Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

stiu ce spui Catalin, dar toti care nu cunosc strang prea tare prezonul respectiv si ori la prima cheie, ori dupa 20 km se smulge din chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,de aceea e mai bine de lasat cel vechi pentru cei ce nu dispun de documentatii si dinamometrice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot exista riscul sa smulga filetul din chiulasa la strangerea rolei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Buna seara..

   Sunt posesorul unui VW Sharan AUY din 2001..A sosit timpul sa ii fac schimbul curelei de distributie..Stiu ca cei mai buni sunt cei de la Conti cu role INA..Pana in prezent am facut 2 schimburi de curele (cam 130.00 km), dar niciodata nu am fost informat ca este nevoie sa schimb si pompa de apa..Deci prin urmare, intreb ''greii '' din domeniu, daca trebuie schimbata si aceasta pompa chiar daca nu curge sau nu are probleme?? ..

   Seria de sasiu este WVWZZZ7MZ1V050453...este vreun coleg care imi poate spune si un pret la setul de distributie si pompa apa separat..Am observat ca sunt cativa colegi care comercializeaza componente..stima..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se schimba, pentru siguranta lucrarii, in caz ca cedeaza dupa schimbul distributiei este mai costisitoare inca o interventie. Eu am schimbat-o la 62k chiar daca nu era nevoie, asa stau linistit.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci din cate am inteles, fulia pompei de apa este antrenata de cureaua de distributie si la o distrugere a acesteia se distruge si linia motorului..Gresesc?..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, pompa de apa este angrenata in sistemul se distributie, deci cand se face schimbarea este recomandat sa se schimbe tot ansamblul chiar daca unele componente mai sunt inca bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor sint Nou amici inscris si am mai multe problemi cu sharanul la care de curind iam schimbat distribuita ,turbina ,chiulasa,pompa de apa ,fulie motor si guarnitura de chiulasa.Dar am facut o prostie din nestiinta cind am desfacut chiulasa am micat de fulia Pompei si acum Masina nu mai porneste.Filtrul de motorina mi la golit de 2 ori deci crede ca injecteaza motorina ca si la injectoare am slabit si tisneste dar tot nu porneste .cum IMI DAU seama ca e pompa dereglata. de doua luni Lucrezia la EA si nu stiu ce sai mai FAC .simbata verifica din Nou dava ma sarit distribuita din grafic dar cu pompa nu sint practic cer ajutor dava ma poste ajuta cineva .motoru afn.1.9 an 1999. 110 PS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia, este miscata, nu este pusa bine, mergi la un specialist care a mai facut asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca stau in Germania si astia de aicia au miste preturi de dai PE spate am facuto ca am vrut sa mai invat ceca mecanica .nu mie frica de distribuite cit de pompa de motorina sa no stric.

Astia de aici ca sa-mi desfaca doua roti PE spate la Masina mira luat 10 euro fara factura 80 deeuro PE unghiul de fuga si asa am ramas cu socuri.

ma gindesc o FI sarit din aliniere cind am DAT la cheie .axul era centrat cu taietura perpendiculara cu chiulasa ,pistonul unul sus si pompa cu boltul bloccata .CAM asta am facut dar ma tem ca am dereglat pompa ca am invirtit de fulie cind am DAT chiulasa jos si mai e ceva chiulasa e revisionata .

ma gindesc o FI sarit din aliniere cind am DAT la cheie .axul era centrat cu taietura perpendiculara cu chiulasa ,pistonul unul sus si pompa cu boltul bloccata .CAM asta am facut dar ma tem ca am dereglat pompa ca am invirtit de fulie cind am DAT chiulasa jos si mai e ceva chiulasa e revisionata .

mai am o intrebare dava STIE cineva cum se da jos pompa de ulei la un Audi a4motor awx 1.9 PD TDI.iam schimbat turbina dar nu are presiune de ulei in motor si in uleiul Nou care lam bagat am gasit pulitura asta sa cred ca pompa nu mai e buna.cineva care a mai avut problemele astea stau cu doua Masini defecte si IMI vine sa DAU cu capu de peretiii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică dacă este pusă la punct distribuţia. Trage motorul la semnul de pe volantă, dă jos capacul de la arborele cu came şi vezi dacă crestătura aia este perfect orizontală şi dacă poţi băga un capăt de burghiu (să fie de grosime egală cu cea a găurii de la fulie) în orificiul de la fulia pompei de injecţie. Dacă dă cu virgulă la oricare dintre cele enumerate mai sus procedează ca în pdf

verificare distributie.pdf

Cala de la arborele cu came o poţi face dintr-o tablă de grosimea crestăturii

Pentru alte detalii mai citeşte şi pdf-ul ăsta

schimbare pompa injectie.pdf

şi urmăreşte şi discuţia de aici pt că motoarele sunt cam la fel

http://vwforum.ro/topic/28134-schimbare-distributie-cand-cum-de-ce/page-96

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala ta a fost cand ai calat pompa din nou.

E ca sa ti explic pt. a ti fi usor sa o repui la loc cum trebuie faci asa:
dai cureaua jos binenteles dupa ce ai tras toata distributia la punct(ax calat in spate/semn pe vilbrochen sau pistonul unu sus)/desfaci conducta corespondenta injectorului 1 de pe pompa si invarti fulia pompei pana "schipa"motorina pe orificiu/apoi blochezi pompa cu boltul/pui cureau la loc si...trebuie sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Saptamana trecuta am schimbat tot kitul de distributie(pompa de apa,intinzator hidraulic,role,curea).S au mai schimbat si tachetii(ina) dar asta nu cred ca are legatura....problema e ca a aparut un sunet intermitent ce nu era prezent  inainte sa schimbe distributia.

Am sesizat imediat sunetul nou,am intrebat mecanicul de ce suna asa?....la care raspunsul a fost ca pana se "aseaza cureaua".Problema e ca am facut 500 km de atunci si cureaua nu s a "asezat" asa ca am facut programare pe luni sa vada ce e acolo.

Kitul a fost hepu.

Am crezut ca, cureaua e prea intinsa dar se poate apasa cu degetul....ce i drept e putin mai intinsa decat cea care a fost pe masina inainte.

Vre o idee ce poate suna?

 

http://vid31.photobucket.com/albums/c400/AKos_Toth/Fabia/VID_20150924_162033_zpswgfvodaf.mp4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am optat pt. kit hepu....am mai avut contitech pe audi  de 2 ori dar totul a fost ok....Data viitoare pun dayco sau altceva.

Mersi de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot kit conti ct1044 am, nu am sesizat nimic, dar nici in video-ul tau ca sa fiu sincer :D

post-34985-0-94243000-1424869798_thumb.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe la 14 secunde se aude  mai tare sunetul acela intermitent de care vorbesc. 

Cureaua care a fost demontata era tot contitech ct 1028 exact ca si asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au desfacut astazi masina si era pompa de apa de vina pentru sunetul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!