Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Atentie, bucsele de la bara stabilizatoare sunt de 3 dimensiuni. Deci, nu cumparati decat dupa ce stiti sigur ce dimensiune au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"bucsele sunt SWAG (made in DE) si sunt facute din cauciuc chior, fata de cele originale care aveau "ceva" pe partea interioara."

"FEBI Germany "

... Bla bla bla ...

Am citat din cateva mesaje de mai sus. Ascultati-ma ce va spun: nu mai dati banii pe prostii, ca sunt toate facute in China, chiar daca firma e nemteasca. In acest moment in Germania mai exista doar 2-3 producatori de bucse/articulatii, care intr-adevar le produc in fabrici din Germania... iar Swag si Febi nu se numara printre ei, oricum nu sunt producatori.... sunt doar niste impachetatori. Cumpara piese din 1000 de locuri si le impacheteaza sub numele lor.

Cumparati bucsele de bara stabilizatoare originale, sunt cu 3 lei mai scumpe dar ai garantia ca sunt de calitate.

Acesta este sfatul meu.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti .......am avut si eu aceeasi problema cu bucsele dar am dat peste un mecanic meserias care mi-a recomandat ceva super tare .......am pus bucse de opel vectra care sunt mai carnoase si vreau sa va spun alta viata.

Acuma eu nu vreau sa va spun ca asa este bine ......pt ca multi o sa fiti de parere ca este aiurea ce am facut dar credeti-ma ca nu mai am probleme ......nu mi era greu sa cumpar de VW dar iar sa le schimb peste o luna mi se pare enervant asa ca am optat pt aceasta solutie .

Costin :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca daca te-ai fi dus cu un Opel Vectra la mecanicul ala, ti-ar fi dat bucse de Lada, "stiu rusii astia sa faca masini solide" :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am schimbat bucsele de bara stabilizatoare in octombrie 2005, adica la cateva saptamani dupa ce am adus masina din DE. Nu stiu cine era producatorul lor, dar au rezistat aproape 20.000 km. Au inceput sa scartatie usor si le-am schimbat acum 2 saptamani pentru ca eram cu masina deja in service pentru o revizie. Problema este ca bucsele noi au "tacut" doar in ziua in care le-am montat. De a doua zi au inceput sa scartaie ingrozitor, mai rau decat cele vechi. Masina a fost verificata cu atentie si e clar ca noile bucse sunt responsabile pentru scartait. Le-am dat si cu ulei acum 2 zile, dar degeaba. Se pare ca va trebui sa le schimb cu unele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ti-au fost montate niste bucse necorespunzatoare. Sunt mai multe tipuri: de 17mm, 20mm, 23mm, deci diferente foarte mici, care numai cu un subler se pot masura. Cred ca ti-au pus niste bucse proaste si de asta fac figuri. Sa nu le mai dai niciodata cu ulei ca nu le face bine. Ele vin cu un talc pe ele care trebuie sa ramana pe bucse la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cokxtyn-Pana la urma tot ti-ai pus de Opel!Bravo, dar vezi sa nu ai alte surprize.Cum am spus si data trecuta, eu cred ca nu e bine:neamtul cand a construit masina respectiva nu cred ca s-a gandit si la inlocuitori.Si sa nu uitam ca nemtii sunt maestri la in ceea ce fac.Oricum, bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu scartaitul pe spate. Rezolvarea: schimbat bucse punte spate.

Banuiesc ca ai punte spate si nu suspensie independenta. Stiu ca nu prea sunt Golf 4 cu suspensie independenta, dar un prieten de-al meu sustine sus si tare ca are suspsensie independenta la Golf-ul lui 4. Nu am apucat sa ma uit sub masina lui sa vad daca are dreptate sau nu.

Pt bucse punte spate urmareste topicul asta. Am scris acolo exact cum am procedat cand am schimbat bucsele de pe puntea spate.

