Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

@roparo schimba si bucsele bara stabilizatoare si no sa mai ai nici un scartait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roparo schimba si bucsele bara stabilizatoare si no sa mai ai nici un scartait.

asta intentionez sa fac de curand (mai ales ca am descoperit surubul ce fixeaza discul de frana fata dreapta rupt - trebuie sa ma duc undeva sa-l scoata de acolo si sa puna altul in loc).

de asemenea, am descoperit ceva tare ciudat (mi-a aratat acest domn Tavi). cum nu obisnuiesc sa spal motorul, aveam praf de un deget, cu niste urme ca de vrabii... cica ar fi de la sobolani :lol: :lol: :lol:

desi masina sta parcata peste noapte pe o strada civilizata, cu trafic destul de mare, ziua la fel, uite ca se poate intampla si asa ceva. din nou, scriu asta ca sa stiti, de veti descoperi astfel de urme ciudate, de la ce sunt.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si GOLFU` meu scirtiie.Am puso pe rampa, si am constatat ca tre schimbate bucsele de la bara stabilizatoare.Bucsele care sint acum pe masina sint cele originale, fara cocoasa, si as vrea sa pun din alea cu cocoasa, cum ziceti voi.Acu , va rog sa imi spune-ti, de ce sint mai bune cu `cocoasa`? GOLFU` e fabricat in 2000 luna

mai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"bucsele sunt SWAG (made in DE) si sunt facute din cauciuc chior, fata de cele originale care aveau "ceva" pe partea interioara."

"FEBI Germany "

... Bla bla bla ...

Am citat din cateva mesaje de mai sus. Ascultati-ma ce va spun: nu mai dati banii pe prostii, ca sunt toate facute in China, chiar daca firma e nemteasca. In acest moment in Germania mai exista doar 2-3 producatori de bucse/articulatii, care intr-adevar le produc in fabrici din Germania... iar Swag si Febi nu se numara printre ei, oricum nu sunt producatori.... sunt doar niste impachetatori. Cumpara piese din 1000 de locuri si le impacheteaza sub numele lor.

Cumparati bucsele de bara stabilizatoare originale, sunt cu 3 lei mai scumpe dar ai garantia ca sunt de calitate.

Acesta este sfatul meu.

Succes!

am un pic de retineri vis-a-vis de cele spuse mai sus...comand si aduc piese de diferiti furnizori si dif tipuri...si mai si repar masini si vad ce e original din fabrica pe masina...

am desfacut role de distributie ina de pe ford, renault vw audi si pe rola este inscriptionat pe langa codul normal de piesa si codul sau sigla marcii corespunzatoare masinii. iar pe aceleasi role ina venite aftermarket exista pe langa codul de piesa si codul sau sigla masinii pt care este , doar ca este polizata sa nu se vada. cat despre piesele originale sunt produse tot de aceasi producatori doar ca contin si codul original nepolizat si sunt ambalate in cutiile specifice marcii de auto pt care sunt. asa ca stati linistiti ca febi sau swag la bucse bara stab. sunt aceleasi bucse ca si originalele doar ca au si codul original de vw inscriptionat pe ele.

cat despre bridele de prindere a bucselor se pare ca vw recomanda schimbarea modelului vechi (cele drepte) cu modelul cu cocoasa...am avut de curand un caz: golf 4 benzina schimbat bucsele la service de 2 ori si dupa o sapt aparea scartiitul din nou...a venit la mine si am schimbat si eu bucsele din nou (model de brida dreapta) exact pe dimensiune...aceasi simptom dupa aprox 1 saptamana. acum am schimbat si bridele si am pus modelul nou de bucse si astept rezultatul...

montajul se face intradevar fara vaselina pt ca ataca cauciucul provocand imbatranirea si uzura lui prematura.

