Jump to content

Probleme Semnalizare


ZuZik
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Citesc acest topic de ceva vreme si am aflat multe lucruri interesante, care m-au ajutat sa imi cumpar un Passat in toamna anului trecut si pe aceasta cale va multumesc.

Acum am o problema la masina mea.

Atunci cand semnalizez pentru viraj stanga sau dreapta, semnalizarea se comporta haotic. Becurile de semnalizare, martorul de pe bord si sunetul de semnalizare sunt sincronizate intre ele, dar nu au o perioada constanta. Adica in loc sa se aprinda o data pe secunda, becurile se aprind o data la 0,5 sec, sau odata la 2 secunde, iar cateodata nici nu mai semnalizeaza, chiar daca maneta de semnalizare este cuplata.

Am impresia ca s-a stricat releul de semnalizare (daca asa se numeste). Poate sa-mi confirme cineva?

Nu vreau sa cumpar alt releu ca sa aflu ulterior ca era problema de la sigurante.

Poate cineva sa ma ajute cu o schema care sa explice cum se schimba acest releu?

La ce pret sa ma astept ?

Masina in cauza este cea din semnatura.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zuzik,

Amavut aceeasi problemala un passat B5 pe benzina.De vina este este butonul de avarii care are integrat releul in el.La Porsche costa cam 800.000 lei vechi din cate imi aduc aminte.Trb cumparat si sch butonul de avarii.Operatia dureaza in jur de 30 secunde.Se scoate butonul de avarii si trb deconectate 3 fire (din cate imi aduc aminte).Se conecteaza cele 3 fire la noul buton de avarii si gata operatiunea.Ai mare grija cum scoti butonul de avarii ca sa nu zgarii pe acolo ceva.De preferinta lasa un mec sa se ocupe de asta.

La mine nu semnaliza deloc sau in cel mai bun caz semnaliza o data si gata chiar daca ramanea pe pozitii.Din cate am inteles de la mecanici asta e "boala passaturilor".

Se gaseste pe stoc si la Porsche Romania si la Augsburg international.

Sper sa te ajute!!!

Cu respect,

Nick

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Sper sa fie numai atat. :o

Eu am apasat pe butonul de avarie si era totul ok(se aprindeau semnalizatoarele la intervale egale).

In schimb cand il decuplez si incep sa semnalizez(stanga sau dreapta), semnalizeaza complet aiurea.

Daca e releul din butonul de avarie defect, se poate ca pt avarii sa functioneze corect si pentru semnalizare stanga/dreapta sa fie defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu avariilemergeau din cand in cand.

Ar fi bine sa iti faci timp si sa te duci pana la un service si sa intrebi pt ca o parere de specialist spune multe.

Am mai vazut pe acest forum si discutii pe partea electrica.

Poate dai un search si gasesti o prb similara cu a ta.

Cu Respect,

Nick

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti un pic indemanatic si/sau posezi un pic de cunostinte de electronica, ai putea sa desfaci acel modul de semnalizare si mai mult ca sigur ca sunt niste conexiuni electrice, mai ales la pinii releului, care nu mai fac bine contact.

In general am vazut ca se crapa cositorul din cauza variatiilor mari de temperatura pe care la gasesti in mediul auto si mai ales din cauza faptului ca un releu este un "generator de vibratii", iar la semnalizare acestea sunt din plin, ritmic, vibratii pe care aliajele de cositor nu prea le agreaza...

Refaci lipiturile si scutesti o suma apreciabila de bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !!

Aceeasi problema am avut-o si eu cu semnalizarile. Semnaliza odata si atat, avariiile mergeau perfect. Nu stiu exact dar cred ca acelasi releu se ocupa de amandoua. Eu l-am scrimbat in timisoara cu 150 ron cu tot cu manopera (el e undeva pe la 110 ron la Quark Motors) iar releul nou o data la 2 saptamani pierde ritmu :). Il las asa sa vad ce se mai intampla si sper sa ma ajute garantia ce am primit-o la montarea lui.

Releu este in butonul de avarie, se schimba cu tot.

Din ce am mai auzit eu am inteles ca nu are rost sa-l repari cumva ca nu te tine, schimba-l. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am scos releul, l-am desfacut si am incercat sa curat contactele cu spray pt contacte. Erau niste lamele care culisau, una peste cealalta. L-am pus la loc, dar problema nu s-a rezolvat.

