Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

sunt foarte dezamagit de politica acestui forum!!!!

nu voi mai posta nimic ,niciodata !

daca mie mi s-a sters un mesaj as dori sa stiu cine a facut-o si de ce? de ce nu a fost sters si postul d-lui viali ? considera cineva ca am fost mitocan si nu am ce cauta aici?

nu e obligatoriu sa va raspund atunci cand doriti sa o fac !

gasesc ca nu am gresit cu nimic exprimandu-mi afectiunea fata de unul din membrii sau administratorii acestui forum .

gasesc nepoliticos si lipsit de fair play gestul dvs de a sterge ce am postat fara macar sa fiu anuntat . nu lua foarte mult sa-mi trimite-ti un mail!

la revedere domnilor !

singurul loc unde ne vom mai intalni este avia sau la o bere daca ne vom face vreo invitatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare foarte rau. ATI fost anuntat. Daca nu obisnuiti sa cititi PM-ul ce sa va fac. Si macar dati in profil o adresa de mail valida. V-am trimis si pe adresa din profil si mi-a fost returnat ca adresa nu mai exista. Va rog mai intai verificati si apoi acuzati.

Daca citeati PM-ul gaseati raspuns la toate acuzele. Topicul legat de Avia Motors nu este un loc unde sa ne injuram unii cu altii. Ori facem ceva util impreuna, ori mai bine ne vedem fiecare de treaba noastra.

Iar politica forumului este facuta de regulament. Daca nici pe acela nu l-ati citit, iar nu avem nici o vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIHAIL.BARBATO@AVIAMOTORS.RO

Nu imi amintesc sa fi injurat pe cineva pe acest forum. voi reciti toate posturile ,dar nu cred ca am facut-o.antipatic si faptul ca nu mai doresc sa intalnesc pe cineva nu reprezinta o jignire sau injuratura.

daca tot v-ati propus sa ne intalnim pe acest forum macar sa fim cat de cat egali in drepturi la opinie. Nu imi sta in fire sa nu replic atunci cand este cazul ,si am macar pretentia ca am fost sincer .

Sa fim scuzati de cei care sunt un pic mai emotivi ,dar mai mult decat sa recunosc ca poate am fost putin mai categoric nu cred ca am facut altceva.

Poate ca si pe mine ar fi trebuit sa ma bufneasca plansul pentru mustruluiala care mi-ati tras-o ,pe buna dreptate ,pentru ca trebuie sa recunosc ca nu am citit regulamentul,si va cred de asemenea ca s-a incercat sa mi se trimita si un mail.

Pentru acestea ,da, va rog sa ma scuzati ,pentru ce gandesc despre unii sau altii nu am de ce sa imi cer scuze!

Si posturile dvs pot fi interpretate si trage concluzii gresite de catre cei care le citesc.

Poate ne vom mai revedea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ma bag si eu in seama doar ca third-party observer, pot sa spun ca este clar ca dl. barbato mihail a fost tratat prea dur.. si la urma urmei cat sa suporte un om astfel de discutii doar distructive..

In primul rand ca dansul a specificat clar ca isi exprima parerile personale si nu ofera declaratii oficiale ale AVIA.. e mai bine sa nu il avem deloc printre noi in loc sa putem discuta una alta fara sa fim agresivi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba ca sunt sau nu agresiv. Nu sunt. Ia vedeti si chiar intrebati cui am dat eu warnning. Nici macar unul. Si nici nu vreau sa dau. Imi place sa ne intelegem si sa facem ceva constructiv, sa ne expunem parerile intr-un mod civilizat si sa le acceptam si pe ale celorlalti. Asta vreau. Sper ca am fost inteles.

@ dl barbato nu am spus ca ati injurat pe cineva, am spus ca acest topic "nu este unul unde sa ne injuram". Si daca nu credeti ca am incercat sa va trasmit un mail, voi da forward la raspunsul "GMail Mailer Daemon" pe noua adresa, sau daca vreti il pun aici, la public. Si postul dvs nu a fost singurul sters. Au mai fost si altele. Au intrat la capitolul "fara nici o legatura cu topicul".

