Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Postare recomandată

Bujia de pe cilindrul 2 arsa.

Posibil bec ars la scrumiera sau bricheta.

Aux Heat blocata din cauza nivelului scazut de motorina din rezervor, se deblocheaza prin modificarea valorii canalului 34 din adaptari.

Un difuzor din fata dreapta cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi de raspunsuri dar fii te rog mai explicit in legatura cu AuxHeat unde trebuie sa intru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptari, canal 34 (cred) si acolo pui 1 si dai save.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o oare care problema legata de schimbul treptei de viteza . Cand schimb din treapta 1 in treapta 2 , masina nu cupleaza asa cum trebuie , pentru cateva secunde '' nu trage'', apoi merge normal , stie cineva care ar putea fi motivul ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Azi a venit la mine un prieten care are un 9N din 2006, la care nu mai merge deloc inchiderea centralizata. Are montata alarma de vreo 3-4 ani, de catre mine, dar nu-i ea de vina:am decuplat-o si tot la fel este. Mai are un fenomen ciudat: daca deschizi usa soferului cu cheia, clapeta de la rezervor se blocheaza. Daca inchizi masina, clapeta se deschide. Am sa postez scanarile care mi se par relevante:

Friday,09,March,2012,16:07:59:46441

VCDS Version: Release 11.11.2

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Control Module Part Number: 6Q1 937 049 D

Component and/or Version: 00AF BN-SG. 1S34

Software Coding: 25630

Work Shop Code: WSC 31414

VCID: 3C7D94ED2C70863

3 Faults Found:

00966 - Fuse for Blinkers (S151)

37-10 - Faulty - Intermittent

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to Plus

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Control Module Part Number: 6Q0 959 433 H

Component and/or Version: 1D Komfortgerát 0002

Software Coding: 00019

Work Shop Code: WSC 31414

VCID: 4085E01D4098E23

1 Fault Found:

00950 - Central Locking Motor - tailgate (V53); UNLOCK

25-00 - Unknown Switch Condition

Initial n-am putut dialoga cu centrala electrica, dar dupa ce am scos siguranta 50 parca, a devenit mai vorbaret. Faulturile au putut fi sterse si nu au reaparut...deocamdata cel putin. Am desfacut aparatoarea de plastic de la haion, dar acel switch lucreaza, pare bun. Firele nu sunt rupte in burduful de cauciuc dintre caroserie si haion. Bordul vede portbagajul deschis. In schimb, in grupurile de masura, multe din switch-uri nu sunt vazute. De exemplu, cele de la geamurile electrice - Not Installed. Masina are geamuri electrice functionale, inclusiv functia comfort merge-ridicarea/coborarea geamurilor din butucurile soferului si pasagerului. Usile din fata se pot deschide din cheie, dar cele spate sunt pe pozitia SAFE. Nu merg nici butoanele de inchis/deschis de pe usa soferului. Toate sigurantele sunt bune.Toate problemele au aparut odata cu frigurile, cand l-a lasat bateria si a pornit masina cu robotul pe ea. Dati-mi ceva idei ce as putea verifica sau ce-as putea incerca sa fac ca sa trezesc la viata masinuta asta, va rog !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Deconecteaza acumulatorul si pune-l la incarcat.Ai grija de codul radiocd.Verifica masa care pleaca de la baterie pe caroseria masinii si conectorii de la baterie sa nu fie oxidati(poti folosi vaselina siliconica pentru contacte care e buna conductoare de electricitate si are proprietati antioxidare). Verifica tensiunea (minim 11.5V) si tensiunea de incarcare(maxim 14.5V)! Verifica conexiunea (firele) de la alternator (doar cu acumulatorul debransat).

2.Daca problemele persista si erorile nu pot fi sterse trebuie reconfigurat calculatorul central pentru ca ti-a "sarit din programare" si nu iti mai recunoaste inchiderea centralizata si nici pozitia actuatorului.La Peugeot trebuie reconfigurat BSI-ul si cheile reprogramate,la Polo nu cunosc procedura.

"Mai are un fenomen ciudat: daca deschizi usa soferului cu cheia, clapeta de la rezervor se blocheaza. Daca inchizi masina, clapeta se deschide." Schimba polaritatea firelor de la actuatorul rezervorului daca ai urmat primele 2 operatiuni.

