Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Salut baieti...am o mica....de fapt mare problema. Am luat doua bucse si m-am apucat de treaba,am desfacut suruburile de la bieleta antiruliu, am schimbat pe parted dreapta, Putin mai greu dar a mers. Am trecut la partea stanga si..surpriza....s-a rupt surubul....sfatuiti-ma va rog...ce este de facut?..... Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg sa sa rupt acel surub de la bieleta care intra in bascula(eu asta inteleg...)se rezolva cu un dorn bati in centrul restului de surub apoi cu o bormasina si un burghiu bun(un burghiu mai mic sa nu strici filetul...)mai racesti cu apa periodic si ar trebui sa iasa...l am rezolvat pe un prieten in acest fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....dar oare am suficient loc sa pot da gaura cu bormasina?....si dupa ce dau gaura cum Eisenhower restul...il bat cu ceva afara?....Multumesc de explicatii...la asta ma gandeam si eu...dar mie teama ca nu am loc

Nu surubul de la bieleta....acum am citit mai atent .....ci surubul care prinde acel...colier....bucsa aceea de cauciuc..care am schimbat-o care era uzata, care prinde bara de torsiune de caroserie....sper ca acum m-am explicat mai clar ... Mersi... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum ai reusit sa l rupi pe ala(de 13 parca este) dar e clar ca a fost strans aiurea de un dorel si nici nu a dat cu vaselina pe filet...(eu am facut aceasta operatiune de curand si nu am intampinat probleme(chiar erau pline de vaselina pe filet si parca nici nu erau stranse...)sincer acolo abia ai loc sa bagi cheia...nu mai zic bormasina...aceste suruburi cand le strangi simti la mana cam cat ar trebui(nu toti au simt...)cred ca fara sa dai bieleta de directie jos nu ai cum...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg.....o sa incerc....sper sa reusesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie nici o vaselina, trebuie suruburi noi, dupa cum recomanda VW. Odata ce a refolosit surubul, se uzeaza stratul anticoroziv de pe el si rugineste in filet.

In pozitia aia ajungi, cred, doar cu jugul dat jos. Apoi se scoate un un tarod cu filet invers.

Mergi na niste specialisti in ale mecanicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit....am gasit in tinichigiu bun care mi-a incarcat cu autogenul peste surubul rupt pana ia facut un ciot peste care a sudat o piulita...appointed cu cheia la desfiletat ...si....problema rezolvata.... Multumesc oricum de sfaturi baieti, apreciez...sa aveti drumuri bune si succes in viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jos cu palaria in fata meseriasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Surubul de la bride fara cocoasa, merge la bride cu cocoasa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

merge, dar recomand surub nou, altfel, poate patsti ca si colegul de mai sus data viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

îi zic la mecanic sa dea cu multa vaselina pe el :D Sa speram ca asta iese, ca mi-a zis mecanicul ca e brida fara cocoasa, deci e veche rau, poate chiar aia de fabrica.

In orice caz, ai cumva un cod de surub ? nu-l gasesc pe nicaieri

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, azi am dat un search la autokarma pentru bucse oem,si  nu au momentan. A cumparat cineva in ultimul timp de la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

lemforder sunt bune? sau ce variante mai sunt in afara de reprezentanta, pt ca nu ajung pana acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ok lemforder, tocmai am schimbat eu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am înțeles că atunci când schimbi bucsele de la bara stabilizatoare acestea trebuie unse cu o vaselina speciala? Dacă da,atunci care este?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau sa le schimb si eu ca am o pocnitura cand virez stanga si vreau sa va intreb ce dimensiune sa iau, bara de torsiune are diametrul de 21 mm si brida are cocoasa pe jumatate, acum ce bucse sa comand? Sa iau bucse cu diametrul de 21 de mm, sa iau pe cele de 19 mm sincer nu stiu ce sa comand.. !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are fix 21 de mm masurat cu sublerul de mine...23 este la diesel parca...nu lua pe febi ca am pus eu si scartaie ca draq(cel putin nu mai bag mana printre bara si bucsa...)ia lemforder http://www.autokarma.ro/bucsa+bara+stabilizatoare/lemforder/vw/golf-iv/1-6-16v/14590/10113/10310/35 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa iau cu diametrul interior de 21 mm nu cele de 19 mm

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat bucse de origine pt bara de 21 mm si costa 45 lei bucata.Astazi dupa amiaza ma duc sa le iau.E nevoie si de clemele alea sa le iau ? Par in stare buna !!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut. am schimbat si eu bucsele la bara stabilizatoare, am luat originale cu 33 lei bucata, si am mai schimbat bieleta antiruliu de la lemforder, varianta de plastic. chestia ca pe bieleta nu este trecut nici un cod de producator. este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andreidumitru

Salutare. Am o problema cu filetul din jug de la bara stabilizatoare care este distrus (surubul se invarte in gol), a mai intampinat cineva problema asta? Ce se poate face?

P.S: Poza este luata de aici din topic si editata.

edit.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine s.a rupt surubul care tine bucsa stabilizatoare dar am rezolvat.o imediat demontand surubul acela gros de sub jug si am scos bucsa aia de fier largind putin locasul ca nu iese asa usor pentru ca bucsa aceea are la capete niste puncte ca de sudura ca sa nu iasa , dar nu e prinsa se demonteaza. Dupa ce ai largit locasul si ai scos bucsa aia de fier pe partea de interior unde strange clema de la bucsa stabilizatoare are o piulita care la tine sa dus filetul cred. Cu o dalta si un ciocan incepi sa tai piulita e prinsa in cateva afturi de sudura. O indepartezi , pui alta noua stragi brida bine apoi montezi bucsa aia de fier inapoi stragi surubul ala gros si apoi cox. Daca nu ai inteles prea bine imi scrii in privat. Sper ca te.am ajutat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Cred ca ar merge si marit filetul apoi pus un surub mai mare, de 14(pt cheie de 14, nush M cat e aia) poate...zic si eu, nu am incercat. Nu sunt foarte foarte mari acolo si nici nu risti sa faci accident daca cedeaza.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

@FaKyRu multumesc pentru sfat.

@marius1982.11Am fost la un mecanic care a aruncat o privire si a zis ca el ar incerca sa faca o mica taietura in partea opusa a jugului ca sa aiba acces cu o cheie sa puna o piulita contra (asta am inteles eu, nu stiu cata logica are).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!