Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Salut, poate sa imi scrie cineva care stie care este cuplul necesar de strangere in nm la distributie pentru motor 1.9 tdi ASV si 19 tdi pd AUY? ( ma refer la suruburile de la intinzatoare, fulie ax came, etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult, foarte detaliat ! Dar ce inseamna de exemplu dupa 10 nm semnul de impartit parca si 45 sau 90?

Modificat de silviutuning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vede prea bine, parca e +45°, asta insemnand ca, dupa ce ai atins cuplul, mai strangi surubul inca 45°.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este, am cautat pe goagal putin si dupa ce se atinge cuplul necesar se roteste inca 45 respectiv 90 de grade, ce am gasit mai explicativ este ca daca ai nevoie de ex. 20 nm + 45 de grade, daca iti permite gradatia chei dinamometrice o duci direct la 23-24 nm si este acelasi lucru, mersi pentru raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. A venit timpul sa imi schimb si eu distributia . Am un motor 1.9 sdi,  50 kw , tip motor AQM , an fabrucatue 2000. Nu este pe un vw ci pe un seat ibiza. Spuneti-mi va rog si mie ce piese imi recomandati si cam la ce pret as ajunge cu piesele. Daca puteti sa imi dati si un site de unde le pot comanda . Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu zic sa o schimbi daca nu a fost schimbata niciodata pe la 90 k sau 100 k , e cel mai sigur asa pt viitorul masinii tale ....

imi faci, te rog, un pret pt kit distributie skoda octavia 1, motor AGR, curea Contitech, role INA si pompa HEPU trimise prin curier ? Cat au garantie daca le montez in service autorizat? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate sa imi scrie cineva care stie care este cuplul necesar de strangere in nm la distributie pentru motor 1.9 tdi ASV si 19 tdi pd AUY? ( ma refer la suruburile de la intinzatoare, fulie ax came, etc.)

  UIte aici in acest videoclip ai cuplu de strangere la toate suruburile de la distributie, cu toate ca distributia e cu  rola prin frecare cuplurile sunt identice.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZSQzo5_TMuM

 

 Distributia la tine AUY  este cu intinzator hidraulic  de aceea in acest videoclip ai  cum se monteaza distributia la AUY,  dornul ptr reglarea rolei intinzatoare este de 5 mm !

 

https://www.youtube.com/watch?v=PwZGG4VXxf0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.


 


Am un golf 5 .2004,1.9 tdi ,105 cai,BKC ,are 222.000 km. Masina am cumparat-o de la o cunostinta (acum aproape 1 an) care mi-a spus ca ar trebui schimbata distributie pe la 240.000 de km. Schimbul distributiei s-a facut la 120.000 de km conform cartii de service (la reprezentanta in februarie 2010). La cat se schimba? e ok daca mai merg cu ea? nu vreau sa o mai intind multi km (maxim 4000-5000).


imi puteti spune?


ms,


Modificat de georgel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are zgomote si nu o fortezi te mai duce 5000km dar ar cam trebui schimbata ca si-a facut norma, si nu mai este calitativa cum este aia de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru alea "de fabrica" au linie de productie separata ? pentru ca producatorul da aceeasi garantie la ambele (AM si OM) !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce au dar nu emit zgomote ca astea de acum , exact aceeasi calitate ca la baterie, aia de fabrica tine 7+ ani si alta de acelasi producator maxim 4 daca ai noroc, piesele originale sunt cu mult mai de calitate decat cele de magazin chiar daca au acelasi producator.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai luat in considerare ca "noi" montam aceste kituri pe motoare deja rulate cel putin 100Kkm iar uzura unei curele nu depinde doar de "calitatea" montarii (cu ultima afirmatie am contrazis ce am afirmat in postul anterior :D ) si poate de aia nu au "acelasi sunet" ca cele de fabrica ? oricum ,curelele de distibutie fie ele OEM ,OM,AM tin mult mai mult decat termenul oferit de producator (parere dupa experienta personala) atat timp cat motorul este exploatat si intretinut "ca la carte" (manualul de uz si intretinere) :icon_thumleft: .  

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord ca rezista mai mult , eu deja am 7 ani cu distributia originala si arata f.bine la cei 63k. Stau si ma gandesc daca o schimb sau nu anul asta de frica zgomotelor aferenta schimbului cu un kit nou.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai "spus" in diferite posturi ,sfatul meu pentru cei in situatia ta (putini km ,multi ani) e sa se schimbe doar cureaua de distributie ,rulmentii (intinzator ,rola ,pompa apa ,etc) nefiind afectati de timp ci doar de ore de functionare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat kitul de distributie fara pompa de apa la 67 k km si 8 ani. Recomandarea mea ar fi sa schimbi tot kitul. Cureaua arata de nota 10 mi-a parut rau apoi ca am dat-o jos. Rola de ghidaj avea un joc si huruit mic. Iar cea intinzatoare era in stare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia mica intotdeauna se duce prima, ce mare rezista bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moroenius Cureaua de distributie nu se verifica optic !!! Ca orice material supus frecarii si fortelor imbatraneste in timp.Nu trebuie sa curga franjuri din ea ca sa se rupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat o distributie si inca odata subliniez ca aceasta se inlocuieste atat la nr de km cat si la timpul specificat. Masina in cauza are 130 km reali,(primul propietar cumparata de noua din RO)  si distributia are 8 ani fiind originala de fabrica .Las imaginile sa "vorbeasca"

post-74110-0-92623800-1424602375_thumb.j

post-74110-0-42944600-1424602383_thumb.j

post-74110-0-90719100-1424602396_thumb.j

post-74110-0-43108500-1424602402_thumb.j

post-74110-0-69612200-1424602407_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă are 8 ani vechime şi dacă este VAG, înseamnă că masina este MY 2007 iar cureaua dinţată trebuia schimbată la 120.000

 

După cum se vede, pentru o curea cu 10.000 km rulaţi peste normă, încă se ţinea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura nu se datoreaza celor 10 mii km in plus.Si nu se tinea bine deloc,aproape ca nu mai avea dinti.Am avut cazuri cu ,curele rupte care aratau impecabil.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a subtiat, asa este tipul de curea, am mai vazut cu latimi diferite, depinde de fabricant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei....unde ai vazut tu  curea cu franjuri ??? S-a subtiat prin frecarea cu carcasa din cauza uzurii rolelor mici.

Motorul e diesel ALH si nu exista  curea ingusta  si role late .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resturile de curea (firmiturile,praful) erau imprastiate peste tot.Vezi zonele marcate cu rosu

post-74110-0-56547400-1424608928_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!