Jump to content

Bucse bara stabilizatoare


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

salutare ... va rog eu spuneti mi si mie am bara cu diametrul de 23 sau 24:) dar presupun ca e de 23 masurata cu sublerul. Ce bucse se potrivesc? Logic nu ar trebui tot de 23? SIMA ce parare aI? Difera calitatea in functie de firma? SWAG - FEBI - MEYLE?! Multumesc!

Modificat de gabismail2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SWAG-FEBI-MEYLE daca ai placerea deosebita de a contribui la bunastarea mecanicilor sau ai placerea de a munci fara rost in cazul in care ti le schimbi singur. OEM daca vrei sa traiesti fara stres o perioada mai lunga de timp si vrei sa te bucuri de o directie ferma si o stabilitate buna pe fata. Your choice.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele de cauciuc nu se iau niciodatata cota pe cota.Ai sa ai joc din prima...

La bara de 23 bucsa de 22 maxim...si cauta varianta cu "cocoasa"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SIMA ce parare aI? Difera calitatea in functie de firma? SWAG - FEBI - MEYLE?! Multumesc!

Difera clar calitatea intre cele AfterMarket si cele Originale.

Cel mai bine fa comanda la volksparts, costa 35 lei/buc originale.

Stiu ca par scumpe in comparatie cu cele SWAG-FEBI-MEYLE, dar merita 100% !

Daca ai bara de 23mm, trebuie codul 1j0 411 314 T , daca ai de 21 trebuie 1j0 411 314 R.

Cum am mai spus, astea sunt singurele variante de bucse originale. Altele nu mai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu al luat si bridele si bucsele cu cocoasa pentru ca stiam si eu ca sunt mai bune in urma cu juma de an. Eu pe masina nu aveam din alea cu cocoasa si pot sa spun ca de cand le-am schimbat nu am mai avut probleme cu ele si nu a mai scartait de loc masina.

Multa bafta va doresc la toti!

Modificat de cristi_xtr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de jumate de an am pus bucse febi la 10 lei... si nimic suspect, si merg zilnic cu masina :D

apropo, daca aveti sistemul de prindere fara cocoasa si cumparati bucse cu cocoasa, nu va apucati sa cumparati si bridele...

eu am polizat acele cocoase putin si sta la fix :D ca originalul

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ... am cumparat azi bucsele astea cele OEM dupa spusele colegilor de forum adica dupa acel cod (1j0 411 314 t). atasez si o poza . Maine am sa le pun personal. Pretul a fost de 28lei de bucsa . Revin cu impresii :vaidecapulmeu:post-16685-1285270009_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca scartaitul, destul de fin inca, la denivelarile ce le am in fata garajului sunt de la bucsele de la bara stabilizatoare. Daca dau de denivelari mai mici nu se aude la fel cum nu se aude pe drum drept. Daca apas pe masina usor nu se aude, daca apas mai tare se aude dar nu-mi dau seama de unde se aude exact. As putea sa-mi dau seama daca ma bag sub masina si pun pe cineva sa apese pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am reusit sa schimb bucsele. Pe cele ce le am dat jos erau originale din 2002 de cand e masina. Am pus tot originale, a durat vreo 2ore pt ca cele noi vin f. fixe. Oricum sunt multumit ... este diferenta mai ales pe drum cu denivelari mici sau cu pietricele. Merita ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am o problema majora sa ii zic asa de vreo 3-4 luni si scriu aici deoarece cred ca e singura varianta care ma poate scapa... cred.

Am un tupait slab de fiecare data cand trec cu masina peste gropi mici sau denivelari de drum cu roata din dreapta.

Am schimbat toate bucsele de la brat, pivotul, cap de bara, bieletele antiruliu si de directie, rulmentii de sarcina, toate marca LANDFORDER si tot la fel face ;)

Roata din dreapta daca misc usor de ea, tinand de anvelopa, are un mic joc si nu stiu de unde vine, se simte in cauciucul anvelopei.

Cealalta roata de pe stanga e teapana, la fel si cele de pe spate.

bucsele de la bara stabilizatoare sunt MAYLE, schimbate de anul trecut. Cred sunt singurele bucse de care am fost multumit, fata de cele FEBI care le schimbam odata la vreo 3-4 luni. Stiu ca astea cand se uzeaza se aude un scartait ciudat, cel putin asa se auzea la cele FEBI. Astea MAYLE sunt numai din cauciuc si nu au nimic pe interior cum au cele de la FEBI. Nu imi scartaie nimic decat se aute un tupait slab in partea dreapta.

