Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Inlocuieste senzorul de temperatura, hella sau oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la grafic nu ai bifat ce trebuie, ai motor 1.7 sdi sau 1.9 tdi?

E normal sa iti consume mai mult cu injectoare si pompa de AFN, tu ai soft de AHU.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, greseala mea la grafic, scuze...maine modific...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte mare avansul, chiar dacă nu ai selectat bine graficul se vede în grupul 000 Basic settings sau la grafic unde scrie Timing ca este 255 în condițiile în care ar trebui să fie undeva între 30-70. Ca da nu mai spun ca 255 este maximum ce poate fi afișat, cine știe cât este peste.

La pornire cantitatea injectată este mult mai mare decât ceea cu care funcționează la ralanti.

În gr 004 apare diferență între actual și specificat deoarece N108, din cauza avansului dereglat nu îl mai poate corecta. Dacă te uiți în ultima căsuță la duty cycle o să vezi ca este la limita inferioară

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema care se manifesta in felul urmator:

Cand masina are peste 1/4 din rezervor porneste la sfert de cheie

Sub 1/4 invarte ok dar nu porneste,abia la a 4a cheie tinuta 5secunde la automat pornesteca si cum ar fi infundata, dupa care motorul merge ok.

Imediat dupa daca opresc si pornescn,porneste din nou la sfert.

Uneori simt ca masina se scutura la relantiu interval de 3 secunde,uneori mai pronuntat ca si cum ar merge in 3 pistoane

Mai nou am observat ca in interval de 1000km antigelul ajunge de la nivel maxim la minim

Motorul accelereaza fluent fara sa simt vreo problema

Uneori imediat dupa pornire are un zgomot metalic ca si in momentul cand masina e pornita si dai din gresala la automat,dureaza o fractiune de secunda si numai imediat dupa pornire.

Am auzit variante de la bujii la pompa de vacuum oringuri injectoare insa mi'e teama sa incep din parte opusa problemei si pana ajung la rezolvare sa schimb masina.

Masina e un Polo 1.9 tdi 101cai cu 250000km.

S'a mai confruntat cineva cu aceeasi problema?

 

 

Imi cer scuze scuze acum am observat ca am postat la Passat B5, cer unui moderator daca poate muta postarea.

Ca update am schimbat oringurile de la injectoare (toate 4) dupa ce am verificat valorile injectoarele si erau intre 0 si 0.5, tot ce tine de distributie, am curatat egrul, am verificat turul si returul de la motorina, am schimbat inca o data filtrul de motorina cu unul oem si am folosit o solutie pentru curatat injectoare. Inainte sa schimb oringurile parca incetase sa mai faca probleme, imediat dupa ce le-am schimbat si am cutat tot ce era de curatat a mers ok 30minute si dupa mi s-a oprit de 2 ori in mers si dupa pornea la a4-5 cheie...cand am pornit-o prima data nu mai scutura deloc la relatiu mergea foarte rotund ,acum din pacate o data la 2 secunde simt cum se scutura motorul,nu rau insa enervant. Inainte cand aveam motorina in rezervator peste jumatate pornea acum chiar si cu rezervorul plin aceeasi problema o prezinta. In plus cand e motorul rece se tureaza repetat pana la 1100 de ture si revine la normal.

Am atasat un video cu o pornire dupa cateva chei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am si eu o problema care se manifesta in felul urmator:

Cand masina are peste 1/4 din rezervor porneste la sfert de cheie

Sub 1/4 invarte ok dar nu porneste,abia la a 4a cheie tinuta 5secunde la automat pornesteca si cum ar fi infundata, dupa care motorul merge ok.

Imediat dupa daca opresc si pornescn,porneste din nou la sfert.

Uneori simt ca masina se scutura la relantiu interval de 3 secunde,uneori mai pronuntat ca si cum ar merge in 3 pistoane

Mai nou am observat ca in interval de 1000km antigelul ajunge de la nivel maxim la minim

Motorul accelereaza fluent fara sa simt vreo problema

Uneori imediat dupa pornire are un zgomot metalic ca si in momentul cand masina e pornita si dai din gresala la automat,dureaza o fractiune de secunda si numai imediat dupa pornire.

Am auzit variante de la bujii la pompa de vacuum oringuri injectoare insa mi'e teama sa incep din parte opusa problemei si pana ajung la rezolvare sa schimb masina.

Masina e un Polo 1.9 tdi 101cai cu 250000km.

S'a mai confruntat cineva cu aceeasi problema?

 

 

Imi cer scuze scuze acum am observat ca am postat la Passat B5, cer unui moderator daca poate muta postarea.

Ca update am schimbat oringurile de la injectoare (toate 4) dupa ce am verificat valorile injectoarele si erau intre 0 si 0.5, tot ce tine de distributie, am curatat egrul, am verificat turul si returul de la motorina, am schimbat inca o data filtrul de motorina cu unul oem si am folosit o solutie pentru curatat injectoare. Inainte sa schimb oringurile parca incetase sa mai faca probleme, imediat dupa ce le-am schimbat si am cutat tot ce era de curatat a mers ok 30minute si dupa mi s-a oprit de 2 ori in mers si dupa pornea la a4-5 cheie...cand am pornit-o prima data nu mai scutura deloc la relatiu mergea foarte rotund ,acum din pacate o data la 2 secunde simt cum se scutura motorul,nu rau insa enervant. Inainte cand aveam motorina in rezervator peste jumatate pornea acum chiar si cu rezervorul plin aceeasi problema o prezinta. In plus cand e motorul rece se tureaza repetat pana la 1100 de ture si revine la normal.

