Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

masina a avut motorul schimbat si ECU a ramas cel de pe motorul vechi, o sa incerc sa ii pun ECU lui sa vad daca porneste mai bine.

Vechiul motor avea injectoare cu terminatia AA si noul motor are injectoare cu terminatia BA, nu stiu daca conteaza.

Ce cod avea motorul sau ECU vechi si ce cod ai acum. Poate scapi mai usor doar cu o rescriere de soft care e mai eleganta decat demontare/montare componente.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

succes , masina porneste perfect si la cald dupa ce am inlocuit ECU motor, ECU care era pe masina era pentru injectoare cu terminatia AA si eu am schimbat motorul cu altul ce avea injectoare

cu terminatia BA fara a mai schimba si ECU.

 

Acum ma lovesc de alta problema ECU de pe vechiul motor era tunat am si turbina BV 43 (170 cp) pe masina si ca sa o fac sa mearga ca si inainte cred ca pe noul motor ar trebui puse

injectoarele AA si ECU ei  ( cel tunat) si atunci cred ca nu ar mai fi probleme cu pornirea.

 

Ce pareri aveti de varianta asta, merita sa incerc?

 

PS 

 

Merci Florin de ajutor, eu te-am sunat azi ca nu reuseam sa o pornesc din cauza imobilizatorului, dar dupa ce am inlocuit cipurile intre ele a pornit la sfert.   


cuiuda

 

motoarele sunt identice AVF ambele numai terminatia injectoarelor era la unul AA si la altul BA.

 

Probabil ca se putea si mai elegant din soft dar am vrut sa ma asigur ca problema este de la ECU, ii drept ca am lucrat vreo 2 ore dar macar am aflat problema + ca nu am nicio scula de diagnoza sau modificari ECU si nu am mai avut rabdare sa stau pana o sa aiba vreme baietii de ea.

In Baia Mare niciun service sau "merserias" nu a stiut ce are.

Modificat de merdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

stai linistit... ma bucur ca ai rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Postez aici deoarece nu pot face un topic nou. Am si eu o problema masina mea ( passat b5 1.9 116 CP. De curand i.am facut o revizie totala ( frane - kit distributie - kit brate - schimb ulei) si de atunci porneste in 3 pistoane timp de 2-3 secunde dupa care merge perfect. Dupa ce o pornesc pleaca cam greu ca si cum plec cu treapta 3..asta doar la treapta 1 si treapa 2 dupa aceea merge perfect chiar daca ma opresc pe loc si plec iar... are cineva vreo idee de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut, ai erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o eroare.. cateodata imi mai intra si in limp mode.. sau asa cred eu ca e limp. La turatii mai mari raman fara putere si se tureaza f greu.. daca opresc si repornesc motorul isi revine... din cate am citit pe forum asta e limp mode-ul.. ar putea fi ceva infundat? EGR sau alte chesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este limp mode dar e imposibil sa intre in limp fara sa stocheze eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc sa o pun din nou pe tester.. problema e ca stau la tara si cel mai probabil o sa ajung luni in oras sa ii fac un test..Masina am cumparat.o in septembrie 2014 si in iarna au inceput problemele cu pornirea... atunci am schimbat o-ring-urile la injectoare si s.a rezolvat, pornea la sfert. Acum cand teoretic trebuia sa mearga mai bine, merge mai prost.

Modificat de BluePassat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

poate sa fie problema de cablaj, conector, injector - pt pornirea in 3.

 

pt limp - daca intra in asa ceva - incearca sa ii faci si un log in mers, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Detiun un Passat B5,5 DIN 2004 SI DUPA CE I-AM SCHIMBAT DISTRIBUTIA,MOTORUL PORNESTE FOARTE GREU SI LA CALD SI LA RECE.

I-AM FACUT REGLAJ CU VCDS-UL IN GRUPUL 4 PE ENGINE LA SECTIUNEA SYNGLE ANGLE SI L-AM REGLAT INTRE 0,6 SI -1 SI TOT NU PORNESTE CA INAINTE.

AZI I-AM FACUT UN LOGO IN MERS,DACA POATE CINEVA SA MA INDRUME CU INTERPRETAREA LOGOULUI.

