Jump to content

Senzor Acceleratie Laterala


ciobi68
 Share

Postare recomandată

Probabil va fi aceeasi problema! Deci ai prins idea, volanul nu se da jos, se dau jos capacul deasupra pedalelor si cele doua de sub volan (stanga dreapta) . Cum a spus si padre7, este mai dificil de pus la loc senzorul, tinand cont ca nu-i bine sa-l fortezi.

Iti doresc succes. Tine-ne la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare

Dupa ce desfac TORX urile cum dau capacele din fata jos?

trag pur si simplu de ele?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aditzzza putin curaj :offtopic:

din cate te imi amintesc:

iei o surubelnita scoti capacul de la sigurante din stanga bordului

apoi scoti bucata din stanga de bord

dupa aia desfaci toate t25-urile ce le gasesti pe langa cele doua panouri si trebuie sa iasa usor.

poate am inversat ceva pasi dar oricum sper sa te descurci... e simplu :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer ..

m-am temut putin sa trag de cele panouri:D

se pare ca aceasta e solutia:)

bineinteles dupa ce desfac torxurile...

multam

revin cu vesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Scorocco, ordinea e exact asa cum ai descris, dar mai trebuie sa dai jos bucata aia de deasupra podului pedalier, adica ordinea este Capac sigurante, partea stanga, aia de jos, si dreapta.

@ aditzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzza Practic dupa ce desfaci toate torxurile, nu mai tre sa tragi de ele, vine ca si singure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit decat 3 torxuri si sincer panourile nu pareau sa iesa prea usor.

Imi poti spun , te rog cate torxuri trebuie sa desfac

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am de gand sa le desfac si eu sa le numar, dar desfaci toate suruburile care tin acele panouri. Sunt in jur de 20. Dar nu bag mana-n foc pentru asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit decat 3 torxuri si sincer panourile nu pareau sa iesa prea usor.

Imi poti spun , te rog cate torxuri trebuie sa desfac

Multumesc

Salut aditzzza,

eu acum am desfacut acele panouri...despre care vorbesti si tu. intr-adevar...sunt in jur de 10-15 torxuri. Eu am desfacut in ordinea urmatoare: primele torxuri au fost cele trei orizontale.....din partea de jos a panourilor (cel stanga si cel dreapta). Presupun ca aceste torxuri le-ai desfacut si tu, nu?! Acum...vine partea mai delicata...adica pur si simplu trebuie sa incepi sa tragi de cele doua panouri (pentru ca sunt prinse in niste cleme). Eu am inceput cu cel din dreapta volanului..am tras putinel mai tare...si a "cedat"! adica a iesit!! apoi...m-am mutat la cel din stanga volanului. daca tragi oleaca mai sanatos...vei vedea ca iese si acela! Fara frica....trage de el!! De-abia acum "ies" la iveala si celelalte torxuti...care prind de fapt ultimul panou...cel de deasupra pedalierului! dupa ce le desfaci si pe acestea...care sunt mai multe....restul e simplu. o sa observi usor acest senzor (este prins intr-un suport metalic). scoti mufa din el.....ridici partea metalica de deasupra lui (care se ridica in sus si spre stanga)....si voila!!!! poti scoate afara senzorul!!

sper ca iti va fi de ajutor ce am scris aici!

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam de ajutor

cred ca in wk end ma apuc de desfacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi. se pare ca nu mai e nevoie, becul s-a stins in sfarsit. traiesc cu speranta ca eroarea se sterge din computer doar dupa un numar de x porniri. am facut 8-uri ca la examen de poligon cu motocicleta si se pare ca totul e in regula. mai stau pana luni si daca becul nu se mai aprinde montez totul la loc :)

Salut lautrec,

zi-mi si mie....cum mai e cu esp-ul?! s-a mai aprins beculetul?! te intreb, pentru ca m-am lovit de aceeasi chestie! adica, l-am scos...l-am desfacut, am refacut lipiturile la integrat, l-am pus la loc....si din pacate acel beculet nu s-a stins :P

am incercat mai multe porniri si opriri...din contact...dar degeaba....

sa mai astept (ca la tine)..sa vedem daca dupa un numar de porniri...se va sterge?!

sau oare...trebuie stearsa eroarea din computer!?

nu stiu ce sa fac...sa-l scot...si sa mai refac inca odata lipiturile?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii atent, daca ai refacut lipiturile si stii ca le-ai facut bine, atunci sterge codul de eroare din comp., la mine nu a aparut aceasta problema, am sters eroarea chiar inainte sa dau jos G200-le. Contactul nu ajuta cu nimik deci nu are rost sa tot opresti si pornesti motorul.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

recent mi-am achizitionat si eu un vw golf 4 1.9 tdi alh 90cp

si am intalnit aceeasi problema cu esp-ul "martorul aprins pe bord" cateodata se stingea, dar rar,

weekendul trecut l-am desfacut cu totul, am inlaturat integratul care parea sa fie lipit ok si i-am refacut lipiturile mai bine, apoi am dat cu silicon si l-am pus...

pana sa montez totul la loc l-am lasat cu cupla scoasa, si intr-adevar ledul era aprins...

am pus cupla in senzor si voila ... nu s-a mai aprins de 2 zile si sper sa nu se mai aprinda decat cand o sa apas butonul ESP :)

eu totusi cred ca nu era de la integrat ci de la cupla pentru ca integratul parea sa fie bine lipit...insa destul de mici lipiturile...

