Jump to content

Lumini / lampi usa / portiera


DanutzU
 Share

Postare recomandată

micuzzu_marius

atasez o imagine , la golf 5 , jetta 5 trebuie sa adaugam 64 la coding,ok am inteles, am mai citit ca si la golf 6 tot 64 trebuie adaugat, bun, dar in cazul asta ce trebuie sa fac deaoarece curent coding e 0000B5? Daca ma duc la long coding nu mi da explicatii pe fiecare bit in parte, poate stiti ce byte si bit trebuie bifat ca nu mi dau seama ca nu mi apar explicatiile sa stiu exact

http://vwforum.ro/topic/82957-golf-6-codari-vag-com/page__st__180 sunt exact imaginile de la postul 192 unde nu am explicatiile la bits

Multumesc

untitled.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu VCDS original, nu-ti apar ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

din pacate nu am originala, e versiunea 11.2, bine pozele sunt cu o versiune 10.6, dar daca as sti ce sa bifez din casutele alea chiar daca nu am descriere, ma gandesc ca cineva poate a umblat pe acolo, as face :unsure:

sa adaug la +64 la new coding, desi ma indoiesc.....cum e la golf-jetta V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

am facut un print screen azi: prima imagine e cum usile din spate sunt subsystem pentru usile fata la noile centrale dupa 2011, si a doua poza cu eroarea aparuta, deci probabil cand vor mai aparea updateuri la vcds vor fi explicatii pe fiecare bit in parte :(

post-97030-0-48823900-1333392670_thumb.j

post-97030-0-58179700-1333392700_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
micuzzu_marius

S a rezolvat, deci pentru cine are Jetta 6 e diferenta de codare fata golf 5, 6 , Octavia 2 Fl si alte modele si anume se codeaza fiecare modul de usa in parte ; la byte 2 se bifeaza bitul 6, atentie usile spate sunt slaves module pentru cele din fata , adica pot fi accesate pentru codari din meniul celor din fata, atasez niste poze sa vedeti cum exact si inca ceva clonele vag com cam fac probleme, mie cu o clona nu mi arata explicatiile la biti, cu alta imi arata, deci cel mai bine vcds OEM. :icon_thumleft:

in prima poza veddeti ca din modul usei din fata se poate accesa si cea din spate, iar in a 2 a poza byte 2 , bit 6 pentru activare :icon_thumleft:

post-97030-0-15381400-1334327441_thumb.j

post-97030-0-53496600-1334327455_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

a montat lampile azi la jetta 2011. codarea in vag com am postat o mai sus, legaturile sunt la portierele din fata pin 18 plus, pin 19 minus, la fel ca la golf 5.6 si altele :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

azi am rezolvat si cu cele din spate, pin 14 plus si 4 minusul, codearea in vag com in modulele de usi spate la long coding byte 2 se bifeaza bit 6 pt activare, succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

As vrea sa montez pe spate lumini de avertizare in usi dar am geamuri actionate manual, deci ar trebui sa leg firele direct in incuietorile usilor spate (nu am calculator).

Am desfacut fata de usa si am vazut ca la incuietoare este o carcasa cu 8 pini avand 6 fire conectate(5 fire albe si unul maro).Cine ma poate ajuta cu identificarea pinilor si/sau unde ar trebui sa leg cele 2 fire?

Pentru activare trebuie mers in Convenience (46) la byte-ul 17 se bifeaza bite-ul 0 (Rear door warning lights installed)si bite-ul 6 (Rear door control module via LIN) este corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rear door controller (geamurile spate nu sunt actionate electric)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebuie sa vii cu un plus din fata si ca minus folosesti firul ce pleaca de la pinul 4 din mufa cu 8 nu cu 6 pini de la broasca. NU mai bifezi nimic altceva. Poti lua plus de la firul ce alimenteaza calc de usa fata.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Stiu ca este un tutorial aici pentru aceasta problema, insa nu este aplicabil pt usile din spate la modelele fabricate inainte de 2007. Asadar am desfacut fata de usa si am scos mufa controler-ului usii. Aici am gasi pinul 4 liber si pinul 14 ocupat. Din cate am mai citit in perioada aceasta si l-am mai si batut la cap pe Florin am inteles ca am nevoie de un minus permanent luat de pe unul dintre cele 4 fire albe ale yalei de usa. Am reusit sa imi gasesc acces la un manunchi de fire undeva deasupra difuzorului si am gasit pe langa firele albe si un fir maro. Acum voi dezizola fiecare fir alb sa vad pe unde gasesc un minus permanent...cel putin asta am inteles eu pana acum...apoi voi avea nevoie de un plus care sa fie activ numai cand este usa deschisa....Unde voi gasi acest plus si sunt curios daca e ok pana acum?