bucsele sunt aprox 10ron bucata febi sau swag iar bridele sunt 28 ron bucata total distractie piese 76 ron+manopera care difera in functie de service...la mine e 20 ron.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat busele de vreo 5 ori in 3 luni de zile...eram disperat

intr-o zi am ajuns la un service pt o cu totul alta problema , dar acolo am gasit la un baiat doua bucse cu ,cocoasa (pe care nu le mai incercasem)le-am cumparat , si le-am montat tot acolo ,in disperare de cauza le-am montat pe colierele vechi ...alea drepte.

nu am avut de unde sa fac rost acolo de unele noi ,speciale pt aceste modele de bucshe....de 2 luni se pare ca nu mai am nici un fel de problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti gasi coliere pentru bucsele cu cocoasa la Volksparts. Eu de acolo am luat cu 20 RON bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Probleme :

Scartaitt pronuntat pe fata plus masina se comporta cam barca...si luam toate socurile destul de tare in caroserie

Deci : schimbat amortizoare + flanse fata, palcute de frana fata + spate , si nu-s ce bucse (in nici un caz cele de la bara stabilizatore - spuneti-mi voi care mai sunt.)

Dupa 2 zile de la schimb iar incepe sa scartaie pe partea dreapta dupa mers cativa KM. La tras de volan stanga si dreapta si dupa mers alti cativa scartaie si la denivelari. Mi-am dat seama ca sunt iar bucsele...dracu stie care....deoarece le trebuie ceva timp sa se incalzeasca din cauza caldurii si apoi incepe scartaiala.

Problema cea mai mare e ca : intamplator...volanul imi agata..uneori in mers pe drum drept cand nu mai schimb directia semnificativ de mult...La o roatie mai meare de 30 grade...uneori ...agata ceva.

Pusa masina pe neutru si tras de volan aproape max stanga si dreapta la fel mi se opreste in ceva...parca intampina o anumita rezistenta si un zgomot metalic...putin asemanator cu cel in care ti se blocheza volanul...cand tragi de el si nu ai chei in contact....

Joc in volan nu pare sa am...vibratii...poate mici...la viteze mai mari de 120-130 Km..cand probabil ar trebui sa fie normal.

Ciudat e ca orice denivelare...chiar si troncanit...il simt ca soc foarte bine in podea si pedala de acceleratie. De ce?

Alte simptome observate de curand: de pe partea dreapta cea scartaitore se degaja foarte multa caldura...sesizabil mai multa decat pe stanga.

1.Ce s-a intamplat la scimbarea respectivelor bucse...amortizoare. E grav ca imi agata ceva la volan a.i. sa o las acasa si sa nu mai merg cu ea?

2.Ce e posibil sa imi agate(tot din bucse e problema)?

3.Care e diferenta intre bucse cu si fara cocoase? Cum le deslusesc...care sunt ale mai bune...si de unde le cumpar(nu ma intereseaza banii..bune sa fie)?

4.Montaj bun...si mecanic de incredere, unde gasesc .nu mai ma intereseaza pretul ....ca de carpaci mi-e lene si vremea pierduta la ei...ma costa cat nu face?

Mentionez ca nu am avut timp sa ma duc personal la schimbul tuturor mentionate....ci s-a dus tatal meu, si spune ca tot a fost ok.

Multam de raspuns

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ace2, nu sunt eu specialist insa cred ca te pot linisti din anumite puncte de vedere : faptul ca ai scimbat bucsele nu cred ca are legatura cu faptul ca iti agata volanul intr-un anumit punct.

1. Agatatul la volan e destul de aiurea in ideea in care trebuie sa stii clar de unde vine problema - daca si cand intorci de volan pe loc iti agata mi-e sa nu fie ceva la caseta de directie dau la servo. Vibratiile volanului nu ar trebui sa apara nici la 120-130 kmh - acolo mie spre exemplu nu imi vibreaza deloc - doar daca drumul e prost si sunt denivelari aiurea.

2. Ai raspunsul mai sus

3. nu e vorba de care sunt mai bune sau care nu - ideea e ca VAG a decis sa schimbe standardul sa mai vanda niste bride pentru bucsele alea. De deslusit le deslusesti f.usor : cele fara cocoasa sunt drepte unde vin in contact cu bridele de prindere, cele cu cocoasa sunt curbate - si bridele sunt la fel curbate pe centru.

