Jump to content

Modulul confort s-a blocat


ciobi68
 Share

Postare recomandată

Sa te uiti in setarile alarmei. Daca se incuie din butoanele telecomenzii cheii masina nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni sunt programat in service cu alarma, insa nu cred sa fie de la alarma, deoarece incuierea portierelor la pornirea motorului o face masina din modulul confort, si nu mai merge. La fel si incuierea portierelor de pe butonul de pe usa soferului, nici asta nu mai merge si nu are legatura cu alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul de confort nu incuie usila ;la pornirea motorului, ci numai la depasirea a 15kmh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce anume incuie usile la pornirea motorului? Si ce anume face ca usile sa se incuie la apasarea butonului de pe interiorul portierei soferului? Suspectez ca aceeasi piesa face aceasta incuiere in ambele situatii, iar alarma probabil este setata sa foloseasca si ea aceasta piesa la incuiere/descuiere. In rest alarma functioneaza ok: se activeaza alarma, se dezactiveaza, sa ridica geamurile la incuiere, merge si pornirea motorului din telecomanda ... doar usile astea nu mai vor sa mearga. Tare mi-e ca am prajit ceva cand am luat curent la cabluri :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la alarma. cauta modulul alarmei, scoate-i mufa si vezi cum se comporta. ar trebui sa fie sub bord"cutiuta". numai alarma poate incuia masina la pornirea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kelu, te contrazic. Aceasta alarma am montat-o acum 3 saptamani. Am fost la service Viper, unde au dat jos de pe masina alarma veche, dupa care am testat acest aspect legat de incuierea usilor la pornirea motorului. Si mergea, fara nici o alarma montata, deci asta face masina, nu alarma. Suspectez ca modulul confort face totusi asta, si probabil se programeaza sa incuie usile fie la depasirea unei anumite viteze, fie la un anumit timp de la pornire. In cazul meu probabil este setat sa incuie usile la 4 -5 secunde de la punerea contactului (se incuie dupa ce pun contactul, nu este obligatoriu sa si pornesc motorul).

Oricum, mai este si problema incuierii usilor din butonul de pe portiera soferului, ala chiar nu are nici o legatura cu alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dolphspeed99: il contrazici doar ca sa-l contrazici. Ar fi primul modul confort de generatia aia care sa faca ce spui tu. Cu cat vei constientiza mai repede lucrul asta cu atat vei fi mai aproape de rezolvarea problemei tale. Cati oameni trebuie sa-ti spuna ca modulul confort, orice i-ai face, incuie usile la 15kmh sau deloc ?

No.2 : butonul de inchidere--deschidere a usilor de pe usa soferului chiar are de a face in mod strans cu alarmele after-market ! Acolo se leaga firele de inchis--deschis de la alarma. Un montaj necorespunzator sau neeliminarea tuturor imixtiunilor in instalatie ale primei alarme pot provoca cele mai ciudate si inexplicabile manifestari.

Acum, tu poti sa ma contrazici si pe mine desi nu ai argumrente tehnice pentru asta. Doar ca lucrul asta doar te va intarzia in rezolvarea problemei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il contrazic aiurea, ci pt ca ce spune el nu se confirma la mine pe masina. Adica am spus clar ca fara nici un fel de alarma pe masina mi se incuie portierele la punerea contactului. Deci mi se pare logic ca aceasta functie sa nu fie de la alarma, nu?

Referitor la faptul ca alarma este legata la butonul care incuie/descuie portierele (butonul de pe portiera soferului). Aici nu e vorba ca te contrazic, dar daca este legata asa cum zici tu, inseamna ca alarma primeste semnal de la acel buton. Deci daca acel buton nu merge, e clar ca nu trimite semnalul mai departe la alarma, deci nici din alarma nu voi putea incuia si descuia portierele. Ma indoiesc ca acel semnal sa fie bidirectional, adica sa vina si de la alarma la acel buton si daca pica alarma sa nu mai maearga nici butonul de pe portiera.

Nu am argumente tehnice ca sa contrazic, insa argumente logice am si tocmai le-am prezentat. Nu vreau sa neg informatiile oferite de voi, spun doar ca nu se aplica in cazul meu. Aaaa .... poate are alarma vreo eroare si din cauza asta sa trimita eroarea mai departe in circuitul masinii? Probabil! Dar asa cum ati pus voi problema eu v-am contrazis logic.