Daca am fost bine inteles vreau acum sa lasam orgoliile la o parte si sa continuam o discutie civilizata si constructiva.

Tot d-lui Barbato Mihail ii adresez intrebarea: de ce uneori (nu spun deseori, pt ca nu am inca dovezi) pe unele comenzi se scade de ex 1 litru de degresant, se inmoaie carpa de 2 ori, eu platesc tot litrul iar restul ramane la mecanic. E corect? Aici am patit-o chiar eu, si am fost de fata cand s-a lucrat si a desigilat bidonul de degresant in fata mea. Dar am vazut de-abia dupa ce am plecat si am platit ca s-a scazut 1 litru pe masina mea, si de fapt a inmuiat carpa de 2 ori. Nu ca ma zgarcesc la 70-80.000 cat a costat, dar nu e corect.

Aici e problema. De ce se scot anumite consumabile "la cutie" si nu i se dau clientului, daca tot le-a platit. Daca mi-l dadea mie si il returnam apoi mecanicului, ca mi-a placut cum a lucrat, era altceva. Facea si el de-o bere.

Sau: la revizie, se scade 1 litru antigel G12 se completeaza antigelul la masina (150-200 ml) si proprietarul nu primeste restul. Aceasta este de la Avia Militari, la o revizie a unui prieten de-al meu. Si la fel cu vaselina. Se factureaza 1 cutiede 500g, se unge de 2 ori, se plateste toata si ramane la service. Demonstrez cu acte ca s-a facturat 1 litru, dar mai departe n-am ce sa mai zic. A semnat comanda si a plecat. Aceste "mici si neinsemnate" amanunte stirbesc imaginea unui service.

Sunteti sa nu de aceeasi parere. Ca sa fiti mai convins puneti-va in pielea clientului si incercati sa ganditi ca el. Nu e greu si e si util.

Si este ca faza cu chibritul. Vreti sa va aprindeti o tigara si nu aveti chibrit. intrati intr-un magazin, iar vanzatorul nu are decat chibrite. Cereti un foc, va spune ca trebuie sa platiti toata cutia, va aprinde tigara, si cutia ramane la el. Daca intrati dupa 2 ore mai platiti o cutie pentru un bat. E corect? NU ESTE.

Asta trebuie remediat. Este problema de imagine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste tot exista clienti nemultumiti...

Este foarte bine ca exista unele persoane cu o oarecare raspundere cum e dl. Barbato care se preocupa de aspectele care genereaza nemultumiri in service-ul respectiv.

Acest om nu ar trebui atacat ca direct raspunzator pt problemele respective, mai ales ca isi prezinta opiniile in nume propriu si pt intentiile declarate de a schimba ceva in atitudinea vis-a-vis de clienti...

Este bine sa fie prezentate problemele intampinate...iar vis-a-vis de dl. Barbato ar trebui (cei din Bucuresti) sa aveti o atitudine prin care sa gasiti in dl. Barbato un aliat, un colaborator pt rezolvarea si problemelor intampinate. Din cate am remarcat dansul si-a aratat disponibilitatea pt a fi contactat si pt un dialog deschis...

Am vazut acest gest ca o mana intinsa...deci raspunsul ar trebui sa fie pe masura.

In service-uri sunt foarte multe probleme...Si cateodata ma intreb daca la cate masini se vand in Romania...exista suficient personal bine pregatit si bine intentionat care sa faca fata vanzarilor masive din ultimii ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intradevar laudabil ca un angajat al unui service a considerat util sa urmareasca acest forum si sa incerce sa raspunda la problemele ridicate de posesorii de Skoda.

Cred insa ca nu ar trebui sa intrerupa acest obicei doar pentru ca i-a fost sters un post care, in opinia moderatorilor, nu avea legatura cu subiectul acestui topic. Continuarea corespondentei prin intermediu forumului intre cele 2 parti, posesorii Skoda si Avia Motors, nu poate duce decat la lucruri bune de ambele parti: soferi mai fericiti cand pleaca din service si o activitate de calitate si in continua crestere pentru service-ul Avia Motors.

