Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

F. simplu - alta treapta, aceiasi viteza tocmai ca sa vezi daca problema e de la transmisie sau de la roti; eventual poti incerca sa duci masina la viteza respectiva si pe urma sa o scoti din viteza, la fel tocmai pentru a vedea daca este de la transmisie sau de la roti pur si simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este problema de la ROTI (cum se afirma), nu are treaba cu treapta de viteza. Poate avea legatura cu viteza - vezi o anumita viteza la care rotile dezechilbrate se manifesta ...sau poate nu am inteles exact ce a vrut sa spuna Remus?! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca astfel afla daca este sau nu de la transmisie.

Ruleaza cu aceasi viteza in alta treapta. Daca face la fel, atunci transmisia nu are nici o problema.Daca la aceasi viteza in alta treapta nu mai face,atunci nu au treaba rotile.

Ideea este ca fenomenul dispare la accelerare, chiar daca rotile nu sunt echilibrate. Prin urmare sugerez sa se mearga constant, cu aceasi viteza indiferent de treapta de viteza, fara sa fie in accelerare masina, daca se poate, cu tempomatul ar fi cel mai relelvant. Eu sunt 100% sigur ca pur si simplu necesita o echilibrare rotile, dar e mai bine sa fie sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindeam ca ar putea fi de la roti, de la transmisie nu are cum sa fie ptr ca masina face asa doar cind este sub turata si la o viteza mai mica , la viteza mai mare nu se mai simte indiferent de treapta de viteza,

Ps : Stiam ca , jantele nu se mai echilibreaza vin din fabrica echilibrate , trebuie sa merg sa le verific?

Modificat de judy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se echilibreaza rotile, nu jantele. Adica janta+anvelopa. Eu zic sa le echilibrezi si sa incerci dupa. Te costa maxim 100 RON echilibrarea. De asemenea vezi dc nu ai pana la una din roti. Am patit sa-mi faca urit masina deoarece pierdeam presiune la una din rotile fata. Dar se manifesta doar la peste 150 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fenomenul dispare mai mult sau mai putin la accelerare..., de fapt el nu dispare, ci se manifesta intr-un interval de timp foarte scurt, si anume acela in care roata/rotile trec prin acea viteza de rotatie care provoaca dezechilibru dinamic. Cum acel interval este invers proportional ca durata cu rampa de accelerare, evident ca el va fi foarte putin resimtit. Ideal este, asa cum a spus si Devastator, sa nu te minti singur incercand sa treci precum gasca prin apa prin acea viteza, doar doar nu mai simti nimic.... sa identifici viteza la care apare dezechilibrul, sa incerci sa menti acea viteza constanta - cu riscul disconfortului de moment si, in incercari succesive, sa folosesti trepte de viteza diferite - in limita posibilitatilor tehnice evident, pentru a pune in evidentza corelatia intre dezechilibru si viteza masinii.

Daca acest dezechilibru se manifesta in doua trepte de viteza diferita (adica la turatii diferite ale grupului motor/transmisie - pentru aceiasi viteza de inaintare - o putem numi si viteza egala cu viteza tangentiala a rotilor pentru cei pretentiosi ... ) atunci cauti problema la roti.

Daca acest dezechilibru dispare odata cu schimbarea regimului de turatii al grupului motor/transmisie atunci refaci calculele in noua ipoteza, adica:

Identifici turatia problematica, pe care o separi de data la asta la viteze diferite de inanitare a masinii, evident folosindu-te tot de rapoartele din cutia de viteze.

Personal te sfatuiesc sa incepi cu prima ipoteza .... si apoi sa intri la primul centru de echilibrat roti ... !

