Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Postare recomandată

Masina da eroare pe Engine.

Codul motor este AZQ.

Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica prima data siguranta 17 si daca e buna vezi releul nr. 10. Se afla sub bord pe partea soferului, deasupra centralei electrice.Cateva poze:post-10189-0-61334600-1345148449_thumb.p;post-10189-0-54858700-1345148475_thumb.p;post-10189-0-92980600-1345148489_thumb.p;post-10189-0-47751300-1345148516_thumb.p;post-10189-0-34864400-1345148536_thumb.j.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Dar eu cred ca e releul. daca era siguranta nu se putea face diagnoza pe ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patit-o si mama soacra astazi, in drum spre manastire. Masina e Ibiza din 2004, s-a oprit din mers si n-a mai pornit. Am pus VCDS si mi-a dat:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)

P0116 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363)

P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

17811 - EGR System

P1403 - 35-00 - Regulation Deviation

17811 - EGR System

P1403 - 35-00 - Regulation Deviation

16725 - Camshaft Position Sensor (G40)

P0341 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

Codul motor e AZQ ca si al colegului de mai sus. M-am uitat la sigurante si sunt ok. Releul l-am scos si l-am reintrodus fara succes. Ar trebui cu unul nou sa o pot lua din loc? Masina precizez ca e lasata in curtea unei manastiri, nu am posibilitatea momentan s-o aduc inspre un service.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai alimentare pe pinii releului, in special pe pinul 2 si daca la punerea contactului releul cupleaza. poti incerca sa desfaci carcasa si sa apesi cu mana contactele releului/

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti!

Din ce am citit pe acea scheme scrie ca releul este pentru motronic. Calculatorul meu este Simos!

Tot acolo se afla releul?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit releul scrie 429 pe el. COd 1J0906381. Acum ramane sa gasesc de la cineva alt releu sa vad dac merge!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat daca ai tensiune pe pinii lui conform schemei din posturile anterioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu prea stiu cum trebie sa masor pinii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-10 - - - Intermittent Salut colegi. mi-a aparut aceasta eroare dupa ce am schimbat distributia. masina are un tremurat la relanti zici ca merge in 3 cateodata.azi am puso pe interfata si mia zis ca timpii de injectie sunt 4 in loc de 1 si cik am variantii de relanti de 80 si maximul ar fi de 40.

Va rog dati-mi un sfat

SCZ ca am postat la polo din greseala.masina este cea din semnatura

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit releul scrie 429 pe el. COd 1J0906381. Acum ramane sa gasesc de la cineva alt releu sa vad dac merge!

releu.jpg

429 la punerea contactului pare cupland. Deci curent intra. Mai multe progrese maine, incerc sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am schimbat releul 429. Masina tot nu porneste. Motorul invarte dar nu porneste :(

Pe tester nicio eroare :(

Ce sfaturi, pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fi sarit distributia de la punct. E problema comuna la AZQ, acum ma documentam si eu vizavi de problema. Cica se uzeaza un ghidaj al lantului si pleaca de la punct 2-3 dinti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa am patit eu era sarita de la punct , ca sa scapi de probleme ar trebui sa schimbi kitul de distributie, se uzeaza patinele si sare de la punct 2, 3 dinti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate si eu am descoperit ca al meu Polo are lantul sarit de la punct. Citind niste posturi ale unor colegi am verificat distributia. Cum te uiti la motor in partea dreapta sunt 2 suruburi, acelea se desfac, iar si se scot "doapele".

AZQ are 2 axe cu came si dupa ce se scot acele doape o sa se observe un semn la fiecare, ele trebuie sa fie la fel la fiecare ax.

Am sa pun niste poze cu al meu, care este sarit de la punct.

post-93901-0-72588700-1345485836_thumb.j

post-93901-0-85289000-1345485843_thumb.j

post-93901-0-12139700-1345485849_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Buna ziua.De curind mi-am luat un Polo,an fabricatie 2002,motor 1,2cc,12v,benzina.serie WVWZZZ9NZ3Y122622.

la prima scanare cu vag am gasit urmatoarele erori.

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a datelor de mai jos?

Mentionez ca masina merge,destul de bine as spune,a venit adusa pe roti din Germania.

Multumesc anticipat.

Imi cer scuze ca repet postul de acum 2 luni in speranta a ceva sfaturi.

ce62a959fb86119Monday,13.06.2012,15:02:59:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110207

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 9N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76

VIN: WVWZZZ9NZ3Y122622 Mileage: 170170km/105738miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03E 906 033 L

Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS7001

Coding: 00071

Shop #: WSC 50474

VCID: 295DF997FB39

WVWZZZ9NZ3Y122622 VWZ7Z0B5755081

8 Faults Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-00 - -

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow

P0133 - 35-00 - -

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS2.lbl

Part No: 6Q0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001097

Shop #: WSC 00788 785 00200

VCID: 4687522B4A67

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Q0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

VCID: EADF469BBEBF

5 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 26030

Shop #: WSC 00788

VCID: 3B7133DF01A5

2 Faults Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

00906 - Horn (H1)

