Jump to content

Jante Si Pneuri


vios70
 Share

Postare recomandată

Iarna eu am pe jante pe 13" 175 latime . Sincer pe curbe simt cum ma apropii de limita aderentei foarte des. Imi da impresia ca ma rastorn.

Pe spate pe 15" si 195 latime. Sincer sunt cam la limita in raport cu arcada aripii. Cred ca la dimensiunea de 205 ar atinge mai ales daca nu ai o suspensie dura .

Producatorul recomanda pt motorul de 1,4 o dimensiune maxima de 15" si 195 latime , 50 inaltime.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • taz21

    27

  • ovidiu89

    21

  • Tracto

    20

  • v@sy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am de iarna pe 14 cu 175 si de vara 15 cu 195 si zic ca nu am nici o treba cu atinsul desi nu am suspensi sport si mai ales am mers cu ea ff incarcat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e presiunea recomandata in pneuri pe fata /spate dimensiuni de 14 si 15 ?

Modificat de phenom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschizi busonul de la rezervor iar pe interiorul lui ai un sticker cu un tabel cu presiunea recomandata in functie de incarcatura masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare serioasa : acum am jante pe 14 , 185 60 14 , ar modifica cu ceva performanta masinii daca as pune pe fata de 13 si pe spate de 15 ? 205, 50 15 si 175 70 13 ! Intrebare 1 : cum o sa se comporte masina cu acele anvelope pe fata , daca poate sa imi zica cineva care are de 13 ? Si la ce sa ma uit la acelea pe spate ca sa nu atinga de masina ??

pun poza cu jantele!

Daca iti vei pune dimensiunile specificate de tine, nu va fi mare diferenta, decat ca iti va creste foarte putin consumul datorita latimii rotilor din spate. Diametrul rotilor va fi acelasi (fata/spate), pentru ca pe fata ai jante mici si talon mare si pe spate invers. Manevrabilitatea va fi buna, cu un usor caracter subvirator la viteza, pentru ca ai anvelope inguste si "inalte" pe fata (deci mai " flexibile") si late pe spate. Deci spatele va avea tendinta de a parasi mai greu trasa, ergo, va intra mai greu in viraj, insa fiind stabil.

In ceea ce priveste atinsul, eu am avut pe spate 205/50/15 si nu mi-au atins deloc. Niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat Alex . Masina va avea un caracter subvirator pentru ca trenul spate va avea intotdeauna mai multa aderenta decat trenul fata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Explic frumos de tot domne! Nici nu zici ca-s inginer...

Sorry de off!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa pun pneuri de 205 pe jante de 6j?

in carte scrie 195 50 r15 sau 205 50 r15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super profesionist raspuns , cu respect , multumesc Alex.

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc usor jante aluminiu cu 4 prezoane pentru golf 3? Pe siteurile de tuning numai in 5 prezoane am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori la dezmembrari gasesti jante foarte faine si la un pret foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALEKS91

pot sa pui numa ca o sa stea balon si sar putea sati frece in telescop( aici depinde si et-ul jantelor)

mai bine pui 195/50 sta mai bine doar ca se gasesc mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...numai ca, cu 195/50/R15 simti fieacare pietricica de pe drum...stiu din experienta...confort f. redus ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la treaba cu confortul redus la 195/50/15/ pentru ca am aceleasi cauciuri. Cele de iarna sunt 195/55/15 si se simte un pic diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori la dezmembrari gasesti jante foarte faine si la un pret foarte bun.

Am cautat in toate autoschroturile din Arad si Timisoara si de abia am gasit un golf 3 dezmembrat dar fara jante de aliaj.Sunt rare sau se i-au numai pe pile.

O intrebare off topic.Nu prea merge dar sunt in dilema mare.Sa investesc in golful din semnatura pe vopsea si alte elemente de tuning (masina din 94, 16 ani vechime).Cat poate duce motorul unui g3 fara reparatii majore.Am 230k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine imi pun cauciucuri 195/60/R15 , va tin la curent

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smoto, poate te ajuta U-God aici, e tot din Timisoara.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat in aceea sectiune de dezmembrari dar nu ma lasa sa dau reply.Habar nu am de ce.Aici pot intreba,acolo nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu butoanele care le-am marcat in poza?

Dubios

post-58504-1276347653_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smoto, trebuie sa treci de 'primul pas' ca sa poti posta acolo. citeste regulamentul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, eu credeam ca trebuie sa treci de "primul pas" ca sa poti deschide topic (inclusiv acolo), my bad, sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o intrebare oarecum tampita...da totusi ma risc si...v-o adresez: mi-am luat un set de jante de pe un Proton Wira si nu mi se potriveau la gaura din mijloc, in care intra butucul, in sensul k erau putin mai stramte decat butucul. Nenea la care m-am dus sa mi le puna mi-a spus k mi le pune da nu le mai pot da jos si k mai bine sa ma duc la cineva cu un strung sa imi largeasca cu 1-2 mm gaura din mijloc. Credeti k mai sunt sigure jantele daca am facut kestia asta, sau e sinucidere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat e de vitala gaura aia, cred ca prezoanele joaca rolul important (adica daca gaurile pentru prezoane din janta sunt 4x100). Chiar sunt curios, buna intrebarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaura din mijloc este chiar vitala.Daca ai observat la jantele originale(tabla), gaura din mijlocul jantei este exact cat ''butucul".La jantele din aliaj se comanda si inelul de centrare deoarece in lipsa lui posibil ca roata sa stea descentrata desi este stransa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie, eu credeam ca are un rol de centrare in cazul indreptarii pe banc a celor care au suferit in urma gropilor/bordurilor, nu neaparat de fixare pe butuc. O informatie buna pentru cei ce vor sa-si achizitioneze jante din aliaj, buna si pentru mine, stiam ca nu poti pune orice, credeam ca din cauza dimensiunilor, se pare ca mai apar si aceste inele de centrare.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!