Jump to content

Senzor Acceleratie Laterala


ciobi68
 Share

Postare recomandată

TitvsCavis multumesc de raspuns ,am intrat pe ross tech ,problema este ca nu stiu unde se afla senzorul G201,daca ai putea sa-mi explici ar fi mai bine . O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e vb de senzorul aflat la una dintre roatile de pe fata.

Sper sa nu gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul se afla undeva pe langa pompa de frana, dar sincer nu stiu cum arata si nici pozitionarea exacta. Oricum nu prea cred sa ai probleme acolo, problema ta cred ca apare din cauza senzorului de la pedala de frana. Pe cati am mai vazut cu astfel de eroare pe diferite forumuri, majoritatea si-au remediat problema inlocuind sau curatand senzorul de la pedala.

P.S. Daca are cineva ETKA, acesta arata clar unde-i senzorul(G201-le).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca masina mea vrea sa aibe cam toate erorile posibile de pe forum.

Am fost ieri la service pt revizie (ulei, filtru de ulei, filtru aer, filtru polen, filtru benzina) si mi s-a aprins beculetul de la ESP. A facut mecanicu o scanare si a dat eroare la G200 urmand sa-mi spuna ca trebuie schimbat. L-am intrebat cum de pana acum nu mi-a aparut eroarea si numa de la poarta service-ului si pana in service a aparut (pentru ca in garaj nu o bagasem eu ci mecanicul si vreau sa elimin toate suspiciunile). A trecut rapid peste subiect si a zis ca trebuie schimbat g200-le si ca este o problema des intalnita la golf, deci clasicul romanesc "ASA FACE TOATE". Am reformulat intrebarea in "sigur nu ati atins nici un cablu acum?"

Raspuns: Nu, de la revizie nu avea cum sa se aprinda.

Bun, am tacut din gura deoarece stiam mai putine ca el si reusisem sa-mi aduc aminte doar de intrerupatorul de la frana din cauza caruia mai poate aparea aceasta eroare. Dupa o repornire a masinii eroarea a disparut dar acum ba se aprinde ba se stine (cum au mai zis si altii in topicul asta - pe care l-am citit tot inainte de a posta).

Acum vin intrebarile:

1. Este totusi posibil ca mecanicul sa fi atins ceva din greseala sau chiar intentionat ca acea eroare sa-mi apara? Eroarea exacta nu o stiu pentru ca a dat rapid Clear DTC's si tot ce mai tin minte e ca era mentionat G200-le si eroarea repararea instant dupa ce dadea clear.

2. Este posibil ca eroarea sa apara din cauza ca in ultimul timp am schimbat pozitia volanului si acea curea/arc (sau cum ii zice) sa-l fi atins? Daca da, schimbarea pozitiei volanului (dupa stergerea erorii) poate remedia problema sau deja e dat peste cap G200-le?

3. La ce sa ma uit prima data pentru a depista cu exactitate problema si care ar fi ordinea?

3.1 Sa inlocuiesc intrerupatorul de la pedala de frana?(care stiu ca e cel mai ieftin)

3.2 Sa desfac G200-le pentru a vedea daca e desprins cipul din placuta?

3.3 Sa schimb G200-le? Daca da, pot sa rescriu noul senzor cu Vag com 3.11?

Vreau sa stiu cat mai multe despre aceasta problema si neaparat ordinea pentru ca nu doresc sa ma intind cu reparatiile cateva saptamani asteptand sa apara eroarea sau nu. Asta bineinteles daca se poate...

Multumesc

Modificat de Apocalips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu

2. cum adica ai schimbat pozitia volanului?

3. La conectica senzorului g200

3.1 Nu are rost, daca se aprind corect stopurile de frana

3.2 E un risc sa-l strici de tot

3.3 Schimba-l cu altul de pe alta masina identica, nu e nevoie sa rescrii nimic.

Mai multe aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=125

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt total de acord cu "Al", dar mai adaug la pozitia 3. inainte sa verifici conectica, sa-i mai faci o scanare, daca zici ca a mai aparut beculetul atunci eroarea ramane stocata. Vei afla macar, exact ce scrie in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am citit acel topic.

POzitia volanului am schimbat-o astfel: l-am coborat mai jos si l-am tras putin catre sofer :lol:

Nu are rost, daca se aprind corect stopurile de frana

De aprins se aprind dar nu am verificat daca se aprind cand este si eroarea si nu am verificat daca am vre-un bec ars la stopuri pt ca persoana care statea in spatele masinii eram cam in lateral si nu sunt sigur daca a fost atenta la ambele stopuri (sau poate intra in calcul si cel de la luneta)

Testu asta trebuie sa-l repet.

Schimba-l cu altul de pe alta masina identica, nu e nevoie sa rescrii nimic.

Alta masina identica nu am deci in cazul in care trebuie sa-l schimb, voi lua unul nou. La unul nou trebuie setati niste parametri?