28-00 - Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 K

Component: 0K AIRBAG VW51 0N 0006

Coding: 12363

Shop #: WSC 00788

VCID: 2C530083F4CB

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl

Part No: 6Q0 920 801 P

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 01131

Shop #: WSC 00000

VCID: 3B7133DF01A5

WVWZZZ9NZ3Y122622 VWZ7Z0B5755081

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: 08 GATEWAY CAN 1S33

Coding: 00014

Shop #: WSC 00788

VCID: F0EB54F39863

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 M

Component: LenkhilfeTRW V210

Coding: 00140

Shop #: WSC 00000

VCID: 397D29D70B99

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 G

Component: 1X Komfortgerát 0002

Coding: 00065

Shop #: WSC 00788

VCID: 3F8947CF15BD

Subsystem 1 - Part No: 6Q2959802A

Component: 1X Tőrsteuer.FS TFK 0004

Subsystem 2 - Part No: 6Q2959801A

Component: 1X Tőrsteuer.BF TFK 0004

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand "sa-l stapanesti sanatos". In ce priveste erorile, majoritatea sunt intermitente, prin urmare iti recomand sa stergi toate erorile cu VCDS si apoi vezi care reapar. Poti verifica/curata contactele la swichul de frana, sonda lambda si la incalzire/climatizare la motorasul de actionare a clapetei de recirculare si a celui de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am sters erorile si la a 2 a scanare(dupa ceva timp) au aparut mai putine.

In alta ordine de idei nu prea stiu nimic de puterea acestui motor-AZQ,poate mi se pare mie, dar la un deal mai mare daca nu sunt atent trebuie sa-i dau treapta a3a.Masina nu consuma mult ,din ce-mi dau seama consumul e pe undeva pe linga 6;6,5% ,e bun as zice,dar parca nu are forta intre 50 si 80 la ora ,asa or fi motoarele astea?

Sau de vina ar putea fi pina la urma sonda Lambda?

Imi cer scuze daca cumva sunt off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea era sa stergi erorile si sa postezi erorile care au reaparut. Motorul AZQ (1,2 l) este de 47 Kw (64 hp) la 5400 rpm, cu alte cuvinte obtii puterea maxima (64 cai) la 5400 rpm.Daca dealul nu este foarte mare si ai si demaraj il poti urca chiar si cu tr. V (1-2 pers, turatie >5000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Acum 2 saptamani, mi s-a aprins pe bord martorul motor si EPC. Am scanat cu VAGCOM-ul si mi-a dat ca si cod de eroare 00526, am sters eroarea si a aparut la cateva zile, cu aceeasi eroare, dar si 16955.

Am cautat in paginile precedente si am vazut ca vorbeati de switch-ul de la pedala de frana.

Intrebarea mea este: martorul de motor este aprins de la acelasi switch buclucas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu posteazi erorile si cu explicatiile de rigoare, nu crezi ca ne e mai usor sa-ti raspundem, decat sa stam noi sa vedem ce inseamna acele cifre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am la un polo eroarea

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean, short to plus, pe intermitent

Possible Causes

  • Mass Air Flow Sensor (G70) defective
  • Intake System Leak(s)

Possible Solutions

  • Check Mass Air Flow Sensor (G70)
  • Check Fuel Pressure Regulation
  • Check Fuel Pump
  • Check Injectors
  • Check Intake System for Leaks
  • Check Exhaust System for Leaks
  • Check Secondary Air System for Leaks
  • Check Vacuum Pipes for Leaks

Nu inteleg de unde scurtul. Pompa a fost verificata baga presiune ok. Sa fie intermitenta si sa fi functionat bine atunci la testare?

Ce este acest Fuel Pressure Regulation?

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut a mai patiu cineva asa ceva,plec azi cu masina merg cam 300-500 metri mi se aprinda toti martori pe bord puternic apoi incep sa se stinga de tot motoru mergea am tras pe dreapta am oprito si am pornito din nou totul bine ajung acasa cind so bag in parcare sa oprit iau contactu il pun iar nu se aprinde mici un martor nici un ceas incerc de 3-4 ori se aprindea decit martorul de la airbag slab de tot si se stinge electromotoru invirte, intrun final am reusit sa se aprinda martori pe bord si am reudit sai fac un test cu vag-com, in afara de 2 erori care le aveam din inainte adica senzor xenon si sonda litrometica au mai aparut multe va rog mult imi puteti spune si mie de la ce este va multumesc

Log-236820km-147153mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut nu ma poate ajuta nimeni,la punerea contactului nu mi se aprinde nimic nici un ceas nici un martor,decit cite o data se aprinde martorul de la airbag da slab si se stinge treptat si repede ca si cum nu am baterie da bateriea este foarte buna ca invirte electromotoru de rupe

Va rog putin ajutor daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufele care iti alimenteaza bordul.Este posibil sa ai pini dezlipiti sau care nu fac contact sau doar contacte imperfecte (+ si masa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!