Jump to content

Martor Airbag Aprins


Razvan Gavan
 Share

Postare recomandată

DAca o sa pui conector o sa apara din nou eroarea de airbag. De asta au fost taiate si puse pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A l Bundy cel din podea inca are conector dar acolo este problema.Deci trebuie sa trec si acolo firele pe direct ? Nu pot sa pun alt conector care este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, refaci legăturile pe direct 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy, marius1982.11 si Florin pt info.Problema rezolvata.Refacut legaturi fire de sub scaun, se pare ca de acolo era problema si nu conectorul din podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi! In urma cu 2 luni am avut aceasta eroare, am sters-o la un prieten, care a si verificat cablurile de sub scaun, a dat cu spray și nu a mai apărut pana acum o săptămână si banuiesc eu, cu aceeasi eroare (adica tot pe partea pasagerului) . Cum se rezolva cel mai sigur? Incerc iar curățare si verificarea pinilor sau leg firele pe direct?

Screenshot_20191222_130346_com.facebook.orca.jpg

Modificat de Daniel Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se elimina mufele si se lipesc firele pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cazacu cristian

Martor airbag aprins. Am fost la service cu mașina a șters eroarea dar a reapărut. Cei de la service au spus ca mașina nu are airbag de genunchi și ca fostul proprietar a făcut scurt la siguranțe. Nu știu ce sa ii fac ca să dispară eroare. Poate ma ajuta cineva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e o problema de comunicare între dvs și cei de la service..... Respectiv, termenii utilizați, nu sunt corecți. 

Faceți o scanare, postați erorile și vedem cum o rezolvam 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cazacu cristian

Sunt exact vorbele care le-am primit cand am ridicat mașina. Pai și cum sa fac sa le cer erorile? O sa sun sa vedem dacă primesc un răspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... Sau făcută alta diagnoza, sa vedem exact despre ce e vb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am mai postat acum aprox 2 ani in legatura cu 2 erori pe care nu pot sa le sterg. Pe scurt, la momentul respectiv am fost lovit in lateral si mi-au sarit airbag cortina dreapta, airbag scaun dreapta si s-au blocat centurile. Am inlocuit din dezmembrari cele doua airbag-uri + centurile, toate provenite de pe aceeasi masina. Am sterg erorile de pe centrala airbag dar inca nu am reusit sa dau de cap erorilor de la centuri. 

Astazi am redesfacut stalpii cu gandul sa le curat cu spray de contacte si sa incerc sa intaresc cumva pinii mufelor la recomandare colegilor de pe forum dar nu am reusit deoarece gaurie mufei sunt foarte mici si mi-a fost teama sa trag prea tare cu acul sa nu rup contactele.

Scanarea de astazi si stergerea erorilor anterioare a fost facuta cu o clona 12.12.0. Ce altceva sa le mai fac?

 

                Address 15: Airbags       Labels: 5K0-959-655.clb
Control Module Part Number: 5K0 959 655 D    HW: 5K0 959 655 D
  Component and/or Version: AirbagVW10    037 0606
           Software Coding: 00003132
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
              ASAM Dataset: EV_AirbaVW10SMEVW360 A01011 (VW36)
                      VCID: 3B75D16EB2C5ADC6811-806E
2 Faults Found:

9438747 - Igniter for Seat Belt Tensioner; Driver's Side 
          B1006 1B [137] - Resistance Too High
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 285745 km
                    Date: 2114.14.06
                    Time: 00:03:26

9439003 - Igniter for Seat Belt Tensioner; Passenger's Side 
          B1007 1B [137] - Resistance Too High
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 285745 km
                    Date: 2114.14.06
                    Time: 00:03:26

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti utiliza un ac sa intaresti pinii. Sigur sunt ok centurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine sa trag mai tare de pinii aia.. sunt foarte fragili si mi-a fost teama sa-i fortez prea tare sa nu-i rup. Centurile ar trebui sa fie ok... masina de pe care le-am luat nu era lovita iar din ce stiu eu la eroarea asta ar fi un contact imperfect... 