4. Montaj bun ... eu nu sunt in buc de mult timp si tot la service-uri din bv apelez - in speta la zarnesti, in schimb de vrei sa schimbi bucsele asta o poti face si singur - totul e sa ai grija sa nu pui vaselina pe ele - sunt acoperite cu un praf ca si talcul - ala trebuie sa ramana pe ele la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata "marile" bucse schimbate :

th.e196365973.jpg

Dimensiunile sunt corecte - dupa ce am verificat vwvortex.

Acu cum imi dau seama ce fel de coliere imi trebuie pt ele? Cocosate sau necocosate.

Le-am luat de la Swag...dupa cum se vede in poza, credeti ca r trebui sa iau altele mai bune? cu tot cu coliere?

De unde/ Deci daca astea le-am schimbat ce dracu mai am sa schimb sa nu mai scartaie?

Cum pot sa le strang singur...sau sa incerc, se spune ca masina tre sa stea pe pamant...atunci cand tebuie stranse.Nu am de unde sa stiu ce au facut astia din moment ce nu am fost de fata.

Dar cum mai umblii la ea daca nu o ridici pe un cric?

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai iti spun io cum umbli la ea. Ori pe un canal, ori pe o platforma elevabila :))

Eu sunt de parere ca trebuie stranse cu masina pe roti, altfel se torsioneaza si vor ceda prematur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vad iti trebuie bride cu cocoasa.

Da, indicat este sa le pui cu masina pe roti dupa cum a spus si inginerul - mai era pe vwvortex un DIY cum se schimba bucsele bara stabilizatoare - acolo era masina ridicata pe cricuri din alea tip capre - daca cauti trebuie sa gasesti si acolo iti arata pas cu pas ce tre sa faci.

Uite ca am gasit eu : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=988261

Si acolo iti si arata frumos care e varianta veche - fara cocoasa si cea noua - cu cocoasa.

Modificat de Bogdan.B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu cum imi dau seama ce fel de coliere imi trebuie pt ele? Cocosate sau necocosate.

Ai nevoie de bride (coliere) cocosate.

Le-am luat de la Swag...dupa cum se vede in poza, credeti ca r trebui sa iau altele mai bune? cu tot cu coliere?

De unde/

Nu inteleg de ce nu ai cumparat bucse originale? Bucsele originale costa la PoRo Aviatiei 24 Ron / bucata.

Bridele (cocosate) se cumpara separat tot de acolo la pretul de 26 Ron / bucata.

Bucsele mele uzate aveau aspect de uzura similar cu cele din poza ta, numai erau de tip vechi, fara cocoasa ....

Deci daca astea le-am schimbat ce dracu mai am sa schimb sa nu mai scartaie?

1. Daca nu ai bridele cocsate iti scartaie sigur!

2. Cele originale au un praf alb pe ele (asemanator cu talcul) care are rolul de a proteja

si lubrifia ... O alta sursa de scart. Citeste atent pe vwvortex la DIY-ul legat de bucse stabi.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot intreb , care e explicatia la scirtiitu` asta ,la cele fara cocoasa si de ce cele cu cocoasa nu scirtiie.Scuze daca sa mai ex pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaie si alea cu cocoasa. :) eu am cu cocasa din serie si la un moment dat au inceput sa scartie de ma scoteau din minti.

Nu prea ai ce sa le faci decat sa le schimbi des. Bine e sa pui originale, alea tin mai mult decat alea FEBI sau alea made in vapor

Eu am pus originale ultima data si am vrio 10000 fara figuri diocamdata.

Pentru o econome de 20 ron nu merita sa pui prostii p masina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot intreb , care e explicatia la scirtiitu` asta ,la cele fara cocoasa si de ce cele cu cocoasa nu scirtiie.Scuze daca sa mai ex pe undeva.

