Jump to content

Presiune roti 205/55R16


toni
 Share

Postare recomandată

stiu ce scriu aia. stiam si inainte sa pun. mi se pare irelevant, e mult prea ieftin ca sa nu incerci, desi eu am pus doar asa sa vad cum e si numai pe golf. ce model de michelin ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot discutia e despre presiunea in roti, am sa postez si aici ceea ce am intrebat pe topicul de TSI 122CP:

"Asadar, am suspensii normale (nu sport sau de drumuri grele), anvelope Michelin Energy 205/55/R16 cu jante Hockenheim. Pe capacul de rezervor imi arata o presiune pt. incarcatura normala de 2.8 pe toate cele 4 roti. Nu e totusi un pic cam mare? Mai are cineva la fel? Am observat ca la Cosmin e 2.4. Socrul meu care are tot Golf V cu Bridgestone tot pe 16 dar cu suspensii de drumuri grele are 2.4 cu 2.2. Sunt ingrijorat de faptul ca ar putea fi ceva gresit. mad.gif "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Golf 5, la motorul Otto (mai usor ca Diesel) 2.4-2.5 pe fata af fi bine si pentru consum si pentru tinuta de drum, iar pe spate, in acelesi scopuri poti face 2.4-2.6 la 2-3 persoane si pana la 3 pentru 5 persoane.

Pentru cresterea confortului poti scade valorile cu 0.1 pe fata si cu 0.1-0.3 pe spate, dar flancul fiind relativ inalt la 205/55 R16 nu cred ca diferenta va fi semnificativa.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Si la Altea XL 1.8 se merge cam pe la aceleasi valori, 2.3-2.4.

OT: ce greutate are G5? Altea XL 1.8 are 1475 kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greutati ale G5 conform brosurii din 2006:

post-3245-1213856153_thumb.jpg post-3245-1213856176_thumb.jpg post-3245-1213856199_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1650 parca. in mod sigur nu renunt la presiunea asta si cred ca ar mai merge, dar nu e nevoie, e perfect asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai o greutate de 1650 kg daca producatorul spune ca modelul tau, inclusiv soferul (70 kg) si 3/4 rezervor plin, are intre 1416 si 1576 kg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu, poate asa s-au adunat cu suspensia, scutul si ce mai e pe acolo. n-am talonul pe aici, dar cam asa e trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moscraciun785

Pentru o greutate de 1410 kg cu anvelope 195 65 15 ce presiune ar trebui sa am ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce scriu aia. stiam si inainte sa pun. mi se pare irelevant, e mult prea ieftin ca sa nu incerci, desi eu am pus doar asa sa vad cum e si numai pe golf. ce model de michelin ai?

Am Michelin Energy. M-am uitat azi dimineata pe cauciuc si presiunea maxima este 51psi (~3.5 bar). Aplicand regula de 10%, as putea merge pe 3.1, insa deja mi se pare mult. Cred ca voi face ca tine si voi testa 2.5 pe toate, mai ales ca drumul Iasi-Bucuresti este foarte bun (i.e. fara gropi si denivelari).

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Aplicand regula de 10%, as putea merge pe 3.1, insa deja mi se pare mult.

numai la bmw am auzit de presiuni mai mari de 3. e mai mult decat suficient 2.5, masina ta presupun ca e si mai usoara, poti incerca si 2.4. de asemenea ti-as recomanda alte cauciucuri daca nu mergi la consum si linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c6t9, am si eu Michelin Energy pe golful mai nou si pot sa afirm in cunostinta de cauza ca sunt niste anvelope decente cu care se poate merge destul de sportiv ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ataci in liniste curbe stranse cu 140 sa zicem si masina sa nu zica nimic? mie mi se pare ca merg destul de sportiv, repet, eu nu merg tare, stiu ce inseamna tare si trebuie alte masini pt mers tare, sport. mergeam tare si eu cu ele, dar corectam permanent masina.

oricum, intrebarea ramane, de ce diferenta asa de mare intre sport maxx si michelin energy saver? si masina simte si ea, ESP-ul nu mai intra, sta teapana pe curbe. am incercat si cu presiune mai mica (pe michelin am avut si 2.3), tot sunt diferente prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare dintre noi doi cam stie ce se intelege cu adevarat prin sportiv asa ca nu mai are rost sa intram in detalii. Dar cuvantul destul poate avea foarte multe "valori", nici limita inferioara, nici cea superioara nefiind usor de precizat ... :icon_thumright:

Oricum nu am spus ca nu trebuie corectata permanent traiectoria ... :icon_cheesygrin:

In ceea ce priveste diferenta dintre sport maxx si energy saver, este diferenta dintre o anvelopa high performance si una de volum. Practic nu are rost sa le compari.

Diferenta e data in primul rand de arhitectura si de compozitia anvelopei dar si de profil. Oricum nu putem intra in detalii tehnice, dar concluzia e clara asa cum ai constatat.

ESP-ul intra si la anvelopele high performance daca ajungi la limite fara sa-l decuplezi. Mi se intampla destul de des si din acest motiv intrebam pe alt topic de ce ar fi in neregula daca vedem martorul clipind si la viteze mari. Pe asfalt ud practic vad foarte des martorul clipind la orice viteza ...

Presiunile le tin putin mai sus si pentru ameliorarea tinutei de drum si pentru intarzierea aparitiei acvaplanarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinand cont ca te-ai "pricopsit" cu ele de la vw, sa zicem ca mergi asa, mai mult sau mai putin sportiv, cu ajutorul tau sau/si al ESP-ului. faptul ca pana acum nu imi mai intra ESP-ul ca un nebun, e clar ca tinuta de drum e cu totul alta, asta spuneam. nu ca ar fi ceva rau ca intra, totusi el nu ar trebui sa intre decat cum ai spus, in situatii limita, daca astea sunt asa de dese, undeva e o buba. eu am crezut mereu ca buba e suspensia. ce sa-i faci, mai gresete omul. n-am gasit pe nimeni cu o masina identica sa ma lamuresc cat de cat. la subaru am schimbat imediat anvelopele. tot culmea e ca energy saver sunt mai scumpe decat ce am luat eu si ca mi-a scazut si consumul.

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Priviti ce sfaturi despre presiunea in roti da aici un "specialist". :blink:

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu o va lua in serios nici un membru cititor aceasta teorie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e singurul, pana acum n-a murit nimeni dintre cei care-i stiu eu. v-am spus ca mai merg si altii cu 3 si peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar 3,5 atmosfere mi se pare prea mult! Si mie imi scrie la touran pe spate 3 atmosfere dar numai cand e plina masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa scrie si la forester, 3 pe spate la greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, masa proprie este 1840 kg, anvelopele sunt Bridgestone Turanza 205/55/16 . Merg cu ele cu 2.4, ca pe sticker, aderenta si confortul foarte bune, dar estetic toate rotile au burta. Am reusit sa scot burta doar daca bag 3.0 in ele, dar nu am mers asa, doar am vrut sa vad cand dispare burta. Dar cred ca la 3.0, nu voi mai avea nici aderenta, nici confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la greutatea aia nu cred sa ai probleme de aderenta sau confort. ideea e sa testezi ce presiune te avantajeaza cel mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa merg cateva zile cu 3.0 in roti, sunt curios la aderenta pe carosabil ud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!