Jump to content

Probleme Cunoscute La Leon 2


cosminidis
 Share

Postare recomandată

nu ai inteles ...comanzi tot la ei''''' 1 buc. DVD original 4 leon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei_VVB

    32

  • Matrixu

    20

  • cosminidis

    14

  • BC78ADI

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai la stilul asta probabil se va busi si ala intr-o luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt si la obiect.

MP3 playerul meu s-a busit din nou. 3 saptamani de folosinta.

Incep sa ma ia nervii rau de tot.

Daca problema ta vine de la electrica (o izolatie proasta etc) o sa se strice si urmatorul. Eu zic sa il schimbi pe garantie pana cand o sa se sinchiseasca cineva sa caute sursa problemei. Ar fi interesant de deschis o unitate defecta si de cautat un tranzistor impuscat sau un condensator curs sau mai stiu eu ce. Nu cred ca e o problema cu unitatea ta, ci cu tensiunile / curentii care intra in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata, iar revin cu nelamuriri/probleme. Ieri am constatat ca ... pe blocul motor ( exact pe directie cu joja , mai exact la 10 cm in dreapta (cum te uiti ) de unde scrie seria) am ulei, e drept nu e mult, este doar o pata de vreo 5-6 cm diametru si care se prelinge un pic in jos inspre locul unde intra a -3-a bujie (cred ). Ce parere aveti ? este cumva vreo conducta pe acolo care e posibil sa fie fisurata sau mai rau sa pot avea un por in blocul motor ? . Abia azi de dim m-am incumetat sa ating pata pentru ca deobicei motorul fiind incins nu m-am riscat. O sa ma duc pe seara cred la Seat , ce ziceti sa fac si tot asa ?!

Mersi pentru atentie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdaa.....In seara asta mia aparut si mie ''cd deffect'':Driver:.Am trei mii si ceva de km cu leonu'.Pana acuma nu am avut probleme.Sper sa-si revina cd-playeru maine,daca nu oricum am drum saptamana asta la Brasov sa-mi pun cotiera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mi-am "halit-o" prima data cand am fost la ei ... mi-au zis ca ... e ceara ( adevarul este ca doar ce spalasem masina si era o sansa de 1 la un milion sa ajunga ceara acolo prin grila fata ). Am zis hai sa le dau credit... seara sterg pata.. a doua zi dupa ce am rulat ceva iar a aparut, ma duc iar... ma iau peste picior ca sunt nebun totul pana intru mai tare in ei si le cer sa vb cu un superior, moment in care se calmeaza, imi zic ca ei vor sterge pata, si a doua zi sa revin si sa vb cu inginerul de garantie. Eh azi am fost si sincer nu ma astept sa recunoasca din prima ca e un por in blocul motor... vineri o am programata sa ii dea jos motorul, insa imi este clar ca acesta este motivul. nici o conducta care trece pe deasupra nu are nici o pata, si daca te uiti cu atentie poti observa de unde incepe sa iasa ( curge foarte incet, insa CURGE ). Drept urmare, stau si va intreb ... ce sa fac in continuare ? sa accept o eventuala reparatie de "mantuiala", schimbare de motor sau sa schimb masina ( am ridicat-o acum 10 zile si am ... 1900km pe ea ) ... si mai ales cui ma pot adresa ? In speranta ca voi primi anumite sfaturi , al dvs "frate" de marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am altea si pana acum slava Domnului nu am probleme cu CD playerul (poate din motiv ca nu e mp3 player...cine stie)

Referitor la discutia despre turatii, si la cat ar trebui sa se schimbe treptele de viteza la un motor diesel, cred ca gresiti...Eu am un DSG care pe Drive schimba la 2000rot/min daca nu o calc brusc. Practic in oras am sanse sa merg si cu a 5-a destul de des. De obicei motorul sta undeva la 1400rot/min in oras.

Singurele probleme care le am sunt:

1. Martorul de centura nu se aprinde si nici nu piuie cand nu e centura pusa. Nu ma deranjeaza asa de tare, dar e un defect care poate pune in pericol siguranta pasagerilor.

2. Martorul de "cruise-control" nu se aprinde la activarea functiei.

3. Am observat ca nu intotdeauna cand incerc sa activez functia de "cruise-control" aceasta se realizeaza (mentionez ca incerc activarea ei la peste 50km/h)

4. Calitatea receptiei radio este slaba, dar asta din cauza ca in vest transmisia este mult mai puternica si mai de calitate decat la noi si implicit receptoarele lor nu sunt atat de sensibile.

