Jump to content

Probleme Cunoscute La Leon 2


cosminidis
 Share

Postare recomandată

Nu mi s-a spus dar nici nu am intrebat; oricum, probabil cele noi nu mai au problema asta. Ziceam si mai sus, a mea a fost fabricata in sept. 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei_VVB

    32

  • Matrixu

    20

  • cosminidis

    14

  • BC78ADI

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mi s-a spus dar nici nu am intrebat; oricum, probabil cele noi nu mai au problema asta. Ziceam si mai sus, a mea a fost fabricata in sept. 2006.

am primit si eu un plic acasa prin care ma cheama sa verificea aceeasi "rezistenta principala ventilator"...masina am luat-o la inceputul lunii iulie 2007 deci fabricata prin iunie 2007... tot la MTI tre sa sun sa ma programez...sper sa fiu si eu la fel de norocos si sa scap in 10 min...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masina fabricata prin noiembrie 2005.....daca te programezi poate intrebi de ce perioada este vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aflat pina la urma cineva ce perioada de fabricatie se duce la service pentru aceasta operatiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema care apare la unele masini din gama Altea,Altea XL,Toledo si Leon produse din 2006 incoace.Nu era necesara chemarea d-voastra speciala in service pentru aceasta problema.Pentru a afla daca masina X face obiectul "actiune de service 85S1 - rezistenta principala ventilator", un telefon la orice dealer , spuneti seria de sasiu si vi se poate raspunde imediat.Oricum cand ajungeti cu masina in service autorizat SEAT sunteti verificat la aceasta actiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu aproape 6 luni,10.000km si un numar de nemultumiri cu Leonul meu.E drept,am mult mai multe satisfactii dar care sint un pic umbrite :huh: .

1.LA primul drum cu ea in afara orasului (la 2 zile dupa achizitionare)am vazut ca volanul statea inclinat citeva grade.Am fost si mi-au refacut unghiurile si gata.

2.Dupa o luna a inceput sa se auda un clac linga usa soferului la trecerea peste denivelari.Am uns balamalele si gata.

3.CD-player defect.Asta cred ca deja e la ordinea zilei.Cei de la Alto mi-au zis ca e un lot cu probleme si ca mi-l schimba pe garantie dar trebuie sa astept o luna.Nu mai vorbim de semnalul radio care e sub orice critica.

4.La 7.500km am completat aproape un litru de ulei,in conditiile in care i-am facut rodajul si merg cu ea ca la carte.

5.Daca dau volumul peste 10 se aude un zbirniit in usa spate dreapta.Am identificat cauza ca fiind pirghia de la clantaul care deschide usa.

Pina acum atit.Si atit sper sa ramina :D :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La fel si la mine, insa nu m-a deranjat :rolleyes: Probabil o sa rezolv asta la prima geometrie.

2. Idem, dar clac-ul a aparut dupa un an.

3. Din fericire nu am patit asta, cred ca nu intru in lotul respectiv.

4. Nu a fost cazul, benzina.

5. Nu am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va dau un sfat: nu mai luati pasageri in spate!!!Azi am stat jumatate de ora la -13 grade sa incerc sa deblochez incuietorile de la portierele din spate...O fi aratand masina bine cu manerele ascunse, dar partea proasta este acel plastic slab calitativ:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa imi spuneti daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema...

de vreo 3 zile, de obicei cand merg in coloana, numai cu a 1-a, la un moment dat urca turatia la relanti la 1000rpm. Senzatia este destul de ciudata....parca toata masina tremura. Sta turata la 1000rpm ca si cum ar avea socul tras...(stiu ca nu e cazul).

Toata chestia nu dureaza, de obicei isi revine dupa ce plec de pe loc, dar daca doar accelerez fara sa bag in viteza (nu se intampla nimic)

Aveti idee ce ar putea fi?