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Revin cu o problema pe care o am la Octavia mea II 1.9 TDI. Masina are 10200 km si mai putin de un an. Ideea e ca din cind in cind se aude un zgomot uneori puternic alteori infundat in mers sau la semafor ( numai cu motorul pornit) in partea dreapra in podea pe locul pasagerului.Am fost de 2 ori la service pt acest fapt dar din pacate nu i-au facut nimic. Am fost la AVIA in Pantelimon. Mecanicii spun ca nu are nimic am fost chiar cu mecanicul dar stii cum e ca nu face atunci cind vreau eu ... In fine au urcat-o pe rampa au dat-o jos si cam atit. Daca aveti idei despre ce ar putea fi si eu sa le spun celor de la service. Nu sunt nebun ,zgomotele se produc ....

Multumesc

Cei care au idei ii rog sa imi trimita un mesaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel, e un fel de zornait? daca da, acelasi zgomot il am si eu si nu-mi dau seama de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel, e un fel de zornait? daca da, acelasi zgomot il am si eu si nu-mi dau seama de la ce e.

Din pacate nu e zornait, e ca si cum ai da o palma in podea. E un zgomot ca o bufnitura in podeaua din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o mica problema la a mea octi II: cind deschid usile nu se mai aprind lampile din plafon in partea din fata a masinii.mentionez ca sunt pozitionate corect.multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. daca incerci sa le aprinzi separat se aprind?

Daca deschizi una din usile din fata plafoniera din spate se aprinde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru Daniel26: acelasi gen de zgomot ( ca si cum ai da cu palma in podea) aveam eu la un renault megane - fab.2005-:

dupa ceva timp mi-am dat seama ca se producea atunci cind se cupla compresorul de a.c.(oricum era legat de pornirea a.c.).

la mine problema nu a avut rezolvare

incearca sa urmaresti aspectul asta si la tine, poate te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corneliu5100: Senzorul de la usa face fite..... si eu am aceeasi problema. Cand deschid usa vad pe MaxiDot ca se deschide usa, se aprinde lumina si in 2 sec. usa se inchide (pe MaxiDot) si lumina se stinge. Eu cred ca acel contact de la usa ori a cazut, ori e pe duca.

