Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Este original de VW dar nu am observat daca are vreo fanta ceva...eu cred ca este un scut de diesel,oricum nu am nici o problema deocamdata :)

Este de la diesel,pentru ca cele pe benzina,nu au scut care acopera tot sub motor,doar un plastic in fata,care nu ajunge pana la baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat s-a potrivit pe masina este ok.Bine ca protejeaza macar de praf,apa si pietricele.....de restu ma protejez eu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am luat foc,inca nu s-a incalzit motorul,deci este perfect scutul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am montat scut metalic pe bora mea si sunt multumit. sa micsorat un pic garda la sol dar acum ma simt mai in siguranta(dupa ce am spart baia de 3 ori). scutul a venit cu kit de instalare si a costat 390 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca toti postati "mi-am pus si eu scut si a costat atat"

precizati si de unde l-ati cumparat, sa ne ajutati si pe noi restul care inca cauta un scut metalic. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect,sa stim unde sunt cele mai bune produse/preturi.

care e garda la sol (la scut) in cazul celui de plastic si cu cat scade cand punem de metal? stie cineva exact cati cm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cite topic-uri or fi cu SCUT MOTOR ?

Am postat cel putin pe vreo 2 pina acum...

Pret 350RON fara transport, 3-40RON tranportul. Cine are drum prin Odorheiul Secuiesc (cum am avut eu) poate sa vorbeasca sa-l ia deacolo...

Montajul e simplu vine cu tot ce trebuie pt asta. scut-motor.ro

E din tabla de 3mm cu capac de vizitare pt schimb ulei, fante de ventilare.

Cine vrea amanunte PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cate topic-uri dar parerile sunt impartite. ca ar fi bun/ca nu ar fi. sunt in dilema. cineva zicea ca de plastic e mai bun ca e elastic. asta metalic se indoaie si duce socul in baia de ulei (un prieten a luat un bolovan cu scut metalic si...pleosc! uleiul)

ingreuneaza masina,o coboara,o incalzeste...

pareri-pareri.

nu stiu ce sa fac. scutul meu trebuie schimbat oricum,e praf si atarna in laterale. vine iarna si ma gandesc sa nu am belele,golful e si asa destul de jos in fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de plastic dar este de diesel scutul...adica scut lung.Cei de la reprezentanta mi-au spus ca pot lua usor foc cu acest scut.

O sa incerc sa le ascult sfatul si o sa fac o debitare de material sub galeria masinii de aproximativ 10 cm latime pe lungimea galeriei.

Macar sa am o racire mai buna a galeriei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu am de plastic dar este de diesel scutul...adica scut lung.Cei de la reprezentanta mi-au spus ca pot lua usor foc cu acest scut.

O sa incerc sa le ascult sfatul si o sa fac o debitare de material sub galeria masinii de aproximativ 10 cm latime pe lungimea galeriei.

Macar sa am o racire mai buna a galeriei...

A montat cineva pe un Golf 4 benzina 1,4 16V scutul achizitionat de pe www.scut-auto.ro, pare destul de bine construit...???

A mai gasit si pe www.scut-motor.ro a montat cineva unul din ele? daca au fost probleme la montaj...recomandari...am citit tot topicul dar nu spune nimeni concred de unde au fost cumparate si ce recomanda.

Eu doar ce mi-am achizitionat masina si as vrea neaparat sa montez unul datorita drumurilor din tara noastra...si cu toate astea tine si ceva mai curat motorul...

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat de pe www.SCUT-MOTOR.RO si nu a fost nici o problema chiar recomand sa potrivit la fix l-am montat personal . Timp de montaj 20 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict intre cele doua modele, primul are mai putine gauri si garnituri pt amortizare, al doilea nu...nu a montat nimeni scutul de pe scut-auto.ro ??? sa ne poate impartasi cate ceva despre el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Tot citesc aici si ma minunez, ma ingrijorez si ma amuz teribil de 1,2,3 afirmatii si dat cu presupusul.

De cand am masinuca, adica de vreo 3 ani de zile am fost ferit si mai ales M-AM ferit de toate damburile, gropile si de toti bolovanii de pe soselel patriei. Nu au ajuns in baie, dar in parbriz m-au vizitat vreo 3. Sa trecem totusi peste.

Motoarele pe benzina au scutul acela ordinar (Divertor de praf si zoaie (Apa cu noroi in general) iar cele diesel au un scut mare cu anumite bucatele cauciucate care protejeaza cat de cat. Cum in aceasta seara dimineata etc am montat noua suspensie care coboara oarecum masina am ajuns la concluzia ca este necesar un scut.