VA MULTUMESC PRIETENI.

Group C: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%

STAMP /min mg/str mg/str %

0 2163 740 637 4.8

0.32 2247 850 1058.4 4.8

0.64 2352 850 1239.7 4.8

0.96 2436 850 1205.4 4.8

1.28 2541 850 1239.7 4.8

1.6 2646 850 1249.5 4.8

1.92 2772 850 1249.5 4.8

2.24 2877 850 1249.5 4.8

2.55 2961 850 1249.5 4.8

2.87 3066 850 1249.5 4.8

3.18 3171 850 1249.5 4.8

3.51 3255 835 1249.5 4.8

3.82 3276 550 891.8 4.8

4.15 3297 515 730.1 4.8

4.47 3276 425 651.7 4.8

4.79 3276 405 543.9 4.8

5.11 3276 405 519.4 4.8

5.43 3255 405 514.5 4.8

47.97 1344 375 313.6 34.3

48.28 1428 370 372.4 33.5

48.59 1533 440 377.3 33.1

48.9 1659 460 524.3 44.6

49.21 1785 530 367.5 4.8

49.53 1932 515 676.2 47.8

49.84 2184 690 788.9 4.8

50.17 2457 660 872.2 51.4

50.49 2709 595 641.9 55

50.81 2604 280 470.4 4.8

51.12 2184 240 524.3 4.8

51.45 1701 230 494.9 4.8

51.78 1575 240 450.8 4.8

52.09 1659 415 450.8 4.8

52.41 1596 470 553.7 4.8

52.71 1638 395 568.4 53

53.03 1638 235 259.7 61

53.35 1638 235 220.5 60.6

53.68 1617 235 210.7 59.8

53.99 1596 240 196 58.2

54.32 1554 240 176.4 54.6

54.62 1512 245 421.4 4.8

54.94 1470 250 421.4 4.8

55.27 1428 250 431.2 4.8

55.58 1365 250 421.4 4.8

55.9 1323 250 436.1 4.8

56.21 1281 250 416.5 4.8

56.52 1176 250 445.9 4.8

56.84 819 280 406.7 59

57.15 882 250 249.9 60.2

57.46 882 250 215.6 58.6

57.77 861 250 191.1 56.6

58.09 861 250 176.4 52.2

Modificat de krysty_77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E Syncro Angle care la motorul tau ar trebui sa fie 0,0 ( ideal) si eu te sfatuiesc sa verifici daca e pusa bine la punct distributia,log-ul in mers nu cred ca e concludent la probleme de pornire,mai bine un scan pe 01-Engine sa vedem daca ai ceva erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificato pe engine cu vcds si nu î-mi da nici o eroare iar cu distributia cewd ca este pusa bine.

Nu stiu ce sa îi mai fac.

Am verificato pe engine cu vcds si nu î-mi da nici o eroare iar cu distributia cewd ca este pusa bine.

Nu stiu ce sa îi mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi n-ajunge sa "crezi" ca e pusa bine , trebuie sa fi sigur ca e ok si mai ales ca ai probleme dupa ce ai umblat la distributie de aia ti-am zis sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am si eu o problema cu masina mea (Passat 2001, AVF 131 CP). Dupa multe probleme am reusit cu greu sa schimb majoritatea pieselor (turbo, injectoare, o-ring-uri, pompa tandem, ax came). Acum este o alta problema: porneste foarte greu la cald. La rece o ia la sfert de cheie. Mecanicul a zis sa incercam sa schimbam senzorul de la axul cu came si senzorul de la/pe vilbrochen. Le-am schimbat si tot la fel porneste (greu). Are cineva idee de ce nu porneste la cald? Mecanicul nu mai are idei. Va rog ajutati-ma cu un sfat. Am bagat peste 1000 de euro si tot nu e ok  :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Încearcă cu o resoftare de ecu.