Daca moderatorul considera ca postul trebuia in aria TDi il rog sa il mute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor

leon-ul meu face un an zilele astea (15 ian) dar in momentul in care scriu sta bine-mersi in parcare, sub o patura (confortabila, sper) :-) de zapada

prima problema a fost ca, in a 3-a zi de cand il aveam, am gasit o "cheie" pe capota. am innebunit pe loc, am vrut sa bat pe cineva. mi-am revenit la fel de rapid, ceea ce a salvat doi pusti care treceau pe strada in momentul ala :-). cum zicea cineva pe-aici, probabil ca masina arata prea bine pentru categoria din care face parte (cel putin 1,6-le meu e o compacta cinstita, fara pretentii), si atunci colegii de tzara se simt obligatzi sa faca dreptate. sa se razbune pe "astia cu leonurile / bmwurile / hummerele lor". onoranta comparatia, dar neplacuta senzatia. (masina era parcata pe dionisie lupu, o strada luminiata si circulata in zona lahovary-icoanei)

serios vorbind, intr-un an si 20k de km, mari probleme n-am avut.

ce nu-mi place, insa:

- vizibilitatea proasta in viraje stranse la stanga; pana m-am obisnuit sa intind un pic gatul inainte sau sa aplec capul spre stanga, era sa ma urc pe un pieton, doi

- meschinaria torpedoului; mi-e clar ca nu e masina de familie, in care sa ai nevoie de spatii de depozitare peste tot, dar totusi... in completare, nu-mi place absenta spatiilor de depozitare din usile din spate. pentru asta as gasi scuza ca n-aveau unde pune difuzoarele de bass din usile din spate (am sistem cu 8 difuzoare), dar torpedoul e chiar minuscul. nici cartea tehnica nu incape decat singura si asezata cu grija... comparatia care m-a indignat cel mai tare a fost cu un civic de 1,8 140 cp, deci o masina muult mai sportiva, dar care are interiorul desenat in jurul unor nevoi de familie / calatorie lunga / persoane comode. intre timp mi-am dat seama ca japonezii sunt maestri in confort, dar nici "ai nostri" n-aveau motiv sa ma oblige sa plec la drum doar cu mobilul in buzunar si doua sticle de 0,5 :-). alta varianta e ca l-au platit pe walter da silva sa deseneze doar exteriorul masinii, iar interiorul l-au dat vreunui junior...

- display-ul radioului; de fapt, e vorba despre softul playerului; s-au zgarcit big time baietzii... de cate ori il compar cu ce e pe astra 2, de exemplu, mor de ciuda; la opel arata frumos numele piesei si al artistului pe toata durata track-ului, la al meu (al nostru...) tre sa apesi prostia aia de "info" sau cum i-o zice; si butoanele alea care inconjoara displayul... si displayul, mare cat un televizor, dar cu o rezolutie de 3 lei - limita numarului de caractere pe care le poate afisa e de-a dreptul ridicola, face crawl (sau scroll, if you would) pentru ORICE - post de radio, fisier audio, mp3...

- zgomotul de fond pe care il am cand conectez ipodul la sistem prin jack; am pus problema pe seama dimensiunii cablului de conectare - n-am gasit decat unul de 1,5 m... am luat de curand din strainatate un dispozitiv cu un fir mai scurt (si care il si strange la loc, prin rulare); sa vedem...

- dispozitivul de deschidere a hayonului (logo-ul rabatabil) ingheata usor; e logic si natural, dar ma enerveaza sa-l bocanesc sau sa-l fortzez de fiecare data

- apa din rezervorul de spalat parbrizul se termina fara nicio avertizare pe bord (recunosc ca nu-mi dau seama acum daca am sau nu optiunea asta, o sa ma uit in carte, dar e destul de suparator daca o am si nu merge)

- in prima saptamana cu masina si acum vreo luna am constatat cate un petec de abur pe interiorul farurilor; prima data am sunat la service si mi-au spus ca sa vin cu masina cand se manifesta problema, ca altfel nu-si pot da seama care e cauza; a doua oara am pus defectul pe lista "lucruri de spus cand merg la revizia de 20k" si o sa vad atunci (adica imediat ce se mai topeste zapada asta...)

cam astea ar fi lucrurile care ma sacaie la leon

toate cele bune tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F f adevarat...mai putin faza cu aburitul farurilor pe care eu unul nu am patit-o niciodata!

