Jump to content

Intra apa in masina


b5mircea
 Share

Postare recomandată

Exista posibilitatea asta. Vezi daca e umed filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ploua la noi , maine dimineata am sa verific si acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste filtrul de polen ar trebui sa ai un plastic in forma de uluc care preia apa ajunsa acolo accidental din imbinarea slaba a grilei cu parbrizul, si o scurge in compartimentul bateriei. Chiar asa fara plasticul acela n-ar ajunge atata apa in masina. Ai cautat scurgerile de sub balamalele capotei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mitica zice bine mai sus referitor la plasticul acela montat peste carcasa filtrului de polen, are rol important. Eu am demontat pe acolo si am uitat sa pun acel jgheab de plastic si am avut apa in masina. Piesa aceasta poate fi scoasa/pusa doar daca demontati grila de plastic de sub stergatoare. Am demontat din nou, am pus la loc jgheabul si am uns cu un strat subtire de silicon buretele garniturii de jur imprejur. Buretele era cam uzat si poros. Am bagat o poza de pe net cu acel jgheab de plastic. Ca o parere personala, bateria la passat este pusa intr-o pozitie incomoda. Daca nu demontezi grila de sub stergatoarele de parbriz (adica sa scoti stergatoarele, cu cheie si probabil cu presa), fortezi grila (care crapa usor, mai ales iarna), deranjezi conducta de vacuum de la servovrana, + ca te te julesti la degete de la table. Bateria o poti scoate fara sa demontezi grila, dar cand o pui la loc aproape sigur distrugi grila.

jgheab.JPG

Modificat de comosicus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat filtrul de polen si nu e ud. Desi stiam ca trebuie sa am si acel jgheab de scurgere , am constatat ca nu e acolo,am sa-l caut in beci sau voi cumpara altul. Atasez niste poze sa-mi indicati eventual unde sunt acele gauri de care spune 42miticutza ca eu n-am reusit sa le gasesc. Sincer n-as vrea sa demontez aripile de pe masina pt a putea curata acele scurgeri,se poate cumva ajunge la ele  demontand carenajul de plastic de sub aripa? Ca sincer numai astea mi-au mai ramas de verificat,altceva nu mai stiu.

20160302_110758 (Medium).jpg

20160302_110913 (Medium).jpg

20160302_110918 (Medium).jpg

20160302_110743 (Medium).jpg

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatoarea de noroi (carenajul) de sub aripa este fixata cu 11 holsuruburi cap stea. In spatele aparatorii de noroi, spre portiera, este un burete gros care se scoate cu mana partial in partea de jos si se curata zona de mizerie. Acolo se aduna in timp frunzele si praful care intra pe sub coltul de sus al aripii, in zona balamalei capotei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/1/2016 at 8:04 PM, C o s m i n said:

Demontezi carcasa filtrului si vei vedea acolo o garnitura de spuma. Un material foarte prost care acumuleaza apa. O arunci si incarci cu silicon canalul din suport. Apoi il montezi la loc.

Pentru scurgerile de sub baterie si tulumba... simplu: bagi degetul si impingi afara mansoanele alea de cauciuc. 

Multumesc mult . Vineri o sa izolez carcasa filtrului de polen si o sa astept ploaia dupa care revin cu rezoltate . sper ca sa fie bine de data asta . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, comosicus a scris:

Aparatoarea de noroi (carenajul) de sub aripa este fixata cu 11 holsuruburi cap stea. In spatele aparatorii de noroi, spre portiera, este un burete gros care se scoate cu mana partial in partea de jos si se curata zona de mizerie. Acolo se aduna in timp frunzele si praful care intra pe sub coltul de sus al aripii, in zona balamalei capotei.