Repet: daca ceva mergea inainte sa montez alarma inseamna ca este de la masina, nu de la alarma! Ca o fi din modul confort sau nu ... asta nu mai stiu. Stiu doar ca nu are cum sa fie o optiune de a alarmei, chiar daca alarma stie sa faca si asta.

Nu am nici un interesez sa taraganez rezolvarea problemei, insa as vrea totusi sa ma duc cu lectiile invatate in service, ca sa nu ma puna aia sa schimb jumate de masina pana sa rezolv problema.

LE: la montarea alarmei nu s-a dat jos butonul de inchidere-deschidere a portierelor de pe portiera soferului, toate legaturile s-au facut sub bord, unde sunt toate modulele si releele, langa sprijinul piciorului de la sofer. La montare mi s-a explicat ca portierele se inchid in 2 moduri (sper sa reproduc corect ce mi s-a spus): cu impuls simplu, dat fie de punerea contactului, fie de apasarea acelui buton de inchidere-deschidere de pe portiera soferului, fie cu impuls dublu prin apasarea butonului de pe cheia masinii sau de pe alarma. Spun asta deoarece la o portiera nu-mi functioneaza bine motorasul in sensul ca daca portierele se incuie la punerea contactului, acea portiera se descuie inapoi. Daca, la fel, incui de pe butonul de pe portiera, acea portiera se descuie inapoi singura. Daca insa incui de pe butonul de pe cheia originala a masinii sau de pe alarma, acea portiera nu se mai descuie. Acesta este inca un motiv logic pt care as putea contrazice ce ai zis tu, si anume ca alarma se leaga la butonul de pe portiera soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci din cate stiu eu acest modul confort poate inchide usile numai daca este activata optiunea din VCDS si numai dupa depasirea a 15km/h si le deschide numai la apasarea butonului de pe usa sofer,deci chiar daca ai oprit pe loc , trebuie sa deschizi tu usile.Ridicatul/coboratul geamurior tot din VCDS trebuie activat si se face la apasarea mai lunga a butoanelor de pe cheia masinii.

Acum ca tu ti-ai pus alarma care face chestiile astea si pornirea motorului din telecomanda e altceva,dar doar cu modulul confort,fara a avea montata alarma NU se inchid usile la punerea contactului si nici nu se deschid la luarea lui,doar de n-ai descoperit tu sau cei de la Viper o codare care sa faca treaba asta.

Problema ta este 100% din alarma sau de la erorile de pe modulul confort care s-ar putea sa fi survenit in urma faptului ca ai ramas fara curent si ai luat curent de la alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar doar cu modulul confort,fara a avea montata alarma NU se inchid usile la punerea contactului si nici nu se deschid la luarea lui,doar de n-ai descoperit tu sau cei de la Viper o codare care sa faca treaba asta.

Problema ta este 100% din alarma sau de la erorile de pe modulul confort care s-ar putea sa fi survenit in urma faptului ca ai ramas fara curent si ai luat curent de la alta masina.

Masina am luat-o cu o alarma Viper montata. Acum 3 saptamani, cand am montat noua alarma, am procedat asa: am scos toate modulele de la vechea alarma, apoi am facut proba si puneam contactul, iar portierele se incuiau dupa 4-5 secunde, la fel ca si pana atunci. Astfel am dedus (logic zic eu) ca aceasta incuiere a portierelor o face masina singura, fara alarma, nestiind atunci ce face sau nu face modulul de confort. Dupa asta s-a montat noua alarma. Testarea am vazut-o eu personal cu ochii mei, deci este exclus sa ma mintit cei din service. Eu personal am vazut cum s-a facut testarea. Deci nu am gasit eu nici o codare, poate a fost codata masina in trecut ca sa faca asta sau poate modulul care incuie portierele la punerea contactului a ramas pe masina de la alarma veche, insa asta inseamna sa fi fost montat in alt loc si sa functioneze de sine statator.

Erorile le-am sters si nu au mai aparut, insa nici problema nu s-a rezolvat.