Domnule Barbato, ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta incercam si noi aici. Daca nu s-a vazut ca incerc sa aduc discutia tot timpul pe un fagas calm si civilizat (chiar daca implica si stergerea de posturi sau aplicarea de corectii), imi cer scuze public.

Si cu dl Barbato, chiar sunt hotarat sa mentin o linie civilizata. Nu vreau sa ne comportam ca pe stadion. Si chiar vreau sa ma intalnesc cu dansul. Din ceea ce spune eu mi-am facut o impresie despre dansul (pot spune buna spre foarte buna). As vrea sa o confirme si sa o sustina prin ceea ce face la service.

In alta linie de idei, asa apare evolutia serviciilor. Prin dialog. Fie el mai aprins sau mai calm, mai balcanic sau mai nemtesc, dar apare si se mentine. Numai asa se poate lua "pulsul" comunitatii clientilor, prin dialog, prin ascultarea doleantelor fiecaruia, a problemelor intampinate si asteptarilor sale.

Am sau nu dreptate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il asteptam pe domnul Barbato sa reia discutia. Chiar nu cred ca era cazul sa se supere.

Moderatorii incearca sa mentina o atmosfera in care pasiunea sa fie directionata numai catre masini si nu intre membrii forumului. In caz contrar nu va trece mult timp pana sa ajungem sa ne luam la hartza pe forum. Si nu cred ca asta este scopul.

Iar parerea buna in ceea ce priveste domnul Barbato a fost impartasita de mai multi membrii ai forumului. Totusi nu poate exista o unanimitate deoarece fiecare are personalitatea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect si foarte normal sa existe si diferente de opinie.

Daca lucrurile ar fi atat de bune in service Avia Motors (ca despre ele este vorba) atunci eu personal sunt convins ca cei care sunt colegi pe acest forum ar semnala acest lucru si chiar ar lauda un asemenea comportament.

Viata este facuta din lucruri marunte, asa ca micile sicanari existente in service afecteaza.

"la revizie, se scade 1 litru antigel G12 se completeaza antigelul la masina (150-200 ml) si proprietarul nu primeste restul. Aceasta este de la Avia Militari, la o revizie a unui prieten de-al meu"

Nu sunt prietenul din exemplul dat de "horgarban", dar am trecut personal prin aceasta experienta si ma gandesc ca poate ar trebui sa existe un afis prin care sa fie anuntati clientii ca trebuie sa ceara si restul de consumabile facturate si nefolosite.

Sunt de acord ca trebuie sa existe intelegere pentru client sa poata sta langa masina in momentul in care aceasta se afla in lucru, dar sa nu uitam ca atunci cand exista o decizie a conduceri firmei ea trebuie respectata si nu ar trebui sa ne certam cu receptioneri pentru acest fapt, ganditi-va ca riscurile la cere ne expunem in momentul in care stam sub masina (cand aceasta se afla pe rampa), aceste riscuri in caz de Doamne fereste sunt "platite" de firma pentru ca ei trebuie sa justifice ce cauta clientul "neinstruit si neechipat" in acel loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt genul '' strut'' !

am citit si raspuns la sectiunea PM si cred ca s-a lamurit scurta neintelegere...

Aveti dreptate dle horgarban ,stiu ca se mai intampla ''faze '' din ecelea pe care le-ati descris dumneavoastra.Am sa denumesc cu x pe cel care da consumabilul si cu y pe cel care are nevoie de consumabil ,care se combina amandoi si fac un Z ,de la zdr... . exista pe toate devizele ,la materiale o linie unde scrie materiale consumabile ---- ????? lei si care reprezinta o cota parte din valoarea pieselor (in cazul reparatiilor mari) sau o valoare fixa -50.000 lei vechi pentru revizii.din ce imi povestiti dvs ,cineva si-a facut rost de un degresant... . Pot lua masuri daca la sectiunea PM imi comunicati nr comenzii sau nr de inmatriculare.