E un risc sa-l strici de tot

Daca deja este stricat, imi asum acest risc :angry:

Stiu sigur ca e vorba de G200 pentru ca am apucat sa citesc asta. Dar, am pus laptopul la incarcat acuma si ii fac o scanare sa stiu exact care e problema cu G200-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa zica lumea ca vorbesc aiurea, dar cum zici tu acuma, chiar schimbarea pozitiei volanului a cauzat aceasta eroare. Cand modifici pozitia volanului, se actioneaza un arc care din (probabil) defect de proiectare ajunge ("da") in senzorul G200. Asta poate declansa o functionare defectuoasa a senzorului luand in calcul finetea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul(rosu) se misca pe directia aratata de sageata rosie cand muti pozitia volanului. Chiar daca nu este normal sa faca asa, acesta ajunge mereu in suportul senzorului(albastru).

post-7310-1222373880_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul loveste in senzor/suportul acestiuia atunci cand se schimba pozitia volanului urmand sa revina la forma initiala dupa ce se blocheaza volanul sau in functie de pozitia volanului acesta ramane proptit de senzor si la gropi sau alte vibratii/socuri il loveste?

Ca daca il loveste in timpul mersului e cam naspa situatia dar poate reusim sa punem un burete (sau altceva) sa absorba din socuri. Altfel in romania la ce grpoi avem senzorul G200 risca sa treaca pe lista de consumabile :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stopurile se aprind cand apare eroarea in bord. Deci, trecem la senzor acum ca acel switch iese din calcul.

Eroarea este in halul urmator:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0104

Software Coding: 0011266

Work Shop Code: WSC 01317

1 Fault Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

PS: Azi cand am ajuns acasa am zis sa pun o frana brusca in fata blocului sa vad daca mai merge ABS-ul. Am pus frana, abs-ul functioneaza, am facut o tura de bloc si cand am ajuns sa parchez masina a aparut eroarea iar. Azi am facut vreo 20km prin oras si nu s-a aprins dar dupa frana brusca imediat a aparut :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiam ca acel arc loveste senzorul, eu nu am asa ca stau mai linistit :icon_thumright: . Incearca atunci o curatare a mufelor senzorului ca vad ca eroarea apare doar la socuri si bruscari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiam ca acel arc loveste senzorul

:icon_thumright: Bine ca m-ai pus intr-o lumina proasta. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , zilele acestea m-am confruntat si eu cu problema senzorului G200 , sincer nu stiam ce sa fac , electricienii spuneau ca ma costa 380 euro , am zis sa incerc si eu metoda cu refacerea lipiturilor de pe placa , totul a fost ok chiar necesita lipirea , dar cand l-am montat pe masina becul de ESP se tot aprindea , am incercat sa resetez dar degeaba . Solutia a fost recalibrarea , si pe aceasta cale ii multumesc lui vioelectric , lui alx care a avut curajul sa desfaca cutia minune si tuturor care ati incercat si ati reusit sa reparati senzorul facut de americani :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial ai avut ceva problema cu G200-le, sau ai desfacut totul doar asa sa vezi de ce funcioneaza?

Pai problema o am si aq cu G200-le ca nu lam mai desfacut sa il lipesc din lipsa de timp (am juma de an de cand am problema asta) tot aprins sta dar cand se stange(asta cand are el chef sa se stanga) functioneaza esp (atunci cand intra esp in actiune clipeste pe bord beculetzul si se simte in mashina cand esti la volan mai ales).Cand o sa am timp o sal desfac pe senzor si o sa incerc sa ii refac lipiturile la integrata in speranta ca va functiona, daca nu am sa cumpar senzorul care ajunge in jur de 500 de lei.Oricum am sa va anunt daca o sa reusesc... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

alx

vreau si yo sa shtiu unde anume este pozitzionat senzorul asta ca am si yo aceleashi probleme cu el]

Te rog sa citesti regulamentul!

Scrierea gen mIRC este interzisa. :P

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am desfacut senzprul l-am lipit isna la fel. Am schimbat cu unul bun si tot asa. Ce ar putea fi? Astept raspuns. Stima!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facut basic settings-ul daca e schimbat pe unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu m-am confruntat cu aceeasi problema, se aprindea martorul ESP cand avea chef. am fost la un amic si dupa ce mi-a facut diagnoza: G200. l-am dat jos in vreo 20 min, l-am desfacut si i-am lipit din nou integratul ( era dezlipit complet cand am scos placa). l-am pus la loc si dupa o tura prin oras totul merge ok. am testat masina si pe gheata si merge normal. acum mai tebuie sa vad cat timp o sa tina reparatia. bafta celor care au probleme cu g200!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Aceleasi erori le am si eu. Merg deja de ceva timp cu eroare asta si imi sta aprins esp-ul in bord mai tot timpul. Din cand in cand se stinge si functioneaza normal. La mine a aparut aceasta eroare tot la o interventie la service :D, doar ca era la o schimbare placute frina spate. Eu tot nu cred ca e doar o coincidenta, dar asta e mai putin relevant. Asa le-o fi facut vw, cum umbli in service sa aiba cei de la service ce sa iti adauge :blah:. Probabil ca il voi inlocui candva, in viitorul mai mult sau mai putin apropiat. Teoretic, martorul esp aprin in bord inseamna ca esp-ul este cuplat in permanenta, asa ca nu ma derenjeaza prea mult ca nu il mai pot decupla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!