Senzorul de temperatura antigel in ce stare e? Si el poate fi vinovat de pornirea grea la cald si se poate diagnostica destul de repede. Cand e motorul cald si porneste greu scoate mufa din senzor si porneste motorul. Daca porneste bine cu mufa scoasa...atunci e clar, e senzorul g62 de vina. Acest senzor se afla sub pompa tandem si de obicei are culoarea verde sau negru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai schimbat injectoarele? Ce coduri de injectoare aveai inainte? Ce coduri de injectoare ai acum? Ce cod ai la calc de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai schimbat injectoarele? Ce coduri de injectoare aveai inainte? Ce coduri de injectoare ai acum? Ce cod ai la calc de motor?

Am avut ceva probleme mai grave. Din cate mi s-a spus a luat-o turbina pe ulei. 2 din injectoare erau cu probleme de ceva timp si acum cu "ocazia" asta, le-am schimbat pe toate. Inainte aveam injectoare cu terminatia BA si acum mi-am gasit tot cu terminatia BA. La calculator nu stiu ce cod am din pacate.

 

Pe tester nu e nicio eroare. Toate injectoarele sunt in parametri.

 

Multumesc Laurentiu pentru sfaturi. O sa incerc in prima faza cu senzorul de antigel.

 

Mi-a mai spus cineva ca poate sa fie capul hidraulic de pe pompa de injectie? Se poate asa ceva?

Modificat de testu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paii.... nu prea ai pompa de injectie la motorul tau ,sau ..... ai ,dar sunt patru  :tuktuk: .

lasand gluma ,nu ai pompa de injectie ,ai injectoare pompadusa adica corp unic pompa+injector .incearca cu senzorul de temperatura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut scuze sunt nou pe forum am si eu un Passat 1.8 20v pe care nu l-am mai pornit de mult timp (câteva luni) si nu mai vrea sa porneasca adică mai exact porneste pt 10-12 secunde si apoi se opreste după 15-20 încercări si multe bubuituri sub capota într-un final rămâne pornită dar cu intreruperi si după alte 10 min își revine . Mă poate ajuta cineva ca deja sunt cu nervii pa pamant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data fa o diagnoza si posteaza ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni am programare la diagnoza m-am grăbit puțin cu întrebarea in speranța unui răspuns .......poate nu sunt singurul cu problema asta dar oricum voi posta si erorile luni seara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paii.... nu prea ai pompa de injectie la motorul tau ,sau ..... ai ,dar sunt patru  :tuktuk: .

lasand gluma ,nu ai pompa de injectie ,ai injectoare pompadusa adica corp unic pompa+injector .incearca cu senzorul de temperatura .

 

Nu ma prea pricep la masini din pacate. Ma gandeam eu ca nu am pompa de injectie dar m-am luat dupa un mecanic "priceput". Am schimbat senzorul de temperatura si nicio schimbare. Porneste greu. :(

Ieri cand am pornit-o, a pornit la prima cheie dar a murit motorul instant. La a doua cheie a pornit un pic mai greu dar a pornit. Se poate sa fie electromotorul? O sa filmez cu urmatoarea ocazie si voi posta filmuletul sa va dati cu parerea, poate asa putem identifica problema.

 

O alta chestie foarte ciudata e ca nu mai trage decat dupa o anumita turatie. De exemplu in a 3-a, incepe sa traga bine doar la 2300-2400 turatii. Asta ce problema mai poate sa fie? :(

 

Multumesc inca odata tuturor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-pornirea cu motorul cald dar cu mufa de la senzorul de temp scos ,cum e ?

-da ,si electromotorul mai poate fi o cauza pentru "pornirile lungi" ,eventual un log in engine-mes blocks- block 01

-un printscreen la engine-mes blocks -block 04 -camp 4 (synchro angle)

-partea cu "trasul" ,studiaza aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/ cumse fac log-uri si posteaza tot acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un passat b5.5 2001 1.6 benzina, ALZ tip motor si am o problema la pornire. Pun contactul, se aprind beculetele in bord, dar incepe sa se auda un ticait in bord si masina nu porneste. Am schimbat bateria de 5 zile si totul a fost OK pana astazi cand dupa un drum de 5 km masina nu a pornit la prima cheie, revenind si ticaitul in bord. La a doua cheie a pornit la sfert. Stie cineva de la ce ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simtomele descrise de tine ar cam fi releul pompei de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!