Toate vesele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci OT26 dar din pacate la mine nu are legatura cu aerul conditionat .Acesta nu era pus in functiune iar de mers mergea doar venitlatorul . Din pacate nu stiu cum pot rezolva aceasta problema. Singura solutie pe care o vad e sa ma duc la service si sa le las masina pina descopera ce se intimpla.Oricum multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,Revin cu o problema pe care o am la Octavia mea II 1.9 TDI. Masina are 10200 km si mai putin de un an. Ideea e ca din cind in cind se aude un zgomot uneori puternic alteori infundat in mers sau la semafor ( numai cu motorul pornit) in partea dreapra in podea pe locul pasagerului.Am fost de 2 ori la service pt acest fapt dar din pacate nu i-au facut nimic. Am fost la AVIA in Pantelimon. Mecanicii spun ca nu are nimic am fost chiar cu mecanicul dar stii cum e ca nu face atunci cind vreau eu ... In fine au urcat-o pe rampa au dat-o jos si cam atit. Daca aveti idei despre ce ar putea fi si eu sa le spun celor de la service. Nu sunt nebun ,zgomotele se produc .... MultumescCei care au idei ii rog sa imi trimita un mesaj .
Sall.Eu am avut o problema asemanatoare,La semafor si in timpul mersului se auzea un zgomot puternic si infundat inclusiv o vibratie a masini.Mam dus la servici cu masina(fiind in garantie) si cei de acolo au zis k nau nimic.Dupa acest raspuns am fost la alt service,iar cei de acolo la fel nu au gasit nici un fel de eroare in computer,dar mecanicul respectiv cunoscandu-si bine meseria mia dat un raspuns plauzibil.Problema era ca eu am bagat combustibil(diesel) de la benzinarii diferite(Agip respectiv Petrom).Mia explicat k in momentul in care se amesteca combustibilii se produce acest zgomot inspaimantator(teava de alimentare se infunda putin si se produce un zgomot/bataie intrun loc al masini sau in momentul arderii pistoanele functioneaza greu si produce acea vibrare zgomot in anumite parti mai sensibile ale masinii.)A2a explicatie a lui la fel de posibila si credibila este faptul ca daca ai masina echipata cu climatronic cu 4 canale independente sau climatronic cu funcite independenta (cazul meu) ; este aceea ca dupa ce pornesti masina climatronicu il ai setat pe o temperatura ridicata(23-26 grade) sau pe o temperatura scazuta (sub 18 grade) acesta nu iti poate oferii acea temperatura imediat ;viteza aerului fiind undeva peste jumate ; compresorul de aer al masini este fortzat si nu reuseste sa trimita aer constant pe toate canalele si se produce un zgomot/bataie pe respectivul canal.Iti mentionez faptul ca aceste 2 probleme pe care ti leam prezentat nu pot atinge un inalt grad de defectiune dar daca acest lucru persista cauta mecanici buni.Sper sa iti fi fost de ajutor cu aceste explicatii si daca sa intamplat sa ai probl asemanatoare ca a le mele te sfatuiesc sa pui acelasi combustibil de fiecared atata sau sa astepti sa intre pe rosu si sa alimentezi cu alt carburant sau, in momentul cand intri in masina inainte sa pornesti motorul te sfatuiesc sa stetezi temperatura medie si apoi cea scazuta sau ridicata.
Daniel, e un fel de zornait? daca da, acelasi zgomot il am si eu si nu-mi dau seama de la ce e.
Ai putea citi replayu pe care i lam lasat lui daniel sar putea sati fie de folos.NUmai bine.Drive safe.
Ca si cind ar fi rotile putin ovale nu rotunde...
Presiunea rotilor ai verficato?POate fi si acesta un aspect.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"A2a explicatie a lui la fel de posibila si credibila este faptul ca daca ai masina echipata cu climatronic cu 4 canale independente sau climatronic cu funcite independenta (cazul meu) ; este aceea ca dupa ce pornesti masina climatronicu il ai setat pe o temperatura ridicata(23-26 grade) sau pe o temperatura scazuta (sub 18 grade) acesta nu iti poate oferii acea temperatura imediat ;viteza aerului fiind undeva peste jumate ; compresorul de aer al masini este fortzat si nu reuseste sa trimita aer constant pe toate canalele si se produce un zgomot/bataie pe respectivul canal."

Zornaitul care il am se aude si cu climatronicul pornit si cu el oprit. Explicatia care ai dat-o tu este in cazul in care cand pornesti masina porneste si el automat. am incercat si varianta sa pornesc masina cu el oprit dar degeaba. Zgomotul persista, iar ca zona este in partea dreapta, sub torpedou sau in torpedou.

"Mia explicat k in momentul in care se amesteca combustibilii se produce acest zgomot inspaimantator(teava de alimentare se infunda putin si se produce un zgomot/bataie intrun loc al masini sau in momentul arderii pistoanele functioneaza greu si produce acea vibrare zgomot in anumite parti mai sensibile ale masinii."

Fara suparare dar explicatia cu bubuitura din cauza combustibilului mi se pare putin cam aberanta.

Sa inteleg ca daca am alimenta numai cu cate 100 de mii de la peco`uri diferite masina ar trebui sa bubuie sau sa trosneasca de fiecare data?

Modificat de c4linutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de probleme mici si enervante. De ceva timp cand sunt oprit la semanfor la relanti simt parca un usor masaj la fund din cauza scaunului care nu aparea absolut deloc pana acum. Are cineva idee de la ce e sau odata ce a inceput sa se trasnmita vibratia acolo asa moare ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De putin timp am observat pe masca din fata sub numar pe o suprafata destul de restransa mizerie amestecata cu ulei care s-a prelins. Am verificat uleiul totul e ok, m-am uitat si la motor nu se vede nici urma de ulei, intre timp am mai spalat masina si din nou am vazut astazi. Sa fie oare ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian,

Pe acolo nu ar fi decat intercoolerul - daca scapa ar suiera un pic, si cureaua de la accesorii. Ai ridicat capota? Sunt urme de ulei pe acolo?