Am atasat un video cu o pornire dupa cateva chei. 

 

Am rezolvat problema. Dupa ce m-am trezit cu diesel in ulei pana la jumatatea jojei (intreaga joja! probabil de 10 ori nivelul normal) si mi se tura motorul pana la 3000 de ture si inapoi, am dat jos capacul am pus injectoarele in cabina sa le testez si unul din ele la 2-3 bari imi scuipa motorina. Probabil pana sa schimb oringurile nu facea presiune suficienta sa bage atat de multa motorina. In final am dat baia jos de ulei, am scos tot uleiul cu motorina din motor,schimbat filtru. am pus un injector cu BC pe care l-am gasit in garaj si masina a pornit imediat fara probleme si merge foarte rotund. O sa mai incerc si maine dimineata si voi verifica si dupa un drum de 200km cum se comporta. Sper ca am rezolvat problema pentru ca marti trebuie sa merg din Danemarca pana in Bucuresti Poate stie cineva de ce valorile injectoarelui cand le-am verificat initial erau toate aproape de 0 desi unul din injectoare era problema. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,revin cu pornitul greu,am schimbat pompa tandem,la demontarea ei nu a curs pic de motorina din ea( desii trebuia sa curga) semn ca nu tinea motorina deloc,am schimat pompa cu una sh am pus cele 2 garnituri noi(cea in forma de 8 si cealalta mai mare)o diferenta se simnte la pornire cu motorul CALD ! (cu motorul cald porneste la 2 secunde,fata de cealalta care pornea la 8 secunde,mai putin automat)dar cu motorul RECE,foarte mica diferenta nu se simte,practic o ia de la prima cheie dar tinuta aproximativ 5 secunde,dar acum fiind temperaturi joase(sub 5 grade celsius) nu imi intra bujiile( spirala sta aprinsa 1 secunda apoi se stinge),mi-a spus cineva ca trebuie sa modific timpul de actionare al bujiilor,care merge din VAG-COM,am gasit pasii urmeaza ca in weekend sa ii fac apoi va spun daca i-am dat de cap.

M-ar ajuta ceva pasi simpli in RO (ce am gasit eu este in engleza).

Multumesc ! revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine ai verifica senzorul de temperatura. Sau daca nu l-ai schimbat vreodata nu mai astepta, hella sau oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si bujiile, verifica avansul axei cu came.

 

verifica/schimba si oringuri injectoare, verifica uzura scaune injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringurile au fost schimbate acum circa 3-4 luni,avansul este 0.0,bujiile sunt bune toate,senzorul de temperatura l-am schimbat acum 1 an,original,scaunele la injectoare ar putea fii...in weekend reglez timpul de actionare al bujiilor si revin cu rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, incearca sa maresti un pic timpul de actionare, dupa care mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ady si la mine este la fel ca la tine sub 5 grade porneste mai greu si am incercat si cu avans mai pe plus dar porneste si mai greu acum este pe minus 1.1 cu bataie la -2.2 si porneste mai bn

Modificat de aliosha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sarbatori fericite la toti , poate sa arate avansul bn dar sa nu fie bine pusa la punct ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ! "avansul" ala e synchro angle -> sincronizarea arborelui motor cu axul cu came ; doar daca vreunul din senzori sau rotile fonice nu sunt la locul lor ,atunci poti avea o desincronizare a celor doi arbori desi pe calculator arata bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer daca arborele ar fi cu undinte mai decalat nu stiu dar axa ar fi ok pe semne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ar fi la punct valoarea synchro angle-ului ar fi foarte "departata" de "0".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi dimineata am pus testerul pe masina sa vad teperaturile , pe motor erau 5 grade, pe instrumente 2 grade ,pe clima imi arata tot 2 grade si surpriza masina a pornit perfect fara fum alb, fara intreruperii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar cand este mai frig imi porneste greu si cu fum alb 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati senzorul de temperatura antigel.

Am avut aceeasi problema iar dupa ce l-am schimbat totul a fost ok.

El comanda si bujiile(timpul lor) in functie de temperatura antigelului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu un passat din 2001 avb  si porneste greu iar cand ajunge la 90 de grade  nu mai porneste deloc decat cu spray

am pus testerul si am un injector mort ,dar motorul merge bine dupa ce porneste nu tremura deloc trage destul de bine,multumesc astept pareri

Modificat de georgemiha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus testerul si am un injector mort

Si ce pareri ai mai vrea? Asteapta pana pica si restul 3. Poate atunci te induri sa le schimbi.

Pune mana si inlocuieste-l, nu conteaza ca pe urma isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cred ca vreo 10 injectoare si nu am gasit nici unul bun 

am parcat masina cu spatele pe obordura si dupa 3,4 ore iam dat cheie si a pornit la sfert.

avansul este -1,1.

Modificat de georgemiha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!