Am schimbat bucsele de la puntea spate si am scapat de bataile foarte neplacute care se auzeau la fiecare groapa. Operatiunea a durat destul de mult (si a si costat 3,5 milioane) fiindca bucsele vechi erau foarte bine intepenite, baietii de la service au tras de ele in toate felurile pana cand au reusit sa le scoata, montajul la cele noi a durat mult mai putin. Confirm faptul ca esista 2 tipuri de bucse, Volksman mi-a dat ambele tipuri si le-am pastrat pe cele potrivite.

Modificat de KLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Istef! Am realizat si eu ca greseala apartine celor din service. Am dat cu ulei pe bucse in speranta ca nu-mi vor scoate peri albi pana cand voi reusi sa le inlocuiesc. Stiu ca nu le face bine, dar stiam si ca nu le voi putea pastra pe acestea. Asta e..... avem mecanici priceputi. :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

fiindca bucsele vechi erau foarte bine intepenite, baietii de la service au tras de ele in toate felurile pana cand au reusit sa le scoata

...

La unele service-uri mai mari exista prese speciale si pt scos bucsa veche. Mentionez ca si eu cand le-am schimbat, presa care era la dealer-ul Skoda nu s-a potrivit la Golful meu si au apelat tot la metoda ciocan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele la bara se aud cand sunt uzate mai ales la temperaturi mai mari...Daca pui apa sau speli masina vara pana nu sa incinta cauciucul ala din elel e totul ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bara stabilizatoarea incepuse sa bata, cumpar 2 bucse feni (200 mii) le montez "la gigi la colt" a 2-a zi incep sa scartaie de nu mia facea nici muzaica fata.intreb diferiti "experti" si primesc raspuns:"dumne sunt noi si e normal sa scartaie pana se aseaza si se mai inmoaie cauciucul intre timp sa mai dau cu ceva spary de ungere.

le-am suportat vreo 3 luni pana a inceput sa-mi curga sange din urechi si de nervi din ochi

merg la acelasi magain sa mai cumpar un set (180 mii acum) si ma mananca sub limba sa intreb cum beneficiez de garantie, implicit povestind cele intamplate cu celalalt set.

raspuns: "domne...la 150 mii km si la 5 ani vechime ar cam trebuii sa te obisnuiesti cu sunetele astea ca VW e o masina facuta la limita, un pic peste dacie, nu este Audi nu este BMW si daca vrei sa beneficiezi de garantie trebuie sa le montezi pe piese noi si nu uzate, adica o data cu ele sa schimbi si tot sistemul de suspensie altfel pierzi garantia" si toate astea pt 180 de mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus si mai sus, problema este ca ai montat bucse de dimensiuni gresite. Spre exemplu la seria masinii mele exista 2 tipuri de bucse. Rezolvarea: brachezi rotile bagi capul sub masina, iei un subler, masori diametrul barei stabilizatoare si te duci la service si cumperi bucsele cu diametrul care ai tu nevoie. Incearca sa iei originale costa maxim 50 ron si rezista mai mult. Nu trebuie sa le ungi deloc. Au un fel de talc pe ele care trebuie sa ramana. Dupa ce le montezi nu trebuie sa mai scartaie deloc. Nu asculta povesti de genul "sa se aseze bucsele", "sa se inmoaie cauciucul". Le-ai schimbat, sunetul a disparut complet.

Nu mai asculta si tu povestile de la tarabagii astia care se fac ca vand piese auto sau pe Gigel din coltul blocului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ice_2k Ppoti sa le zchimbi si tu linistit! Nu e mare scofala. Trebuie doar, inainte sa le cumperi, sa iei un subler si sa masori bara. Daca tot mergi la Augsburg cere bucse bara stabilizatoare originale VW(sunt infinit mai bune decat cele aftermarket si nu sunt cu mult mai scumpe). Astea ar trebui sa te tina macar 15-20k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Super tare,cineva(un 'expert') mi-a zis ca trebuie schimbata caseta de directie(350E),ca de aia troncane si acum aflu ca sunt doar niste bucse amarate. Un service bun unde le poti monta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele de la bara stabilizatoare sunt foarte usor de montat. Poti sa le montezi si tu, dar ar fi bine sa fie schimbate cand masina este suspendata pe un elevator. Asa ca poti merge la orice service, operatia nu dureaza mai mult de 30 de minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

