Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Acopera si cutia dar nu e recomandat pt benzinar pt ca se incalzeste mai tare motorul ca la un diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arko ai spus ca ai probleme cu masina, nu cred ca lipsa scutului provoaca probleme si nu prin a pune unu de metal le vei rezolva. ce zice marius este adevarat si totusi vrei sa pui un scut pune unu OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, eu cred ca baia de ulei la un motor de 1,4 este destul de sus, pot sa zic chiar foarte sus, nu cred ca ar fi necesar un scut de tabla. dar oare scutul de 2 mm grosime nu este prea subtire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ce este OEM ? Ma refer la scut.

2. Pentru a preveni incalzirea motorului, cu scut metalic, cred ca pot da cateva gauri pentru aerisire. Ceva in genul cum erau pe vremuri la scutul metalic de la Dacia 1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

OEM = Original equipment manufacturer

scutni7.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ca mai toata lumea, am si eu probleme cu scutul (de plastic) - s-a rupt, atat partea centrala, cat si cele laterale; Am reusit sa fac rost de un scut central, dar eu avand cutie automata, scutul meu este decupat in jurul cutiei, iar cel "de pomana" este intreg; sa fie vreo problema oare?

Iar in cazul in care este ok, aveti idee cum se dau jos lateralele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de preferat sa pastrezi lateralele, ori in cel mai rau caz, partea care protejeaza distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala de exprimare: Vreau sa inlocuiesc lateralele cu unele de la Volksman, nu am de gand sa le dau jos de tot. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Am reusit sa fac rost de un scut central, dar eu avand cutie automata, scutul meu este decupat in jurul cutiei, iar cel "de pomana" este intreg; sa fie vreo problema oare?

Partea lipsa este chiar in dreptul cutiei si este necesara pentru o mai buna racire a acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-ar interesa sa montez un scut de protectie metalic la golf IV pe benzina.A mai montat cineva?daca da,de care?Am citit pe aici ca nu s-ar mai face racirea motorului bine. si din acest motiv nu se monteaza la benzina.Sunt experienete cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu eu,benzinarele vin fara scut motor,din fabrica,tocmai din acest motiv.Eu am avut un scut de plastic,dar nu era pentru benzinar,era pentru diesel,si imi acoperea tot motoru.Lam dat jos,pentru ca incepuse sa se topeasca pernitele acelea din dreptul baii de ulei.Acum merg fara scut.Cred ca da ii pui scut metalic se va face f greu racirea.Parerea mea.Sa ma contrazica cei care au asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit prin posturile anterioare,parerile sunt impartite,unii si-au pus mai demult,de aceea as fi vrut sa aflu parerea lor,la ceva timp dupa montare.La diesel poate e mai mare si pentru antifonare,oricum cele de plastic protejeaza doar impotriva prafului.Poate se gaseste cineva care are montat sa-si spuna parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am benzinar si am vrut sa-mi pun scut (am doar lateralele). Am fost la reprezentanta, sa vad ce zic ei de faza cu racirea motorului. Mi-au spus ca intr-adevar ar fi o problema daca mi-as pune din ala mare, cum au diesel-urile, insa pt benzinare exista varianta aia de plastic, micuta (un dreptunghi prcatic). Mi-a zis ca daca chiar vreau, ala mi-l recomanda, insa mai de graba imi recomanda sa nu-mi pun, pt ca sunt bani aruncati! (sincer nu ma asteptam sa aud asta de la ei, tinand cont ca puteau sa ia niste bani de pe mine).

A zis ca au mai montat la unele masini si pe urma s-au certat proprietarii cu ei fiindca nu le vedeau de mici ce sunt si credeau ca i-au tapit astia d ela reprezentanta si nu le-au montat scuturile platite.

Faza e ca ala de plastic nu e foarte rezistent si il poti sparge si apoi pierde usor. Ajuta insa la praf. Nu mi-am luat atunci, insa imi cam pare rau, pt ca am motorul mai tot timpul murdar! E foarte greu sa-l mentin curat, mai ales la ce praf e pe la noi, iar sa-l spal la spalatorie, nu ma risc!

Informativ: in sept 2008 scutul asta mic de care vb costa 180 ron la reprezentanta VW din Timisoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din asta de plastic am,asa am luat masina,da nu apara nici de praf,ca e doar in fata.De restul nici nu mai vorbesc,n-are nici o eficienta.Cum si-au spart destui baia de ulei,fiind joase masinile,trebuie neaparat metalic sa protejeze ceva.Se pare ca sunt unele metalice care au ceva fante de racire,da vad ca nu si-a pus nimeni din cei care mai citesc forumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cel facut in rusia are fante si adus de cei de la odorhei parca, are ceva fante.Pe golf 4, nu e inca montat ca nu afost cazul dar la golf 2 e montat si masina a mers inclusiv pe cimp si a facyut fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Este prima mea interventie.

Am scut metalic rusesc pus in Bucuresti la Engine House (il gasiti pe Google)

E pus pe G4 1.9 SDI

Il am de un an si sunt foarte multumit mai ales ca am avut vreo 3 lovituri care sigur spargeau baia

A costat 600 ron cu montaj si mi-au pastrat lateralele de plastic, deci nu intra praf.

Nu am observat probleme la racire si nici nu mi-a coborat semnificativ garda la sol.

Are fanta pentru busonul de ulei acoperita cu un capac de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au zis si altii ca la diesel nu e problema cu racirea,se spune ca la motoarele pe benzina nu mai sunt racite suficient daca se pune scut metalic.

