Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

(pentru 42 micutza)

poate nu mai inteles , cel care il am pe masina face figuri la rece si daca il inlocuiesc dupa seria de pe talon nu merge deloc ori taie motorina de tot la turatie, sau nu am inteles eu ce legatuta are cablajul?daca cu cele inlocuite (noi) nu merg?si cu cel actual merge cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(pentru 42 micutza)

poate nu mai inteles , cel care il am pe masina face figuri la rece si daca il inlocuiesc dupa seria de pe talon nu merge deloc ori taie motorina de tot la turatie, sau nu am inteles eu ce legatuta are cablajul?daca cu cele inlocuite (noi) nu merg?si cu cel actual merge cat de cat.

Ce senzor G28 ai pus?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca probezi 2 senzori si eroarea ''intermintent sau paluzibil senzor g28'' se pastreaza, cablajul face figuri. Este un manunchi de cabluri prins de motor, parca la un loc cu suportul filtrului de motorina. In acel loc se intrerup cabluri dupa ce izolatiile de plastic imbatranesc. Senzorii de turatie au (daca nu ma insel) cabluri coaxiale, acelea cad primele. Ca sa ajungi acolo desfaci cam jumatate din comp. motor. De aceea cred ca schimbul senzorilor s-a facut prin taierea cablurilor si inadirea ulterioara, astfel cablajul vechi (intrerupt) a ramas pe pozitie.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este sunt 3 fire, 2 litate si 1 coasial dar se mufeaza in mufa gri sub vasul de expansiune unde se mufeaza si cel de la axa cu came dar acela este negru sa nu incurci mufele,unde spui tu sunt cele de la bujiile incandescente inca un senzor care este in drept cu racitorul de ulei cablu de la nivelui baii de ulei si senzorul de temp. apa care indica in bord cel cu 4 pini 2 la senzor si 2 parca la EGR daca nu ma insel, stiu fiecare fir ca am dat motorul jos de 6-7 ori in 8 ani, dar mai am o solutie sa pun senzorul nou pe alta masina sa vad daca face la fel, apoi mai vedem

intrebare,? daca motorul este AVF cum este al meu influenteaza daca senzorul cu pricina este pentu motor AWX? ma gandesc ca poate vanzatorul a adus senzor G28 pentru alt tip de motor chiar si cu talonul in mana dupa seria de caroserie.

pentru rayn, este vorba de senzorul G28 de sub filtru de motorina cel de la vlbrochen de langa volant

Modificat de tfkas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce brand/marca de senzor G28 ai pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe original nemtesc pe cutie e sigla de la vw si audi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

a mai aparut o problema, cand e motorul rece la 1200-1400r./min. cand accelerez brusc i-mi taie motorina cand se incalzeste nu mai taie o taie decat in 4500 r/min.

daca plec de pe loc cu motorul rece trage si nu taie motorina merge normal, la o scanare spune asa

 

01336-data bus for comfort system- 80-10-single-wire-operation-intermittent

00476- control module for fuel pump(J538) 49-00-no communications

 

 alte pareri din exterior sun ca e de vina pompa tamdem.

dar parerea voastra conteaza mai mult ca aici am gasit rezolvare intodeauna si va multumesc inca o data 

  cu respect tfkas

Ai mai dat scan? au mai aparut erorile?

L.E- Releu pompa motorina l-ai verificat?

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este sunt 3 fire, 2 litate si 1 coasial ...

Daca stii ce fire contine cablul senzorului este clar ca le-ai taiat. Va trebui sa cumperi alt senzor, altfel nu va merge. Nu incerca sa tai cablul pe alta masina ca o strici si pe aia. Senzorul se inlocuieste complet, cu tot cu cablu. Daca se putea fara, avea mufa, precum cel de temperatura. Senzorul nu cade oricum, este o bobina cu miez din magnet permanent. Cu trecerea timpului se intrerupe coaxialul, intreruperea depinzand de turatie si de modul cum vibreaza motorul. De aceea se schimba cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare apare la G28 si cu senzorul nou pe original si cel vechi al masinii,eroare cu pompa am sters-o , nu mai apare, si intelege ca am senzor nou nou care se mufeaza la fufa gri de sub vasul de expansiune nu e vorba de nici un fir taiat sau inlocuit sunt cele originale ale masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-i ECU de proba si vezi...se pare ca e tot ce a mai ramas neschimbat.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este obligatoriu sa fie si bun. Faci doar o proba cu altul si daca da aceeasi eroare il scoatem din grupul suspectilor. Ecu vechi al mai ai ? Din ce motiv l-ai schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa blocat pe dechis, ramase-se deschis si, nici nu l-am dat la reparat daca se mai poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cablajul pana in mufa ECU ? Ca nu am reusit sa citesc toate postarile tale, din pacate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este verificat prezinta urme de inbatranire dar nu se vede ca ar fi intrerupte au fost masurate de electrician in mare parte, am curatat si mufele cu spray de contacte

P.S. Florine ma intereseaza si pe mine afisajul din mijloc dintre turometru si kilometraj cred ai spune ....... am citit dar nu ma lamurit pretul?

 merci.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti, problema mea este ca dupa ce motorul ajunge la 90 de grade nu vrea sa porneasca, am schimbat senzorul de temperatura de sub pompa tandem si de jos de langa radiator dar aceeasi problema.

Masina se comporta exact ca si in filmul   urmator

Pe tester nu apare nicio eroare, am verificat si egr-ul crezand ca ii taie aierul dar ii bun. Ce sa mai verific?

Modificat de merdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce senzor ai pus? febi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cu mufa scoasa la senzor, porneste - daca da, pune senzor OEM sau Hella.

 

daca nu, problema este in alta parte - oringuri injectoare, pompa tandem, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii schimbati sunt originali, daca invart motorul mai mult, cam 2-3 secunde porneste.

Modificat de merdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

eu zic sa verifici in alta parte, asa cum ti-am zis mai sus.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar insemna sa inlocuiesc calulatoru motor sa vad daca nu cumva ii din calculator ?

Am la dispozitie  tot - calculator motor, ceasuri bord, cheie tot de pe un AVF acelasi motor cu al meu.

Dupa ce le montez pe masina ar trebui sa porneasca cred, sau o sa am probleme cu imobilizarea? Mai necesita si alte adaptari din vag-com ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, porneste - acum trebuie vazut si ce varianta de software ai pe ECU respectiv, ce ai tu... ce injectoare, etc - ca e posibil sa nu mearga bine cu ECU respectiv.

 

nu prea au probleme la acest model, de la ECU.... f.f.rar - deci eu nu prea inclin spre acest diagnostic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a avut motorul schimbat si ECU a ramas cel de pe motorul vechi, o sa incerc sa ii pun ECU lui sa vad daca porneste mai bine.

Vechiul motor avea injectoare cu terminatia AA si noul motor are injectoare cu terminatia BA, nu stiu daca conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba ecu , pune-l pe cel de la motorul cu inj BA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

masina a avut motorul schimbat si ECU a ramas cel de pe motorul vechi, o sa incerc sa ii pun ECU lui sa vad daca porneste mai bine.

Vechiul motor avea injectoare cu terminatia AA si noul motor are injectoare cu terminatia BA, nu stiu daca conteaza.

 

pune ECU de la motorul actual sau cloneaza informatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!