Jump to content

Servofrana Defecta


Emanuel
 Share

Postare recomandată

Sa masoare vacuumul in instalatie si se va sti daca e pompa ed vacuum (tandem).

Tulumba nu e aceeasi cu pompa de frana. Tulumba e "oala" pe care sta pompa, iar pompa de frana e acel corp turnat din fonta din care ies conductele de frana si merg la ABS.

Pedala tare poate avea ca si cauza atat pompa de vacuum defecta cat si tulumba sparta.

Trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult Cosmin. O sa verific si revin cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea! Am pus un manometru de vacuum si am descoperit ca am pierderi de vacuum pe instalatie . Am luat instalatia la verificat pas cu pas si nu am gasit pierderi,insa stutul de la pompa de vacuum avea joc. L-am lipit cu poxipol gri si acum imi merge frana foarte bine . Pt toti cei care au aceasi problema ca mine... cred ca lipsa de vacuum e problema ! Mersi de ajutor si bafta la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu se da pompa jos,se desface furtunul de la EGR,si se lipeste pe loc,dupa ce se degreseaza,spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult pt raspuns :offtopic:

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,am intampinat si eu o problema la frana la prima pedala este totul ok franeaza ff bine dar daca fac mai multe repetari pedala devine f rigida prinde frana greu dar cu un efort foarte mare ,iar daca accelerez si plec isi revine pedala si prinde bine dar daca repet procesul de franare consecutiva revine problema . ma poate ajuta cineva ce poate cauza aceasta problemea?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica circuitul de vacuum, de la pompa tandem, la servofrana.

verifica stutul care iese din pompa tandem - lipeste-l, daca are joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu o problema mai diferita cu franele la un passat 2002 motor 2.0 benzina, adica: cand pun frana mai brusc tine foarte bine si sus, cand apas ca sa incetinesc se duce pedala la podea, deci tine numai daca o bruschez si apas repede, daca apas incet pe pedala se duce jos de tot si daca tot fortez sa opresc masina intra si abs-ul si parca ar tine numai 2 roti asa se duce, se opreste foarte greu.

Ma gandesc sa fie membrana de la tulumba sparta, poate ati mai intalnit problema asta, multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut din nou, azi am schimbat pompa si tulumba cu unele sh, 300 ron m-a costat, problema este ca nu pot face aerisire deloc, am vorbit cu un mecanic si m-a programat vineri sa mi-o faca cu laptopul, cica altfel nu merge ca sunt niste supape care trebuie sa le deschida din laptop si nu mai stiu eu ce mai trebuie facut de acolo, in fine sper sa o rezolv ca nu mai rezist fara masina. Salutare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa intreb, stiti cumva daca se gasesc garniturile la pompa de frana separat? ca nu am gasit decat pentru spate la repartitor parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am schimbat tulumba si pompa de frana, am facut aerisirea cu vag-comul, si a aparut o problema, nu imi tine decat roata stanga fata si dreapta spate, celelalte 2 nu tin deloc, la aerisire mi-a iesit foarte putin lichid pe la aerisitoarele lor, acum, mecanicul mi-a spus ca poate fi din pompa de frana, adica sa fie un circuit infundat si sa mearga doar unul (adica 2 roti) dar eu zic ca poate este din ABS, voi ce ziceti? se mai poate face ceva sau trebuie schimbat si ABS-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o singur pana la urma, acum am frane cum nu a avut nici noua, si chiar daca tin piciorul mai mult pe frana tot nu se duce jos deloc, eu cred ca asa trebuie sa stea pedala de frana numai sus, cine are probleme asemanatoare ca mine ma poate intreba aici pe forum si il voi ajuta, deocamdata nu mai scriu ca vad ca nu il intereseaza pe nimeni. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-ma sa ghicesc, ai schimbat garniturile de la pompa sau pompa, asa cum ti s-a spus mai sus.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am zis in posturile de mai sus ca am schimbat pompa cu tulumba cu tot, problema era ca dupa ce am pus-o pe laptop sa imi faca aerisirea cum trebuie nu a mers decat un circuit, adica roata stanga fata si dreapta spate, si problema era din ABS, era infundat cu ceva alb, exact cum este praful de creta amestecat cu lichid de frana, am desfacut 2 conducte din ABS, cele care ies, alea care nu imi mergeau mie, si am facut pedala cu masina pornita tinand 2 degete apasat in alea 2 gauri de pe pompa ABS iar cineva facea pedala, la inceput abea iesea lichid cu ceva alb ca creta in el, dupa ce s-au facut ceva pedale, a iesit toata albeata aia si a inceput sa vina cu presiune lichidul de frana si curat, am bagat la loc capetele la conducte si am rezolvat-o.

Deci daca aerisiti franele si nu curge lichid pe la aerisitoare sau curge putin cand apasati pedala de frana, este posibil sa aveti aceeasi problema ca si mine. Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are de unde sa iasa asa ceva din instalatia de franare. Mai mult ca sigur ca a fost ceva in pompa de frana care a intrat accidental sau deliberat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Are cineva idee daca tulumba de servofrana de pe b5,5 se potriveste pe b5?

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare.sa va zic si eu 2 simptome pe care le-am remarcat de cateva dimineti (nu stiu daca au legatura unul cu altul):primul e ca uneori dimineata cand pun cheia in contact si tin piciorul apasat pe frana pedala e foarte rigida.dupa ce pornesc motorul revine la normal iar in mers sau la semafor se comporta normal si franeaza bine masina--am schimbate de 2 luni placutele spate si lichidul--.al doilea e ca la parcari de obicei cand virez usor sau in marsarier se aude un sunet prelung timp de cateva secunde--mentionez ca volanul se roteste usor tot timpul iar lichidul servo e in limitele normale.nu l-am schimbat nicioadata;pompa tandem e schimbata acum un an pe original.fulia de la alternator e schimbata si si intinzatorul de la curea

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa fie tare pedala dimineata. Oricat de etansa ar fi instalatia de vacuum, pana dimineata tot se pierde.

Cat despre zgomot... face asa cand tii piciorul pe frana sau nu are legatura cu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de sunet e? Cu ce il poti asemana? Si in ce zona e localizat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude cam pe stanga fata si e un sunet prelung.azi mi s=a aprins si martorul esp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, azi schimbat lichidul de frana cu conductele pe fata.

Am bagat altu, s-a curatat circuitul, am bagat lichid nou ate, am facut pedale, s-a aeristi si tot asa o jumatate de ora aprope. o dau jos de pe elevator o scot in drum si pedala de frana ii sus si beton.

Crezand ca am probleme cu pompa tandema desfac stutul din "tamburul" de servo frana si pun degetul. Si se lipeste de numa pompa tandema imi trage degetul foarte tare, deci vacum am pana peste cap.

Eu si cu mecanicul am ajuns la concluzia ca ar fi servo frana si trebuie schimbat accea "tumbula" sau cum se zici, ce ii sub parbriz in compartimentul unde ii bateria. Cica ar avea o mebrna si aia ii rupta. Desi nu am avut apa etc? OOare asta sa fie problema? Ce sa ii mai fac? Sau cum sa o testez? Sa pun secondhand sau noua? Ii destul de scumpa.**

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!