Daca ai bucse cu cocoasa (de tip nou) si bride fara cocoasa (de tip vechi) iti scartaie pt ca bridele nu prind bine bucsele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam de raspuns

cumparat din nou bucse bara stabilizatoare originale si bucse bascula...cica si alea erau busite "pocnite" (alt asursa de scartaiala)...da nu le-a vazut din prima...mama lor de mecanici, ca mi s-a luat de ei.

Banii aruncati pe fereastra e una, dar timpul pierdut e al mai dureros.

Acu ma apuc pe dat tel sa vdm unii care poa sa mi le schimbe mai repede..ca mi s-a luat de toata afacerea asta cu masini scartaitoare, mecanici chiori si atotstiutori :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare la golf-ul meu, cand plec de pe loc sau pun frana brusc se aude un scartait. Ca atunci cand ai o planetara busita, dar numai la viteza mica. De la planetare nu poate fi vorba, amortizoarele n-au nimik, am schimbat bucsele de la brate, rulmentii si bucsele din cap de la amortizoare, mi-am luat alta bara antiruliu de 23, i-am schimbat si aleia bucsele, nu stiu ce sa mai fac nu-i da nimeni de cap, ma ajuta si pe mine cineva? Toate piesele sunt aduse din Germania deci sunt originale am pierdut o gramada de timp sa le schimb si nici un rezultat. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s-a aprins senzorul de la ulei, am schimbat uleiul si neam, tot aprins statea, mi-au zis ca s-a stricat sonda de presiune, am schimbat-o si pe aia desi cei din service mi-au testat-o pe aia veche si au zis ca e buna, nu s-a stins pana nu s-a ars o siguranta. cautand siguranta am scos una care a resetat km temporar si s-a rezolvat si problema cu senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-a venit si mie randul sa fac cunostinta cu "patul bunicii"...noroc ca eram documentat de pe forum si n-am intrat la banuieli sumbre ;). N-am crezut ca e asa enervant scartzaitul ala. In fine, am rezolvat-o repede si eficient: cumparat bucse bara stabilizatoare originale de la volksman (50ron perechea) si montat in service-ul lui cwr (manopera a fost tot 50ron).

Modificat de mack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Ace2.daca vrei un service bun,stiu eu niste baieti priceputi care repara numai vw si audi.

cam aceeasi problema o am si eu..numai ca se manifesta un pic altfel.mie nu mi-a scartzait niciodata nimik, dar de putin timp mai exact dupa ce am schimbat placutele de frana(da cred ca e doar o coincidentza) la viraje bruste se aude o pocnitura si la viraj stanga si la viraj dreapta..o pocnitura scurta si pronuntzata nerepetata.mentionez ca se aude si la denivelari si drum prost,dar in combinatie cu viraj si mai rar.

Nu am timp momentan sa trec pe la service.pana ajung la baieti..de la ce credeti ca se aud pocniturile? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul topic de nota 10 - exemple, sugestii, preturi si sfaturi

desi nu pot crede cum pot fi bucsele schimbate la km putini, de cind am luat masina nu am schimbat niciodata bucsele , am 45000 km facuti in tara, de vreo 5000 km cer sa fie schimbate , plus , cred ca si amortizoarele... cam sare la denivelari iar in curbe nu ma mai pot baza pe ea cum ma bazam in =tinereti=

daca stie cineva cum pot face proba amortizoarelor, dau un 10 plus, PLUS o bere :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta intrebare: dupa schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare, trebuie refacuta geometria rotilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aloha fratilor. de curand cu caldurile astea a inceput sa se auda un scartait la suspensie.......... am fost la un service si i-am zis sa verifice daca am joc si a umblat ala cu o teava pe acolo si cred k din cauza asta se aude. a miscat ceva pe acolo nush...... cert e k exact duypa ce a facut el operatiunea asta a inceput sa scartaie. DETALII: masina scartaie doar la balans . si deloc daca iau o groapa sau trec peste o denivelare cum e aia de cauciuc pt trecerile de pietoni. sa fie cum ziceti voi bucsa bara stabilizatoare? ......... :-s :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, alea (bucsele bara stabilizatoare ) scartaie doar la balans, chiar si cand masina sta si i se face balans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!