Oare aceste fire de la centuri mai ajung si in alta mufa sau sunt legate direct in modulul airbag? 

Alta varianta la care ma gandeam eu ar fi o adaptare a acestor igniteri dar nu stiu daca se poate sau cum se face acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca era contact imperfect aparea si intermitent, la tine este permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit sa întăresc pinii din mufa cu un vârf de bold dar momentan nu am acces la laptop sa văd ce erori apar. După conectarea bornei becul este tot aprins. Fiind eroare permanenta sa fie pana la urma problema din centuri? La cele vechi explodate se auzeau bilele in interior când le-am schimbat dar la astea nu se aude nimic și nu se văd nici urme sa fi fost desfăcute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus din nou testerul dar erorile au rămas și după întărirea mufelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...alta eate problema. Verifica daca in mufa modulului e totul curat, daca e ok cablajul din mufa modul la mufa centuri....daca totul ok, proba cu alte centuri/alt modul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns. Încerc zilele astea sa văd ce-i fac. Dacă nici așa n-o sa meargă, deși n-as vrea, rezistența in mufa și asta e. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as avea nevoie si eu de ajutor pe acelasi subiect. E vorba de martorul aribag aprins pe un passat B5.

Am facut un scan cu un tester delphi si mi-a dat o lista lunga de erori, printre care prima 65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)

Mi s-a zis ca eroarea e provenita din cauza modulului airbag care ar trebui inlocuit. 

In primul rand, nu stiu daca modulul airbag curent este original(martorul era aprins cand am luat masina), seria lui este 8l0 959 655. Acest cod l-am urmarit si pare sa fie de pe Audi A3L (?)

Exista o metoda de a gasi care este seria modulului sau index-ul care potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari dragi colegi.Imi puteti spune va rog la un Golf 4 din 2001 unde se afla Senzor impact lateral stanga airbag?

Am urmatoarea eroare si abia am luat masina.Am gasit o mufa pe acolo galben cu mov in aer.Dar nu stiu fizic unde e senzorul.Multumesc,

96231664_574095533517223_8731599153341136896_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sub mocheta, sub scaunul fata, pe traversa de sub acesta. Deci jos scaunul, ridicata mocheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Golfizz2 Ar trebui sa fie acolo unde ai gasit mufa in aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am legat firele pe direct la scaun, eroarea tot persista. Am dat de senzorul de impact lateral, avea un pin putin oxidat, am dat cu spray de contact eroarea persista.pisibil sa fie senzorul de impact lateral defect? Ați mai întâlnit? 

On 5/11/2020 at 7:44 PM, F l o r i n said:

Sub mocheta, sub scaunul fata, pe traversa de sub acesta. Deci jos scaunul, ridicata mocheta.

L-am găsit. Avea un pin un pic oxidat, dat cu spray de contact, dar eroarea persista. Nu am încercat ce-i drept cu un ac sa încerc sa mai strâng pinii... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
8 hours ago, Golfizz2 said:

pisibil sa fie senzorul de impact lateral defect? Ați mai întâlnit? 

Da, am întâlnit, destui stricati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sall...am o problema cu airbagurile si centurile la un seat ateca din 2017 de genul masina a fost avariata pe partea dreapta fata. Cortina airbagul volan bubuite si inlocuite centurile fata nu sant blocate dar au eroare de capsa pirotehnica rezistenta prea mare la fel si airbagul din plansa de bord nu a sarit din cauza banuiesc ca a fost dezactivat din buton dar la fel eroare de capsa pirotehnica rezistenta prea mare. Am incercat sa le pacalesc cu rezistenta de 2,2 ohm dar tot degeaba. Stiti cumva cum pot sa rezolv problema, este nevoie de o codare sau resetare ceva sau trebuie neaparat inlocuite  .....o modalitate de a le pacali cu rezistenta exista

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!