Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

ma cam bate gandul sa te ascult didus , ca asa ma gandesc si eu ,ca daca sunt mai mici tine mai strans si nu ar avea ce joc sa faca, acuma daca ar fi fost mai mari ar fi avut joc nu ?! oricum , cred ca o sa risc de data asta si le pun asa, atat vroiam sa aud ca a mai pus cineva :) mc mult baieti si un weekend placut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai reusit tu sau mecanicul sa prinzi inapoi brida desi ai pus bucsa cu diametrul mai mic.. las-o asa ca e bine,

chiar va tine mai mult daca avea diametrul de 21 :))

si eu am pus bucse de 19 pe bara de 21, si aveau si cocoasa, cum nu aveam bridele noi, am polizat cocoasa si sta de minune :) face in toamna 3 ani de cand le-am pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra mai greu dar intra pana la urma...nu are nimic,zic eu.Depinde si daca bara are uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghidati-va dupa PR,sau dupa seria de caroserie.Acum vin si eu de la schimbat bucsele.E chinuiala dracu pana prinzi brida pe pozitie sa fixezi surubul bine.Oricum bucsele vechi chitaiau si erau ovalizate si mancate.Trebuie curatata si bara de torsiune..prinde rugina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am chinuit atunci de ziceam ca mor langa roata :)

am ridicat bieleta pe un cric, am incercat sa aproprii brida cu un surub mai lung, ca apoi sa pun surubul normal, pentru ca nu prindea filetul

e ceva de indemanare, dar se poate face si se schimba relativ simplu fata de alte componente ale articulatiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu au desfacut bieletele antiruliu?sau capul de bara?..mai stiu pe cineva care incerca sa le schimbe doar desfacand bridele...chinul de pe lume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,direct am desfacut bridele.Doar o antiruliu era data jos pt verificare..imi parea cauciucul mort..dar erau bune.Doar la brida din stanga sa chinuit 3 minute cu un cleste sa o apropie..in dreapta a intrat lejer.Astia la porsche(mi-a spus un mecanic care a lucrat acolo),folosesc la prindere suruburi de etrier spate...e mai usor si parca sunt mai lungi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot am pomenit de bara stabilizatoare.Aveam 4 bucse de bieleta antirului pe original.Le tineam degeaba aici.Daca tot m-am apucat de masina,zik sa schimb si bucsele respective.Doar 1 am reusit sa schimb.E greu.In schimb am gasit la una din bielete (doar 1 am desfacut),miezul metalic de fier a bieletei antiruliu,destul de contorsionat si largit spre capete.Va las o poza si cu bucsa scoasa si bucsa noua.Se vede diferenta mare chiar daca poza nu e reusita.

post-64586-0-90517500-1332512084_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am comandat bridele pt bucse cu cocoasa , ca sa fie totul ca la carte , numai atata e treaba cu dimensiunea ca e mai mic. Oricum masina o pun pe elevator la un amic asa ca nu imi fac griji cu accesul la bara.Si pot sa completez si eu , bucsele originale vin date cu un talc special peste tot ca sa nu adere la bara ,implicit sa nu mai scartaie :)