@cristianionut-acel golf II pe care e montat,e pe benzina,sau diesel?Stiu ca sunt eficiente,am citit pe aici,dar nu m-am lamurit daca afecteaza racirea sau nu,la benzinare.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tot pe diesel montat.

la benzinar are decupata zona unde vine evacuare.Este mai scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un Golf 4 1.4 si avea pachetul "DRUMURI GRELE" din fabrica si anume garda putin mai ridicata fata de standard si scut de metal gros montat pe traverse (bari de metal), pot sa zic ca am dat in denivelari de camioane la greu si uneori si la viteze mari, borduri, pietre, drum de munte etc. nici macar o indoitura (loc intre scut si baie este destul), foarte eficent, foarte rezistent si fiabil, printre cele mai bune lucruri care le poti pune pe un GOLF 4 pt a conduce cat de cat relaxat pe drumurile mirifice ale patriei noastre (parerea mea), cu scutul nu am avut nici un stress cad auzeam o bubuitura sub masina :) Desi este benzinar nu am avut probleme DELOC cu racirea mai ales ca nu are fante de racire. Scutul mai mult ca sigur ca este din fabrica nu aftermarket, deci, inca un benziar care are scut :D

Am vrut sa imi pun si pe masina din seamnatura un scut de metal pt ca am garda sport si este foarte foarte josa masina, la cea mai mica denivelare lovesc cu baia...dar, ma cam sperii ce citesc pe topicu asta "supra-incalzirea motorului?!?", nu prea cred, probabil creste PUTIN temperatura la motor si vara mai scade din performanta dar nu se SUPRA-INCINGE sa apara probleme sau disconforturi prea mari, eu cred ca e mit...

lamuriti-ma si pe mine...sa imi pun sau sa nu imi pun...asta e intrebarea... :D

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai experienta unui scut (la masina pe benzina)care nici nu avea fante de racire si n-ai avut probleme cu supraincalzirea,inteleg ca ...se poate.Citez:" probabil creste PUTIN temperatura la motor si vara mai scade din performanta " Probabil,sau asa este?Ai simtit sa scada performantele vara,sau nu?Ma cam deranjeaza faptul ca zicea-i ca avea inaltoatoare.Asta se pare ca e un inconvenient daca trebuie neaparat puse si nu se poate fara;dar si aici parerile sunt impartite...si cam creste si costurile de montare al scutului ca si la inaltatoare nu e chiar ieftina montarea lor.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca el avea din ala metalic si din cate am auzit eu alea sunt destul de grele (citez "scut de metal gros"). Daca-ti pui de plastic sau metalic dar mai subtire, nu cred sa fie vreo problema. Acuma depinde si de cat de "trantita" ti-e masina :icon_thumright:

Am citit la un moment dat tot aici pe forum ca cineva isi facuse singur scut din ceva tabla mai subtire si era destul de multumit de el. E ceva de muncit si tre' sa ai si scule, dar ti-l faci cum vrei, sa acopere ce vrei.

Pe mine parca tot ma bate gandul sa-mi iau unul din ala mare, cum au diesel-urile si sa-l pun. Ce se poate intampla? Doar n-o lua foc masina! Ma gandesc ca atata timp cat exista un "pachet de drumuri grele" e ok cu scut. Ma gandesc ca la pachetul respectiv nu se ofera si ceva pt extra cooling la motor, deci e ok. Atata ca nemtii nu-l pun standard pt ca la ei (si nu numai la ei, in toata Europa civilizata) sunt drumuri ok. + ca ideea e sa scapi de costuri, nu sa-i oferi omului greutate in plus si ceva de ce nu are nevoie.

Sa vad cand ajung intr-un schrot auto sa-mi gasesc unul la un pret ok. Il pun si va anunt. Oricum, iarna nu cred sa se supraincalzeasca ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cumva racirea pe aer de va faceti atatea griji ? Din cate stiu eu aveti racire pe apa, iar aceasta se raceste prin radiatorul din fata ce nu are nici o legatura cu scutul de protectie al motorului, si care in plus mai are unul sau doua electroventilatoare, care incep sa isi faca treaba in cazul in care se deaseste temperatura limita. Iar aerul cald scade din puterea motorului, doar cand este "inhalat" de turbina fiindca nu mai are ce sa se dilate si sa creasca presiunea in turbina, el fiind deja cald de la temperatura de afara, dar in nici un caz dela temperatura motorului. Daca cumva gresesc sa ma corecteze cineva, dar cineva care stie cu ce se mananca aceste lucruri, nu din vorbele altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se va supraincalzi,insa va consuma mai mult,acel spatiu lasa ca aerul sa raceasca motorul in mod natural,si daca va fi obturat acel spatiu,va porni mai des electroventilatorul,ceea ce rezulta un consum marit,mic dar totusi...

Modificat de powerhorse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai electroventilatorul merge pe curent nu pe benzina/motorina, si din cate stiu eu iarna=temperatura scazuta=consum marit, iar vara=temperatura ridicata=consum mic, deci daca motorul este cald atunci consumul este minim, nu cand e rece. Gresec sau nu inteleg ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate,dar...in special vara cand motorul tinde sa se incalzeasca peste 90 grade celsius porneste electroventilatorul,ceea ce merge pe curent,iar curentul este produs de alternator,adica de motor iar motorul merge pe motorina/benzina.

Orice consumator electric,mai ales de dimensiunea electroventilatorului,influenteaza consumul,la fel ca si "clima".

Daca nu va mai avea acel spatiu liber,care aducea un plus de racire,va porni mai des el.ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!