Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Emil, mai bine nu luai febi, o sa scartaie, eu am scris mai sus ce am patit, acu am oem de vreo 3 luni si ceva si nici semn de scartait

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu curat acea rugina si dau cu nimic pe bara o sa rugineasca iar si schimb bucsele degeaba.

Am vazut ca din fabrica este vopsita.Acum sa nu credeti ca este super ruginita dar este si vreau sa o fac calumea ca imi mai scartaie la rece si este cam enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dupa amiaza zilei de azi am reusit sa schimb bucsele bara stabilizatoare.Am suspendat masina in partea din fata apoi am desurubat surubul de la bieleta antiruliu din ambele parti. Cu cheia cu crichet am desfacut suruburile de la bride.(bara e putin lustruita sau mai bine zis putin uzata)Am pus bucsele noi am strans brida cu un clesta cu ciocul lung(brida nu se apropia si nu puteam pune surubul)am strans surubul,am montat la loc suruburile de la bielete si cam asta a fost.Oricum trebuie sa ai multa rabdare pentru ca e traba migaloasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, Emil. Omul ala cand mi le-a schimbat s-a chinuit ceva cu masina pe elevator, dar sa stai cu masina pe cric unde pozitia e si mai incomoda... 

 

Razvane, faci cum crezi...Eu cred ca tu traiesti cu impresia ca daca e rugina acolo o sa-ti manance bucsa. Iti dai seama ca si eu am avut rugina ca nu cred ca au fost schimbate bucsele inainte sa le schimb eu, dar eu am curatat doar cu peria de sarma locul si nu am probleme de genul asta dupa 1 an si aproximativ 15.000 de km. In schimb, vopsirea barii nu-mi suna deloc bine pentru ca in timp va crapa, poate la inceput va fi scartai, si dupa ce va crapa o sa-ti ramana intre bucsa si bara stratul de vopsea care sigur ciupeste bucsa. E putin SF ideea asta, dar mie nu-mi pare imposibila. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex atunci o las asa,curat zona de rugina cu peria dupa care montez noua bucsa

Acum sa vedem cat o tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

 

Sambata am schimbat si eu bucsele la bara stabilizatoare. Am pus OEM si azi cand am plecat spre oras, pe drum drept de pe la 90 km/h in sus se simte o trepidatie in volan. Se si observa cum se misca stanga-dreapta... si o bataie cam de 4 ori pe secunda :(

 

De la ce ar putea fi ? Precizez ca inainte de schimbarea acestor bucse, nu aveam aceasta bataie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatile din volan de regula sunt din cauza rotilor neechilibrate.mergi la o vulcanizare sa-ti echilibreze rotile si vezi daca mai ai trepidatii.iar daca nu se rezolva cel putin ai eliminat o cauza,eu asa as proceda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei drept ca roata din dreapta fata a luat un "holsurub" acum 2 saptamani. Am pus petic, dar desteptul ala nu prea s-a priceput sa imi puna caucuiul pe janta.

Nu era de servici cel care se ocupa cu vulcanizarea si a facut-o altul. Ma rog, s-a chiunuit el ceva timp si a reusit cu chiu cu vai si mi-a montat roata fara sa o mai echilibreze. Eu nu am mai apucat sa merg cu viteza mai mare de 50 km/h pana vineri. Dar vineri, acum mi-am adus aminte ca in drum spre tara. am efectuat o depasire si o gasca de MH nu a vrut sa ma lase sa-l depasesc, avand o coaje de Ford, s-a tinut pana pe la 140 Km/h atunci cand l-am depasit, dar problema e ca nu am avut deloc vibratii in volan cum le-am avut azi cand m-am intors.

 

Tremura stanga dreapta si un tupait usor in el. O sa schimb rotile si am sa le pun pe cele de vara si am sa revin sa va spun daca de la echilibrat este, desi nu ma impac cu ideea, fiind nelamurit de ce nu am avut aceasta problema si vineri :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cum a spus si colegul misulikk bucsele febi scartaie .a

avut dreptate.

Modificat de emil2872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat despre acest subiect.

Pt cat costa o bucsa pt bara stabilizatoare, serios daca merita sa pui altceva decat oem.

Stii ca se vor potrivi perfect si vor tine cat trebuie, fara batai de cap.

Acusi ale mele fac 60.000 km si nu dau nici un semn de oboseala.

Puse desigur oem si au fost schimbate si bieletele antirului desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Confirm si eu calitatea proasta a bucsilor Febi.Le-am pus si la 3 zile au inceput sa scartaie.am mai muncit inca odata,dat jos amandoua bucsele pus vaselina grafitata a tinut doar o zi.a2a zi au inceput sa scartaie iar.in prezent ma tot streseaza groaznic.urmatoarele zile o sa cumpar si eu oem...cam la ce pret ajung?nu le mai suport!

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde se pot face rost de coduri pt.bucse bara stabilizatoare si bascula (daca asa se numesc) pe OEM. As vrea sa intreb la Tess un pret.Multumesc anticipat.