Asa ca mi-am cumparat un releu nou, 110 RON. L-am montat si acum nu mai am probleme.

Sper sa ma tina.

Multumesc pentru posturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, am patit ceva la masina si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva....de cateva zile am observat ca atunci cand incerc sa semnalizez semnalul merge de cateva ori si se opreste....si in stanga si in dreapta, nu am bagat de seama la inceput aveam impresia ca s-a slabit maneta, dar timp de cateva zile pana aseara a semnalizat din ce ince mai putin pana a murit...cand dau acum semnal se aude odata "tac" se aprinde odata becul si gata....si am vazut ca si la avarii se intampla la fel...ce poate fi ?? se repara greu ?? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie releul de la butonul de avarie care are legatura si cu semnalul. Daca ai pe cineva cu un passat sau o skoda schimba butonul de avarie cu a lui si vezi daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de nu e releul de semnalizare,sigur e maneta sau ,desi nu cred,ceva scurt pe cablaje.releul e incastrat in butonul de avarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merci...ideea e ca avariile merg cat de cat fata de semnal, cat timp apas pe buton merg, dar semnalul nici asa nu mai vrea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci e clar butonul de avarii de vina daca merg doar cand il tii apasat

trebuie sa schimbi butonul de avarii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am patit ceva la masina si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva....de cateva zile am observat ca atunci cand incerc sa semnalizez semnalul merge de cateva ori si se opreste....si in stanga si in dreapta, nu am bagat de seama la inceput aveam impresia ca s-a slabit maneta, dar timp de cateva zile pana aseara a semnalizat din ce ince mai putin pana a murit...cand dau acum semnal se aude odata "tac" se aprinde odata becul si gata....si am vazut ca si la avarii se intampla la fel...ce poate fi ?? se repara greu ?? merci

am patit eu asa pe golf 4 ...cand apasam maneta de semnal sau butonul din bord stateau aprinse, fara click...starterul se afla in butonul de avarii din bord...se schimba ala si semnalizezi din nou fericit.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit eu asa pe golf 4 ...cand apasam maneta de semnal sau butonul din bord stateau aprinse, fara click...starterul se afla in butonul de avarii din bord...se schimba ala si semnalizezi din nou fericit.. :)

asa o sa fac..merci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat acum un an la Avia si a costat 1 mil....iti dau un pret informativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am dat si eu cam 100 ron. Il poti schimba singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am schimbat !!!!! :) (singur) a costat 145...merge ca nou :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: so, am avut dreptate? ma bucur ca ai rezolvat problema ...:somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: so, am avut dreptate? ma bucur ca ai rezolvat problema ...:somnmare:

si eu :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut aceeasi problema cu releul de semnalizare, initial ticaia de cateva ori si se oprea, apoi a amutit total. L-am desfacut, curatat cu spray de contacte etc, dar fara rezultat. In final am cumparat un releu nou de la Auto Karma (44 RON) marca Febi, acum am semnalizare si avarii dar ticaie UN PIC mai des decat cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut!

Intorcandu-ma de la Timisoara spre Craiova din senin dupa ce am efectuat o depasire si am semnalizat drepata sa ma bag din nou pe banda de rulare releul de la semnalizare ( cel care se afla sub butonul de averie) a inceput sa clantane...clantanitul a durat 1 min si apoi s-a oprit.... apoi am observat ca se aude numai cand semnalizez dreapta (si apoi revin in pozitia de neutru cu semnalizatorul) si cred ca si atunci cand drumul are denivelari.Releul nu cupleaza semnalizarea decat scote acel clantanit foarte des!

Cateodata se aude...cateodata nu se aude!

Ce ar putea fi?...vreun contac imperfect in spatele butonul de avarie?...sau la maneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi si de la vreun bec,scurt,masa imperfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns!

Tocmai ce am facut un drum prin oras :lol: si al naiba el de releu dc mai tacanea ... nu ma duc la service ca sigur imi recomanda schimbarea manetei...incerc sa vad cum se va comporta in urmatoarea perioada si apoi o sa iau o decizie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!