small-logo.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, confirm cele spuse de soila. Am schimbat si eu acum o luna bucsele la bara antiruliu. Bucsele OEM m-au costat 80ron perechea iar febi bilstein parca erau la jumate de pret. Am inceput cu partea dreapta, am schimbat-o cam in 10min cu tot cu demontat/montat roata. Chinul mare a urmat pe partea stanga. Nu prindea filetul surubului. Am folosit tot felul de improvizatii fara succes insa, cu un cric am ridicat bascula, cu un levier si bucati de lemn fortam bara antiruliu int-o pozitie mai buna. Asta o faceam pe timpul zapezilor alea mari ... n-am reusit in prima zi sa finalizez asa ca am lasat-o pe cric, cricul la randul lui pe o scandurica de cam 2cm(mare greseala). Urmatoarea zi de dimineata ma apuc cu mare optimism ... pe la pranz cu nervii la pamant zic sa fac o pauza, dupa 15min pica masina de pe cric! Se rupsese scandura de atata umezeala. Mare noroc am avut ca nu eram bagat cu cracii in momentul ala. Pana la urma am pus un surub cu filet putin mai lung, a mers din prima pa si pusy. Concluzia e ca ar trebui ridicata masina pe elevator sau pe 2 cricuri pt a nu sta tensionata bara antiruliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau,mult mai simplu cum au zis si alti colegi mai sus desfaceti ambele bielete,astfel bara stabilizatoare nu va forta deloc,colivia se poate unge cu putina glicerina sau ulei siliconic la interior sa nu adere la exteriorul bucsii (nu se unge si interiorul bucsii,unde vine in contact cu bara)apoi cu un levier cotit sau o minimenghina apasam colivia a.i. sa putem prinde cateva filete... http://forums.vwvort...ead.php?988261. -aici e foarte detaliata procedura,cititi toate 3 pagini.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Da' eu cand am schimbat bucsele(cu cocoasa) am desfacut ambele bielete cu masina pe roti si lafel le-am si strans la loc, fara nici o problema. La cele de la bara am strans brida cu un mops pana am reusit sa prind surubul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se face cel mai usor,desfacand bieletele antiruliu...pe cric,elevator,ce vrea fiecare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Am si eu o intrebare la voi : cat costa in preturile de azi sa schimbi bieletele de la bara stabilizator si bucse bara stablizator ? Ma intereseaza sa-mi recomandati si cateva marci de calitate . Eu de exemplu am gasit pe un site " bieleta bara stabilizator marca Delphi - 50.99 Ron / buc " si habar-n-am daca e calitate sau nu... ( considerati ca ies mai ieftin la reprezentanta ? stiu ca-ti ofera 20 % reducere pt masinile cu vechime mai mare de 7 ani )

Am un Golf 4 , benzina , 1.6. 2001

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare vara trecuta, am pus Lemforder, dupa aproximativ o sapt de la schimbare au inceput sa scartaie rau de tot. Le-am dat jos le-am uns cu vaselina(cica nu e recomandat) acu dupa vreo 15k km au inceput sa scartaie iar. Din ce am inteles cele originale are fi cu cativa lei mai scumpe dar au o pulbere pe interior care le face sa nu mai scartaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e recomandat cu vaselina pt ca se strange praf/mizerie si afecteaza cauciucul.

acel praf crezi ca rezista mult timp? totusi e zona expusa si se uda la ploi,la zapada.

bucsele costa 20-40 lei perechea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea originale au si ele panza si vor scartai daca nu se monteaza corect,daca bara are uzura,daca se inlatura pulberea de pe ele.Eu le'am schimbat dupa vreo 40k km si acum am pus FEBI fara panza,doar cauciuc~5 lei bucata.Alea oem m'au costat 5o de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu recent-bielete Lemforder metalice cu tot cu surub 65 ron bucata si bucsele OEM 27 ron de la PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bara stabilizatoare este ruginita in zona bucselor, se curata si se pot monta noile bucse? Sau se cumpara bucse mai mici fiind bara deja uzata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se curata si in fctie de uzura se iau bucse mai mici cu o unitate-doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, De la reprezentanta as vrea sa comanda insa nu stiu ce dimensiune sa le zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara bara cu sublerul si ia o dimensiune mai mica,prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Trebuie sa gaseasca ei dimensiunea acolo dupa seria de sasiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai dau gres cateodata.Spre ex la mine figura bara de 19 dar pe masina am de 21 ;),la diesel e 24,s.a.m.d.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am o problema la masina mai ales dimineata,cand dau sa plec de pe loc si virez se aude un scartait urat si face numai cand virez o data sau de 2 ori dupa care totul e ok.

Am dat roata jos si m-am uitat la bucsa de la stabilizatoare si vroiam sa stiu daca e normal sa am rugina acolo??

Din cauza aia sa scartaie ??

Si ce se poate face??

post-46557-0-15258300-1338315090_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!