Edit: am gasit ca plusul trebuie luat de la pinul 10 din mufa controllerului de usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea este din 2001. bine, nu este 5 este 4.

nu dezizola firele, poti cauta cu aparatul de masura sau un fir subtire ce il strecori in mufa. ar fi pacat sa strici mai multe fire pana gasesti cel care iti trebuie.

eu am pus lumini si in spate, cred ca am o poza cu firele utilizate, in topicul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care mufa te referi tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pagina 44 e o poza. de acolo am tras fir catre lampa, se aprinde cand deschid usa respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham...eram inca pe la inceputul topicului tau... :)) . Multumesc, oricum. Eu din cate am citit pe net inca nu am gasit solutia finala...maine intep izolatia de pe firele din manunchiul yalei si conectez la plusul din firul pinului 10 al calculatorului de usa.....mult de munca nu ar fi...sunt doar 4 fire. Am incercat azi unul dintre ele la intamplare, nemaiavand timp si am masurat intre el si firul controlerului de usa(acesta nefiind mufat la controlerul propriu-zis) si aveam 12.0 V indiferent daca usa era sau nu inchisa...mai sap in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am gasit fir ce avea curent pe el mereu. trebuie gasit cel care are alimentare comandata de switch-ul din usa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg...mai am 3 fire de incercat maine...sper sa reusesc...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..maine intep izolatia de pe firele ..

Pai nu le mai intepa ca le strici degeaba. Ti-a spus si colegu MUALE - controleaza-le cu un fir mai subtire sau infasoara un fir pe o siguranta/capsa d-aia pentru hartie sau pe un ac.. si asa controlezi firele direct in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca este o neintelegere undeva :)

firele la care ma refer eu vin din yala usii, au traseul complet in spatele panoului metalic pe care se prind difuzorul si motorul macaralei. Si vin din yala si merg in stalpul usii prin acel burduf de cauciuc. Eu am reusit sa ajung la ele printr-un dop rotund de cauciuc...acolo am nevoie sa ma leg la firul care vine de la Pinul 4 al yalei. Celalalt fir va fi conectat la firul alb, gros ce merge la Pinul 10 al controllerului. Nu inteleg ce sa verific cu o agrafa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca sunt ocupati? A mai facut cineva greseala asta la un Golf VI aici.

Merita verificat inainte sa dezizolezi diverse fire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce greseala a fost acolo....si m-as fi bucurat sa fie si la mine....si Florin mi-a spus ca nu se poate direct sa conectez..si inca cineva cu un G5 a intampinat problema asta...eu am pinul 4 liber..dar 14 este ocupat...e simplu sa numeri pinii...mai ales ca am citit inainte ceva tutoriale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Speram ca totusi se pot instala normal. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...din pacate la cele fabricate pana in 2007 din cate am gasit eu nu se pot monta...oricum,cand tot vad retro-fituri din astea care nu merg simplu,curat imi cam piere cheful de munca. Pe fata va fi usor...acolo seamana cu golful 6. Maine sper sa aduc vesti bune pe aici si sa mentionam treaba asta si in DIY-ul de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin, revin cu informatiile care ti le-am dat la telefon..... la anul tau de fabricatie nu ai trase firele din stalp in usa.... iar lampa de usa, la modelul tau, nu este comandata de controlerul de usa.

De aceea, trebuie sa iti bagi pinii in mufele de pe stalp (mama-tata) si de acolo se pleaca in lampa.

Daca tot nu te descurci, ma suni mai tarziu.....

P.S. - termina cu improvizatiile, ca e pacat de asa masina.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!