Poti sa mirosi uleiul sa vezi daca e din motor?

Daca nu gasesti urme sub capota, cred ca cel mai probabil ar fi sa fie ulei venit din exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut C4liniutz si Skoda NXD

Din pacate bubuitura e ca si cum ai da cu palma in podeaua masinii in fata locului din dreapta. Zgomotul uneori este mai puternic alteori este abia sesizabil. Motorina punem doar de la Petrom, iar Clima nu a mers. era doar ventilatorul pornic. Ventilatorul a fost verificat in service la a doua vizita in service. Oricum astep sa treaca pastele si 1 mai si apoi ma infiintez in service si le las masina sa o faca ca altfel nu o iau de acolo . Sa vedem ce se intimpla . Am dat un mail si la Skoda in cehia . Ei mi-au spus ca au transmis problema la Porsche Voluntari dar ma astept sa nu se rezolve nimic. Eu am luat masina de la Avia si din pacate nu sunt deloc multumit cum m-au tratat cei de acolo . Oricum va tin la curent cu ce se intimpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu exact unde se incadreaza problema mea, asa ca voi incepe cu presupozitia ca este mica. La baza canalului galben al jojei de ulei s-a adunat foarte multa mizerie. As vrea sa stiu daca asa „face” toate, iar daca nu ce pot face. (in afara de a curata periodic zona, lucru anevoie intrucat este greu de ajuns acolo).

post-21888-1209371802_thumb.jpg

post-21888-1209371808_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este o problema de neetanseitate (cea din pozele din postul de sus). Cum as putea sa o rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ce am avut chiar de cand am luat masina dar care a disparut si acum se pare ca a reaparut. Cred ca are legatura cu diferenta mare de temperatura (sau e doar o conincidenta) dar dimineata cand deblochez mashina imi aratat pe maxi-dot ca portbagajul e deschis si normal ca nu ma lasa sa il deschid. Este ciudat pentru ca seara cand ajung cu masina si o armez totul e ok, nici o eroare pe maxi-dot si dimineata urmatoare cand ma duc jos gasesc eroarea. Este ciudat ca nu se intampla de fiecare data. Mentionez ca nu are legatura cu inchisul portbagajului bine sau nu, el e inchis ok. Banuiesc ca e ceva senzor care nu isi face treaba. O data cand am patit tot asa m-am apasat puternic pe portbagaj in dreptul emblemei skoda si a disparut de pe maxi-dot eroarea dar si atunci portbagajul era inchis complet. Poate a mai patit cineva chestia asta ca nu am chef sa o dea aia de la service la ghicit pana o rezolva. Prima data cand am patit asa am fost la service si aia mi-au dat dume ca probabil nu am inchis eu bine si ca trebuie trantit tare portbagajul ca deh sunt noi garniturile... Totusi nu imi vine sa dau cu el ca din pod de fiecare data :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Am revenit. Am fost la service ieri si am lasat masina si se pare ca bubuitura pe care o auzeam in dreptul picioarelor pasagerului ar veni de la o chestie care nu era strinsa bine la punte fata... Cum vi se pare explicatia?

Ei spun ca au rezolvat dar pina nu merg cu ea nu ma conving... Sper sa nu mai faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am si eu o problema mica si enervanta :)

De greieri nu pot sa ma plang, nici de libelule si nici de licurici. Eu am o musca. Destul de mare, neagra, decedata. E in stopul dreapta spate :lol: In weekend o sa o scot afara, ii voi face si o poza saraca. Sunt curios cat de mare este gaura prin care a intrat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!