Deci pot desfunda locul de care zice 42miticutza , demontand carenajul  si scotand acel acel burete , fara a mai fi nevoie demontarea aripilor ca si in pozele puse de 42miticutza mai in urma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru daca tot de apicu de treaba aia poate faci niste poze din timpul lucrarii cu pasii mai importanti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac cu siguranta,cel mai probabil saptamana viitoare ca stau cam prost spre foarte prost cu timpul,desi ma deranjeaza enorm de mult faptul ca am apa in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate curata fara sa dai jos aripa, dar o faci orbeste cum am mai spus. Adica pe pipaite.  Ar fi mai comod cu masina suspendata. Te uiti la poza din 13.09.2013, pag. 11, la zona incercuita, vei gasi un orificiu oval cam de 60 x 30. Acolo se deschide un canal care ajunge sub coltul parbrizului. Ca sa vezi mai bine dai jos si grila de la baza parbrizului, si plasticul de protectie la balamaua capotei, are un singur TX30 sau 35. Daca nu ai timp acum, este de ajuns siliconatul garniturilor de la ECU si polen. Pe viitor tebuie sa cureti pt. ca mizeria pastreaza umezeala si apare rugina.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la ECU si filtrul de polen sigur nu intra,am mai spus ca am efectuat toate celelalte verificari,unde a fost cazul am remediat/siliconat, mi-a ramas doar partea asta de la aripi si sper sa fie ele de vina ca altfel nu mai am idei pe unde ar putea intra apa, care e destul de multa dealtfel.

 

L.E. Acum m-am uitat la poza . Sa vedem daca am inteles: dupa ce dau jos carenajul de plastic si acel burete din acea zona ar trebui sa observ acel orificiu oval care s-ar putea sa fie infundat si prin stalp sa-mi intre apa in masina.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai siliconat ecu si polenul nu este apa din stalpi cea care intra, cauta alte orificii. Poate protectiile cablurilor care trec spre habitaclu, esti convins ca nu trece nimic de usi ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De usi sigur nu trece nimic. De protectii sigur nu trece,am avut o urma de apa pe cablul de la capota dar am rezolvat si oricum p-acolo efectiv picura cate un strop-doi,nu avea cum sa se stranga cativa litri de apa dupa o ploaie. Oare pe undeva prin spate/portbagaj si sa ajunga in fata nu se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu nu am, deocamdata, probleme de genul asta, dar am o itnrebare: am gasit un site care comercializeaza piese pentru #B#. Au multe piese de caroserie la preturi super, cand i-am sunat, mi-au spus ca nu sunt piese pe original, ci pe producator. Care ar fi riscurile sa iti pui, sa zicem, o aripa sau o capota motor pe producator?

Mersic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- sa nu potriveasca la curburi/margini/distante

- sa fie slab prelucrata

- sa rugineasca foarte usor.

Sa mai continui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am observat o chestie ce-mi da de gandit. Am senzatia ca se misca (vizibil) parbrizul daca il apas dinspre interior undeva in zona unde intra conductele de la calorifer,deci pe la mijloc cum ar  veni.Oare cate sanse am sa se fi deslipit in zona aia si sa-mi intre apa pe acolo?Senzatia e la fel si daca imping de catre exterior. Am facut acelasi test la loganul de la servici dar n-am vazut sa se miste deloc si din cate stiu eu n-ar trebui sa miste deloc.Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am avut dreptate. Am fost azi la un centru de parbrize din oras si intradevar mi-a confirmat tipul de acolo ca se misca, exact in zona unde am zis si eu . Cauze posibile: ori s-a dezlipit ori a ruginit in zona respectiva . Din pacate doar saptamana viitoare se poate ocupa de masina,am sa revin cu detalii dupa operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dezlipit pe mijloc, apa a avut cale lunga pana sub picioare. Asta inseamna ca a cam udat tot ce-a intalnit in cale. Si e cam multe... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

white190shadow
On 29.02.2016 at 8:10 PM, terminatoru said:

Nici eu nu am reusit sa scap de apa,mai multa pe partea soferului fata/spate. Vin cu o intrebare poate stupida: Am scris ca streasina de la baza parbrizului nu prea sta cum trebuie la locul ei,asa ca m-am gandit : E posibil sa-mi intre apa pe acolo,sa-mi curga pe filtrul de polen si de acolo sa mearga pe tubulatura de aer in masina? Ce-I drept inca nu m-am uitat sa vad daca e ud filtrul ci doar mi-a trecut prin cap posibilitatea asta ca sincer nu mai stiu pe unde sa ma uit ca am facut cam tot ce e pe acest topic.

