Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Data bucsa jos..curatat cu perie de sarma,smirghel..etc cat se poate de bine,eventual un strat de grund in zona ca sa previi sa ajunga iar bara de torsiune asa si apoi bucse noi.Nu am vazut in viata mea la un G4 in zona aia atata rugina cat am vazut la tine.In mod normal trebuie schimbata si brida de tabla.Sa dai bine cu degripant inainte sa desfaci surubul bridei..la cum arata zona e posibil sa se rupa.Poti sa dai cu un spray degripant si in bucse ca sa scapi de scartieli pana iti faci treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

ma poate ajuta cineva cu o poza,la un vw golf 4 sau bora tdi cu bara stabilizatoare(strut bar)montata...

as vrea sa cumpar o asemenea bara dar sunt in dubii daca merge fara adaptari

daca nu atinge in capac motor..

in capota si etc etc..

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la franari line se aude un scartait?poate sa fie de la bucsele stabilizatoare sau placute uzate?

daca la franari line se aude un scartait?poate sa fie de la bucsele stabilizatoare sau placute uzate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soosy-nu le confunda,aici se vorbeste de bara stabilizatoare intre bratele inferioare,tu vrei bara de rigidizare,sus,intre amortizoare.La G4 trebuie sa gauresti oalele la amortizoare ca sa o montezi,nu prea sant de acord cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ii problema de gaurit...ii vorba de curburiile barii

din cate am auzit,sunt probleme ca ba atinge in niste plastice

ba in capac motor

ba capota nu se inchide bine si etc etc..

de asta as vrea sa ma lamuresc

si da...vorbesc de bara stabilizatoare ce se pune ulterior(strut bar)am si specificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ceva firma cu experienta in domeniu, nu ar trebui sa fie probleme de genu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda....nu ar trebui dar sunt probleme totusi

atat la Jom,cat si la Fk ....si Ta tehnix

evident,sunt unele mai specializate dar si pretul este pe masura...fata de 40-50 cum sunt in general astea pe care le-am enumerat,celelalte incep de la 100 si

si nu stiu daca merita sa dai cu atatia bani in plus cand face acelas lucru

in fine...nu am intrebat ce am intrebat pentru a dezbate calitatea si etc....ma intereseaza 1 poza 2...sau eventual cine are asa ceva pe tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu prea merita pe hatchback asa ceva, acuma tu decizi, prea mult nu vei avea de castigat, si si acel putin se va vedea doar pe circuit. Eu in primul rand nu as pune asa ceva pt ca trebuie sa dau gaura in caroserie.

uite aci un link, poate iti dai seama http://www.vwforum.com/forums/f15/my-strut-bar-install-36695/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, ale mele au inceput sa scartaie dupa vreo 3 luni, sunt febi cu panza pe interior, acu mi-am luat oem, o intrebare ( nu am citit tot topicul ) sa le schimb, desfac surubul la brida de sus si jos e prins cu un fel de clema ce basculeaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. de scos e usor, scoti surubul si apoi brida iese usor usor... (sa nu freci prea mult burduful de la caseta)

de pus... eu am ridicat pe cric bratul intreg, am pus bucsa pe bara si apoi brida, am dat drumu la tot bratul, si a intrat usor brida in locas.. am pus un surub cu 1cm mai lung, ca ma tot chinuia.. nu prindeam filetul

teoretic nu e greu, practic e cam incomoda zona... si trebuie rabdare si indemanare

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai mi-am schimbat si eu bucsele de la bara deoarece aveam batai puternice pe fata.In urma schimbarii bucselor a aparut un scartait cand masina se balanseaza dar in continuare in partea stanga se aude si un troncanit(nu foarte puternic).Am mers pana acum la vreo 3 service-uri si cei de acolo mi-au zis ba ca zgomotul se aude din caseta de directie, ba ca e bieleta antiruliu, ultimul mecanic mi-a zis ca e bucsa de la bara m-a chemat sa-mi arate si m-a pus sa tin mana pe bara in timp ce el balansa masina intradevar se simtea vibratia (bataia) in zona acelei bucse si era si ceva rugina in acea zona.Ce ma sfatuiti sa fac pt ca aceste bucse sunt noi le-am schimbat in urma cu cateva zile?Sa schimb iarasi bucsele?Sau sa merg la dezmembrari sa gasesc o bara mai putin ruginita si sa o schimb?Se de greu bara stabilizatoare jos?

