Jump to content

Senzor Acceleratie Laterala


ciobi68
 Share

Postare recomandată

dupa ce mi l-a lipit un electronist, ESP-ul se pare ca merge :) ! inca nu l-am testat in mers urmeaza dupa ce il izolez la loc (btw, electronistul mi-a zis ca siliconul industrial e coroziv) voi face un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut miscarea dar se pare ca la mine nu a functionat metoda :) becul tot nu se stinge. acuma ma gandesc la tot felul de variante - ca nu am lipit placa aia perfect orizontal inapoi, ca nu am fixat senzorul fix cum a fost inainte etc. poate si sa fie ars. hmmm, mai incerc maine....

daca nu reusesc sa-l fac sa functioneze de unde sa-l cumpar? va rog o idee buna (ca pret) pt cj!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa incerci sa-l lipesti inca o data, pana acum vad ca a mers la toti care au incercat.

in sfarsit, pretul e 125 EUR la @volksman , aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9910&hl=

cred ca mai ieftin nu este, poti incerca la Unixtrade (www.unixtrade.ro) sunt la iesirea spre Baci pe stanga.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ma trimiti la electronistul tau????? asta in caz ca nu rezolv problema maine la ora 13 cand merg la proton auto. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ma trimiti la electronistul tau????? asta in caz ca nu rezolv problema maine la ora 13 cand merg la proton auto. mersi

mersi!!!

Am sunat la Unixtrade. au spus ca pe luni dupa-masa aduc pe stoc la :o 230 lei :offtopic:

daca pana luni nu reusesc sa sting becul ala (repar senzorul) merg sa-l iau. mi se pare super-rezonabil pretul fata de cele vehiculate pe aici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ma trimiti la electronistul tau?????

este pe adresa andrei muresanu 14, langa pasapoarte, cum intri in curte pe stanga celor doua garaje in fundul curtii .

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi. se pare ca nu mai e nevoie, becul s-a stins in sfarsit. traiesc cu speranta ca eroarea se sterge din computer doar dupa un numar de x porniri. am facut 8-uri ca la examen de poligon cu motocicleta si se pare ca totul e in regula. mai stau pana luni si daca becul nu se mai aprinde montez totul la loc :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai vai vai!! Ce am facut??

O sa falimentam firma producatoarea de senzori, nimeni nu-l mai schimba, toti si-l repara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vai vai vai!! Ce am facut??

:)

sambata seara l-am izolat cu smoala :D l-am pus la loc, am pornit masina, becul s-a stins.

dupa aia am facut un drum turda-cluj dupa 50 de metri s-a aprins :) si a tinut pana cand am repornit motorul. De atunci am mai facut vreo 50 km si a ramas tot timpul stins.

poza de azi dimineata :)

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am avut si eu aceleasi simptome: se aprindea si se stingea becul pentru ESP. Initial i-am facut directia si am reglat cu VAG-COM pozitia de mijloc, si se aprindea mai rar, ceea ce m-a facut sa cred ca senzorul e bun si problemele sint din cauza uzurilor la directie.

Dupa ce am vazut ca boby_77, l-a schimbat si s-a rezolvat problema, l-am trecut iar pe lista de suspecti.

Inainte sa dau 125EUR pe senzor, l-am dat jos sa vad si eu ce e in el ...

impricinatul:

dscf0005ts6.th.jpg

asa arata dupa ce an dat jos rasina cu care e sigilat:

dscf0012tv0.th.jpg

dupa ce am scos placuta, am constatat ca e un integrat ramas in rasina:

dscf0013bu8.th.jpg

asa arata placuta pe partea cealalta, si integratul scos din rasina:

dscf0018th8.th.jpg

Mai departe a fost simplu; am refacut lipiturile si l-am pus pe masina.

Becul s-a stins. Am facut repede o tura cu masina si pina acum se pare ca am ESP.