Nu stiu cum sa ma exprim, dar am observat ca cel mai tare se aude atunci cand roata din stanga urca prima pe un nivel mai inalt al asfaltului, iar roata din dreapta dupa ea, nu se aude cand amandoua concomitent urca sau coboara din denivelarile asfaltului.

Eu m-am gandit ca imi loveste bara stabilizatoare si aceste bucse s-au subtiat sau si-au facut joc, dar de ce roata din dreapta are un mic joc cand misc de ea?

Sa fie din telescop? Planetara nu bate decat la curbe.

Nu stiu ce sa mai zic, m-a mancat acest tupait inervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceleasi simptome la Bora tatalui meu.S'a lasat cu schimbat de flanse.Gata "tupaitul".Oricum in curand vrea suspensie completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca misc de roata din dreapta are un joc de parca nu ar fi bine stransa roata si se misca si motorul in suportul din partea stanga, desi nu trebuie sa fie asa :vaidecapulmeu:

Acel "tupait" se mai aude atunci cand merg de exemplu pe drum drept si misc volanul stanga-dreapta, la distanta de o palma sa zic asa...

Tinand cont ca am schimbat toate alea, exclus bucsele de la bara stabilizatoare, aveti idee cam ce ar mai putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut,daca roata are joc stanga,dreapta este din capul de bara,pivot sau in cel mai rau caz-caseta directie,daca are joc sus jos poate sa fie rulmentul de la roata.am patit-o de curand si am schimbat bratul de la directie care avea joc in nuca de la caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
danie292004

Eu am un Golf IV motor de 1,6 L pe benzina fabricat in 2000 si trecut in 2001 in carte conform serie sasiu... Anul trecut l-am luat in august si dupa cateva saptamani a inceput sa se auda sunete in fata ca niste batai... Erau bucsele bara stabilizatoare... Mi le-a schimbat un prieten care are un service cu unele Febi originale dar sigilate intr-o punga si nu in cutie de carton... scria pe plic Made in Germany... Nu mai suna nimic insa dupa cateva zile au inceput sa scartaie si scartiala a venit tot de la acele bucse... M-am dus la el mi-a pus ceva spray ulei si nu am mai scartait vreo cateva zile apoi iar.. Ultima data mi-a dat cu ceva spray de la Castrol ce se pune la lanturi la motociclete si are proprietatea de a intra sub orice... Cu ala a tinut vreo cateva saptamani... De 2 zile scartie iar... Am citit topicul acesta de la inceput pana la pagina 14 si ultimele doua pagini...

Culmea e ca eu inainte aveam tot un Golf 4 din acelas an si aceeasi culoare doar ca nu avea aceleasi dotari si avea motor de 1,4 si nu de 1,6 pe benzina... Si cu primul am avut problema cu scartaitul, si l-am tot dus la primul mecanic (era mecanic buna insa a murit saracul de infarct...), si mi-o tot ungea pe la bucsele originale din fabrica, insa nu tinea mai mult de cateva zile. A schimbat bucsele si la fel... El tot sustinea ca nu merita sa le schimb ca arata ca noi bucsele care tot el mi le-a schimbat prima oara ... Pana la urma mi-a schimbat bucsele iar, cu unele intr-o cutie rosie (parca Febi erau?) si a zis ca astea sigur o sa tina ca au teflon inauntru si asta era semcheria si de aia nu tineau si intradevar nu a mai scartiat pana am vandut-o...

Concluzia e clara ca scartiala asta e o "boala" la VW asa cum la Opel Corsa e cu senzorul la persiune la ulei, etc ,etc...

Insa boala asta imi si NE mananca nervii...

Dupa ce am citit forumul am ajuns la urmatoarele concluzii si va rog sa ma corectati si/sau sa adaugati ceva daca am omis...

I. Prima oara trebuie masurata bara stabilizatoare sa se vada ce diametru are si sa se ceara clar bucsa in funtie de diametrul barei si am inteles ca bucsa are diametrul cu 2 mm mai mic ca si bara (de ex. la bara stabilizatoare de 21mm bucsa trebuie sa aiba diametrul de 19mm)

II. Colierul ala care vine deasupra bucsei e mai bine sa aiba sant sau "cocoasa" si astfel si bucsa trebuie sa fie ptr. acel tip de colier... AM inteles ca astfel de lagare se pun numai la masinile fabricate din 2002 in sus direct din fabrica... Asa ca va trebui sa se cumpere si acele metale (coliere)... Si daca se trece de la colierele simple la cele cu "cocoasa" trebuie schimbate si suruburile de prindere cu altele mai lungi...