Problemele se pare ca sunt eterne, ba iei foc, ba e prea fierbinte motorul dupa, ba lasa masina mai jos (6kg?) cat poate sa o coboare fizic? Ca distanta scut-sosea e mai mica intr-adevar dar in rest? Poate e mai bine sa nu mai punem lichid in vasul de spalator 2kg conteaza nu? Terminand ironia, am sa incerc un compromis, si anume un scut din tabla striata de 3 doar pentru baia de ulei, protejata pe interior de un strat de 2cm de cauciuc care sa absoarba oaresce soc va putea aparea pe acolo sau sa devieze bolovani. Tabla simpla, distantata de baie, mai jos decat baia este, din punctul meu de vedere cel putin, o solutie destul de proasta, distanta dintre baie si asfalt practic reducandu-se cu 3-4 cm (estimare nu sariti ca e mai mult sau mai putin). O "Stanca" destul de sanatoasa indoaie tentativa de scut si da in baie.

Mai bine ar fi sa ne orientam/va orientati catre un material care sa vina intre cele 2 componente sa amortizeze socul preluat de scut pana sa ajunga in baia de ulei din aluminiu foarte usor casant. 2. Scutul, tentativa sau imitatia de scut de la benzinare l-am pierdut in zapada anul trecut si am pus altul in urma cu 2 saptamani pentru ca m-am saturat sa tot carpuiesc pe la motor zoaiele aruncate. Sa vedem ce iese cu aceasta idee care o am si daca este ok, facem o schema si o postam aici.

Exista si scut doar de baie din cate am vazut navigand prin magazinele online dar sunt slabe calitativ cat si din punctul de vedere al rezistentei. Este o tabla foarte subtire si proasta.

Spor la scutuit :)

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cyrusthevirus
Tot citesc aici si ma minunez, ma ingrijorez si ma amuz teribil de 1,2,3 afirmatii si dat cu presupusul.

De cand am masinuca, adica de vreo 3 ani de zile am fost ferit si mai ales M-AM ferit de toate damburile, gropile si de toti bolovanii de pe soselel patriei. Nu au ajuns in baie, dar in parbriz m-au vizitat vreo 3. Sa trecem totusi peste.

Motoarele pe benzina au scutul acela ordinar (Divertor de praf si zoaie (Apa cu noroi in general) iar cele diesel au un scut mare cu anumite bucatele cauciucate care protejeaza cat de cat. Cum in aceasta seara dimineata etc am montat noua suspensie care coboara oarecum masina am ajuns la concluzia ca este necesar un scut.

Problemele se pare ca sunt eterne, ba iei foc, ba e prea fierbinte motorul dupa, ba lasa masina mai jos (6kg?) cat poate sa o coboare fizic? Ca distanta scut-sosea e mai mica intr-adevar dar in rest? Poate e mai bine sa nu mai punem lichid in vasul de spalator 2kg conteaza nu? Terminand ironia, am sa incerc un compromis, si anume un scut din tabla striata de 3 doar pentru baia de ulei, protejata pe interior de un strat de 2cm de cauciuc care sa absoarba oaresce soc va putea aparea pe acolo sau sa devieze bolovani. Tabla simpla, distantata de baie, mai jos decat baia este, din punctul meu de vedere cel putin, o solutie destul de proasta, distanta dintre baie si asfalt practic reducandu-se cu 3-4 cm (estimare nu sariti ca e mai mult sau mai putin). O "Stanca" destul de sanatoasa indoaie tentativa de scut si da in baie.

Mai bine ar fi sa ne orientam/va orientati catre un material care sa vina intre cele 2 componente sa amortizeze socul preluat de scut pana sa ajunga in baia de ulei din aluminiu foarte usor casant. 2. Scutul, tentativa sau imitatia de scut de la benzinare l-am pierdut in zapada anul trecut si am pus altul in urma cu 2 saptamani pentru ca m-am saturat sa tot carpuiesc pe la motor zoaiele aruncate. Sa vedem ce iese cu aceasta idee care o am si daca este ok, facem o schema si o postam aici.

Exista si scut doar de baie din cate am vazut navigand prin magazinele online dar sunt slabe calitativ cat si din punctul de vedere al rezistentei. Este o tabla foarte subtire si proasta.

Spor la scutuit :D

Eu am cumparat un scut metalic de la un magazin din Tg Mures, din tabla de fier groasa, pot sa urc si peste mine antitanc cu el, costa cam 560 RON, + montajul. Se potriveste si la Skoda Octavia (pt cei care cauta sa specifice prin magazin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cite topic-uri or fi cu SCUT MOTOR ?

Am postat cel putin pe vreo 2 pina acum...

Pret 350RON fara transport, 3-40RON tranportul. Cine are drum prin Odorheiul Secuiesc (cum am avut eu) poate sa vorbeasca sa-l ia deacolo...

Montajul e simplu vine cu tot ce trebuie pt asta. scut-motor.ro

E din tabla de 3mm cu capac de vizitare pt schimb ulei, fante de ventilare.

Cine vrea amanunte PM.