Mai am si eu boscheti pe care daca ii prind iau masuri!

Tot la pm am sa va comunic mai multe despre problemele acestea...

Dl Diesel pare sa cunoasca foarte bine cum stau treburile. Mi-a placut postul dansului .

Am raspunsuri aproape la toate intrebariel dvs dar unele dintre ele nu pot fi scrise aici si in speranta ca sunteti oameni de onoare ,la sectiunea pm am sa va comunic un nr de tf , care va rog sa nu il dati mai departe ,telefon la care as dori sa va explic o serie de lucruri...

A ! O scurta precizare : 2001 si 2002 am lucrat cu dl Tomescu la Brady ,om CARUIA II PORT UN RESPECT DEOSEBIT ,in ceea ce priveste pregatirea dinsului ca inginer , ca om (in particular) nu am reusit sa-l cunosc pt ca mereu am fost de parere ca nu e bine sa crezi ca esti prieten cu angajatorul ,iar ca angajator nu am reusit sa ne punem deloc deacord. Doi ani au iesit numai scantei !!! Doar ca nu ne-am batut ca in rest am avut detoate ... Totusi trebuie sa recunosc ca datorita dansului am intrat in aceasta bransa.

Avia este o alta poveste ,mult mai frumoasa ,este locul unde am descoperit masura fortelor proprii.Alta mentalitate ,alta atmosfera de lucru ,alte scopuri.

Deaceea am ramas la dansii!

o zi buna la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"la revizie, se scade 1 litru antigel G12 se completeaza antigelul la masina (150-200 ml) si proprietarul nu primeste restul. Aceasta este de la Avia Militari, la o revizie a unui prieten de-al meu"

Nu sunt prietenul din exemplul dat de "horgarban", dar am trecut personal prin aceasta experienta si ma gandesc ca poate ar trebui sa existe un afis prin care sa fie anuntati clientii ca trebuie sa ceara si restul de consumabile facturate si nefolosite.

<{POST_SNAPBACK}>

Clientul NU trebuie sa ceara nimic. Ar trebui sa i se dea TOATE consumabilele care i-au fost facturate, mai ales atunci cand i s-a facturat o cutie intreaga si s-a consumat doar 10% din ea. Din 2 x 1/2L de ulei nereturnat clientului se face 1L intreg, bidon sigilat, pentru mecanicul care face 2 schimburi de ulei/zi. Litru pe care mecanicul il vinde 'in spatele' service-ului cu 20 lei noi, fata de aprox 40 lei noi - pretul in service.

Pentru consumabilele care nu se folosesc integral (cum ar fi vaselina, antigelul, spray-uri de nush ce fel, etc), ar trebui calculat pretul total si facturata doar o valoare medie pentru fiecare masina (in genul celor 5 lei noi de care spune dl. Barbato).

Astea sint 'micile' amanunte pe care multi mecanici se fac ca le uita. Am renuntat insa sa ma mai enervez din cauza asta, si am grija sa cer de fiecare data absolut toate 'ramasitele' sau piesele inlocuite. Prefer sa le arunc eu cu mana mea, daca sint de aruncat, decat sa le las unui mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clientul NU trebuie sa ceara nimic. Ar trebui sa i se dea TOATE consumabilele care i-au fost facturate, mai ales atunci cand i s-a facturat o cutie intreaga si s-a consumat doar 10% din ea.

<{POST_SNAPBACK}>

Sunt de acord cu tine, dar poate asa vor reusi sa elimine aceste fapte.

;)

Si bonul este obligatoriu sa-l primesti si in acelasi timp sa-l ceri, cati "mici comercianti" respecta legea.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era vorba despre angel in problema cu antigelul, ci despre altcineva, care nu este nici macar pe forum. Este un prieten de-al meu si are o Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa il jigniti pe Mihail doar pentru ca lucreaza la AVIA, pentru ca daca nu se schimba mentalitatea la toata lumea nu se face nimic.