III. E important ca bucsele sa fie stranse cand masina e pe roti ptr. a nu se torsiona bucsa. Aici parerile sunt impratite unii spun ca nu conteaza asta, eu zic ca e mai bine sa se faca asa si astfel e mai sigur ca ai incercat tot ce se putea ca sa fie montate corect...

IV. Sa se foloseasca marca originala intrucat nu e mare diferenta... De ex. azi am intrebat (02.05.2011) la reprezentanta VW Tg. Mures si mi-a zis ca cele originale costa 35lei/buc. si sunt 2 buc. Sa nu se foloseasca in nici un caz marca Febi intrucat sunt slabe cel putin pe partea de bucse, ba ca Febi nici nu ar fi producator ci numai ambalator...

V. Bucsele originale au ceva pudra de talc pe ea care si care nu trebuie dat jos (desi aici am citit cateva pareri care ziceau ca trebuie dat jos talcul inainte de montare...)

VI. Daca toate acestea nu v-au lamurit atunci va pot incurca mai tare :) spunandu-va ca se pot monta bucse de Opel Vectra intrucat acelea citez: ar fi mai "carnoase"... si deci mai rezistente la scartaieli...

VII: Bucsele ce scartaie nu trebuie unse cu nimic intrucat orice vazelina si/sau ulei afecteaza cauciucul deci face si mai rau in timp... (desi si aici unii spun ca vaselina siliconica ar fi totusi buna...)

VIII. Punct si... de la capat ?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: sa inteleg ca ai facut un rezumat al intregului topic? ca am inteles ca nu mai ai probleme cu bucsele, nu? oricum multumim pt "briefing"! no ofence!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Oare cloncanitul in momentul in care se coboara o bordura, astfel incat o roata sa fie deja pe asfalt iar cealalta sa coboare, sa vina tot de la aceste bucse.

Aud si batai in podea, zona pedalierelor, iar cand este ploaie afara parca nu mai face deloc. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SALUT.Am o problema,nu gasesc bucse bara stabilizatoare originale fara cocoase(nu se mai fabrica) iar cei de la magazin mi-au recomandat sa schimb bridele de prindere cu unele care au cocoase. Am gasit bride cu cocoase la dezmembrari dar ce ma invatati sa le iau second sau sa le cumpra noi. bucsele oricum le cumpar originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 4 ani mi-am cumparat bucse ca sa le schimb pentru ca cele vechi scartaiau groaznic. Inca nu le-am schimbat si sunt intr-un sertar. Am slabit colierele si am bagat vaselina ordinara din belsug intre bara si bucsele vechi si asa a ramas de atunci. Nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am o problema la roata dr fata imi bate la gropi si la denivelari.am schimbat si cap de bara si bielete nimic.recent am schimbat bucsa bara stabilizatoare si tot degeaba ba mai nou acum cand iau viraje bruste imi tacane ceva zici ca agata ceva se aude un troscanit.ce sa fie?sa nu fii prins bucsele bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Laurentiu Sorin

Salut,

Sunt nou pe acest topic!

Am si eu o problema cu Bora mea!(2002,benzina,1.6,105cp,AZD,130000km)

Se aud niste trosnituri in fata atat la gropi cat si la denivelari ale asfaltului cand masina lanseaza.Am fost la un mecanic si am schimbat flansile de la amortizoare fata si bucsele de la bascule fata.Acum zgomotul nu se mai aude asa de des si tare,dar din cand in cand cand masina lanseaza mai tare sau groapa este mai adanca tot se mai aude!Ce ziceti ,sa fie de la bucsele stabilizatoare?Am masima din 2008 si nu am umblat pana acum la mecanica,desi am facut cam 45000km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou pe acest topic!

Am si eu o problema cu Bora mea!(2002,benzina,1.6,105cp,AZD,130000km)

Se aud niste trosnituri in fata atat la gropi cat si la denivelari ale asfaltului cand masina lanseaza.Am fost la un mecanic si am schimbat flansile de la amortizoare fata si bucsele de la bascule fata.Acum zgomotul nu se mai aude asa de des si tare,dar din cand in cand cand masina lanseaza mai tare sau groapa este mai adanca tot se mai aude!Ce ziceti ,sa fie de la bucsele stabilizatoare?Am masima din 2008 si nu am umblat pana acum la mecanica,desi am facut cam 45000km!

pot fi si biletele antiruliu , la mine am schimbat bucsele de la bara de torsiune si facea in continuare si am schimbat bieletele antiruliu si am scapat de pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Asa m-am gandit si eu!