Voi aplica proverbul ala "daca 2 iti spun ca esti beat, du-te si te culca" si voi merge pe premisa ca este alarma de vina si voi vedea maine in service ce zic baietii. Adica daca toti ati spus ca e de la alarma, asa o fi. Dar sunt mult mai nedumerit decat eram cand am facut prima postare pe acest topic. Insa probabil maine se vor clarifica lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca acel semnal sa fie bidirectional, adica sa vina si de la alarma la acel buton si daca pica alarma sa nu mai maearga nici butonul de pe portiera.

E destul de clar ca habar nu ai cum lucreaza si cum se monteaza o alarma. Si nici modului de confort. Nu trebuie sa te simti jignit de afirmatia mea. Nici eu nu stiu sa fac savarine. Dar nici nu dau lectii bucatarilor.

Ar trebui sa te gandesti ca noi nu suntem serviceul unde vei face reparatia. Noi am vrut doar sa te ajutam cu un sfat. Gratis. Adica nu avem nici un interes sa te dezinformam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am treaba cu montari de alarme sau alte minuni de genul asta, eu am incercat sa gandesc logic, nicidecum sa dau sfaturi celor priceputi. Multumesc tuturor pt info, recunoasc ca daca nu ziceati toti ca este de la alarma anulam programarea la Viper. Asa insa ma voi duce si voi posta maine seara ce am facut.

Asta insa nu-mi raspunde la intrebarea "cum de, fara nici o alarma montata pe masina, se incuie portierele cand pun contactul?". Daca cineva mi-ar fi dat un raspuns la intrebarea asta, nu mai contraziceam, dar asa fiecare isi baza pledoaria pe faptul ca doar alarma face asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neeliminarea tuturor imixtiunilor in instalatie ale primei alarme pot provoca cele mai ciudate si inexplicabile manifestari.

Ti-am dat eu un raspunsul dar ai trecut peste el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No.2 : butonul de inchidere--deschidere a usilor de pe usa soferului chiar are de a face in mod strans cu alarmele after-market ! Acolo se leaga firele de inchis--deschis de la alarma. Un montaj necorespunzator sau neeliminarea tuturor imixtiunilor in instalatie ale primei alarme pot provoca cele mai ciudate si inexplicabile manifestari.

Acolo lega cei care habar nu au cum functioneaza inchiderea centralizata.

Voi aplica proverbul ala "daca 2 iti spun ca esti beat, du-te si te culca" si voi merge pe premisa ca este alarma de vina si voi vedea maine in service ce zic baietii. Adica daca toti ati spus ca e de la alarma, asa o fi. Dar sunt mult mai nedumerit decat eram cand am facut prima postare pe acest topic. Insa probabil maine se vor clarifica lucrurile.

Sunt mai multi care zic treaba asta.

Voi aplica proverbul ala "daca 2 iti spun ca esti beat, du-te si te culca" si voi merge pe premisa ca este alarma de vina si voi vedea maine in service ce zic baietii. Adica daca toti ati spus ca e de la alarma, asa o fi. Dar sunt mult mai nedumerit decat eram cand am facut prima postare pe acest topic. Insa probabil maine se vor clarifica lucrurile.

Sunt mai multi care zic treaba asta.

Asta insa nu-mi raspunde la intrebarea "cum de, fara nici o alarma montata pe masina, se incuie portierele cand pun contactul?". Daca cineva mi-ar fi dat un raspuns la intrebarea asta, nu mai contraziceam, dar asa fiecare isi baza pledoaria pe faptul ca doar alarma face asta.

Inseamna ca e o defectiune in inchiderea centralizata a masinii. Masina vede cand deschizi usa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo lega cei care habar nu au cum functioneaza inchiderea centralizata.

Asi fi putut sa jur ca acolo leaga doar cei care chiar stiu cum functioneaza inchiderea centralizata ! Discutia despre inchidere safe sau un-safe e cu totul altceva si nu stiam ca s-a solutionat asa de transant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele de comanda de la alarma sau inchidere AM, se leaga de firele ce vin de la broasca si se duc in calc de usa, fire ce sunt legate de switchurile care le actioneaza butucul/.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa... Aceea este inchiderea safe. Cealalta, cu legarea la switch-ul de pe usa este o inchidere un-safe. Sa nu ne lasam amagiti de nume. Safe si un-safe este denumirea oficiala si nu reprezinta mare lucru in cazul suplimentarii cu o alarma aftermarket. Care metoda este mai buna s-a mai discutat si fiecare optiune are sustinatorii ei.