Motiv edit:completare

"Are montata alarma de vreo 3-4 ani, de catre mine, dar nu-i ea de vina:am decuplat-o si tot la fel este."Ai folosit diode de sens pentru comanda inchiderii centralizate si pentru senzorii de usa/haion/capota deschisa?

Modificat de gabi_1050
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diode de sens pentru swich-urile de la usi si pentru haion doar. Capota are intrare separata in alarma. Acumulatorul este schimbat, tensiunea de incarcare 14,3 volti. Referitor la motorasul de la clapeta rezervorului - nu vad de ce sa inversez firele daca pana a inceput a face figurile a mers cu ele cum sunt acum. Problema este in alta parte si are ca efect colateral aceasta inversare a comenzii pe el. Am sa verific daca mai am vreun scan vechi al masinii (de obicei fac colectie), sa vad daca e modificat ceva.

Mersi de idei! Poate gasesc alta masina cu modul de centralizata identic, sa fac un swap intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am observat ca s-au modificat soft coding-urile la masina. Am refacut azi codarile si acum apare cam asa:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Control Module Part Number: 6Q1 937 049 D

Component and/or Version: 00AF BN-SG. 1S34

Software Coding: 25614

Work Shop Code: WSC 31414

VCID: 3C7D94ED2C70863

2 Faults Found:

01598 - Drive Battery Voltage

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to Plus

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Control Module Part Number: 6Q0 959 433 H

Component and/or Version: 1D Komfortgerát 0002

Software Coding: 00258

Work Shop Code: WSC 31414

Additional Info: Steuergerát Fahr. antwortet nicht

Additional Info: Steuergerát Beif. antwortet nicht

Additional Info: Steuergerát HL antwortet nicht

Additional Info: Steuergerát HR antwortet nicht

VCID: 4085E01D4098E23

1 Fault Found:

00950 - Central Locking Motor - tailgate (V53); UNLOCK

25-00 - Unknown Switch Condition

Dar tot nu s-a schimbat nimic in functionare. Am decuplat usile din stalpi si am cuplat una cate una, dar tot nimic. Ma gandeam ca poate unul din controllerele de pe usi ar fi dus si le blocheaza si pe celelalte. Modulul de centralizata are cumva vreun IC separat de comunicatie? Ma gandesc sa nu fie dus ala. Nu am Elsawin, asa ca nu stiu cum sa caut nici firul de masa care banuiesc ca-i rupt la centrala electrica, la releul de pe terminalul 30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi s-a dovedit ca de vina este chiar modulul de centralizata, care si miroase putin a ars. Am gasit o alta masina cu modul identic si am facut un swap. Merge totul cum trebuie cu modulul celalalt. Asa ca voi ncerca sa vad ce-i ars in modul. Daca nu reusesc, voi cauta un alt modul la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici sa ai codarea corecta la inchiderea centralizata (0258 in cazul tau,extras din scanarea ta).

Eu am modificat codificarea initiala din 0256 si-mi deschidea doar usa din fata o singura apasare pe telecomanda si doar usile din fata la impuls dublu.Usile din spate si portbagajul ramineau incuiate.

Screen_Hunter14.jpg

Sa verifici daca dispare si eroarea"01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317),28-00 - Short to Plus" dupa inlocuirea modulului de inchidere centralizata.

Daca ai in meniul alarmei timpul de inchidere/deschidere sa il setezi pe minim (impulsul in secunde care comanda modulului de inchidere centralizata din alarma aftermarket).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma e setata pe 0,5 sec impuls acum. Deocamdata am gasit o dioda arsa, un releu cu contactele lipite si un traseu impuscat. Am schimbat dioda si releul, refacut traseul, dar mai am de scormonit. Merge doar sa incui masina, de deschis inca nu. Cel cu care am testat avea chiar 00258 si mergea totul. Continui sa sap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Inca un IC - ULN2003, era ars. Schimbat cu altul si totul merge perfect. Proprietar fericit! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si la mine a aparut pe tester eroarea P0106 zicea ceva de MAP (senzorul de presiune ) semnal plauzibil , l-am schimbat dar degeaba , mentionez ca masina merge bine dar daca o scot pe liber in mers variaza turatia si cateodata nu tine relantiul , clapeta de acceleratie am curatat-o , azi urmeaza sa-i schimb si bujiile, dupa ce se opreste motorul in mers si-l pornesc iarasi martorul de la avarie motor se stinge nu ramane aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw polo 1,2 motor azq imi da eroare 16555 , am curatat clapeta acceleratie , am schimbat senzorul de presiune si temperatura de pe galeria de admisie ,am curatat valva egr , motorul trage si merge bine dar la relantiu tremura si imi indica testerul ca da rateuri cilindrul 3 , precizez ca am schimbat distributia segmentii si toate supapele ,am schimbat intre ele si bobinele de inductie si rateurile tot pe cilindrul 3 apar . sonda lambda schimbata cu vreo 10 mii km in urma .injectoarele verificate pe bank toate ok .bujii noi binenteles . ceva idei??? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bujiile + uleiul la motor , tot degeaba urmeaza sa verific distributia daca este pusa la punct , la un mecanic , poate o rezolv, daca nu mai ramane sa schimb senziruk de la arbore si cel de la axele cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ! cine ma poate ajuta cu interpretarea acestei erori:Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 021 HC HW: 03G 906 021 AB