O sa ajung iar la mecanic sa vad ce zice.

Dar totusi cand a schimbat bucsele nu trebuia sa-si dea seama ca si bieletele sunt duse?

Trebuie sa fac ceva ca ma innebuneste zgomotul asta!

Mersi pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Am rezolvat problema!!!

Era de la un pivot pe dreapta fata.Avea un joc f.mare si trosniturile erau de acolo!Mersi mult pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva, mai exista bucse OEM modelul vechi fara cocoasa ?

Le-am schimbat pentru ca ma inebuneau cu scartaitul, am pus unele de la SWAG, la fel de proaste ca si FEBI, 5 zile au tinut, dupa care scartaitul a reaparut..nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am si eu aceeasi problema cu scartaitul bucselor de bara stabilizatoare. Le-am schimbat o data, dupa 2 zile au inceput iar sa faca urat, am zis ca nu e de la ele si am inceput sa schimb mult mai multe chestii (nu stiu exact, am schimbat ce a zis mecanicul, mi-e ruda si am incredere in el) inclusiv bucsele, care mi le-a schimbat pe garantie. Toate bune si frumoase, prima zi nu s-a auzit nimic, a doua zi au inceput sa scartaie iar, ceea ce imi da de inteles ca e clar de la ele. Bucsele care le-am schimbat nu erau originale, in consecinta m-am gandit ca din cauza asta s-au dus asa repede, avand in vedere ce au scris si altii pe acest topic, asa ca am fost la reprezentanta vw sa intreb daca au aceste bucse si cat costa. Tipul de acolo mi-a cerut seria de la masina si evident baza de date i-a returnat piesa care am cerut-o, pe mine insa m-ar interesa sa stiu de care e, adica daca este aceea "cu coasa" de care zic toti ca e cea mai buna, sa stiu pentru ce dimensiune de bara e (deoarece unii sfatuiau sa masori bara si sa iei bucsa cu 1 mm sau 2 mai mic).

Eu am masurat bara si este de 21 mm, as vrea sa stiu cum ar trebui acum sa procedez, sa ma duc sa le iau pe cele care le-a furnizat calculatorul celor de la reprezentanta, sa cer mai multe modele si eu sa-mi aleg, nush orice sfat ar fi bine venit, pentru ca scartaitul ala ma seaca, as schimba si bara stabilizatoare daca as stii ca nu-l mai aud.

Merci! Bafta!

Salut,

Am si eu aceeasi problema cu scartaitul bucselor de bara stabilizatoare. Le-am schimbat o data, dupa 2 zile au inceput iar sa faca urat, am zis ca nu e de la ele si am inceput sa schimb mult mai multe chestii (nu stiu exact, am schimbat ce a zis mecanicul, mi-e ruda si am incredere in el) inclusiv bucsele, care mi le-a schimbat pe garantie. Toate bune si frumoase, prima zi nu s-a auzit nimic, a doua zi au inceput sa scartaie iar, ceea ce imi da de inteles ca e clar de la ele. Bucsele care le-am schimbat nu erau originale, in consecinta m-am gandit ca din cauza asta s-au dus asa repede, avand in vedere ce au scris si altii pe acest topic, asa ca am fost la reprezentanta vw sa intreb daca au aceste bucse si cat costa. Tipul de acolo mi-a cerut seria de la masina si evident baza de date i-a returnat piesa care am cerut-o, pe mine insa m-ar interesa sa stiu de care e, adica daca este aceea "cu coasa" de care zic toti ca e cea mai buna, sa stiu pentru ce dimensiune de bara e (deoarece unii sfatuiau sa masori bara si sa iei bucsa cu 1 mm sau 2 mai mic).

Eu am masurat bara si este de 21 mm, as vrea sa stiu cum ar trebui acum sa procedez, sa ma duc sa le iau pe cele care le-a furnizat calculatorul celor de la reprezentanta, sa cer mai multe modele si eu sa-mi aleg, nush orice sfat ar fi bine venit, pentru ca scartaitul ala ma seaca, as schimba si bara stabilizatoare daca as stii ca nu-l mai aud.

Merci! Bafta!

Este vorba de un Golf 4 1.6 16 Valve, nu de masina din semnatura. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!