin chiar daca lucrarile sunt la fel de proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sinteti sigur ca ati verificat nivelul uleiului asa cum precizeaza constructorul? 15 mm peste maxim insemna peste 1 litru de ulei. Spre deosebire de majoritatea motoarelor la care verificarea se face la cald, dupa circa 3 minute de la oprirea motorului, la acest motor (pe care cred ca il aveti si dvs in echiparea Fabiei) nivelul se verifica la rece ( apr. 20 grade C conform atasament).

Cit priveste zgomotul reclamat, ca in multe asfel de cazuri, sursa lor este dificil de indentificat si eliminat. Am impresia ca dupa ultima interventie in service, interventie in care s-a inlocuit suportul cutiei de viteze (la constatarea, la care ati si participat, s-a observat ca la balansarea energica a motorului suportul cu pricina produce zgomot) nu ati mai reclamat acest lucru.

Referitor la vasul de expansiune, care era usor frecat in urma intrarii in coliziune cu surubul suport motor dreapta vi s-a inlocuit pt linistea si siguranta dvs fara nicio retinere.

Din cite stiu, la toate intrarile in service s-a depus tot efortul pt. remedierea solicitarii dvs. si ati fost tratat cu tot respectul cuvenit unui client Avia Motors Pantelimon. Comparatia cu un service de colt de strada o vad ca, cel putin, o ironie.

Solutia ar fi sa reveniti atunci cind acest zgomot se manifesta, inarmat cu ceva mai mult timp disponibil (eventual sa existe disponibilitatea de a lasa masina in service), pt. a indentifica si remedia cauza zgomotului perceput de dvs.

Fac o paranteza care nu are legatura cu subiectul: sint foarte multe reclamatii (la auto in garantie) care au ca obiect zgomote si zgomotele la masinile care sint exploatate pe drumuri nemodernizate. In aceasta ctegorie intra, pe linga drumurile obisnuite ale patriei si drumurile neamenajate catre resedinta construita in cimp (strada urmeaza sa primeasca asfalt in urmatorii 5-10 ani). Ca aceasta utilizare are sau nu are efecte asupra confortului auditiv? Raspunsul este usor de intuit...

post-12182-0-89239100-1348671958_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca ai dreptate Elena dar cu incompetenta cu alarma ce ai de spus? Nici macar scuze nu?

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre deosebire de majoritatea motoarelor la care verificarea se face la cald, dupa circa 3 minute de la oprirea motorului, la acest motor (pe care cred ca il aveti si dvs in echiparea Fabiei) nivelul se verifica la rece ( apr. 20 grade C conform atasament).

:dry: .. Eu unul stiu de HTP-ul de 47kW 64CP ca intr-adevar la ala se face verificarea la cald, ceea ce de altfel reprezinta o particularitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce nemultumiri ai? Atitudinea service-ului sau a unui user ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac revizia numai la Avia Militari pentru ca sint aproape de mine. Pret ulei, filtre, placute, manopera mi se pare ok fata de alte reprezentante ( Midocar, PBN ). Partea nasoala aici e atunci cind ai o problema electrica. In urma cu un an, una din usile din spate nu se inchidea sau nu se deschidea din telecomanda, i-am explicat electricianului si mi-a spus sec ca e broasca, costa 800 ron piesa, omu' nici nu vazuse masina. Anul asta am fost de 3 ori intr-o luna cu o eroare la ABS ( se aprindea aleator in bord ). Nu a rezolvat-o prima data, nici a doua oara, iar a treia oara mi-a zis ca e computerul de ABS. Problema a fost rezolvata de un coleg de pe forum in 30 secunde. O sa merg in continuare la Avia dar numai pt probleme mecanice, pt electrica, niciodata la Avia. Inca un plus pentru Avia - poti intra in service fara probleme, vezi absolut tot ce se executa la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Luni am fost la service Avia Motors din Pantelimon pentru schimb ulei, filtrele (aer, polen, motorina, ulei etc.) plus nu mergea incalzirea din scaun si cel de stationare (vebasto sau cum se numeste) si ceva disc la planetar. In legatura cu schibul de ulei plus filtrele am fost multumit si cel cu disc la planetar. Modul de comportare al consilierului si al mecanicului a fost in regula fara alte comentarii. In schimb am ramas putin nemultumit pentru ca la partea de la scaun nu prea au stiut ce e si am fost sfatuit sa las masina acolo o zi, (iintretimp se pare ca a revenit incalzirea de la scaun), si la vebasto (incalzirea de stationare) la fel nu a functionat au zis ca trebuie schimbat ceva bujie la el si trebuie demontat pentru a verifica care este situatie etc., dar si acela a si-a revenit.

Sincer nu as prefera sa las masina acolo doar daca si eu pot sa fiu langa el ca stiti cum e...

Ca si pret in general putin mi sa parut mare, dar pentru serviciul care mi-au oferit la schimb de ulei si celelalte in afara de cel de electrica am fost multumit si cu siguranta la urmatorul schimb tot la ei o sa ma duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca-i o problema daca o lasi acolo...Exista camere de luat vederi peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!