Haideti sa zic si eu:

cateva legate de 2.0 tdi:

RELE:

-motorul este f f zgomotos. Am eu impresia sau s-a umblat putin la antifonare la cele pt europa de est? Am mai mers cu un 2.0 si se auzea mai putin in nterior motorul. Intr-adevar avea capac mototrul.

-in a 6-a dupa 2800 rpm pana la 3000 rpm apare un zgomot de rezonanta, pur si simplu motorul huruie apoi dispare dupa ce trece de 3000

-trepidatii la relanti mai accentuate sau mai diminuate..depinde de ce chef are el

-la rece tr 1-a, a 2-a si a 3-a agata

-volant zgomotos(duduie)

INTERIOR

-interior urat. Sunt convins ca a fost intentionat facut asa. F bine punctate deficientele afisajului de la cd.

-probleme cd player

-lipsa spatiilor de depozitare

-limba turometrului, in decelerare, pt o secunda scade cam 1 mm brusc

-piele slaba pe schimbator

-zbarnait fete boxe(partial rezolvat)

-vizib redusa dat montantilor A(tribut adus design-ului)

CHESTII GENERALE

Mie unul nu mi se pare stralucita stabilitatea masinii in viraje. Nici franele nu ma dau pe spate. Nu-mi da acel sentiment ca va opri exact unde vreau eu. Cred ca greutatea in plus a motorului isi spune cuvantul aici (va rog sa ma corectati daca gresesc).

Directie lipsita de viata.

Suspensie zgomotoasa!!

Si ar mai fi cateva..iarasi f bine spus in legatura cu stropitorul de parbriz. Plus ca lichidul se consuma f repede.

Nu stiu..poate am eu pretentii prea mari de la masinuta asta.

In orice caz...feeling-ul design-ului exterior nu-l ai si in mers.

Cam atat!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vreo 3 zile, de obicei cand merg in coloana, numai cu a 1-a, la un moment dat urca turatia la relanti la 1000rpm. Senzatia este destul de ciudata....parca toata masina tremura. Sta turata la 1000rpm ca si cum ar avea socul tras...(stiu ca nu e cazul).

Si mie mi s-a intamplat de 2-3 ori chestia asta. Eu o pun seama faptului ca a fost destul de frig iar mersul in coloana sau functionarea la relanti pe o vreme foarte rece dauneaza motorului TDI ( ajunge la temperatura optima f greu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut cineva probleme serioase datorita frigului? La Renault-ul meu au inghetat toate usile, oglinzile se dezgheata greu, etc, dar ma rog, e Renault.

A, si inca o intrebare pt cei care au mers pe ninsoare: cum se comporta stergatoarele? Ca mi se pare cam ciudat ca imping zapada in jos, de acolo unde se mai duce? Se strange si da pe dinafara, sau o ia inapoi pe parbriz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si problema care a survenit din cauza frigului eu pot mentiona faptul ca dupa deschidere, nu se mai inchid usile din spate (vorba unui coleg de forum "arata foarte bine minerele de la usile spate de la Leon, dar cand e frig lasa de dorit).

In ce priveste stergatoarele, intr-adevar ele imping zapada in jos, dar datorita faptului ca partea unde este impinsa zapada se incalzeste de la motor, aceasta se topeste (cel putin la mine asa s-a intimplat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, si inca o intrebare pt cei care au mers pe ninsoare: cum se comporta stergatoarele? Ca mi se pare cam ciudat ca imping zapada in jos, de acolo unde se mai duce? Se strange si da pe dinafara, sau o ia inapoi pe parbriz?

