Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Dupa 200km s-a asezat cat de cat cureaua, la ralanti imi afiseaza 0,6 l exact cat era initial din fabrica, in schimb parca pornirea este ceva mai usoara, mai putin zgomotoasa, nu imi explic dar parca merge mai liniar mai elastic decat inainte, poate este si ca afara e cald, un plus in mers se simte.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica semnul intinzatorului.La distributie nu exista "cureaua s-a asezat"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnul este pe fanta exact cum a fost si cel initial. Orice curea, lant, anvelopa,  placuta noua are o perioada de  'break in'

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate...teoretic. Explicatia tehnica?


Daca intinzatorul nu s-a slabit ,unghiul de sincrionizare nu s-a modificat ,deci comportamentul motorului NU s-a modificat din cauza curelei de distributie.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua poate doar sa isi modifice lungimea... si nu se intampla decat extrem de putin, practic nu se poate masura decat cu ceva precizie extrema, nu se ajunge nici macar la 0.5 grade in 120.000 km

Break in este doar la suprafata de contact cu pinioanele... dar aia nu se pune la calcul

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Trebuie sa imi schimb si eu distributia la Golf 4 ALH si ma confrunt cu urmatoarea dilema. Pe un foarte cunoscut magazin online, set distributie (curea+role) INA e 450 ron iar CONTI e 630 ron. Intrebarea mea este urmatoarea: in conditiile in care, din cate stiu eu, CONTI nu face role iar INA nu face curele, 

1. Ce curea gasesc in setul INA

2. Ce role gasesc in setul CONTI

 

Pun intrebarea asta aici ... poate s-a lovit cineva de aceeasi situatie pentru ca la telefon nu am reusit sa gasesc un raspuns si nici prea multa bunavointa.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o skoda 2.0 benzina pe cureaua de distributie scria Ina Made in Romania, pe role nu retin.

la kit.urile Conti rolele sunt cu rulmenti Nsk, skf, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune codurile aici poate găsim ceva.

La mine când am schimbat distribuţia am pus CONTI, care conţine curea conti, role INA, iar pe rulmenţii de la role scria NTN (asta cu rulmenţii mi-a plăcut pt. că ştiam că sunt de foarte bună calitate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la kit conti am gasit rola intinzatoare de Litens, Canada, asa era si  originala de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa fac in situatia asta. Daca iau separat role INA si curea CONTI ajung pe la 550 ron, mai scump decat kitul INA. Iar traba cu INA made in Romania... nici nu stiu ce sa mai zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

baiii ....da ce va e asa frica de piesele pe care scrie "made in romania" ? e mai rau daca "sunt" dar nu scrie ! piesele OM sunt toate "made in germany" ? ia cititi pe cele ce vin pe OEM si o sa va minunati cand o sa vedeti pe unde sunt produse .

george 

daca o sa cumperi curea Conti si o sa fie si aia inscriptionata "made in romania"(exista posibilitatea) ce faci ?o arunci si incerci cu Dayco sau Gates ?(din astea inca nu am gasit facute la noi,nu stiu daca se fac)

ma repet ,parerea mea :

atat timp cat se folosesc piese de marci consacrate si de provenienta NONdubioasa ,se respecta procedurile de montaj si intretinere ,riscul de "failure" e foarte mic .

 

PS 

uite ,eu folosesc in preponderenta kituri Dayco si Bosch si pompe de apa KWP si nu am avut nici macar o reclamatie/ruptura .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. 

De exemplu Dayco face prin Argentina( asta retin de la o Skoda 2001 AVU 1.6 benzina)

Gates face inclusiv prin Koreea.

Asa ca Romania este de preferat chiar.

Conti face in Romania anumite curele pentru distributie ( de PD si VEP nu am vazut inca made in ro) si majoritatea curelelor de accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Putin teama imi este de produsele "made in RO" in sensul ca exista posibilitatea ca ele sa fie facute sub licenta (INA CONTI, etc) iar de cele mai multe ori asta inseamna calitate mai slaba.

In concluzie cred ca o sa iau kitul INA la 450ron + pompa de apa HEPU la 150 si am rezolvat problema.

