Jump to content

Servofrana Defecta


Emanuel
 Share

Postare recomandată

Acelasi lucru am patit si eu (masina raminea infranata), am inlocuit garnituri etier, discuri si placute, dar problema s-a rezolvat prin inlocuirea servofranei.

Servofrana era defecta si "impingea" vreo 5 mm. in pompa de frana care apoi bloca rotile.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servofrana = tulumba de frana, banuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va Salut ! Intampin si eu o problema cu franele si anume ca am pedala elastica, a trebuit sa schimb pompa tandem din cauza stutului, am schimbat si pompa de frana pentru ca eu banuiam ca se pierde presiunea in ea dar nici o modificare aceelasi lucru. Toate aceste lucruri au aparut dupa ce am schimbat placutele de frana de pe spate, pistonasele si garniturile + inlocuit lichid de frana. Din cate am vazut aici pe topic problemele sunt de pedala tare, a intampinat cineva o astfel de problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pedala moale , si la prima apasare are o tenta de a frana dar zici ca scapa si daca continui sa franezi devine ferma si franeaza inseamna ca nu este aerisita cum trebuie. Daca ai avut circuitul aproape gol sa aerisesti si pompa abs din vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aerisit.o la Reprezentanta cu aparat de vacuum si mi-au zis ca automat se aeriseste si abs-ul. Pedala este elastica nu se blocheaza doar ca opune putina rezistenta nicidecum sa se blocheze la 1/3 din cursa lafel cum facea inainte. Cu vcds am incercat eu sa mi-o aerisesc eu dar nu imi merge decat acel test facut pentru fiecare roata. Frana am doar ca pedala este elastica si da impresia de nesiguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este aer in instalatie. Mai fa o aerisire clasica, la pedala. Aparatele alea cu vacuum nu intotdeauna fac treaba buna. Sunt patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri inca o aerisire clasica atat cu motoroul oprit cat si cu motorul pornit dar la pedala nici o diferenta, chiar nu stiu ce sa ii mai fac ca pana acum am bagat vreo 2 litri cu aerisirile clasice nu mi-ar fi daca sar si schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseti la fiecare etrier la aerisitor sau pe la teava/conducta ce intra in acesta??

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca musai trebuie sa aeriseasca pompa ABS.

daca a prins pompa aia aer, trebuie facuta o altfel de aerisire pentru a scoate aerul din ea.

aerisirea corecta a pompei se face DOAR in reprezentanta ( asta mi-a spus mecanicul meu si este unul destul de bun ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In reprezentanta am facut aerisirea si mi-au facut-o cu aparat de vacumat, am intrebat daca aeriseste si pompa de ABS cu VCDS sau prin alt mod dar au spus ca nu este nevoie deoarece aparatul de vacuum aeriseste tot inclusiv ambreajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca procedura de aerisire a ABS-ului cu vcds, apoi o aerisire clasica.

Mai fa 2-300km si apoi fa aerisirea. Am patit si eu asa.

In plus, esti constient ca placutele spate inca nu s-au asezat pe discuri? De asemenea, ce placute ai pus? Ca poate ai nimerit si niste placute tari, care nu vor frana la apasare normala nici dupa 5000km cans se aseaza.

Sunt multi factori care intervin in calitatea franei. 

La pompa nu trebuia sa umbli. Daca ai vazut ca nu e frana dupa inlocuirea placutelor si reconditionarea etrierilor, era evident de unde provine problema si trebuia sa te limitezi la acele componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La testele de franare mi- a iesit eficienta 57% pe spate si vreo 66%fata. Ideea e ca facusem aerisire clasica la fiecare roata de vreo 7 ori si pedala era lafel, am aproape 2000 de km cu placutele astea sunt TRW. Cu vcds-ul pe care il am nu merge sa fac aerisirea decat echilibrarea franarii pentru fiecare roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice placute de frana pe producator sunt la noroc. Doar cu cele originale poti avea garantia franarii corespuznatoare.

Nu cumva sa fi nimerit un model de placute dure, care franeaza prost si trebuie sa apesi mai tare pedala, creand senzatia de frana ineficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, lukik said:

In reprezentanta am facut aerisirea si mi-au facut-o cu aparat de vacumat, am intrebat daca aeriseste si pompa de ABS cu VCDS sau prin alt mod dar au spus ca nu este nevoie deoarece aparatul de vacuum aeriseste tot inclusiv ambreajul.

cauta alta reprezentanta.... mecanicul despre care ti-am vorbit lucreaza la skoda, el mi-a luat masina si a dus-o acolo de a aerisit pompa de ABS.

avea si el interfata dar a zis cu nu merge cu aia.

am avut fix problema ta anul ttrecut dupa ce am inlocuit lichid frana la Autosoft cu aceeasi pompa de transfer.

Doar prin aerisirea pompei ABS am rezolvat ....  cel putin asa a fost la mine.

succes

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc !!! Am sa incerc sa caut pe cineva care are un vcds bun si care sa mearga sa imi faca aerisirea pompei ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze ca revin dupa asa perioada lunga de timp dar doar acum am reusit sa rezolv problema. Dupa ce am schimbat discuri si placute fata-spate, reconditionat etrieri fata, inlocuiti etrieri fata, inlocuit pompa de frana, a mai ramas modulul abs care l-am schimbat astazi (sh) si pot spune fericit ca nu mai ramane masina infranata. Mi-a scos peri albi masina asta. Din cauza ca ramanea infranata masina doar putin nu prea iti dadeai seama si cred ca a adus pe parcurs mai multe probleme la masina(pe care le-am rezolvat) din cauza ca motorul mergea fortat tot timpul. Daca mai este cineva cu aceasta problema ma puteti contacta daca aveti nevoie de ceva sfaturi si o sa va ajut cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Aceeasi problema o am si eu. Rotile din fata infranate. Am schimbat senzorul de presiune de pe pompa de abs, curatat etrieri si portetriezi de mizerie si alte reziduuri, curatat si dat cu vaselina culisantii (nu am umblat la cilindrii de la etrieri) si masina tot infranata merge. Dupa ce pornesc masi a fac cateva pedale in mers si se gripeaza de tot. Pedala revine la locul ei insa cand se gripeaza de tot este teapana. Opresc masina, o pornesc iarasi si problema dispare pana fac iarasi cateva pedale. Daca scot mufa din senzorul de presiune de pe centrala ABS nu mai am abs, apar martorii in bord inss dispare problema. Deja am ajuns la un nivel maxim cu nervii. Simptome asemanatoare ai avut si tu? Poti sa ma indrumi? Un sfat ceva?

Modificat de C o s m i n
nu mai da citat la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a dat un sfat cat se poate de clar? Alt ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!