S-a mai scris despre asta si in alte topic-uri pe aici. Problema nu e ca stergatoarele imping zapada in jos (asta o fac si stergatoarele "clasice"), ci faptul ca zapada se acumuleaza intre stergatoare si montant, ceea ce face problematica revenirea lor in pozitia de repaos (adica lipite de montant) ... asa ca trebuie sa cobori frumos din masina sa dai zapada de acolo, si abia dupa aia sa opresti stergatoarele :soare: :unsure:

Modificat de BC78ADI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai scris despre asta si in alte topic-uri pe aici. Problema nu e ca stergatoarele imping zapada in jos (asta o fac si stergatoarele "clasice"), ci faptul ca zapada se acumuleaza intre stergatoare si montant, ceea ce face problematica revenirea lor in pozitia de repaos (adica lipite de montant) ... asa ca trebuie sa cobori frumos din masina sa dai zapada de acolo, si abia dupa aia sa opresti stergatoarele :D :frigbaitata:

Mda, si asta cu montantii laterali e o problema... Oricum, mi s-a parut ca si in partea de jos ar fi un soi de "galeata" care strange zapada, de asta am intrebat, cat de deranjanta e problema asta "by design".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca problema e "by design" insa pe mine m-au lasat rulmentii spate la 23.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca nu este "by design" dar oricum 23000 e putin. Cred ca ai rezolvat pe garantie totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat pe garantie dar cu un car de nervi si cu timp pierdut

am postat in "Generalitati " povestea in topicul despre "service-uri care v-au lasat un gust amar" postul 110

Modificat de hed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Cred ca am o problema cu senzorul de la usa din fata / dreapta sau este o problema de contact undeva pe acolo (dreapta fata) caci am patit de 2 ori ca nici oglinda dreapta nu voiau sa se plieze / deschida.

Problema majora este ca atit de haotic / sporadic se intinpla incit nu mai stiu ce se intinpla.

Am o alarma Viper 500 conectata pe CAN si atuncea cind o activez imi semnaleaza (normal) de fiecare data cind masina are impresia ca usa ii e deschisa, o apuca destul de rar cam 2 zile / saptamina si aproape nici o data cind masina e parcata la servici (zona mai linistita), cind o apuca insa imi arata ca usa e deschisa cam din 15 in 15 minute. Bineinteles masina este inchisa cu inchiderea centralizata ok, doar display-ul de bord indica ca usa dreapta fata e deschisa.

Am incercat fara sa umblu la usa (deci usa inchisa doar semnaliza cum ca ar fi deschisa) sa pornesc si opresc masina, iar la pornire display-ul arata total haotic starea usii inchisa / deschisa si tot asa extrem de rapid.

Daca dupa o tura din asta deschid si inchid usa, problema dispare pentru o bucata de vreme (citeva ore).

Nu cred ca problema este de la alarma, pager-ul indica clar zona 3 (usi) si usa dreapta fata. Nu cred ca e posibil sa umble cineva caci are perimetru respectiv senzor de soc, care nu au fost nici o data activate. Daca ar sta sa umble cineva la ea cel putin perimetru se activeaza (am incercat), dar oricum nu e de acolo caci zona 3 este clar usa deschisa nu zgiltiita sau din astea.

A mai patit cineva din astea sau a mai auzit cineva de asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am spalat in sfarsit masina (numai exterior)! A doua oara in 3 luni de cand o am (evident acum e la fel de murdara cum era vineri :D )

Stiu ca unii dintre voi au semnalat ceva probleme cu geamurile ude pe interior dupa spalare. Eu am avut parte insa de o alta surpriza (foarte neplacuta): materialul textil din ambele usi fata, ud! Deci nu umed, ud! ;) Repet, masina am spalat-o doar la exterior.

A mai patit cineva la fel ? Am incercat sa imi dau seama pe unde ar fi putut patrunde apa, si singura expicatie ar fi pe la carligul incuietorilor din usi sub presiunea jetului de apa... dealtfel pe interior, pata de apa corespunde cu acea zona. Nu am avut un aparat foto la indemana si pana am ajuns acasa sambata seara, petele s-au uscat, deci nu pot exemplifica.

Modificat de BC78ADI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut niciodata astfel de probleme la spalarea masinii. Daca mai multi colegi nu confirma go back to service si pune-i sa repare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot timpul spalata sub presiune, nici o data insa apa nu a intrat in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am avut probleme din astea. Intreb doar, nu dau cu parul: nu aveai geamul putin deschis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!