on topic

intr-adevar se schimba f usor daca masina este suspendata si mult mai usor daca sunt scoase suruburile care tin bara stabilizatoare, dar ca sa nu apara probleme la prindere e mai bine daca se scot suruburile unul cate unul pt foecare busca in parte:scoti surubul in dreapta schimbi bucsa prinzi inapoi apoi scoti in stanga schimbi si prinzi(dar cred ca asta s-a discutat de mii de ori pe forumul asta pt ca e cea mai frecventa problema)

off topic

ISTEF ce zici daca in fata la casa poporului ne deschidem un service specializat pt bucse bara stabilizatoare ca toti avem probleme si se tot schimba din 2 in 2 mii de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:Driver: Am si eu o problema cu bucsele de la bara stabilizatoare si vreau sa le schimb.Am model pentru bara de 21 mm fara sant pe mijloc.M-am dus la magazin am comandat originale de la VW .pret 50 ron . Cand au venit surpriza :erau pentru modelul nou de colier cu sant pe mijloc. Le-am refuzat vanzatorul a facut comanda de altele pe alt cod insa cand au venit iarasi nervi :hainoroc: pe ambalajul lor era codul bun ,care-l ceruse vanzatorul un semn = si codul celor cu sant pe mijloc si bineinteles iarasi modelul care venise prima data si-l refuzasem . De schimbat nu vreau sa schimb si colierele . Oare se mai gasesc bucse originale VW pentru modelul vechi de colier , ca nu as vrea sa pun Febi sau vreo alta marca no name. Si-a mai pus cineva originale model vechi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu mai gasesti originale VW la magazin te sfatuiesc sa cauti bucse bara stabilizitoare de la seat leon intr-un service seat..sunt la acelasi pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Mersi de sfat , dar la mine in Alba nu exista service VW daramite Seat! Si oricum piesa pt Seat presupun ca tot de VW e facuta daca e aceeasi piesa, ca nu cred sa se fi obosit sa faca bucse cu sigla Seat pe ele , am vazut ca f. multe piese la seat poarta sigla VW Audi.

Intrebarea mea este daca se mai fabrica aceste bucse model fara sant ,pt bara de 21 mm, originale ??? , ca daca stiu precis ca se fabrica ii bat la cap pe aia de la magazin sa-mi aduca pe comanda indiferent cat dureaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta te sfatuiesc sa insisti la magazin..e imposibil sa nu se mai fabrice bucse fara cantul ala pe mijloc atata timp cat la Seat mi-au spus ca-mi fac ros de orice pt masina mea "la pret bun" pe sub mana

asa ca de unde le iau inca astia trebuie sa gaseasca si magazinul la care mergi tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da numai ca bucsele aste cu cant sunt un update la modelul vechi, care incep sa scartaie mai repede ca nu stau asa fixe.In Germania probabil ca in momentul schimbarii lor , schimba si colierul si atunci se inlocuiesc cu unele cu cant, cu colierul corespunzator. Eu din motive financiare ,ma zgarcesc si vreau sa pun tot modelul vechi de bucsa ca sa nu schimb colierele care fiind piese originale sunt destul de scumpe.Pentru modelul meu de colier am gasit insa bucse Febi si inca un model romanesti cu doar 20,30 ron,dar totusi daca s-ar gasi as vrea originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

febi am schimbat 2 perechi:

prima a inceput sa scartaiede a 2-a zi intr-un mod extraordinar de enervant(fiind montate fara defacerea barii, cu ciocanul)

a 2-a pereche montata pe elevator, cum trebuie si au inceput sa scrtaie din cand in cand(mai mult cand era cald) dupa vreo 3 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre febi am auzit si eu numai "de bine".Comerciantul de la magazin insista intruna ca are un model romanesti mai bune decat febi,si ma tot imbarliga sa cumpar de alea dar in final mi-a dat banii inapoi . Poate cand o sa am drum prin Cluj sau Sibiu o sa intru pe la o reprezentanta sa-mi incerc norocul .Mersi de sfaturi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!