Mai ramina sa vad ce-i pun in loc de rasina aia.

Andrei

exact acelasi lucru l-am facut si eu, si de atunci functioneaza perfect . in loc de rasina am pus silicon.prietenul care ma ajutat a spus ca este foarte posibil ca rasina ( originala )de impregnare sa cauzeze in timp oxidarea contactelor (daca ar fi fost un contact bun in momentul desfaceri placutei de integrat s-ar fi deformat cei opt pini ai integratului . integratul respectiv VTI TECHNOLOGIES american .

dupa ce mi l-a lipit un electronist, ESP-ul se pare ca merge :D ! inca nu l-am testat in mers urmeaza dupa ce il izolez la loc (btw, electronistul mi-a zis ca siliconul industrial e coroziv) voi face un test.

trebuie recalibrat cu ajutorul vag -com ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recalibrat???? Nimeni de aici nu si-a recalibrat senzorul in urma repararii acestuia, inseamna ca toti am gresit, si totusi la toti le functioneaza perfect??

Am stiut de calibrarea senzorului nou schimbat, pentru a introduce parametrii masinii, dar de asta nu am mai auzit. Daca este asa, cine poate face o recalibrare? Cum exact se face asta cu ajutorul Vag-com ului?

Ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut!

as dori sa stiu daca v-ati rezolvat pb cu esp in urma repararii senzorului G200.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat atunci cu senzorul, de atunci merge totul perfect. Dar sa stii ca toti care ne-am reparat senzorul am avut probleme minore, adica erau oxidate picioarele cip-ului si nu mai facea contact. Daca ii ceva mai nasol de atat, merita sa-ti iei un senzor nou, nu cred ca-i mai scump de 300Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa incerc sa verific daca si la mine sunt probleme minore cu el

din pacate nu m reusit sa l scot din locul lui:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti !!! Vreau sa va zic ca si eu la fel ca si voi am avut problema asta cu ESP-ul.Normal senzorul G200 veste care am aflat-o cu o scanare a Vag-Comului.Ce am facut, am demontat cutiuta aia mica si neagra care se numeste G200 si langa ea este G202 am constatat ca are pe fund un fel de cauciuc moale,am indepartat usor cauciucul cu un cutit ascutit si am descoperit o placa de cablaj integrata,nimic important am gasit si cele 3 picioruse care duc afara la mufa,le-am decositorit cu ajutorul unei pompe pt. cositor si am scos cablajul integrat afara,pe spate avea un circuit integrat cu 8 picoare dintre care unul era deslipit,am inceput si am cositorit pe rand fiecare piciorus si am montat totul inapoi,am incercat G200 din nou si a functionat cu toate ca carcasa de plastic in care se afla placa de cablaj integrat arata cam rau pt. ca la scoaterea cablajului integrat afara din carcasa de plastic sa cam rupt, cablajul integrat fiind lipit cu un fel de cauciuc moale,o sa vedeti daca incercati (cu toate ca am incercat sa contactez un electronist toti mi-au intors spatele si senzorul G200 in Cluj la reprezentanta costa in jur de 550 RON,nu stiu cine ar vrea sa scoata banii astia din buzunar pt. o cutiuta de 10mm pe 10mm) In concluzie desfaceti G200 -tele pt. ca nu aveti ce pierde oricum masina functioneaza OK si fara el,am vorbit cu multi si mi-au zis ca nu am sanse numai sa-l schimb(ziceau ca asa ceva nu se poate repara dar se poate ca spun eu)dupa ce faceti ce vam zis daca G200 este bun martorul de la bord trebuie sa se stinga instant P.S Daca stiti sa lipit 3 fire cu pistolul de lipit sunteti instare sa faceti si treaba asta bye.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, si istoria se repeta! :scratch:

@aditzzza: de ce nu ai reusit s-o dai jos?? Care a fost problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spon: citeste un pic mai sus... am dat adresa unui electronist in cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, ca functioneaza perfect i-mi este si lene sa mai desfac totul inca-odata, doar sa umplu locul ala ramas gol. Ma gandesc ca oricum este destul de bine ferit de praf, deci probabil il voi lasa asa cum e... Ce s-ar putea intampla asa?