salut, si eu am avut problema cu apa pe mocheta, si am descoperit ca un cheder de pe usa din spate nu era prins bine pe usa (deci pe acolo a fost prima problema)

apoi am observat cum se prelingea apa din spatiul dintre aripa fata si parbriz direct pe usa, si ajungea in interiorul usii apoi peste praguri si pe mocheta. acolo am pus pe usa un fel de cheder semirotund (ce se pune la ferestre cu o parte lipicioasa ) si ajuta chederul de pe caroserie sa etanseze mai bine.

si de asemenea neaparat desfundate si cele 2 scurgeri de sub capota

inca o problema care nu am reusit sa o rezolv, am observat ca intra apa si pe la chederul din partea de sus a usii (e catifelat si are un canal de scurgere ce trebuie departat) daca se uda partea catifelata intra apa in interior

sper sa-ti fie de folos info, ca sa incepi cautarile...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

salut. de curand imi intra apa in masina si am zis sa scriu aici poate ajut si eu pe cineva. mocheta de la pasager era mereu uda..aproape baltea plus ca dadeam caldura numai la picioare s-o usuc..am zis ca poate s-a intamplat o data. de fapt se intampla de fiecare data cand treceam cu masina prin apa. in caroserie, exista niste capace..de scurgere. pe partea dreapta chiar in spatele rotii, mie imi cazuse capacelul ala...si pe acolo imi intra apa. 

sper sa fie de folos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

 

Din nou probleme cu apa. Imi intra apa in masina la usa stanga fata, probabil pe la imbinatura tablei care tine geamul cu tabla usii, o sa aplic silicon acolo, desi am aplicat si anul trecut. Imi mai intra si la carcasa filtrului de polen, am reusit sa demontez carcasa, si am constata ca garniturile sunt praf, mai ales cel subtire, cauciucat. Nu stiti care este codul lor OEM, si daca se poate comanda la reprezentanta?

Unde ar mai putea intra apa in partea dreapta a masinii in afara de compartimentul bateriei (acolo nu se aduna apa, am incercat cu un furtun) si carcasa filtrului de polen?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu silicon nu v-a tine,cauta  2-3 pagini in spate ca am postat eu cum am etansat usile  si nu mai intra apa pe la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, terminatoru said:

Cu silicon nu v-a tine, ...

Daca trece apa de silicon, ori nu-i bun siliconul ori nu-i pus cum trebuie. Siliconul etanseaza mai bine decat buretele adezivat pus de fabrica. Cheltuiti bani si munca degeaba. Am umblat de curand la usa dreapta pentru un swich. Am gasit interiorul destul de curat, practic acolo se aduna doar praful foarte fin, care nu poate astupa gaurile de scurgere din usa. Pe traseul siliconat de care vorbim picura apa din partea inferioara a geamului. In mod normal, cu buretul de fabrica, trec cateva picaturi, care se usuca pe marginea fetzei de usa. Ca sa treaca totusi litri de apa de tabla aceea, trebuie sa creasca in nivel putin peste marginea de jos a difuzorului, sa intre prin buretul difuzorului, foarte putin probabil. Daca trece apa de usa cautati alte orificii sau chedere, dopuri de cauciuc sau protectii de cablu etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am cumparat silicon de lipit geamuri, si cu ala am lipit inapoi carcasa de filtru polen, si deocamdata cu ala voi incerca si la usi.

Insa am o problema: nu pot sa remontez grila aceea de sub parbriz, degeaba l-am curatat, am curatat si canalul in care intra, cu o sarma am scos tot praful de acolo, dar tot nu pot sa apas in asa fel, incat gulerul de pe grila sa intre in totalitate in canal. Nu prea vrea sa bat nici cu palma pe acolo, mie frica sa nu crape parbrizul.

Este vreo smecherie, sau cum ar trebui sa incerc sa-l introduc in canal?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!