Sfat: Incercati sa folositi "modulatoarele FM cu mp3" in special pentru cei cu CD player. Se aude impecabil si mai lungiti viata lectorului de CD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in oras schimb pe la 2300-2500 rpm. Incet si sigur. Din cand in cand (cam de 3-4 ori pe saptamana) mai schimb pe la 3500-4000 (prietenii stiu de ce)

1. La mine e valabil numai ptr locurile din fata valabila. La cele din spate nu are senzor de greutate ca sa piuie sa isi puna alarma (ar fi fost buna ca sa nu ma mai cert sa isi puna centura cei din spate. I-ar fi inebunit piuitul)

2. Nici la mine.

3. Depinde. Daca ai o viteza mai mare decat cea pe care ai avut-o setata anterior pe cruise control, apesi o singura data in sus pe maneta, viteza va ramane la cea setata anterior. Trebuie sa o ti un pic apasat ca sa ramana la noua viteza.

4. Sunt perfect de acord cu semnalul radio

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La punctul 2: S-ar fi aprins daca aveai si optionala numita blue-tooth(in afara de un ecran al c. b. mai mare care are cateva functii vizuale in plus mai are posib conectarii cu diferite aparate prin bluetooth). Bineinteles ca nu are nici o logica treaba asta dar ...asta este! :D

Punctul 3: Cruise control (functionare normala): butonul on-off pe pozitia on (logic :P ). Tasta sus duce la setarea vitezei de croaziera selectata anterior. Tasta jos duce la setarea vitezei la cea avuta in momentul apasarii acesteia. In timpul functionarii cruise-control-ului tastele sus sau jos duc la modificarea vitezei in sensul crestrii respectiv scaderii acesteia. Dezactivarea se produce prin: calcarea franei, a ambreiajului, pozitionarea pe off a intrerupatorului tempomatului.

Daca nu-ti functioneaza asa atunci se poate sa ai probleme cu cruise-control-ul.

Semnalul radio este receptionat slab, intr-adevar. Si mai este adevarat ca in grecia de exemplu prindeam excelent posturile radio.

PS: Iarasi ma vad nevoit sa spun ca nu este o problema specifica leonului asa cum este titlul acestui topic si astfel el a devenit o varza generala.

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inca o problema minora la Leon :dupa 250 de km (a doua zi de cand a fost luata) a inceput sa "tiuie" in dreptul rotii dreapta spate. "tiuia de innebuneai. Fost la service schimbat filtru benzina, rezolvat problema. Ala de PBN zice: aaa am avut o droaie cu problema asta. Leon 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris acum ceva timp despre problema cu tremuratul la plecarea de pe loc. Trebuie sa va spun ca dupa certuri si amenintari si alte gesturi am reusit sa obtin o noua expertiza.

De data asta mult mai amanuntita (mi-au promis). Prima oara am verficat-o la PBV2. Acum departamentul Aftersale PoRo m-au trimis ghici unde? La PBV2. Vi se pare normal sa ma trimita tot acolo dupa scandalul pe care l-am facut si in acelasi timp sa stiu sigur ca voi fi respins? Doar la mijloc mai e si orgoliul celor de acolo ca doar nu o sa-si recunoasca greseala de la prima expertiza.O sa vad miercuri ce imi spun mecanicii de la PBV2

Cel de la garantii mi-a spus ce-i drept prin telefon ca problema mea se trage clar de la placa de presiune. Am uitat sa va spun ca prima expertiza a avut loc in MARTIE. Suntem in august. 6 luni in care nu au facut nimic. A trebuit sa fac scandal sa primesc o a doua expertiza. Sincer astept sa mi se spuna acelasi lucru. Plec de pe loc cu a II-a sau a III-a.Eu l-am stricat pentru ca la o masina proasta ca SEAT-ul se intampla asa ceva foarte des. Am citit pe forum ca o serie de passat a fost rechemata pentru schimbarea volantei SACHS. Si inca o chestie: SACHS nu mai produce modelul de ambreiaj montat de fabrica pa leon 1.9 tdi BKC (sursa : angajat Porsche Aviatiei departamentul PIESE).

Si in plus am platit o expertiza - nu mi-au scris nimic clar adica de unde tremura masina asa.Mi-au spus doar ce au gasit ei uzat.Acum mi s-a spus ca voi plati si a doua verificare daca se dovedeste ca nu e defect de fabricatie sau material. Iar am facut scandal si pana la urma vor plati ei aceasta vizita la service.

Sper sa nu patiti ca mine.

Incerc sa revin cu amanunte dupa verificarea de miercuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-14710-1187963790_thumb.jpgpost-14710-1187963669_thumb.jpg

Am atasat poze Asa trebuie sa arate placa de presiune? Sa-i lipseasca un dinte ?

Dar volant asta asa trebuie sa aiba marginile?ca sudate?

Va rog sa ma ajutati ca sa le dau de cap masina.

post-14710-1187963849_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat cu ceva vreme in urma exact despre acel "dinte" lipsa. Asa e modelul nu e o defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am primit un raspuns de la PoRo legat de garantie.

Dupa 6 luni de la prima verficare s-au hotarat sa-mi schimbe pe garantie kit-ul de ambreiaj. volant nu are nimic defect si ca atare nu se inlocuieste. Dureaza cam 1 saptamana comanda si reparatia.

Daca mai pateste cineva ca mine singura solutie este SCANDALUL. Amenintari si telefoane in fiecare zi la AfterSale.