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am pus bucse oem, nu mai scartaie nimic deja de mai bine de o luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei las ca dupa o luna nu scartaie nici alea la pretul unui kebab. Eu le am de peste 3 ani,daca nu mai mult si nu au nici o treaba, bine nici nu fac mai mult de 12-13mii pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus pe dreapta si febi si swag... si tot au inceput sa scartaie.. acum am pus oem pe dreapta

pe stanga inca am febi de aproape 3 ani, si nimic suspect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut de curand ce am montat o suspensie sport am coborat ceva masina pe fata si cand o accelerez vibreaza in mers , am citit in diferite locuri ca ar atinge planetara in bara stabiilizatoare , a mai intalnit cineva problema asta ? as dori un raspuns , tot cineva spunea ca daca e tapana suspensia pe fata as putea sa o dau jos ... pana imi cumpar alta , 

 

 

 

va salut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE pot sa zic ca daca e de la bara stabilizatoare aia se aude ca o bataie plus ca vei vedea planetara zgariata la punctul de contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

                  Buna ziua tuturor1

                        Masina mea are bara stabilizatoare de 23 mm.Trebuie sa schimb si eu bucsele.Am ridicat masina pe elevator si am reusit sa vad pe partea dreapta codul de pe bucsa 1JO 411 314 G.Pe partea stanga trebuie schimbata bucsa in timp ce pe partea dreapta trebuie schimbat si colierul .Intrebare....

                         1.Ce dimensiune interioara are 1JO 411314G(23 sau 21mm).

                         2.Colierul  este acelasi  ca marime, indiferent de dimensiunile interioare ale bucsei?

                         3.Colierele sunt stanga-dreapta sau sunt la fel.

                         4.Cumperi bucse originale,sunt si coliere originale(eventual poate ma ajutati cu un cod pentru ele).

                  O zi buna sa aveti si sa va tina masinile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai colierele/bridele cu cocoasa,nu iti mai iei altele.Iei doar bucse.De preferat,le dai jos pe cele vechi iar daca bara are uzura,iei o dimensiune mai mica.Daca nu are uzura,iei 23.Nu arunca banii pe alea originale(vreo 40 ron).Cele Febi la 5 lei bucata tot atata tin.Nu le curata de praful ala alb la montaj si nu uita sa cureti bine bara inainte de montaj,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    De 23 sa fie si bride de care gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De ceva timp la rece am observat ca la virare imi scartie ceva si mai mult ca sigur cred ca sunt bucsele stabilizatoare.

Problema la mine este ca bara stabilizatoare e destul de ruginita in locul unde vine prinsa bucsa.

Ce pot sa ii fac?Ca in zona respectiva ar trebui sa curat foarte bine rugina si sa dau o vopsea.

Ceva sugestii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata,nu da cu vopsea,masoara cu sublerul si daca permite(chiar daca intra greu) o bucsa cu dim mai mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bara stabilizatoare e bine sa fie forta de frecare cat mai mare intre bucsa si bara, deci vopseaua nu-i face bine. 

 

E bine cum a zis colegul sa iei o bucsa mai mica daca exista ca sa tina mai bine de bara. Asa am facut si eu acum aproape un an si n-au aparut scartaieli sau alte sunete. Bineinteles ca la stabilitate nu-ti poti da seama de imbunatatire, e prea mica diferenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine le schimb si eu pe ale mele (daca e vreme buna).Febi nr 14718 .Am bara de 23.Pret in jur de 18 lei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci singur,pe cric si nu ai mai facut o sa fie greu...la montat bucsele noi.Sa fie usor,ridici ambele roti si desfaci si bieletele antiruliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!