V-am pupat.

Salut,

am si eu aceeasi problema cu acest impricinat de senzor! as vrea sa-l desfac si eu...dar....am o problema: spune-mi si mie, te rog, cum se desfac cele doua cochili de la volan?! am observat ca are doua gauri in laterala...dar sunt foarte inguste...si nu-mi dau seama ce fel de surubelnita sa folosesc! e nevoie de un anumit tip de surubelnita...sau merge una normala?!

am incercat cu una normala...dar nu a mers..si mi-a fost teama sa nu-i stric capul surubului...

merci,

marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adimar: ai nevoie de torx-uri (mi se pare T20 sau T25). intreaba la orice magazin de scule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adimar La care "cohilii de la volan" te referi?

ATENTIE! Volanul nu trebuie dat jos, deci daca va referiti la cele de pe partea din spate a volanul, acestea nu trebuie desfacute. In rest toate "suruburile" sunt torx-uri cum a zis si Scirocco, T25.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul ESP este aprins tot timpul. Dupa dignoza Vag-com se spune ca ar fi de vina senzorul G200. Va rog sa-mi spuna cineva unde se afla pozitionat acest senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adimar: ai nevoie de torx-uri (mi se pare T20 sau T25). intreaba la orice magazin de scule.

Salut scirocco,

merci de info!! am reusit sa desfac cele doua suruburi pana la urma....erau niste simple suruburi cu cap in cruce (in afara de cel torx (care din fericire...i-l am..la o trusa bosh)!! DAR...problema acum e alta!!! nu am reusit sa scot cochilia inferioara!!! ...dupa cum arata "ansamblul" acolo...mi-a dat impresia ca trebuie sa scot intai volanul...si abia apoi as fi putut sa scot si acet capac! este adevarat?! este nevoie sa se dea volanul jos...pentru a scoate si aceasta cochilie?

@adimar La care "cohilii de la volan" te referi?

ATENTIE! Volanul nu trebuie dat jos, deci daca va referiti la cele de pe partea din spate a volanul, acestea nu trebuie desfacute. In rest toate "suruburile" sunt torx-uri cum a zis si Scirocco, T25.

Salut TitvsCaivs,

eu la acelea ma refeream...la cele din spatele volanului!! nu trebuie desfacute?! atunci......acest senzor este mai jos?! deoarece aici....pe forum...am citit ca ar fi undeva...cam la 5cm de contact!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari romanilor care au incercat rezolvarea senzorului ESP. Datorita a ceea ce ati postat aici mi-am reparat senzorul, dupa ce am mai cerut sfat de ex lui Andrei din BV. Multam tuturor. De 3 luni e reparta ESP si functioneaza OK (testat pe buna)

Dupa ce dai capacele ornamentale jos

gasesti o gaura prin care vei vedea senzorul (vei vedea codul de pe el, poe care il gasesti in pozele de pe ac topic). Trebuie sa bagi mana la el pe undeva poe langa pedaliere. Te chinui putin dar nu e complicat. Mai greu a fost pentru mine sa-l pun la loc. E destul de incomod de pus. Dar cand l-am pus si am gasit locul lui, m-am mirat cat de simpul era. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal padre7,

deci....nu trebuie date jos cele doua capace din spatele volanului, nu?! eu, initial, spre acelea "m-am indreptat"!! este vorba despre acele capace ornamentale din partea de jos a bordului...de langa pedaliere, nu?!

merci mult de info....maine "sar" pe el....deoarece m-am saturat de acel beculet aprins in bord!!!

dupa ce-l dau jos....va anunt daca si la mine a fost aceeasi problema!

ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!