Modificat de FloNick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele pt bara stabilizatoare sunt un chilipir. Nu mai retin exact, e posibil sa gresesc de aceea luati doar ca inspiratie, insa nu cred sa difere prea mult acum, insa cand le-am achizitionat eu in 2008, am dat in jur de 25-30 lei pe bucata plus brida si surubul bridei deoarece bucsa originala era fara cocoasa de aceea trebuie si alta brida daca schimbati bucsa originala. Brida cu tot cu surub sa zic ca era 5-10 lei.

Sa fim seriosi, la pretul asta, eu nici nu mi-am batut capul sa caut compatibila, pur si simplu mi-a convenit pretul oem.

 

De atunci am facut cam 70.000 km si nu au absolut nici o pbma, la inspectia anuala ce o fac de regula inainte de concediu se prezentau vizual f bine.

Si am avut parte si de drumuri proaste, de-mi venea sa-mi smulg parul din cap.

Insa eu am schimbat si bieletele antiruliu odata cu cele d ela bara, e posibil daca le aveti pe acestea uzate sa va uzeze prematur bucsele de la bara stabilizatoare.

 

Sincer nu credeam sa bucsele oem o sa reziste atat, tinand cond de faptul ca am achizitionat masina la 89000km si recunosc cam bateau unele bucse la hopuri iar cand era ud afara scartaiau usor cele de la bara stabilizatoare, asta desi masina fusese exploatata numai in Germania.

Pe la 110.000 km deja faceau destul de urat.

 

Oricum, cert e ca bucsele oem comparativ cu cele oe dupa parerea mea sunt mai bune, au fost revizuite constructiv si asta se vede.

 

Asadar, uitati de Febi&co si macar pt bucsele ieftine, gen de labara stabilizatoare mergeti pe original si nu o sa regretati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Fraților, titlul topicul ar trebui schimbat, adăugat - nu puneți decât OEM, merita toți banii.

Astfel nu mai exista tot aceleași posturi repetate la infinit.

 

Da, sunt 27ron/buc plus bridele, na alea poti sa le iei febi ca tot aia sunt, la 11-12ron/buc. Desi la 1.4 cand am pus bridele febi m-am chinuit de numai, posibil sa nu fi fost intocmai la cote, nu mi-am dat seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu sunt la cote.

Si asta spun tot din experineta.

 

Cand eu imi schimbam bucsele, in acelasi service tpt pt bucsele de la bara atabilizatoare era un alt golf4, insa avea bucse AF.

S-au chinuit mecanici o gramada si o gramada de injuraturi pana au reusit sa le monteze respectivului.

 

Eu eram deja crsipat, nu stiam eu atunci prea multe despre bucsele golfului fiind si la inceput si credeam ca tot la fel se vor chinui si la mine.

Normal ca a fost floare la ureche, s-au potrivit ceas si acum tin minte exclamatia mecanicului " uite ce inseamna bucse originale".

Desigur, ii era dedicata celuilalt tip, care, el nu voise sa cumpere oem pe motiv ca las domnule ca-s bune si alea mai ieftine. Normal ca manopera i-au  taxat-o la timp si tot acolo cred ca a ajuns cu banii pana la urma.

 

Deci pt a nu avea dureri de cap, mergeti cel putin pt aceste bucse buclucase numai pe oem.

Asta e realitatea legata de aceste bucse.

 

Pt restul bucselor, daca nu preferati neaparat oem, care sunt si ceva mai scumpe, puteti merge linisititi pe Lemforder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,as avea si eu nevoie de un sfat pentru ca in afara de bielete de directie nu am schimbat nimic pe sub masina,si as vrea sa schimb toata bucsaraia ,am niste zgomote la denivelari,de cite bucse am nevoie bride,pivoti si tot ce mai trebuie sa schimb tot ?In aceasta privinta sint necunascator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

inainte sa cumperi piese dute la un service sa iti faca un test.mecanic. acolo o sa iti zica exact ce trebuie sa schimbi. Daca nu ma insel pe brat ai o bucsa mare si un mica si 2 pe bara stabilizatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pivotii doar daca sunt dusi ii schimbi, de-obicei aia nu au moarte.

Schimba bucsele bara sabilizatoare, sa le iei originale neparat si bridele daca nu ai model cu "cocoasa", in rest bucsa mare brat oscilant, flansa + rulment cap telescop(kit lemforder, rulmentii sunt INA)  si revino cu impresii dupa. Poti sa verifici cu un drum daca ai joc in caseta, bilete de directie si capeti de bara.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut? O intrebare, daca aceste zgomote de care vorbiti, o rezonanta de arc sau "patul bunicii", se aud pe punte spate,

ce ar fi defect? Acolo ce bucse avem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele bascula si bucsele de la amortizor... cam atat e pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit lemfoder si bride febli  sint bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu te uita la bani cand vine vorba de ele, si asa au o durata de viata foarte scurta, febi nu recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!