Domnul Adrian Ursa responsabil garantii Seat s-a dovedit a fi de treaba pana la urma asa ca apelati la el daca aveti nevoie.

Ma mir ca cei de la PBV2 si-au recunoscut greseala si pana la urma au descoperit un defect care sa fie subiectul garantiei.

Va multumesc pentru raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CD DRIVE DEFECT...cam a 4-a oara in 4 luni de la achizitionare. Daca pana acum bagam un cd putin inauntru si mi-l scotea pe cel retinut acum nu mai vrea nici asa! ma duc la revizie oricum luna viitoare si le spun..eventual mi-l schimba cu un dvd player!

Se pare ca este o problema destul de frecventa la leon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit o gramada cu problema asta ... poate cu putin scandal o sa-l schimbe cu un DVD for freee ... ar fi cazu draq .. de 4 x cu aceeasi problema ....... sau sa schimbe draq masina cu totul ... cred ca e o problema de soft ... tare tare tare prost gandit softu de pe leon... are multe bube ....

cei de la fabrica spun ca daca se folosesc numai cd-uri cu MP# originale :lol: nu se mai ajunge la aceasta problema ... ca tot clientu e devina :lol: ...... unde draq au vazut ei MP3 originale nu stiu !!!!

Modificat de leone82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles! Eroarea a aparut a patra oara...este cd-playerul original!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de soft. Astazi dimineata, martor usi deschise aprins... buuun. Ma dau jos din masina, ma asigur ca sunt inchise, martorul ramane aprins in continuare.

Intamplator, ma deplasez catre service cu alta treaba. Ajuns in curte la service, tecomanda de la cheia originala nu mai vrea sa inchida usile. Pus masina pe tester... usa sofer inchisa, computerul din usa transmite mesajul cum ca usa ar fi deschisa. Se chinuie oamenii din service 4-5 ore, se pare ca problema este identificata. Trebuie schimbat computerul din usa stanga fata. Ma pornesc in cele din urma spre alte destinatii. dupa aprox. 10 min. de mers martorul se stinge. Ajung la destinatie, usile se inchid din telecomanda.

Incredibil, Twilight ZOne...

Voi merge sambata sa schimbe computerul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e computerul! Am avut la fel! Scoate mufa de pe stalp(dai protectia de cauciuc jos) si da cu spray de contact! Incearca asa inainte sa-ti dea fata la usa jos si sa mai apara alte dracii de zgomote pe-acolo....

Spune-le sa faca asa la cei din service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si uitat de cate ori mi-a dat eroarea ''cd drive dedect'':).Baietii de la service'u din BV mi-au spus ca din cauza temperaturii...Ii cred, n-am ce-i face:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e computerul! Am avut la fel! Scoate mufa de pe stalp(dai protectia de cauciuc jos) si da cu spray de contact! Incearca asa inainte sa-ti dea fata la usa jos si sa mai apara alte dracii de zgomote pe-acolo....

Spune-le sa faca asa la cei din service!

Pai fata de la usa a fost deja data jos ieri. Parca nu au aparut cine stie ce zgomote. Oricum, am incredere in masina ca isi vindeca singura zgomotele :icon_thumright: Am plecat cu niste zgomote ciudate in geamurile laterale fata in Germania, si m-am intors fara ele :D. Oricum, dupa cum am scris si mai sus, problema a disparut ca prin minune. Adica martorul luminos s-a stins si pot sa inchid usile normal. Asta dupa 5 ore petrecute in service.... ;)

Apropos, ce e ala "spray de contact"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si uitat de cate ori mi-a dat eroarea ''cd drive dedect'':icon_thumright:.Baietii de la service'u din BV mi-au spus ca din cauza temperaturii...Ii cred, n-am ce-i face:).

Eu l-am schimbat de 2 ori si acum il astept pe al 3-lea.

Am sunat acum la Alto sa vad ce se intampla si Barbato a zis ca nu a venit inca (dupa 3 saptamani) si deja suntem 6 care asteptam numai la el. Mai sunt inca cateva zeci prin tara care asteatpa. Asa ca probabil o sa ascult si eu mp3-uri cam peste inca o luna

Modificat de Matrixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un spray cu care se da pe la contacte . Uite am gasit ceva in engleza! This hexane mixture quickly penetrates to clean electrical contacts and connections. Ideal for switches, relays, contact pads, and other electrical connections. Safe on most plastics, the solvent will not damage switch housings. Non-corrosive.

Daca zici ca si-a revenit nu are cum sa se fi stricat dracia aia de computer ca ala nu se strica si-si revine singur! Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci. O sa merg sambata la service si o sa discut cu baietii la fata locului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mda :D deci sa inteleg ca pana la urma.. nu scapam.. de mp3 busit.. ?!! mai bine.. sa il folosesc mai des.. sa se strice.. si al meu cat e masina in garantie.. mie mi-a dat eroare doar odata pana acum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!