Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Nu-i buna sursa.

Cauta intr-un parc mai serios. Si sa-l monteze ei. Daca nu-i bun, nu platesti nimic nici la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modifica avansul, pune-l pe 0.0 sau +1... +2 si vezi cum porneste.chiar daca un injector mort, nu ar trebui sa fie problema cu pornirea atata timp cat ai traseul injectiei amorsat. la tine cred ca ai problema cu alimentarea se dezamorseaza. monteaza dupa filtrul motorina o pompa manuala exact ca aia de logan, si amorseaza inainte sa pornesti. daca porneste relativ usor, problema poate fii de la o-ringuri injectoare, pompa tandem, sau coliere slabite la furtunele de alimentare.

** ai grija cu numarul de "plantari" si "extractii" ale injectorului, apar uzuri si atentie la numarul de folosiri ale set-ului de oring. dupa fie care operatiune de plantare a injectorului , scoti mufa rotunda din spatele chiuloasei si dai la automat fara capac pus. masina nu o sa porneasca , astfel vei vedea daca ai probleme pe primul o-ring, astfel reducu riscul de a intra motorina in ulei.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare cate rotatii trebuie sa aiba electromotorul ? al meu azi dimineata a avut 126 de rotati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care a pornit?

 

Fa un log.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare cate rotatii trebuie sa aiba electromotorul ? al meu azi dimineata a avut 126 de rotati

 

cam putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am pus testerul pe masina si am dat la automat si am vazut speed engine 126 de rotatii cand invartea electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are relevanta, cu interfata faci log, logheaza in acelasi timp si tensiunea bateriei.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok maine dimineata acum imi porneste doar dimineata e problema si m-am gandit sa nu faca de la baterie sau electromotor, parca nu are vlaga 

Modificat de aliosha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am un passat 1,9 tdi an fabricatie 2000  , 

am citit pe forum si nu reusec sa gasesc de ce nu primesc 

curent  la bujii , bujiile si releul 202 sunt ok , 

Poate ma ajuta cineva  cu un sfat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la senzorul de temperatura, si vezi daca ajunge curent cu ea scoasa

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scoso si nimic ,

acum incarcam bateria pe redresor 

pentru urmatoarele incercari ,

mai are si alt senzor?

la mine de ce nu este siguranta de 80a langa ecu?

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"la mine de ce nu este siguranta de 80a langa ecu?" 


rasp.: ca sa nu mearga bujiile  :D

post-104305-0-54207900-1453463748_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am verificat toate sigurantele pe care le-am intalnit 

si sunt ok , pe cea din schema nu stiu daca am gasito 

unde se afla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vin si eu in discutie cu o problema la al meu vw passat din 2001  :D pe scurt,daca las masina inclinata cateva ore pur si simplu mi se pare ca se scurge motorina din motor.Porneste foarte greu,dupa multe incercari.Si nu vorbesc de o inclinatie mare,doar cateva grade sunt suficiente ca sa imi apara problema.Mai nou,acum la rece,cand dau sa o pornesc dimineata,porneste o secunda si dupa moare.Si dupa chinul dupa lume sa o pornesc iar dupa care nu mai are nici o problema toata ziua.Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica aceasta pompa sa vad daca functioneaza cum trebuie?Se poate ca aceasta pompa sa nu functioneze cand este foarte frig afara iar cand este mai cald sa mearga bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am și eu o problemă cu pornirea la un Passat din 2001 TDI. Țin să menționez ca martorul de la bujii sta aprins maxim 2-3 secunde indiferent de temperatura de afara (a se vedea în clip).

https://youtu.be/7Wd0GAbluOo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu sonda de temperatura si cea de nivel de ulei. Se pot vedea la diagnoza.

Si dupa ce s-a stins spirala bujiilor dai imediat la automat, nu astepti sa se stinga toti martorii.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care senzor de temperatura ulei ,cel de la baia de ulei 

sau cel de la filtru , la mine nu vine curent la bujii, 

cand scot mufa de senzorul de temperaruta ,releul de la bujii ramane cuplat

si tot nu am curent la bujii?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti mufa de la senzorul de temperatura si ai curent la bujii atunci acesta este defect.Daca nu ai curent la bujii verifica releul sa scoata tensiune, daca scoate verifica cablajul pana la bujii.Senzorul de temperatura este cel de sub egr.Schimba si senzorul de pe baia de ulei daca nu merge dupa ce ii curati contactele, rezolva si airbagul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da airbagul este aprins , este cel din scaun are mufa defecta ,

dar ce rol are cu bujiile, de verificat releul pe care fire trebui 

sa am esire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eu am un Passat 1,9 tdi din 2000.La temperaturi foarte scăzute(de la -5 in jos)cand dau sa pornesc motorul,la rece,dă sa invărtă o dată dupa care ceva decuplează tot,adică se aude ca un scrânjet(scârtâit)nu stiu cum sa descriu mai bine ,ca si cum tot curentul se decuplează iar la a doua încercare porneste ..Dacă este pana în -6,-7 grade porneste  la a doua încercare  foarte usor,dacă este  mai frig chestia se repetă  la a doua cheie , la a treia ,la a patra sau poate si a cincea depinde de cât de frig este. dupa care porneste.(Ex ieri au fost -18 grade si am dat cinci chei cu decuplare si la a sasea a pornit).

 Fenomenul se manifesta ca o protectie,ceva nu ma lasa sa fortez bateria(motorul) dacă este foarte frig pana nu este pregatită masina pentru pornire,sau ceva asemănator(asa am descris-o eu).

 Senzorul de bujii functionează si stă aprins mai mult sau mai putin ,depinde cât este de frig,

Ce sa fie oare?Este normal ?Asa s-a manifestat masina de când am luat-o(2010)am schimbat bujiile arse,le-am măsurat si anul acesta si sunt ok.

 Dupa prima pornire nu mai am probleme doar dacă este foarte foarte frig si am lasat masina peste 10 ore fara sa o pornesc.

Modificat de mircean62
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

SI eu am inceput sa am probleme la pornirile VW Passat AVF/ 131 din 2001.

Prima cauza: pompa tandem avea un stut cu joc in ajustaj (tragea aer fals, pierzand vacuum) si de aici si lipsa de putere. S-a inlocuit si am observat ca la parcarea cu botul in sus (parcari inclinate pe spate) pornea foarte greu. Este banuita pompa de combustibil din rezervor (mai precis o supapa de retinere) care se dezamorseaza. La fel face si dupa doua-trei zile de parcare cu botul in jos! In rest totul este verificat si .... inlocuit (motor nou revizuit, chiulasa impecabila etc).

 

Inca nu am inlocuit pompa si porneste foarte greu (o fi si de la motorina parafinata la greu care se ingroasa nepermis de mult la temperaturi sub -10 grade).

 

Sper sa fie de folos si altora.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!