se poate totusi ca acel contact (cupla) sa nu fi atins prea bine...

va doresc succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar noi ii dorim succes lui aditzzza, ca el inca nu a aparut cu vesti. Ce faci omule, ti-ai facut-o, mere ESP-ul?? Da-ne de stire

@Adrian225, nu cred ca era de la cupla, sunt sigur ca ai observat cat de oxidate erau(presupun, la mine asa a fost) acele lipituri de la integrat. Eu cred ca tot G200-le a fost realizat defectuos de VW. La marea majoritate au aparut probleme din cauza lipiturilor oxidate, asa ceva nu trebuia sa se intample daca erau inchise etans sau tratate cu antioxidant. Dar noi ce ne-am mai face, daca ar fi toate bune? :)

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am vesti..

wk end ul trecut nu am avut timp sa ma apuc de desfacut.

dar am observat totusi ceva

odata cu venirea caldurii se stinge din ce in ce mai des martorul din bord:)

sper ca dupa sarbatori sa ii vina si lui rand.

desigur ca am sa postez

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Am si eu o problema.Am o eroare sporadica la senzorul de acceleratie laterala (G200) din componenta ESP si ca urmare mi s-a aprins becul pe bord.As vrea sa ajung la el sa vad care e problema si eventual sa-l schimb dar nu stiu exact unde e localizat.

Poate ma puteti ajuta cu un link spre o carte tehnica...

P.S.-am descoperit ca acelasi senzor, cu acelasi cod, la Octavia II se afla sub scaunul din dreapta dar nu as vrea sa desfac aiurea pana nu stiu exact ca acolo e!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi add in msg si-ti voi trimite eu Manualul de reparatii. Ai id-ul meu trecut in profil.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos! ti-am trimis un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inginerul, dar poti spune locatia lui, ca si eu am uneori problema asta...

si poate mai sunt altii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad eu pe schema se afla pe undeva pe sub volan ("and the sensor for transverse acceleration -G200- -2- are located on the steering column") si pare foarte complicat, deci daca te bagi ai mare grija :rolleyes:.

Te rog sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat pentru ca am si eu un prieten care are aceiasi problema si i-a zis mecanicul ca nu este sigur ca o sa se rezolve problema doar schimband acel senzor (desi nu vad de ce).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si un contact aiurea. o sa vad ce zic si cei de la dleaer, ca nu ma bag singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The removal and installation sequence for the sender for rotation rate -G202- and the sensor for transverse acceleration -G200- is identical except for the mounting bracket for each component.

Text ce se refera la ultima poza: The sender for rotation rate - G202- -1- and the sensor for transverse acceleration -G200- - 2- are located on the steering

column -3- bearing bracket. a - Steering column

Pentru cei interesati: text si poze extrase din "Volkswagen.Golf.Jetta.R32.Official.Factory.Repair.Manual.1999-2005" pag 1719. Cred ca il gasiti la cereri de manuale. :)

Am postat doar o parte - sunt mult mai multe pagini referitoare la montare si demontare, dar cum am zis si mai sus pare mult prea complicat pentru cineva care nu este mecanic.

post-1828-1184570602_thumb.jpg

post-1828-1184570628_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwForum.ro > Lucruri generale > Discutii Generale > Tehnic

Moved: Senzorul de acceleratie laterala G200

Vezi ca in topicul de mai sus este relatata problema si rezolvarea pt. senzorul de acceleratie laterala (G200) daca dupa scanare apare ca acesta fiind defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Shimano: Nu sunt mecanic si m-am descurcat de minune! In pozele alea intr-adevar pare mult mai complicat decat ii defapt. Pentru cei ce nu stiu unde se afla senzorul, un reper bun este acel arc de sub volan care ajuta la reglarea volanului, in dreapta arcului la 1-2 cm se afla senzorul(arcul cu rosu senzorul cu albastru). post-7310-1184580000_thumb.jpg Cred ca tot din cauza acestui arc apar problemele, la mine atingea arcul in suportul senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TitvsCaivs: Sa inteleg ca la tine era doar arcul si nu a trebuit sa schimbi senzorul ? Nu stii totusi cat costa ?

Ma rog mie din poze m-i se parea complicat dar daca tu zici ca ai reusit inseamna ca nu e ceva deosebit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca nu iti trebuie putina indemanare, dar daca nu ai doua maini de lemn(ma rog, imi cer scuze fata de cei care au), nici diploma de inginer nu-ti va trebui. La mine nu a fost arcul de vina, dar am intalnit si un Bora care sa rezolvat doar prin punerea arcului inapoi in locasul lui.(se pare ca mai scapa de acolo, nici mie nu-mi statea bine). In rest pot sa-ti pun sa dai inapoi 2 doua trei pagini, si vezi cum mi-am rezolvat eu problema si inca destui de pe forum. Practic nu ai absolut nimic de pierdut, daca strici ceva la senzor poti spune ca oricum aveai de gand s-o schimbi. Eu aveam cateva picioruse oxidate si dezlipite pe integratul din senzor. Din cate am inteles atunci(toamna anului trecut), costa aprox 350Ron acest senzor, sunt convins ca nu prea s-au schimbat preturile de atunci.

Numai bine.

Daca mai ai intrebari, contacteaza-ma prin Y! (gasesti la date personale), sunt mai accesibil decat pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!