Eu m-am suparat pe AVIA Pantelinom pentru ca am platit la revizia de 15.000 o spalare completa interior+exterior (oferta de primavara), iar oamenii au bagat masina mea la spalat (precizez ca platisem 300.000), iar in spatele masinii mele mecanicii au spalat un motor... lucru care mi se pare foarte lipsit de respect fata de clienti. Si-au batut joc de banii mei si asta nu imi place!

Dupa o discutie sa scoata motorul ala si sa nu il mai spele in timp ce masina mea e acolo... mi-au "spalat" si masina... adica au clatit-o cu apa si atat.

Cred ca, cu 300.000 o spalam destul de bine la orice spalatorie de cartier, dar am vrut sa plec cu masina curata din service... si am luat o tzeapa cat mine de mare.

In schimb am plecat cu o gramada de nervi... nu mi se pare normal ca oamenii platiti din banii mei sa isi bata joc de mine.

Repet... lipsa totala de profesionalism din partea unor angajati AVIA... dar sa nu generalizam... dar pe mecanicii care spalau acel motor si baiatu' de la spalatorie i-as fi dat afara pe loc.

Aaa... sa nu uit... am facut revizia pe 1 aprilie.... sa fi fost o pacaleala AVIA??? ;)

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la AVIA Pantelimon...pot sa spun ca m-am dus destul de moracanos fiind obosit si pt ca a trebuit sa ma trezesc dimineata sa ajung acolo la ora 9.00 cu masina pt geometrie...eu doar asteptam sa se uite unu mai stramb la mine ca sa-mi sara tandara!!

Acum ce vreau sa zic..pe cat m-am dus lipsit de chef..pe atat de bine dispus am plecat..toti s-au purtat impecabil..de la consilier la mecanic...i-am rugat sa ma lase sa stau langa masina..s-a rezolvat..l-am rugat pe mecanic sa fie atent ca volanul sta starmb..si ma streseaza acest lucru..a stat cateva minute bune in masina sa verifice da volanul sta perfect drept..si corespunde si cu ce ii arata calculatorul de geometrie..plus ca descoperise ca roata fata dreapta are janta stramba..atunci mi-a schimbat rotile de pe fata cu cele de pe spate ca sa nu mai am nici-o problema..in acelasi timp s-au oferit sa-mi faca constatare pt asigurari ca sa o schimb..cand mi-au pus capacele m-au intrebat daca vreau sa-mi puna crocodili la capace...si m-au intrebat daca ma deranjaeaza daca sunt negrii ;) (sunt perfecti se asorteaza cu masina)..si mi-au dat si doi in plus ca sa am de unde sa pun la fel dupa ce se uita politistul la roata!!A iesit cu mine la test sa vada daca s-a rezolvat..si daca masina mai prezinta probleme...mecanicul a fost foarte calm si mi-a explicat ce se intampla pe acolo..totul a fost exact cum trebuie!!Ce pot sa zic...un mareee 10!!!

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg de al meu cu acelasi tip de masina ca si mine a fost in AVIA la militari pt. revizia de 15k a lasat masina dimineata a luat-o seara.. i s-au facturat 5L .. n-a gasit nimic in portbagaj ( diferenta ) .. era prea tarziu si obosit sa se mai intoarca si a renuntat.. deci chestia asta se practica regulat la avia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se factureaza 5l si se pun 4l, pentru ca atit intra in motor pina la semnul MAX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce vrei sa spui.. ca e normal sau ce? lipseste un bidon mai mult sau mai putin folosit din el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce vrei sa spui.. ca e normal sau ce? lipseste un bidon mai mult sau mai putin folosit din el..