Pe site apare ca fiind 450 de ron... Oare la ei cresterea de 5% a TVA-ului inseamna 100 de ron (adica 28.57 % crestere)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spuneam am platit 390 ron pe scut. este de 3mm grosime, are fante de aerisire si fereastra de vizitare pentru schimb ulei.din cate am inteles de la vanzator trimite si in tara prin firme de curierat, contracost binenteles.am sa las un nr de telefon si cine e interesat......0722708204 magazinul e in Timisoara.Ozi bunaa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru faptul ca ma gandesc din ce in ce mai mult la un scut pentru masina mea (desi nu am Golf), m-am gandit sa va spun si voua ce mi-au zis mecanicii, poate va ajuta la ceva (cati "mecanici", atatea pareri). Incep cu inceputul: acum cateva zile mi s-a rupt aparatoarea de pe stanga fata (cea din plastic). Ok, am fost la un service in Severin, mi-a mai peticit-o tipul ala si am vazut ca aparatoarea (din plastic) din fata motorului lipseste si baia de ulei a fost sparta si lipita (cica bine).

In primul rand, cand ajung la Bucuresti vreau sa merg la un service care sa-mi spuna cum pot pune ceva protectie la baie, pentru ca sincer mi-e cam teama sa merg fara nici un fel de protectie, in conditiile in care a fost sparta o data.

Pe de alta parte, multi zic ca ar fi mai ok sa-mi pun scut de metal inclusiv sub motor si cutia de viteze. Dar masina mea are motor de 1.4 si 1250 kg goala, daca ii mai pun greutate in plus, ma tarasc pe autostrada. In plus am vorbit cu cineva care se pricepe la mecanica si mi-a zis ca imi recomanda scut metalic, chit ca adaug ceva kilograme, iar racirea motorului nu e afectata (racirea nu se face pe sub masina, ci doar cu apa).

Daca ma gandesc insa altfel, neamtul nu de prost nu i-a pus scut de metal. Plasticul care protejeaza pe sub masina e unul mai gros si... mai elastic sa zic asa. Adica daca la viteza e absorbita o piatra spre motor, din aparatoare poate ricosa pe asfalt.

Oricum sambata vreau sa ma duc la un service sa imi spuna ei ce si cum sa fac. In principiu, daca masina nu a avut scut din fabrica, nici eu nu ii pun. Vreu insa sa am ceva protectie a baii de ulei.

Of, sa-mi fie rusine ca nu am mai scris nimic pe-aici, desi am rezolvat problema chiar atunci in Severin (aviz pentru cei care sunt din zona si au nevoie de asa ceva). Am fost la mecanicul tatalui meu si mi-a pus pe masina asta:

http://my.imageshack.us/v_images.php Imi cer scuze, pozele sunt prea mari si nu pot sa le atasez. In cazul in care nu se deschid spuneti-mi si atasez link-uri.

A facut o treaba foarte buna. Azi cei de La Service au ramas placut surprinsi cat de buna a fost ideea si deloc complicata. Acum poate veti spune ca a scazut garda la sol a masinii, care oricum e destul de mica. Asa e, insa nu e grav, pentru ca daca lovesc o denivelare lovesc cu bara aia de metal. Iar tabla e pentru pietre. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aproximativ o saptamana am montat pe masina din semnatura un scut metalic . Pana acum totul este Ok , nu am intampinat mari probleme la montaj , garda la sol a coborat dar nu atat de tare incat sa lovesc scutul si am fost si pe drumuri denivelate si cu gropi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele se pare ca sunt eterne, ba iei foc, ba e prea fierbinte motorul dupa, ba lasa masina mai jos (6kg?) cat poate sa o coboare fizic? Ca distanta scut-sosea e mai mica intr-adevar dar in rest? Poate e mai bine sa nu mai punem lichid in vasul de spalator 2kg conteaza nu?

Eu am garda sport (telescoape + arcuri), si am vasul de lichid de parbriz de 5,5 litri (cam cat un scut aprox - daca zici mai sus ca are 6kg) si nu imi coboara deloc garda mai mult decat e :P

@Bogdan Moraru

Sunt si eu interesat de scutul "home made" sa imi impartasesti si mie te rog ce si cum ai facut te rog daca se poate...

Ms!

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

scuturile pentru bora de pe scutauto si scut-motor vad ca au forme diferite. pana la urma care e cel bun?

aurelian08 tu de unde l-ai cumparat? ai acces la filtrul si baia de ulei sau trebuie demontat?

post-67184-1283363508_thumb.jpg

post-67184-1283363512_thumb.jpg

Modificat de _zenith_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am luat pe cel din dreapta (scut-motor). Se potriveste foarte bine . Inca nu am facut schimbul de ulei dar din cate am vazut cred ca mai usor este sa se schimbe uleiul desfacand cele 3 piulite si scutul se rabateaza . Mai am 4000 km pana la schimb , atunci voi vedea cum e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de feedback aurelian08

astept pareri si de la useri care au scut pe bora benzina de la scutauto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat ca cel din stinga pt Octavia.

Are capac de vizitare pt schimb ulei, se monteaa rapid, si pare destul de solid si bine facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar filtrul de ulei se poate schimba fara demontarea scutului?

capacul de vizitare este corect pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!