Cauta pe forum ca s-a mai discutat. Userl vioelectric, daca nu ma insel a dezbatut problema la un moment dat. Era cu ceva timp in urma si cred ca pe vremea aia nu te interesau asemenea lucruri ca altfel nu-ti scapa. Daca cumva topicul nu mai exista, am sa-ti expun parerea mea, dar acolo ai mai multe argumente. Automat ca nu-i lege cum zici tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca e lege. Ca sa te legi la buton, mai pui o rezistenta, ca acolo inchiderea si deschiderea e pe acelasi pin, si ce rezolvi, masina se poate descuia dinauntru si nici ledul nu se activeaza pe usa.

Si e SAFE si LOCK , ca sa folosim niste termeni corecti.

Fiecare face cum vrea, asa ca de ce sa ne mai racim gura de pomana.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mie trebuie sa-mi explici ce si cum se poate lega la modelul asta de masini. Poate nici altora ca stiu si ei de multa vreme. Si nici nu-i topic de legat alarme. Dar poate n-ar strica putina retinere cand mai faci afirmatii de genul celei pe care ti-am citat-o in postul 392. Neadevarata si jignitoare. Aia era de fapt problema. Poate ca intr-un final recunosti ca ai gresit si-ti ceri scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu explic la cei care nu stiu si care vor sa invete ceva bun si constructiv pe acest forum.

Nu consider ca am jignit pe nimeni cu afirmatia respectiva. BA chiar imi sustin parerea.

LE: E la fel cu ce ai spus tu in postul 388. Asa ca ....

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce iti sustii parerea ? Strigi tare ? Ca argumente tehnice nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nici nu-i topic de legat alarme.

Corect. Si cine o fi inceput discutia despre alarme?

Cu ce iti sustii parerea ? Strigi tare ? Ca argumente tehnice nu ai.

NU. Am explicat destul de tehnic care este diferenta intre incuierea masinii din butonul de pe interiorul usii (LOCK - usa se poate descuia din interior, nu se activeaza SAFE si ledul de pe usa nu palpaie) sau din butucul de la broasca (acolo unde sustin eu ca se leaga firele de la orice inchidere AM cu telecomanda sau alarma) (SAFE sau dublu impuls cum zicea un "necunoscator" mai sus, usa nu mai poate fi deschisa din interior, ledul palpaie).

Plus ca daca ai lipituri reci pe placa unei broaste, legand alarma sau inchiderea de butonul interior, acea usa nu o sa o poti incuia niciodata, tamburusul de pe usa o sa sara in sus, dar facand cum spun eu nu se mai produce acest eveniment si usa ramane incuiata.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi in service, problema s-a rezolvat f simplu si rapid: s-a dat jos fata de la portiera soferului, s-a scos mufa care conecteaza toata instalatia electrica a usii, s-a pus inapoi si gata!

Alarma era legata SAFE, ca tot am invatat ce inseamna, insa ceva nu i-a placut masinii si s-a blocat. Am aflat si de ce mi se incuie portierele la cca 3-4 secunde dupa ce pun contactul si de ce se descuie cand opresc motorul: nu este nici de la alarma veche, nici de la alarma noua. Este de la alarma originala a masinii, nu stiam ca am asa ceva! La alarmele Viper incuierea portierelor se face dupa un timp mai lung de cand se pune contactul, nu se poate seta sa se incuie la 3 secunde dupa ce se pune contactul. Mai mult, incuierea si descuierea portierelor comandata de alarmele Viper nu sunt insotite de clipirea avariilor, cee ce la mine face. Si, daca toata lumea a zis ca masina nu face asta, alarma originala pare sa fie singura varianta corecta de raspuns.

Multumesc tuturor de raspunsuri si rog un moderator sa mute ultimele postari intr-un topic dedicat alarmelor sau instalatiei electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu chiar nu vrei sa intelegi!!!

Alarma originala a masinii (daca are) este integrata in modulul de confort, si face beep la inchidere si 2 beep la deschidere, la fel si din avarii si NU incuie usile decat la peste 15kmh.

Dar, asta e, tu crede in continuare ce au zis aia si nu ne mai asculta pe noi ..... ca doar ne dam cu parerea, ca sa ne aflam in treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

in ce parte a masini se afla modulul confort la passat din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!