<{POST_SNAPBACK}>

Cum sa fie normal? Platesti 5l si se baga in motor numai 4l !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu filtru nou 4.5L depasesc max. de pe joja.. la urma urmei ii poti turna pe toti 5.. incap ei cumva

( btw. vorbim de motor ALH, si btw mai bine pui mai putin si completezi dupa decat sa te chinui sa scoti singur )

Modificat de thheo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu filtru nou 4.5L depasesc max. de pe joja.. la urma urmei ii poti turna pe toti 5.. incap ei cumva

( btw. vorbim de motor ALH, si btw mai bine pui mai putin si completezi dupa decat sa te chinui sa scoti singur )

<{POST_SNAPBACK}>

La fel si la AGU - intra 4.3L cu filtru nou, pe masurate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va povestesc eu una interesanta cu un domn...gabor!

vine oct1 lovita aripa spate drt ,in data de 21 si se preda pe 22.

pe 22 cand vine matura pe jos cu toata receptia tin/vops ,cu tot atelierul si bineinteles ca se ajunge si la mine.

ma inoportunez langa masina lui si ce vad : sigilii cu bucatele de hartie cu scoci cu stampile ,cu pix cu ...cred ca a pierdut cel putin o zi!

sigiliul de la buson umplere ulei era rupt si sigiliul de pe surubul unui far era rupt.

doresc sa fac cunostinta cu omul si sa aflu miezul problemei si ma ia direct ca ne va lua amprentele si ca infunda puscaria cu toti.NU EXAGEREZ!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va povestesc eu una interesanta cu un domn...gabor!

vine oct1 lovita aripa spate drt ,in data de 21 si se preda pe 22.

pe 22 cand vine matura pe jos cu toata receptia tin/vops ,cu tot atelierul si bineinteles ca se ajunge si la mine.

ma inoportunez langa masina lui si ce vad : sigilii cu bucatele de hartie cu scoci cu stampile ,cu pix cu ...cred ca a pierdut cel putin o zi!

sigiliul de la buson umplere ulei era rupt si sigiliul de pe surubul unui far era rupt.

doresc sa fac cunostinta cu omul si sa aflu miezul problemei si ma ia direct ca ne va lua amprentele si ca infunda puscaria cu toti.NU EXAGEREZ!

<{POST_SNAPBACK}>

si incep sa sap! stiti ca oct 1 1.9 mai da cu ulei pe sus pe la buson si cineva bine intantionat i-a sters capacul de la motor.pt sigiliul de la far chiar nu am explicatii.(sigilii de3mm latime)

si atunci ce zic : dam jos farurile si confruntam data fabricatiei cu data livrarii masinii.toate se pupau! verif nivel ulei -ok! verificam rotile -erau aceleasi!

cu uleiul nu era convins dar se inmuiase! nu va pot reproduce vocabularul gaborului cand vroia sa ne aresteze pe toti...

se convinge ca pana la urma nu i-a furat nimeni nimic si atunci nu m-a rabdat inima si zic:

Stimate domn ,faptul ca dvs sunteti militian nu inseamna ca restul oamenilor de pe planeta sunt delicventi! deaceea va rog sa mergeti la casa sa achitati d/r faruri + reglat (xennon) (120ut) + control pe rampa (50ut) = 170*550*1.19 asa frumusel ca nu suntem la intersectie sa dam de pomana.

mai bine taceam ca acum omul are amprentele mele si tine neaparat sa imi deschida dosar penal...

Va rog sa ma credeti ca am cel putin 3 clienti ca acesta pe zi si inca am puterea sa zimbesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa zic? S-a comportat ca un ... militian.

Daca a sigilat o multime de piese, nu-i nimic, treaba lui, dar sa faca scandal fara sa verifice ca totul este OK denota lipsa de respect.

Acum, problema n-ar exista daca nu ar fi cunoscute o multime de cazuri cu piese furate in service. Intra masina in service pentru reparatii la caroserie, cu motorul OK, iar la iesire se constata ca anumite pise de la motor nu mai merg cum trebuie. In special piese ce se pot usor demonta/monta.

Este o problema care streseaza orice client care trebuie sa lase masina in service o perioada mai lunga.

Sunt si exceptii, dar nu este cazul sa dam nume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!