 

Un mecanic mi-a spus la un moment dat ca tot ce inseamna kituri INA CONTI HEPU (cele cu pompa de apa inclusa) au toate curea conti, role ina si pompa hepu.... Insa parca nu prea imi vine sa cred

 

Va multumesc pentru raspunsurile voastre prompte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune Dayco,vin si in kit-ul  de distributie OE.In plus sunt made in italy si nu fac zgomot ca majoritatea curelelor Contitech

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare , anul trecut am schimbat distributia la 101k km si acum am 150k km , cand ar trebui sa o schimb? masina este un golf 6 2.0 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 250.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 6, 1.6 tdi, adus din Germania, are 160.000 Km reali, distributia nefiind schimbata niciodata, dupa spusele mecanicului/ verificat istoric in tara + cartea de intretinere. Prezenta uzura maxima: joc in role, cureaua fabricata in 2007, intinsa si cu atele atarnand. Nu stiu daca este un record sau ceva iesit din comun. Astept parerile voastre in ce priveste diferenta dintre anul de fabricatie al curelei si al masinii + nr de km parcursi. Sa auzim de bine si fara evenimente. Weekend placut tututror.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avea cum sa fie cureaua din 2007, pentru ca Golf 6 se produce din 2010, si in fabrica nu se monteaza asa vechituri.

Tot asa, in 2007 nu se producea curea de distributie pentru 2.0 TDI CR. ABia in 2008 s-au introdus pe Audi si VW aceste motoare.

 

Deci, altele sunt problemele la tine, mai ales ca nu am vazut curea deteriorata nici macar la 210.000 km, ca asta e intervalul la care se schimba si multi chiar atunci o schimba. Rolele da, capata joc de pe la 160-180.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ,am si eu nevoie de un sfat.

Am un vw bora 2005 ALH, masina are 188000km, iar ultimii 100.000 km cu cureaua de distributie originala,ar mai merge 20.000 km pana la urmatorul schimb ,din cate am  inteles de aici ca se schimba la 120000 sau 6 ani,problema este ca a inceput sa scoata fasait dimineata cand e rece si dispare in  cateva minute mai tarziu sau cand se incalzeste (genul de fas-fas-fas),am verificat sa vad daca intradevar ea face asa, in sensul ca am turnat cateva picaturi de apa si dispare pe moment,intrebarea mea este daca trebuie sa o schimb cu problema asta? nu vreau nici sa o schimb inutil la o adica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre care curea vorbim accesorii sau distributie? ai desfacut capacul de la distributie si ai turnat apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, despre cureaua de distributie e vorba, am desfacut capacul si acolo am picurat apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

imi puteti explica detaliat sau cu ajutorul unei filmari, cum anume se desface capacul de la cureaua de distributie?

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Vreau sa schimb si eu distributia la masina, si un burduf de planetara pe stanga fata, am primit urmatoarea oferta de la Moldocar IASI:

 

 
1.KIT DISTRIBUTIE CONTITECH 1 X 595 RON CU T.V.A
2.POMPA APA AIRTEX 1 X 220 RON CU T.V.A
3.SILICON 1 X 30 RON CU T.V.A
4.ANTIGEL 3 X 15 RON CU T.V.A
5.BURDUF PLANETARA LA ROATA  1 X 60 RON RON CU T.V.A
6.BURDUF PLANETARA LA CUTIA DE VITEZA 1 X 90 RON CU T.V.A  
 
7.MANOPERA 435 RON CU T.V.A
 
Vreau sa stiu daca este un pret bun, nu prea ma pricep si nu am cu ce compara, pentru ca alte oferte nu am primit.
Masina este un VW Jetta din 2006 cu motorizare de 2.0 TDI 106 KW. Codul motorului este IKM AABKD.
 
P.S. MOLDOCAR ESTE UN SERVICE BUN IN IASI?  Imi puteti recomanda altceva?
 
Va multumesc anticipat! 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de apa este prea scumpa si nu cea mai stralucita. CerE Hepu sau originala cu piesa la schimb.

In rest este Ok.

Intreaba in prealabil daca stiu sa inlocuiasca prezonul rolei de pe chiulasa si daca stiu sa regleze avansul, astea sunt probleme specifice acestui motor . pe urma mai vorbim

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine sa nu umble la acel prezon....mai ales daca dinamometrica e in dulap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!