Component: R4 1,9L EDC G000SG 9014

Revision: --H02--- Serial number: VWZ7Z0F7057766

Coding: 0000072

Shop #: WSC 10181 599 175677

VCID: 67D9BFAFA51

2 Faults Found:

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit

P161D - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Mileage: 183841 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:27:23

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 8.13 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 4.5°C

Bin. Bits: 00110000

005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics

P1698 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 2

Mileage: 183853 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:32:35

Freeze Frame:

RPM: 1932 /min

Speed: 29.0 km/h

Load: 16.1 %

Voltage: 14.59 V

Bin. Bits: 11001000

Bin. Bits: 00000000

(no units): 0.0

Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_alexandru79

buna seara !

interpretare cod eroare scanare 65535 probable cause ECM

cod eroare nu poate fi sters

multumesc anticipat!

Modificat de cosmin_alexandru79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata , motorul era sarit de la punct (un ax cu came) , datorita intinzatorului care se dezamorsa iar lantul statea slab , l-am inlocuit si masima merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit

005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics

Bujia de pe cil 4 arsa si sa verifici erorile de pe modulul de coloana de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_alexandru79

buna seara !

interpretare cod eroare scanare 65535 probable cause ECM scanare cu autocom

cod eroare nu poate fi sters

multumesc anticipat!

REZOLVAT :exclaim:

Autocom CDP cand nu ai defect la fiecare scanare iti da cod 65535 sa verifici ECM.

Modificat de cosmin_alexandru79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si o problema cu un cod:

Polo 9n 1.4 TDI 75CP (2005) cod AMF

1 Event

19463 P3007 035

Camshaft position (CMP) sensor -G40-

No Signal

-

Sporadic fault

Stiu ca este destul de detaliat. Dar poate imi spune cineva ce face defapt senzoru si problema in cauza.

Mersii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune ECU-lui pozitia arborelui cu came. Efecte: pornire greoaie si nu trage la turatii joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersii de raspuns. partea cu pornirea greoaie o intampin mai mereu cand motorul e cald, dar niciodata cand e rece... dar azi am patit-o mai rau, a inceput sa moara motorul in mers, sau la relanti cand stateam la semafor, asa ca daca aveti un mecani bun astept un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la senzor pan ala ECU si apoi schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am si eu urmatorul scan:

Saturday,19,May,2012,18:50:07:00174

VCDS Version: Release 11.11.3 (x64)

Data version: 20120401

Chassis Type: 9N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76

VIN: WVWZZZ9NZ6D073314 Mileage: 51220km/31826miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03C 997 013

Component: MED7.5.11 9500

Coding: 00071

Shop #: WSC 00000

VCID: E3CEC435714E191

WVWZZZ9NZ6D073314 VWZ7Z0E2873707

1 Fault Found:

18321 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294)

P1913 - 35-00 - Short to Ground

Readiness: 1010 0001

Poveste:Am venit astazi de la constanta iar dupa intrarea pe autostrada s-a aprins martorul EPC si ESP.Am oprit si repornit masina constatand o pornire greoaie iar masina nu se tura peste 2000.Se pare ca era in mod de singuranta.

Neavand interfata cu mine am scos borna de la baterie 15-20 min pentru resetarea erorilor iar masina a pornit si functionat impecabil pentru 60km.

din 60 in 60 de km trebuia sa scot borna de la baterie pentru reset.

Ajuns acasa am sters toate codurile si am luat masina la plimbat prin oras pana a aparut eroarea de mai sus.

Ma poate ajuta cine cu posibilitati de remediere?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!