Jump to content

Senzor Acceleratie Laterala


ciobi68
 Share

Postare recomandată

pana la urma, l-a schimbat cineva? ce pret are? sau doar ati miscat de el si si-a revenit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am avut si eu probleme cu senzorul de acceleratie laterala in sensul ca-mi statea ESP aprins tot timpul in bord. Am scanat cu VAG Com-ul si am gasit eroare la acest senzor. Am mers aproape un an cu el asa dar a venit si timpul ITP-ului ... si pentru ca sa nu am probleme m-am decis sa rezolv si aceasta problema. Initial, pornisem pe acest post sa vad cam cit costa, unde gasesc sa cumpar si cum se schimba acest senzor.

In schimb, am gasit aici solutia cum sa repar acest senzor. Am urmat pasii descrisi undeva anterior si m-am folosit si de imaginile date. Acum senzorul este reparat si functioneaza bine.

Cine mai are aceasta problema ii recomand sa incerce repararea senzorului care se poate realiza cu putina atentie si dexteritate.

Success !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum se repara..da detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este suficient ce scrie in #23 ? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Mi-am adus de curand un Golf 4 din Germania. In cazul meu martorul de bord pentru ESP nu se aprinde niciodata, nici dc pun contact, nici dc apas butonul de activare/dezactivare ESP. I-am facut o diagnosticare cu VAG-COM si am primit urmatoarea eroare: "01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) / 012 -- Electrical Fault in Circuit". Poate ca vanzatorul a incercat sa ascunda aceasta eroare si a facut cumva ca acel martor de bord sa nu se mai aprinda.

Ce imi recomandati? Sa desfac G200-ul sa verific acele contacte care au cedat in cazul vostru?

Multumesc pentru ajutor si tuturor celor care au postat pe acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu! Iti recomand sa desfaci odata bordul, si sa verifici de ce nu se aprinde becul, in cel mai rau caz ar trebui sa se aprinda cand pui contactul. Pe de alta parte nu cred ca ai aceeasi problema ca si "noi". Electrical fault in circuit inseamna ca ai un cablu intrerupt, probabil mufa senzorului e desfacuta (nu mai sta bine). Vanzatorul 100% a incercat sa ascnda aceasta chestie, pentru ca nu stie cat de banal e reparatia, si ori o fi scos becul din bord ori a pus ceva in fata becului sa nu mi lumineze semnul. Sa ai bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am facut recent un test cu VAG-COM din care a rezultat ca "am senzorul de acceleratie laterata stricat" dupa cum mi-au zis baietii de la service. ei au mai zis ca nu mai am ce sa ii fac pentru ca nu se repara si odata dus nu mai porneste. la dupa cam 2 saptamani am intrat intr-un viraj cam tare si am derapat. am observat ca sa stins martorl din bord. bucuros ca am economisit 1400 lei (asa miau zis ca costa senzorul) l-am mai testat. a mers dar cand derapam senzorul clipea. dupa ce am oprit motorul si l-am repornit a ramas iarasi martorul aprins.

intrebarile mele sunt:

1 e defect acel senzor sau doar trebuie curatat contactul(va rog sa-mi spuneti si unde gasesc contactul)?

2 e normal sa clipeasca sau trebuie sa stea in permanenta stins?

Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul trebuie sa stea stins, daca se aprinde inseamna ca e dezactivat ESPul, ceea ce nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand martorul ESP este stins inseamna ca ESP-ul este activ si pregatit pentru a interveni. Cand martorul ESP este aprins inseamna ca este defect vreun senzor sau este dezactivat din buton. Cand martorul clipeste inseamna ca este in functione si intervine pentru a redresa masina intr-un derapaj sau ceva de genul asta.

Inainte de a cumpara un senzor nou, care oricum nu poate sa coste 1400 ron ci mai putin, ai putea intreba si la alti dealeri sau la volksman pe forum, curata contactele ca sa elimini intai cauzele mai simple si mai putin costisitoare financiar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca este normal sa clipeasca cand derapez. ok am inteles asta. am vazut ca au fost postate si poze despre pozitia senzorului dar nu imi dau seama cum sa desfac bordul.

o poza mai explicita daca aveti v-as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pe langa ce este deja postat pe topic , aici gasesti ceva poze care sa te ajute la demontat ! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Citeste tot topicul(doar sase pagini) si iti vei da singur seama cum se desface toata chestia, dintr-o poza oricum nu te vei lamuri.

2.Da este normal sa clipeasca deci ai inteles bine.

3.Fa o scanare cu Vag-com si zi exact codul de eroare, ca, chestii de genul "senzorul s-a stricat" nu sunt foarte explicite.

4.Un senzor costa in jur de 100Eur, deci departe de pretul de care ti-au zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum scria in ceva topic pe forum, senzorul se poate repara. Cativa colegi au facut treaba asta. El este facut cu ceva microcip, lipit pe o placa, pus-o intr-o solutie care corodeaza lipiturile si astfel se dezlipeste de pe placa. Cel putin eu asta am inteles de pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. sper sa fie doar contactul la senzor. in legatura cu pretul senzorului asa mi sa zis asa am precizat. oricum mersi mult.

keep up the good work ;)

Modificat de Johnny Ice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit tot topicul...si totusi mai am o intrebare..:D

am fost la un service...am pus vag-com-ul...a dat aceeasi eroare la acel senzor despre care s-a tot vorbit....mecanicul a pus unul nou....si nu s-a intamplat nimik..:)(

sa inteleg ca mecanicul nu stie despre setarea calculatorului de dupa montarea acelui senzor nou?...si daca ar fi asta...sa incerc oare sa-l repar si eu ca toti ceilalti..:D...ca sa nu mai platesc unul nou? multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si totusi mai am o intrebare..:beerchug:....mecanicul a pus unul nou....si nu s-a intamplat nimik..:P(

sa inteleg ca mecanicul nu stie despre setarea calculatorului de dupa montarea acelui senzor nou?

Asta, sau pur si simplu nu a sters eroarea, de aceea a tot reaparut.

...sa incerc oare sa-l repar si eu ca toti ceilalti..:icon_thumright:...ca sa nu mai platesc unul nou?

De pierdut nu ai nimic, deci poti incerca linistit sa-l repari, iti doresc bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot in iasi miam facut si eu un test in legatura cu acelasi senzor. am facut la bosch si pot sa zic ca am dat 90 de lei degeaba. nu mi-au facut nimic.mi-au spus doar ca e senzorul si ca ma costa 1400 lei.senzor caruia ii trebuia curatat contactul de sub bord. recomdare mea. cauta alt service daca ai fost la bosch. mam lamurit eu cu profesionalismul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca am pierdut firul. Voi despre ce senzor vorbiti concret?? Care senzor costa 1400Ron???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de acceleratie laterala. am mai discutat despre asta.asa mi-au zis mie.am inteles k el de fapt e cam 100E. vroiam sa ii arat lui ciobica cat de competenti sunt mecanici din iasi si sa nu se sperie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Titus!..am sa incerc si eu ce ai facut tu si ceilalti colegi.

Johnny mesci pt avertizare...dar eu nu am fost la cei de la bosch...iar unde am fost eu acel senzor costa 600 ron!!!(mult mai putin decat ti-au cerut tie).

sper sa reusesc si eu sa-l repar singur..:lol:...o sa va tin la curent!

Va multumesc pt. ajutor..:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti priceputi ,

Probleme cu senzorul G200 am si eu , vroiam sa intreb daca cineva cunoaste un electrician bun care sa poata sa faca si o diagnoza in Bucuresti , sunt cam departe de casa si trusa mea de scule. :lol:

Multumesc anticipat de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

bitstr3am

Citeste regulamentul si alta data te rog sa te abtii de la a raspunde in pagina a 3 a a topicului , unui post de acum 3 ani aflat in pagina 1 .

De la acel post si pana astazi s-au mai scris vreo 2 pagini .

PS :

Citeste manualul !

ESP-ul se poate activa / dezactiva din butonul din bord prin simpla apasare .

Nu e nevoie sa tii apasat pe buton cateva secunde . :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluti,

Pentru cei cu problema la G200 ( lateral acceleration sensor)

Demontati senzorul. Pe o parte veti observa o substanta gelatinoasa. Scoatei cu grija toata substanta afara...cu o surubeltita subtire...dupa care tot cu grija maxima scoateti placuta electronica din interior dupa ce ati decostitorit cele 3 contacte.

Pe partea inferioara a placutei veti observa un circuit integrat. Acela este senzorul. Refaceti toate lipiturile. Remontati si cositoriti. Folsiti niste silicon de baie petru a acoperi opera.

Remontai senzorul in locas. Resetati eroarea cu VAG daca e nevoie.

Recalibrati pe 0 senzorul cu VAG-COM pe un teren cat mai orizontal.

Functioneaza asa-i? :lol:

Christi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!